Skoči na vsebino

Kupovanje motorja za veliko kilometrov?


mihaing

Priporočene objave

Tole je pa čist nova teorija, ki je nism še zasledil Ergobomijo po novem določa medosna razdalja :blink:

Ergonomijo določa trikotnik: sedež - stopalke - balanca. Velikost tega trikotnika v veliki meri določa prav medosna razdalja. Zakaj večina turerjev, ki naj bi bili najbolj ergonomični motorji, ima medosno razdaljo večjo od 1500 mm? BMW GS 1511mm,BMW K GT 1571, HD čez 1600mm, Gold Wing 1690mm, CB 1300 1510mm, Kawa GTR 1520mm, California 1560mm, XJR 1500mm ....

Torej, da se vrnemo na začetek debate, ali so motorji z večjo medosno razdaljo, se pravi večji motorji, bolj primerni za višje voznike? Približno tako kot pri avtomobilih, clio ali laguna? Moje skromno mnenje je +, če pa nekdo z + 190cm uživa na motorju z 1400 mm medosne razdalje in v cliotu, je to absolutno njegova ustavna pravica.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ergonomijo določa trikotnik: sedež - stopalke - balanca. Velikost tega trikotnika v veliki meri določa prav medosna razdalja. Zakaj večina turerjev, ki naj bi bili najbolj ergonomični motorji, ima medosno razdaljo večjo od 1500 mm? BMW GS 1511mm,BMW K GT 1571, HD čez 1600mm, Gold Wing 1690mm, CB 1300 1510mm, Kawa GTR 1520mm, California 1560mm, XJR 1500mm ....

Torej, da se vrnemo na začetek debate, ali so motorji z večjo medosno razdaljo, se pravi večji motorji, bolj primerni za višje voznike? Približno tako kot pri avtomobilih, clio ali laguna? Moje skromno mnenje je +, če pa nekdo z + 190cm uživa na motorju z 1400 mm medosne razdalje in v cliotu, je to absolutno njegova ustavna pravica.

Realno je tako - v Cliotu dizajnerji bolj pazijo na prostor kot pri Laguni in je lahko za velikega voznika včasih manjši avto bolj udobno dizajniran.

Pri potovalnih motorjih poglej še kot vilic in predtek, pa le pazi, da ti slučajno ne bo kapnilo, da imajo zaradi tega tudi krmilo za kak centimeter bolj nazaj oz. pri vozniku ...

No, ko boš pa zrisal geometrije, pa priporočam (vkolikor nisi), da zrasteš na ene 194 centimetrov in še v praksi sprobaš vse te silne motorje z orjaškimi medosnimi.

Ti prišepnem še top-secret ugotovitev: goldwing za voznika višine 194 se izkaže premajhen motocikel ... prav tako kakšni BMW-jevi RT-ji itd ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ergonomijo določa trikotnik: sedež - stopalke - balanca.

Ostalo pa bogato bluziš in si argumente sprot zmišluješ. Je pa to tvoja ustavna pravica.

za hec, primerček ali dva ki sem jih testiral s svojimi 185cm

Bking ima 1520mm bando pa 1435mm. Virago 750 ima medosje 1525, XJR 1500mm Če si se kdaj samo usedel na te zadeve. . . bi vedel, da medosje ne določa ergonomije.

Eden najbol prostornih in udobnih motorjev kar sm jih vozil je BMW r1150R z medosjem 1487mm! RT verzija, pa ima še 2mm krajšo medosno razdalijo.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Realno je tako - v Cliotu dizajnerji bolj pazijo na prostor kot pri Laguni in je lahko za velikega voznika včasih manjši avto bolj udobno dizajniran.

Pri potovalnih motorjih poglej še kot vilic in predtek, pa le pazi, da ti slučajno ne bo kapnilo, da imajo zaradi tega tudi krmilo za kak centimeter bolj nazaj oz. pri vozniku ...

No, ko boš pa zrisal geometrije, pa priporočam (vkolikor nisi), da zrasteš na ene 194 centimetrov in še v praksi sprobaš vse te silne motorje z orjaškimi medosnimi.

Ti prišepnem še top-secret ugotovitev: goldwing za voznika višine 194 se izkaže premajhen motocikel ... prav tako kakšni BMW-jevi RT-ji itd ...

Še enkrat: Ergonomijo določa trikotnik: sedež - stopalke - balanca. Velikost tega trikotnika v veliki meri določa prav medosna razdalja. Torej gre za fiziko in ne za filing. Zato turerji naj bi imeli daljšo medosno razdaljo kot recimo športniki (drug namen). Pustimo čoperje, ker tukaj gre spet za filing, občutke, videz... kar je absolutno pomembno pri motorju.

