Skoči na vsebino

Kupovanje motorja za veliko kilometrov?


mihaing

Priporočene objave

Sem se danes skoraj že odločil, malo prespim in jutri po vsej verjetnosti naročim novega Ducati Monster 1100. Kaj si mislite o tej zverinici :whistle:

čisto OK, potem boš pa s časom videl če ti za naprej paše več udobja in plastike (sport-tourer) ali boš hotel še več brzine in konjev (sportak).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izbira je odlična

ker voziš bmw,bi jaz še pogledal nalo pri njih, modele

-k 1300 r

-k 1300 s

-k 1300 gt

verjemi ne bojo te razočaral

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje jaz avto že imam (in ne enega) in sicer si lastim BMW 750i, tako da me ne more prepričati nobeden motor z udobljem in čem podobnim, kar pri motorju tudi ne pričakujem :naughty: :naughty:

Sem se danes skoraj že odločil, malo prespim in jutri po vsej verjetnosti naročim novega Ducati Monster 1100. Kaj si mislite o tej zverinici :whistle:

Za tisto boldano si zaslužiš pivo! :yea2:

Jaz furam naked motor 23 let, letno naredim vsaj 11- 12000 km in tudi na misel mi ne pride, da bi kupil kakšno plastiko ali da bi na motor dal kakšno šipo ali top case. :nono: Kako se hiter iz konja naredi osla! :BUA: Fuj! Če hočem udobje, se vsedem v avto. (Boring)

Kar se Ducatija tiče, edini pomislek je tvoja višina na tem motorju. Sam sem par cm nižji od tebe in se boljše počutim na motorjih, ki imajo vsaj 1500 cm medosne razdalje, ampak če ti je všeč, go for it! :yea2::OK::yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje jaz avto že imam (in ne enega) in sicer si lastim BMW 750i, tako da me ne more prepričati nobeden motor z udobljem in čem podobnim, kar pri motorju tudi ne pričakujem :naughty: :naughty:

Sem se danes skoraj že odločil, malo prespim in jutri po vsej verjetnosti naročim novega Ducati Monster 1100. Kaj si mislite o tej zverinici :whistle:

Poglej še mal tole

Pan European ST 1300

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

M 1100 po možnosti z ABS-om :OK: je odlična izbira, samo potem še svoji enega 696 kupi, pa bosta najbolj zadovoljna. :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje jaz avto že imam (in ne enega) in sicer si lastim BMW 750i, tako da me ne more prepričati nobeden motor z udobljem in čem podobnim, kar pri motorju tudi ne pričakujem :naughty: :naughty:

Sem se danes skoraj že odločil, malo prespim in jutri po vsej verjetnosti naročim novega Ducati Monster 1100. Kaj si mislite o tej zverinici :whistle:

188cm praviš? Noge bodo zelo trpele.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smešno boš zgledal na Ducatiju, premali motor. Sploh ko se še tvoja skobaca gor.

Poglej kaj vozijo reševalci, policisti in ostali, ki so z motorjem vsak dan na cesti in se krog motorjev konkretno zmanjša.

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Jap... isti problem vidim: PREVELIK SI...:sleep2:

..NO ja... pa za AC to ravno ni...:unsure: pa nekaj si omenjal poceni stroške vzdrževanja, porabo itd. pa ne vem če ravno sem spada Ducati...:blush:

...se mi zdi da se odločaš malo "mimo" svojih uvodnih prepričanj...:blink: Razen ča si spoznal, da za popotovanja ostajaš na 4 kolesih in kupuješ moped za imidž in zabavo...:evilgrin:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se danes skoraj že odločil, malo prespim in jutri po vsej verjetnosti naročim novega Ducati Monster 1100. Kaj si mislite o tej zverinici :whistle:

Super motor. Škoda, da ne najdem nikakršne racionalne poti, po kateri si prišel do njega, vsaj ne glede na tvoje visoko zastavljene cilje.

No, ja - kupi. Čez 2 meseca (ali prej) boš že kupoval kaj drugega.

