Skoči na vsebino

Kupovanje motorja za veliko kilometrov?


mihaing

Priporočene objave

Pozdravljeni,

verjamem, da se lahko zanesem na vaše izkušnje, zato se obračam na vas in sicer:

Ker sem popoln začetnik v svetu motorjev imam pred nakupom seveda nekaj vprašanj, katere bi prosim, če mi lahko odgovarjate v zaporednju:

1. kupil bi motor do nekje 10.000EUR (v primeru, da je tehten razlog zakaj lahko tudi več)

2. katerega mi predlagate vi, iz vaše zbirke in sicer imam potrebe po:

- zelo dinamični vožnji po ostrih ovinkih in avtocesti (potovanja, pot do službe in nazaj je cca 200km)

- letno prevozil okoli 35-40.000km :yea1::yea1: (ali je to pri motorjih sploh mogoče na daljšo dobo)???? Nujno iskreno odgovoriti!!!

- na motorju bi se vozila kdaj pa kdaj tudi dva, a jaz sem kar težkokategornik

3. poraba tega predlaganega motorja in sama vzdrževanja, ter servisi (periodično na koliko km in cena, kako je z deli kasneje)

Iskreno se vam zahvaljujem za pomoč :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko imaš pa izkušenj? Kolk kil? Kolk visok?

izkušenj bore malo, ampak pri taki kilometrini bodo kmalu na nivoju :naughty: . Visok 188cm, težek 110kg :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yamaha xjr 1300, suzuki bandit 1250. razen če bi rad več konjev, potem pa še hayabusa, zzr1400, honda blackbird

pač za tok kilometrov bi jst predlagal malo več kubikov, lahko pa tudi manj za začetek, samo ti bo po enem letu (35-40k km) kmal premal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. za tak denar dobiš praktično vse, mogoče rabljeno kako leto ali dve max

2. zelo dinamična vožnja po ovinkih je relativen pojem. za to je pravo supemoto, cestak ali športni naked, to pa ne gre skupaj z avtocesto in dolgimi turami.

Glede na tvojo težo in želje po vožnji v dvoje mora biti obvezno 1000 ccm ali več.

kompromis ti je sport-touring in touring segment. če si pripravljen žrtvovat nekaj udobja so to sport touring in kaki nakedi z poloklepom ala honda cbf 1000 in vfr 1200, yamaha FZ1, triumph sprint in BMW K 1300 S. Če hočeš več udobja so bolj touring ala kawasaki GTR in ZZR 1400, yamaha FJR, BMW K 1200 RT in K 1300 GT. no pa še kaj se najde.

Letno lahko prevoziš 30-40.000, sploh če se vsak dan in v skoraj vsakem vremenu voziš tudi na šiht. Ampak če misliš toliko vozit potem računaj tudi 2000-3000€ za opremo ker ne moreš imet neko slabo robo, da te bo zeblo ali da boš moker nonstop.

3. vzdrževanje vseh teh mopedov v 1000 ccm + kategoriji stane približno enako. zadnje gume lahko grejo na 4000 ali na 8000 km, odvisno kako voziš in kak motor imaš. servisi so na 6000-8000 km. za vse znane znamke problemov z deli ni. poraba je relativna, od 5 do 8 litrov in ni toliko odvisna od motorja ampak bolj od težke roke.

nekje je menda tema kjer so že pisali kalkulacije glede vzdrževanja in ceno.

evo nekaj izhodišč imaš, na koncu pa boš itak kupil tistega, ki ti bo najbolj všeč in ne tistega, ki bo na papirju najbolj primeren. če bi jaz imel namen toliko km delat bi triumpha sprint ali K 1300 S :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izkušenj bore malo, ampak pri taki kilometrini bodo kmalu na nivoju :naughty: . Visok 188cm, težek 110kg :grrr

Glede na tvoje informacije ti predlagam za začetek Kawasaki Versys z ABS-om, ali pa Suzuki V-Strom 650 z ABS-om.