Če pa je majhen avto bolj udoben kot velik, potem dizajner velikega avta ni opravil dobro delo in kot tak leti na cesto. (Tudi to se dogaja.) Poznam par lastnikov GW, ki imajo čez 190, pa so zelo zadovoljni z ergonomijo GW ( spet smo pri filingih:) Tako kot je meni Monster všeč, ampak na njem se počutim kot na otroškem motorju, na Diavelu, ki je daljši pa mi je kul, nekdo drug moje višine, pa orgazmira na Monsterju in mu Diavel ne leži. ( spet smo pri filingih:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ostalo pa bogato bluziš in si argumente sprot zmišluješ. Je pa to tvoja ustavna pravica.

za hec, primerček ali dva ki sem jih testiral s svojimi 185cm

Bking ima 1520mm bando pa 1435mm. Virago 750 ima medosje 1525, XJR 1500mm Če si se kdaj samo usedel na te zadeve. . . bi vedel, da medosje ne določa ergonomije.

Eden najbol prostornih in udobnih motorjev kar sm jih vozil je BMW r1150R z medosjem 1487mm! RT verzija, pa ima še 2mm krajšo medosno razdalijo.

Čisto me zanima, kaj si sproti zmišljujem?

Leta orvelovskega 1984 sem bil prvič na moto sejmu in od taktrat vsako leto obiščem vsaj en sejem.

Ampak kaj čemo, ti si velik Stručko in vsi ostali gledamo motorje samo na Motosvetu in sproti mastrubiramo. :naughty:

Popravljeno . Popravil baddad
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni osebno Monster 1100S čisto sede in bi ga takoj imel, če bi se sam vozil.

Ker pa se doskrat voziva z boljšo 1/2 iščem pa kompromis, ki je ustrezen za oba.

Varaderotov sem se že naveličal, probal sem z VFR800 pa je super motor, samo v dvoje preveč roke trpijo, ker pri vsakem bremzanju vso težo roke nosijo.

Sedaj sem kupil tastaro Fazerko 1000, pa me je čisto pozitivno presenetila. Sedež je udoben, vzmetenje ni pretrdo, moči je dovolj, pozicija sedenja je vredu.

V glavnem, ker smo ljudje različni je najbolje probati motor in vidiš kar tebi samemu najbolj ustreza.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto me zanima, kaj si sproti zmišljujem?

Leta orvelovskega 1984 sem bil prvič na moto sejmu in od taktrat vsako leto obiščem vsaj en sejem.

Ampak kaj čemo, ti si velik Stručko in vsi ostali gledamo motorje samo na Motosvetu in sproti mastrubiramo. :naughty:

Ah, kje pa. Jaz serijskim izdelkom skoraj ne njdem pomanklivosti. Dodam jim givijev monorack in tuki se moj tuning konča. Še brems lajtunge mam originalne. Stručkoti se spoznajo in vedo, da je serijski izdelek le polizdelek. da je treba zadeve korenito izboljšat. ker Stock bikes sucks. Tako de mister, you're a better man that I. Priznam.

To da obiskuješ salone je fino in prav. Pa si kdaj sedel na motor ki ha preziraš? In poskusil najti na njemu dobro stvar? recimo, si se naložil na star multistroodel? kolkor pluvaš po njej jo kar dobro poznaš. . . . . .

Žanrska omejenost in radikalizem često hodita z roko v roki. Na motosvetu sta kar pogost pojav. Ti res nisi tako blazen kot en z BMWjem. si pa extremno neobjektiven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat: Ergonomijo določa trikotnik: sedež - stopalke - balanca. Velikost tega trikotnika v veliki meri določa prav medosna razdalja. Torej gre za fiziko in ne za filing. Zato turerji naj bi imeli daljšo medosno razdaljo kot recimo športniki (drug namen). Pustimo čoperje, ker tukaj gre spet za filing, občutke, videz... kar je absolutno pomembno pri motorju.