PS: ne, s tanovimi monstri ne moreš več biti frajer. So preveč kičasti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: ne, s tanovimi monstri ne moreš več biti frajer. So preveč kičasti.

hehehehehe, živa resnica

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izkušenj bore malo, ampak pri taki kilometrini bodo kmalu na nivoju :naughty: . Visok 188cm, težek 110kg :grrr

Znan nick iz enega drugega foruma.

Sam sem praktično enake konstrukcije kot ti, imam 189 cm, 112 kg in relativno dolge noge(93 cm). Ker rad vozim včasih malo sport, večinoma pa touring in AC sem pristaš ST motorjev. Odločitev za te motorje je bila relativno enostavna. Pri nakedih je premalo vetrne zaščite, pri športnih motorjih pa so noge preveč pokrčene (da o sedenju sopotnice ne govorim). Aja, kogoče bi lahko vozil tudi veliko enduro :rolleyes:

Kakorkoli, ob nakupu svojega tretjega ST motorja sem testiral kar nekaj motorjev in pri vseh (velikih endur res nisem poskusil) sem imel problem s preveliko pokrčenostjo. Modelov se bom omenjal, ampak na koncu sem se odločal med dvema Hondama, med "zverino" (vsaj na papirju) in po mnenju mnogih motoristov najboljšim srednjelitražnim ST motorjem. In zadnjega tudi kupil, saj so noge precej manj pokrčene kot pri večjem.

Slabih 110 konj je dovolj tako za solo kot z vožnjo s sopotnico (takrat je tako ali tako treba bolj na easy).

Kaj sploh hočem povedat: če imaš namen delati toliko kilometrov kot navajaš je izredno pomembno, da nog nimaš preveč pokrčenih in da na motorju sediš udobno. Tudi vetrna zaščita mora biti dobra, zato se (jaz bi se jih in se jih bom tudi v nadalje) izogibaj nakedov. Pojdi okrog, usedi in pelji se s čimveč motorji in kupi kar ti bo najbolj ustrezalo. S takim budgetom imaš veliko izbiro. Mogoče boš domov pripeljal še enega bavarca.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jumerik je dobro povedal. Motor, ki ga kupuješ je potrebno preizkusiti in videti ali ustreza tvojemu telesu, saj ne gre za avto kjer si lahko nastavljaš sedež, volan in še kaj. Sicer se da to tudi pri motorju a povečini ne tako zlahka saj imajo le redki možnost spreminjanja ergonomije pa še to v omejenem obsegu.

Če ne moreš testirati motorja in boš kupil kar tako ti predlagam BMW 1200 GS z ABS, ker je tako univerzalen in dovolj močan motor, da bi moral zadovoljiti tvoje zahteve. Pa še zelo lahek je za upravljanje in dokaj varen s svojim BMW specifičnim sistemom vzmetenja/zavor, kar je priporočljivo za začetnika na tako velikem motorju. Že res, da boš potem imel motor, katerih je ogromno na cesti a tudi to pove, da gre za zelo popularen motor med kupci in obstaja nek razlog, zakaj ga tako množično kupujejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da je verjetno absolutni beginner - je to edini smiseln korak. Ja, četudi bo potem čez 2 mesca že menjaval.

Bolš to, kot pa da v prvi grabn zapelje, ker bo poslušal pametne nasvete izkušenih mačkov (ki so vsi po vrsti začeli s čim manjšim in jim je trpel ego, ker so pač že v prvi sezoni ali pa drugi "morali menjat", ker je "blo premalo konjev").