Po sezoni ali dveh boš že bolj vedel, če ti ka jni všeč, in boš potem zamenjal. Šele tretji motor, ki ga boš kupil, pa bo približno v skladu s tem, kar hočeš.

Oba našteta sta primerna zate + sopotnico (nekje do 60 kil).

Aja, pa izpit boš tudi moral imeti za vožnjo, pa varnostno opremo. Predlagam čelado X-lite ali Schuberh (če imaš veliko glavo z poudarjenim plugom), od moto opreme pa Alpinestars ali Dainese ali pač po želji.

Za izpit delat predlagam avtošolo Brulc in tam še posebej inštruktorja Blaža.

Bencin Petrol ali OMV, še najraje AGIP.

Od moto-seksulj so najboljše blondinke na motozborih, za vsakdanje življenje pa se znajo črnolaske še bolje obnesti. Rdečelaske le občasno, na srečo jih ni tako dosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na tvoje informacije ti predlagam za začetek Kawasaki Versys z ABS-om, ali pa Suzuki V-Strom 650 z ABS-om.

...ČE BOŠ res delal omenjeno kilometrino in imaš 110 kil pa 188 si visok je zgorej navedeno BREZ VEZE, premajhno ali prešvoh... Mogoče sicer V-strom 1000... sicer se pa tudi pridružujem mnenju ostalih... GTR 1400 (baje po adacu najbolj zanesljiv moped sam ne me držat za besedo kje sem to vidu), FJR 1300, HONDA pan EU, bmw RT, bandit 1250 z oklepom, xjr 1300 (ni fajn za na AC!), cb1300 z oklepom, ...pa še enduro segment: TIGER, GS, VAradero, KLV, GUZZI STELVIO ali NORGE...

:notworthy:

Izbiro imaš za omenjeno vsoto kar preveliko TAKO DA probaj, probaj, probaj... ker kjerkoli jim boš "pomahal" z 10 K€, boš brez problema dobil probefahrt...:rolleyes:

Če "reskiraš" še pa kaj več... je pa GOLDWING, Electraglide, ali Voyager tudi udobna izbira... a bolj za AC, za ovinke malo manj...:whistle:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj predlog je dva motorja za 10-12K€

Enega za dinamično solo vožnjo in enega pa za vožnjo v dvoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa kej tacga ,glede na prevožene km,tudi poraba ni zanemarljiva tile 1000pa naprej kar pupajo!!

post-21924-0-63665300-1308083218_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil 2kratATA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer, a mu boš ER6 prodajal?

Vsi 4-je so "vedno" naprodaj+3-je avti,seveda samo,če pride pravi kupec. Ta teden vozim Moto-Guzzija Stevilio 1200 GT.Če boš kaj spremljal kolesarske dirke "Po Sloveniji 2011" me lahko pocukaš za rokav ampak samo pred štartom ali pa po končani dirki-vozim fotografa.Dirka se začne v četrtek 16.06.011 v LJ (kronometer) po Dovenjski cesti zvečer v Koper(hotel Koper)kjer spimo,drugi dan štart v Kopru cilj v N.Gorici prespino,sobota štart v Tržiču-cilj Golte naprej na Ptuj prespimo in v nedeljo start v Ptuju s ciljem v Nm. V ponedeljek se poslovim od Moto-Guzzija v Lj. z prevoženimi ca 2,5K kil. !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi ti predlagal novo Multistrado 1200 samo cena je krepko višja.

Drugače pa kakšnega Tigra 1150, GS1200 ali Varadero.

Definitivno vse z ABS-om.

Če ti pa stil ala big enduro segment ni všeč pol pa kakšen GTR 1400, Pan European, FJR 1300, mogoče GoldWing.

Vse kar je bolj športno od teh motorjev ni glih užitek delati toliko km, če se boš vozil v dvoje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi našteti motorji v tem forumu so dobri. Vendar predem kupiš vedno sprobaj motor če ti ustreza v vožnji. Vsaj nekaj kilometrov.