Če pa je majhen avto bolj udoben kot velik, potem dizajner velikega avta ni opravil dobro delo in kot tak leti na cesto. (Tudi to se dogaja.) Poznam par lastnikov GW, ki imajo čez 190, pa so zelo zadovoljni z ergonomijo GW ( spet smo pri filingih:) Tako kot je meni Monster všeč, ampak na njem se počutim kot na otroškem motorju, na Diavelu, ki je daljši pa mi je kul, nekdo drug moje višine, pa orgazmira na Monsterju in mu Diavel ne leži. ( spet smo pri filingih:)

blablabla ... ljudje iamo tudi različno dolge noge (stegnenice itd) in roke, pa hrbtenico ...

skratka - sedež je tudi pri vsakem drugače oblikovan, pa krmilo različno nazaj ukrivljeno, različno dvignjeno, itd ...

na koncu ugotoviš, da sama medosna ali trikotnik (ja, trikotnik ima tri vogale!) nič ne pove, ker so sedež, krmilo in tudi stopalke sami po sebi geometrijska telesa in ne "vogali" ...

no, naprej boš pa verjetno sam še malo razmislil ... mogoče bo pa le šlo ... potem pa še preberi, zakaj smo sploh začeli debatirati o tem ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da obiskuješ salone je fino in prav. Pa si kdaj sedel na motor ki ha preziraš? In poskusil najti na njemu dobro stvar? recimo, si se naložil na star multistroodel? kolkor pluvaš po njej jo kar dobro poznaš. . . . . .

Sam priznam, da mi je bila multistrada na začetku čudna na oko in na sedenje. Ampak tisto sezono sem bil brez motorja in sem si jo sposodil od frenda ... in ljubezen se je naredila šele skozi uporabo :-) Zdaj mi je tolk všeč, da ne bo šla nikoli od hiše, tudi, če/ko pridejo še rocket III in druga kljuseta ... :)

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, kje pa. Jaz serijskim izdelkom skoraj ne njdem pomanklivosti. Dodam jim givijev monorack in tuki se moj tuning konča. Še brems lajtunge mam originalne. Stručkoti se spoznajo in vedo, da je serijski izdelek le polizdelek. da je treba zadeve korenito izboljšat. ker Stock bikes sucks. Tako de mister, you're a better man that I. Priznam.

To da obiskuješ salone je fino in prav. Pa si kdaj sedel na motor ki ha preziraš? In poskusil najti na njemu dobro stvar? recimo, si se naložil na star multistroodel? kolkor pluvaš po njej jo kar dobro poznaš. . . . . .

Žanrska omejenost in radikalizem često hodita z roko v roki. Na motosvetu sta kar pogost pojav. Ti res nisi tako blazen kot en z BMWjem. si pa extremno neobjektiven.

Še enkrat, zanima me , kaj si sproti zmišljujem?

Monorack? Bah, kako od konja narediš osla? Tako, da mu gor daš top case.

Motor je tako kot vse v življenju tudi estetski izdelek in halče, ki mi niso všeč ne probavam, ker mi preprosto niso všeč, čeprav so ne vem kako moderne in the best.

Poleg vseh Ducatijev, sem sedel tudi na Multistradi in mi tako kot ostali podobni motorji ni všeč. Po Multistradi pljuvam izključno iz estetske plati, ker je pač najgrši motor, ki ga je Ducati naredil in jim absolutno ni v ponos. ( Sorry biber)

Brez radikalnih (revolucionarnih) rešitev bi še zmeraj lupili banane na drvesu. Radovednost je gonilo civilizacije.

Ja, priznam, sem totalno žanrsko omejen iz preprostega razloga, ker je življenje prekratko da bi čas zapravljal na mainstream in supermarket konfekcijo in pločevino. Raje vzamem staro pohištvo, pa ga predelam po svoje, kot pa da grem v Lesnino.

Skratka, ne gre za denar ampak za idejo in nekaj čemu se reče kreativnost.

Sicer, dvomim, da sploh štekaš South Park.

Bog nas varuj ekstremno "objektivnih". :worship: :worship:

Lep in varen vikend.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav .. nabavil bi bmw 1150 gs z 60.000km in vec ... ki bi ga tiptop poservisiral in vozil se vec let .. kaj svetujete pri nabavi in po sami nabavi ... lp, g

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat, zanima me , kaj si sproti zmišljujem?

Monorack? Bah, kako od konja narediš osla? Tako, da mu gor daš top case.

Motor je tako kot vse v življenju tudi estetski izdelek in halče, ki mi niso všeč ne probavam, ker mi preprosto niso všeč, čeprav so ne vem kako moderne in the best.

Poleg vseh Ducatijev, sem sedel tudi na Multistradi in mi tako kot ostali podobni motorji ni všeč. Po Multistradi pljuvam izključno iz estetske plati, ker je pač najgrši motor, ki ga je Ducati naredil in jim absolutno ni v ponos. ( Sorry biber)

Brez radikalnih (revolucionarnih) rešitev bi še zmeraj lupili banane na drvesu. Radovednost je gonilo civilizacije.