Točno tako! Če boš s "tamalim" naredil prvo leto 20 000 km, lahko naslednje leto razmišljaš o dodatnih potrebah. Mali štromarček je odličen za začetek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje jaz avto že imam (in ne enega) in sicer si lastim BMW 750i, tako da me ne more prepričati nobeden motor z udobljem in čem podobnim, kar pri motorju tudi ne pričakujem :naughty: :naughty:

Sem se danes skoraj že odločil, malo prespim in jutri po vsej verjetnosti naročim novega Ducati Monster 1100. Kaj si mislite o tej zverinici :whistle:

pri ducatiju nimaš kaj zgrešiti, edina stvar je, da so glede velikosti vsi isti....torej 696, 796 in 1100 vsi enake velikosti....če se misliš peljati sam ti bo motor super....za vožnjo v dvoje se pa meni osebno zdi malo premajhen motor...ampak glede na to da sem zasledil da si velik 188cm in 110kg ti predlagam da se zapelješ v logatec psc renault ali v ljubljano na letališko pri AC Kondorju in se usedepš nanj in občutiš kakšna drža itd.

veliko sreče pri nakupu oz. izbiri ;)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čisto OK, potem boš pa s časom videl če ti za naprej paše več udobja in plastike (sport-tourer) ali boš hotel še več brzine in konjev (sportak).

Čisto BTW. Nikol si nisem mislil, da bom vozil cestaka. Sedaj ga vozim drugo leto in lahko rečem, da sem mnogo manj utrujen po vožnji kot sem bil na Sport Touring motorju. Seveda se to spremeni v kolikor se voziva dva, ker Suzuki je malo večji in moja kljub okoli 180cm malo sloni na meni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z vsakim vašim postom sem še bolj zmeden. Vsekakor bi si nabavil BMW-ja ker sem tudi fanatik te znamke, a iskreno povedano so mi vizualni vsi po vrsti za :SS:SS

Šef ima gs1200 Adventure in mi je motor resnično ugaben, tako vozne kot ostale lastnosti so pod nivojem take znamke, to je zgolj samo moje mnenje zato se ne zapenjajte brez potrebe.

Grem jutri še sprobat malo tega monsterja, in se odločim, čene grem malo počekirat kakšne hondice, Se mi zdi da dobiš zelo veleliko za svoj denar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če denar ni problem, pa dokaj veliko kilometrov bi se delalo... BMW R1200RT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z vsakim vašim postom sem še bolj zmeden. .

...pol jih pa še enkrat preber... :eek:

...sam si nam postavil svoje pogoje, o začetništvu, željeni kilometrini, višini in teži... in če takole napamet povzamem... je prevladoval konkreten nasvet o nakupu sport-toruring nad 1000 ccm segmenta ali big enduro segmenta...:yes:

-- ti pa se ogrevaš za naked Ducatija, (ko Krpan na kobilici):lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šef ima gs1200 Adventure in mi je motor resnično ugaben, tako vozne kot ostale lastnosti so pod nivojem take znamke, to je zgolj samo moje mnenje zato se ne zapenjajte brez potrebe.

Zanimiva ugotovitev totalnega začetnika o najbolje prodajanem motorju v Evropi zadnjih nekaj let. Verjetno nihče od tistih, ki so ga kupili nima pojma. Sicer je res, da GS ni bog ve kako lep a če preneseš pogled na tisto rajnglo od serije 7, potem bi tudi GS moral zgledati kot pol lepotca. Anyway, med pogoji nam nisi napisal, da rabiš šminkerski moped za pred kafič zatorej ti takoj odsvetujem monstra. Mora biti Diavel ali 1098s, ne misliš valjda dat pod 10000€ za motor, takega ma ja vsak trance_25_naughty.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z vsakim vašim postom sem še bolj zmeden. Vsekakor bi si nabavil BMW-ja ker sem tudi fanatik te znamke, a iskreno povedano so mi vizualni vsi po vrsti za :SS:SS

Šef ima gs1200 Adventure in mi je motor resnično ugaben, tako vozne kot ostale lastnosti so pod nivojem take znamke, to je zgolj samo moje mnenje zato se ne zapenjajte brez potrebe.

Grem jutri še sprobat malo tega monsterja, in se odločim, čene grem malo počekirat kakšne hondice, Se mi zdi da dobiš zelo veleliko za svoj denar.