Poučna anekdota je ko je moj prijatelj, dolgoletni motorist šel kupiti Californijo MG v Novo Gorico. Sanjski motor, malo prevoženih, kot nov, prvi lastnik... motor kupi. Med prvo vožnjo od Nove Gorice do Ljubljane motor ni bil več sanjski (tresenje motorja in voznikovih zob, rit ni dober sedla v sanjski sedež...). Še pol leta je bil v garaži nato ga je prodal.

Dober pregovor: Poslje jebanja nema kajana

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se za toliko kilometrov zdi pomembno, da ima dobro vetrno zaščito. Ker po dveh urah vožnje vsak dan zna biti borba z vetrom zelo utrujajoča. Obvezno mora imeti ABS in vsaj okoli 100 konjev.

Moj sanjski motor trenutno je Tiger 800.

Bi se pa pridružil mnenju Snacerja, da se raje vozi z avtom, motor imej pa za užitek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej, čeprav si začetnik, nam lahko verjameš, da glede na to, za kar imaš pomen uporabljat motor so primerni motorji z vsaj 1000 in več kubiki, več kot 100 konji, več kot 100 Nm navora in dobro veterno zaščito. Zdaj se bo spet našel kak Justin Bieber ki bo rekel, da si kupi neko 600 kubično čebelo in podobno. BEDARIJA, ker ti bo po 2000 - 3000 kilometrih absolutno premalo ali pa celo prej. Ti moraš vedet, da imaš sam 110 kg, z opremo lahko računaš kar kakih 120 - 125 kg, ko bo še sopotnica na motorju imata pa zelo hitro 200 kg skupaj, pa še nimaš nobene prtljage na motorju. Nosinosti motorjem pa so dokaj omejene. Pa ne se bat kakega 150 ali več konjskega motorja, verjemi mi, da se tudi s 180 konjskim zelo lepo in normalno mirno peljati, ker motor gre samo toliko, koliko mu ti z desnim zapestjem rečeš da naj gre, od viška moči pa te glava nebo bolela, samo veliko lažje se boš vozil, če boš imel še rezerve. :rolleyes:

Jaz bi ti predlagal Sport Touring segment, ali pa kake velike endure. S temi motorji se da zelo dinamično peljati tudi po kakih zavitih cestah. Znamke ti nebom predlagal, ker pač vsi imamo svoje favorite, in če ti zdaj rečem kupi Hondo VFR ali pa Blackbird, se bomo spet samo kregali in talali minuse... Poglej kaj ti je na oko všeč, idi se na motor vsest, če je možnost ga poskusi peljati... Pa še to, 30000 - 40000 km letno je OGROMNO! Če je tako, bi ti predlagal nov motor. So pa ti vsi motorji vzdržljivi, ob rednem vzdrževanju in servisiranju enako kot avtomobili, tako da se nimaš kaj bat.

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ena glede nameravanih 30-40.000 km. glede na to da bo to zgleda prvi motor ti jih v prvem letu sigurno rata naredit toliko čko si še cel zagret, pozneje ta bo malo minilo in se boš raje vsedel v avto ko bo mrzlo, pa kak dež ali celo ko bo prevroče. tako da ne razmišljaj da boš kupil motor ki ga boš vozil 5 let po 30-40k ker še noben ni v prvo kupil pravi motor in ga imel 10 let. še vsak od nas je menjal nekaj motorjev preden je ugotovil kaj mu ustreza pa tudi želje in način življenja se z leti menja. danes ti mogoče paše sportak, po X prevoženih kilometrih po cestah boš mogoče ugotovil da te zanima makedam ali samo dolge ture. zato si ne preveč razbijat glave kaj kupit ker boš sigurno kupil napačno :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D LOL

to temo bi lahko razdelili v štiri pod kategorije

1. Kaj bi jaz kupil če bi mel 10 000€

2. Podz 1300ccm in 150BHP je vse totalno bez veze.

3. Kupi to kar sem kupil jaz, ker imam 10 000€ (in še mnogo več)

4. Zelo redki objektivni posti

Bom probal enga napisat. Vem da mi ne bo uspelo.