Ja, priznam, sem totalno žanrsko omejen iz preprostega razloga, ker je življenje prekratko da bi čas zapravljal na mainstream in supermarket konfekcijo in pločevino. Raje vzamem staro pohištvo, pa ga predelam po svoje, kot pa da grem v Lesnino.

Skratka, ne gre za denar ampak za idejo in nekaj čemu se reče kreativnost.

Sicer, dvomim, da sploh štekaš South Park.

Bog nas varuj ekstremno "objektivnih". :worship: :worship:

Lep in varen vikend.

Le dva posta si rabil, in si ob pomanjkanju argumentov, iz skoraj koristne debate/izmenjave mnenj in faktov padel na nivo pijanega najstnika ki je ravnokar odkril Deep Purple, in so mu naj d best bend ever. . . . . eni se streznijo in odrastejo, drugi ostanejo pri purplih 4 ever.

South Parka seveda ne razumem. Sm že napisal, in bom še enkrat. jaz ti v nobenem pogledu ne sežem do kolen :worship: Tvoje razumevanje različnih pristopov k isti stvari je na takem nivoju da ga jaz nebom dosegel nikoli (več). Tako kreativnih carjev kot si ti, je malo. :worship: Hvala qurcu! (za lažje razumevanje qurc lahko zamenjate z vam omiljenim, prej omenjenim Bogom, ki vas varuje pred objektivnostjo, realnostjo in datumom na koledarju)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le dva posta si rabil, in si ob pomanjkanju argumentov, iz skoraj koristne debate/izmenjave mnenj in faktov padel na nivo pijanega najstnika ki je ravnokar odkril Deep Purple, in so mu naj d best bend ever. . . . . eni se streznijo in odrastejo, drugi ostanejo pri purplih 4 ever.

South Parka seveda ne razumem. Sm že napisal, in bom še enkrat. jaz ti v nobenem pogledu ne sežem do kolen :worship: Tvoje razumevanje različnih pristopov k isti stvari je na takem nivoju da ga jaz nebom dosegel nikoli (več). Tako kreativnih carjev kot si ti, je malo. :worship: Hvala qurcu! (za lažje razumevanje qurc lahko zamenjate z vam omiljenim, prej omenjenim Bogom, ki vas varuje pred objektivnostjo, realnostjo in datumom na koledarju)

Seveda! Očitno so nasledniki legendarnih No Name Riders v Postojni padli zelo nizko kar se domišljije in kreativnosti tiče in je pač en qurčev givijev monorack njihov maksimalen presežek.

Deep Purple so bili moj najljubši bend tam nekje 37 let nazaj. Danes raje poslušam kakšne Battles, Ben Harperja,Radiohead, James Blakea, David Sylviana..če sploh kaj poznaš od tega :)

Da se vrnemo na debato. Ko tako vehementno trdiš, da medosna razdalja ne vpliva na ergonomijo, potem si kupi mini moto, ki je po tvojem očitno idealen motor za osebe nad 185 cm. Z mal domišljije, upam da tolk premoreš, si boš uspel montirati še givijev monorack, pa gasa do Pirana. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda! Očitno so nasledniki legendarnih No Name Riders v Postojni padli zelo nizko kar se domišljije in kreativnosti tiče in je pač en qurčev givijev monorack njihov maksimalen presežek.

Deep Purple so bili moj najljubši bend tam nekje 37 let nazaj. Danes raje poslušam kakšne Battles, Ben Harperja,Radiohead, James Blakea, David Sylviana..če sploh kaj poznaš od tega :)

Da se vrnemo na debato. Ko tako vehementno trdiš, da medosna razdalja ne vpliva na ergonomijo, potem si kupi mini moto, ki je po tvojem očitno idealen motor za osebe nad 185 cm. Z mal domišljije, upam da tolk premoreš, si boš uspel montirati še givijev monorack, pa gasa do Pirana. :whistle:

ne nič ne poznam. ti si edini ki je kupil cd od Radioheadov ever.

ne bom kupil minimota.