Takoj se vidi da si pravi poznavalec....kupi Ducatija :evilgrin:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole bom rekel-če res tako razmišljaš, kot pišeš po tem forumu mislim, da si ti pravi blagoslov za moto-podmladek letnik '91, saj bodo čez eno ali pa dve leti lahko za soliden denar kupili soliden motor...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam občutek, da nekdo malo nateguje.Malo me čudi, da tip vozi BMW 750i, pa šefa ima, pa še slovnica ga malo zeza...Pa 30.000 - 40.000km na leto bo delal. Po moji vednosti ljudje, ki vozijo normalen BMW 750i in ne letnik 88, so šefi in verjetno precej, precej delajo. Tako da močno dvomim, da bi jim zneslo toliko kilometrov delati letno z motorjem. Lahko pa da je možakar zadel na lotu ali pa je preprosto lucky man. V tem primeru se opravičujem za moje pomisleke!

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

verjamem, da se lahko zanesem na vaše izkušnje, zato se obračam na vas in sicer:

Ker sem popoln začetnik v svetu motorjev imam pred nakupom seveda nekaj vprašanj, katere bi prosim, če mi lahko odgovarjate v zaporednju:

1. kupil bi motor do nekje 10.000EUR (v primeru, da je tehten razlog zakaj lahko tudi več)

2. katerega mi predlagate vi, iz vaše zbirke in sicer imam potrebe po:

- zelo dinamični vožnji po ostrih ovinkih in avtocesti (potovanja, pot do službe in nazaj je cca 200km)

- letno prevozil okoli 35-40.000km :yea1::yea1: (ali je to pri motorjih sploh mogoče na daljšo dobo)???? Nujno iskreno odgovoriti!!!

- na motorju bi se vozila kdaj pa kdaj tudi dva, a jaz sem kar težkokategornik

3. poraba tega predlaganega motorja in sama vzdrževanja, ter servisi (periodično na koliko km in cena, kako je z deli kasneje)

Iskreno se vam zahvaljujem za pomoč :yea2:

Kot prvo se je potrebno postaviti na realna tla in pustiti sanjarijo za sabo. Popoln začetnik si (nič slabega ne mislim, ker tudi popoln začetnik je lahko takoj boljši voznik in ima urejeno glavo kot od starega mačka, divjaka, ki ogroža vse kar leze okoli njega, izkušnje in predvidevanja iz avtomobila so zelo primerne) in pišeš zadeve o dinamični vožnji po ostrih ovinkih in avtocesti. Kje se boš pa to vozil pri nas?

Parkrat ti še bodo zanimive določene trase pri nas, potem pa ti bo dovolj teh naših katastrofalnih cest, ki so izjemno nevarne (luknje, pesek, neravnine, divji vozniki, lokalne zakonitosti, promet, policija...)

Da voziš motor potrebuješ tudi dobro psihofizično kondicijo, sploh pa če boš nabavil neko mrcino. Pomanjkanje koncetracije lahko hitro vodi v težave.

35-40.000 km na leto je velik zalogaj, ni nemogoče, samo da bi se vsak dan vozil 200km z motorjem po avtobahnu in v službo, kaj hitro te bo minilo veselje do vožnje in vse bo že čista rutina. Tudi vreme ima svoj faktor itd..

Za vsak dan bo verjetno res najboljša kakšna mrcina 1000ccm + kardan, a poraba bencina pri takšnem ni nič manjša od nekega povprečnega avtomobila.

Eno so želje in sanje, drugo pa realni svet. Ko se boš začel voziti z motorjem boš hitro videl, da si imel čudne predstave o tem. Razen če si ultra moto fanatik.

Glede GSa. Prodaja je tako dobra tudi zaradi tega, ker je to bmw, priznana znamka in opeji s kešem pač kupijo bmwja namesto kakšne druge prdalice. Glavno da ima bmwja.

Vizualno je motor za nekatere pod nivojem oziroma precej poseben = za moje pojme zastarel, sploh s tistimi cilindri, ki jih bo EU tudi kmalu "ukinila". Crkne pa enako kot druge znamke. A po drugi strani konkurenca nikakor ne ponudi konkurenčnega modela gledena težo, performanse in kvaliteto. Izgled pač je kakor je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!