Justin je predlagal Versysa ali VStroma 650. Ker ima možak slabih 190cm, bi jaz umes vtaknil še TDM900 in morda BMW GS800. Vse z ABSom motorji so prostorni in nezahtevni za vožnjo in manevriranje. Dovol močni za prav vse kar jim lahko vržeš pod kolesa. Računat da boš s prvim motorjem zadel prav vse svoje potrebe je iluzorno, še posebej če se zanašaš na tujo pamet.

Vedno ko svojega litraša zamenjam za kaj manjšega, me preseneti okretnost in lahkotnost 650ccm strojev. Res imajo mal manj OOMPFa, so pa zato mal bol na kratko natribani in skočijo prav odlično!

Stroj za 10 kek bo odličen, karkoli že kupiš. osebno se mi zdi, da je bilje bit pol sezone slabe volje ker je motor mal prešvoh kot bit celo sezono slabe volje ker je krava prevelika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej, čeprav si začetnik, nam lahko verjameš, da glede na to, za kar imaš pomen uporabljat motor so primerni motorji z vsaj 1000 in več kubiki, več kot 100 konji, več kot 100 Nm navora in dobro veterno zaščito. Zdaj se bo spet našel kak Justin Bieber ki bo rekel, da si kupi neko 600 kubično čebelo in podobno. BEDARIJA, ker ti bo po 2000 - 3000 kilometrih absolutno premalo ali pa celo prej.

Glede na to, da je verjetno absolutni beginner - je to edini smiseln korak. Ja, četudi bo potem čez 2 mesca že menjaval.

Bolš to, kot pa da v prvi grabn zapelje, ker bo poslušal pametne nasvete izkušenih mačkov (ki so vsi po vrsti začeli s čim manjšim in jim je trpel ego, ker so pač že v prvi sezoni ali pa drugi "morali menjat", ker je "blo premalo konjev").

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ena glede nameravanih 30-40.000 km. glede na to da bo to zgleda prvi motor ti jih v prvem letu sigurno rata naredit toliko čko si še cel zagret, pozneje ta bo malo minilo in se boš raje vsedel v avto ko bo mrzlo, pa kak dež ali celo ko bo prevroče. tako da ne razmišljaj da boš kupil motor ki ga boš vozil 5 let po 30-40k ker še noben ni v prvo kupil pravi motor in ga imel 10 let. še vsak od nas je menjal nekaj motorjev preden je ugotovil kaj mu ustreza pa tudi želje in način življenja se z leti menja. danes ti mogoče paše sportak, po X prevoženih kilometrih po cestah boš mogoče ugotovil da te zanima makedam ali samo dolge ture. zato si ne preveč razbijat glave kaj kupit ker boš sigurno kupil napačno :whistle:

Tako je.

Upam stavit, da bo po treh sezonah letno povprečje bistveno nižje od "začrtanega". :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem začel s "čoperjem" (VN800 Classic), zaradi potovanj mi je najbolj ustrezal segment potovalni enduro (Varadero), sedaj imam pa za sprostitev sport touring motor (Fazer 1000) in sem čisto zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje jaz avto že imam (in ne enega) in sicer si lastim BMW 750i, tako da me ne more prepričati nobeden motor z udobljem in čem podobnim, kar pri motorju tudi ne pričakujem :naughty: :naughty:

Sem se danes skoraj že odločil, malo prespim in jutri po vsej verjetnosti naročim novega Ducati Monster 1100. Kaj si mislite o tej zverinici :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti je všeč, go for it.

Itak ti bojo pametoval tisti, ki moped niso še niti od blizu videli, kaj šele, da bi ga vozili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!