Medosna razdalja neposredno ne vpliva na ergonomijo/udobje

kot sem že omenil, BMW r1150R ima precej krajšo medosje kot Bking, pa o udobju in prostornosti ni nobene dileme. Za povrh sta oba stroja v istem segmentu. naked. BMWju kufri pašejo, B Kingu pač ne. Za potovanje pa so na obeh dobrodošli, zelo praktični in koristni dodatki. čeprav kazijo estetiko. . . . stvari poenostavijo in pomirijo človeka.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

LOL

tip sedaj sprašuje že za dirkališča, kot pravi stari dirkaški maček

Pozdravljeni,

ker sva se z mojo drago dokončno odločila, da bova odpotovala najprej v Italijo in nato v Španijo z motorjem a tokrat s seboj na avtoprikolici :naughty: , da ne bom umrl od muk :yea1::yea1: bi vas prosil za pomoč ker verjamem, da ste nekateri pravi stručkoti na tem področju in sicer:

Bi prosil za linke dirkališč v Španiji in Italiji (blizu obale ali oddaljeni max 100km) katera so odprta za javnost (kot ala Grobnik) skozi celotni teden in ne samo za vikende, da si bom lahko dal malo duška z mojim "skuterjem :grim :grim "

Le tako bova oba imela kaj od dopusta :D :grim

Hvala za pomoč

res, smešno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@baddad in cartman

če prav razumem je stric, ki je temo odprl že nabavil motor in ga očitno že neke druge zadeve zanimajo.... kakorkoli že, oba sta ( ne poznam enega ne drugega) precej trdna v svojih mišljenjih in prepričanjih in najbolj pomembno, verjetno čisto OK deda, nehajta trošit energijo za tak nepomembne zadeve, ker se odmikata od okusnega in razumnega. Enostavno ni vredno, pač se ne najdeta na polovici so what, ni treba izbrskat najslabšega v sebi zaradi foruma in različnih mnenj. Verjetno se oba ukvarjata z bolj pomembnimi stvarmi v življenju kot pa z dokazovanjem svojega prav na forumih.

V upanju na spravo - LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@baddad in cartman

če prav razumem je stric, ki je temo odprl že nabavil motor in ga očitno že neke druge zadeve zanimajo.... kakorkoli že, oba sta ( ne poznam enega ne drugega) precej trdna v svojih mišljenjih in prepričanjih in najbolj pomembno, verjetno čisto OK deda, nehajta trošit energijo za tak nepomembne zadeve, ker se odmikata od okusnega in razumnega. Enostavno ni vredno, pač se ne najdeta na polovici so what, ni treba izbrskat najslabšega v sebi zaradi foruma in različnih mnenj. Verjetno se oba ukvarjata z bolj pomembnimi stvarmi v življenju kot pa z dokazovanjem svojega prav na forumih.

V upanju na spravo - LP Bajsi

Pa dej pust pjebe naj se malo dajejo, imamo tudi drugi forumaši kaj od tega :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LOL

tip sedaj sprašuje že za dirkališča, kot pravi stari dirkaški maček

res, smešno :)

na ta konkreten post si že odgovarjal v eni drugi temi, zato ne smeti.

tisoče in tisoče post-ov, pa v enem nisi kaj konstruktivnega napisal. smetit znaš pa tak vrhunsko, da ti vsi slovenski smetarji ne bi mogli parirat.

vzami si raje zgled po tistih, ki ne pišejo dosti, ampak vseeno veliko povejo.

ne razumem - a te v "resničnem življenju" nihče ne mara, da se moraš toliko vmešavat v tem forumu? sicer si pa že verjetno opazil, da tudi tukaj nimaš ravno nekih prijateljev.

(in da se ne boš rabil slučajno mučit in odgovarjat -> ne mislim se spuščat s tabo v debato)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na ta konkreten post si že odgovarjal v eni drugi temi, zato ne smeti.

tisoče in tisoče post-ov, pa v enem nisi kaj konstruktivnega napisal. smetit znaš pa tak vrhunsko, da ti vsi slovenski smetarji ne bi mogli parirat.

vzami si raje zgled po tistih, ki ne pišejo dosti, ampak vseeno veliko povejo.

ne razumem - a te v "resničnem življenju" nihče ne mara, da se moraš toliko vmešavat v tem forumu? sicer si pa že verjetno opazil, da tudi tukaj nimaš ravno nekih prijateljev.

(in da se ne boš rabil slučajno mučit in odgovarjat -> ne mislim se spuščat s tabo v debato)

Ja, v bistvu res.

Sicer pa - vsaj 60% mojih postov je nadvse koristnih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, v bistvu res.

Sicer pa - vsaj 60% mojih postov je nadvse koristnih.

Sam je zih en problem - k jih je treba zastopit, ane?

Ja saj mene patudi še kar zanima, če bi lahko najdu kak motor za ene 40.000km vsako leto naredit po pisti.

CB

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam je zih en problem - k jih je treba zastopit, ane?

Ja, ampak to ni moj problem :-)

Ja saj mene patudi še kar zanima, če bi lahko najdu kak motor za ene 40.000km vsako leto naredit po pisti.

CB

Ne kupit Ducatija :-), majo na pisti 3-krat krajšo življenjsko dobo od japanezerjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!