Skoči na vsebino

Kupovanje motorja za veliko kilometrov?


mihaing

Priporočene objave

Z vsakim vašim postom sem še bolj zmeden. Vsekakor bi si nabavil BMW-ja ker sem tudi fanatik te znamke, a iskreno povedano so mi vizualni vsi po vrsti za :SS:SS

Šef ima gs1200 Adventure in mi je motor resnično ugaben, tako vozne kot ostale lastnosti so pod nivojem take znamke, to je zgolj samo moje mnenje zato se ne zapenjajte brez potrebe.

Grem jutri še sprobat malo tega monsterja, in se odločim, čene grem malo počekirat kakšne hondice, Se mi zdi da dobiš zelo veleliko za svoj denar.

1+

BMW = Boring Moto Wheels :SS:SS

Enduro touring bike :SS :SS

Če ti je všeč Ducati, probaj Diavela, edini Ducati za voznike, ki imajo več kot 180cm.

Kaj pa kakšen HD vrod, Suzuki 1800, V Max, Guzzi Griso, Triumph Storm 1700 ali Rocket?

Teli imajo vsi 2 oz. 3 cilindre

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vizualno je motor za nekatere pod nivojem oziroma precej poseben = za moje pojme zastarel, sploh s tistimi cilindri, ki jih bo EU tudi kmalu "ukinila". Crkne pa enako kot druge znamke. A po drugi strani konkurenca nikakor ne ponudi konkurenčnega modela gledena težo, performanse in kvaliteto. Izgled pač je kakor je.

:hmm:

post-1354-0-11589900-1308295789_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z vsakim vašim postom sem še bolj zmeden. Vsekakor bi si nabavil BMW-ja ker sem tudi fanatik te znamke, a iskreno povedano so mi vizualni vsi po vrsti za :SS:SS

Šef ima gs1200 Adventure in mi je motor resnično ugaben, tako vozne kot ostale lastnosti so pod nivojem take znamke, to je zgolj samo moje mnenje zato se ne zapenjajte brez potrebe.

Grem jutri še sprobat malo tega monsterja, in se odločim, čene grem malo počekirat kakšne hondice, Se mi zdi da dobiš zelo veleliko za svoj denar.

če ti nista všeč ta dva bmw

-k 1300 s

-k 1300 gt

pol lahko prodaš tudi svojega bmw ker nimaš okusa kaj je motor ali avto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super motor. Škoda, da ne najdem nikakršne racionalne poti, po kateri si prišel do njega, vsaj ne glede na tvoje visoko zastavljene cilje.

No, ja - kupi. Čez 2 meseca (ali prej) boš že kupoval kaj drugega.

PS: ne, s tanovimi monstri ne moreš več biti frajer. So preveč kičasti.

To se tudi jst sprašujem. blink.gif Monster je, poleg tistega o dinamični voznji, ravno nasprotje vsega ostalega :) Dinamicna voznja kot zacetnik - se pridruzujem unim postom glede sožalja.

Z vsakim vašim postom sem še bolj zmeden. Vsekakor bi si nabavil BMW-ja ker sem tudi fanatik te znamke, a iskreno povedano so mi vizualni vsi po vrsti za :SS:SS

Šef ima gs1200 Adventure in mi je motor resnično ugaben, tako vozne kot ostale lastnosti so pod nivojem take znamke, to je zgolj samo moje mnenje zato se ne zapenjajte brez potrebe.

Grem jutri še sprobat malo tega monsterja, in se odločim, čene grem malo počekirat kakšne hondice, Se mi zdi da dobiš zelo veleliko za svoj denar.

Lepota je itak relativna in tam tvoje mnenje šteje. Glede znamke, mene to sploh ne zanima, znamka namreč. Jst mam cez bmw znamko marsikaj za povedat, splog glede zastopnistva v sloveniji, ampak motorji so mi super. Za razliko od japoncev, so mi bolj pisani na kožo. Glede tvoje opazke, zadnjic, ko sem stal na semaforju v trstu pristopu k meni mozakar in reku dobesedno takole: Ves, bmw zna delat najboljse LE motorje! Poslusaj ta zvok, kaka poezija. trance_43_wavetowel2.gif OK, jst tut temu ne verjamem in mi je slo na smeh, ocitno nek stari bmw moto fanatik, samo cem rect, tako kot ti hvalis samo bmw avte, tako eni hvalijo samo bmw motorje. Najbrz pa nimata prav ne ti ne on, ampak je resnica nekje vmes. O voznih lastnosti gs-ov te pa ne bom niti poskusal prepricevat.

Moje mnenje glede izbire: na prvih straneh imas nastete vse najboljse opcije + še razne endure ki so jih kasneje omenli. . Ce pa teh mnenj ne mislis upostevat, mi pa ni jasno zakaj sploh sprasujes za mnenje. Ce si se zapicu v en bolj sminkerski motor, za se z njim pokazat, pol je to to. Ducati dela lepe motorje, se strinjam. GS adventure ti pa pri tem vsekakor ne pride v upostev, ker to je motor, da se z njim vozis, v vseh razmerah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje glede izbire: na prvih straneh imas nastete vse najboljse opcije + še razne endure ki so jih kasneje omenli. . Ce pa teh mnenj ne mislis upostevat, mi pa ni jasno zakaj sploh sprasujes za mnenje. Ce si se zapicu v en bolj sminkerski motor, za se z njim pokazat, pol je to to. Ducati dela lepe motorje, se strinjam. GS adventure ti pa pri tem vsekakor ne pride v upostev, ker to je motor, da se z njim vozis, v vseh razmerah.

Saj vsi vemo da so športna oblačila in trenirke najbolj udobna, praktična, prijazna, nezahtevna in da veliko, veliko Slovencev v trenirkah veselo šopingira in se sprehaja....Taki šajba, top case motorji me spominjajo na trenirke, neglede ali je to Lidl ali Armani, trenirka ostane trenirka. :SS :SS :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj vsi vemo da so športna oblačila in trenirke najbolj udobna, praktična, prijazna, nezahtevna in da veliko, veliko Slovencev v trenirkah veselo šopingira in se sprehaja....Taki šajba, top case motorji me spominjajo na trenirke, neglede ali je to Lidl ali Armani, trenirka ostane trenirka. :SS :SS :SS

Nekaterim je motor pač predvsem praktično prevozno sredstvo in je fajn, če lahko greš z njim v službo, v trgovino po špecerijo (in imaš to kam dati), čez ovinke, hribe in doline in čez vikend ali na dopust v dvoje. Gre pač za artikel široke potrošnje, ki ga lahko vsak kupi.

Če pa hočeš biti kaj posebnega in/ali se hočeš preseravat z denarjem, ki ga imaš pa si kupiš kakšno maloserijsko ali custom specifično zadevo (proizvajalci in prodajalci le teh, zelo podpirajo takšno naravnanost h izdelkom z veliko dodano vrednostjo - zanje seveda). Še največji frajer pa si, če tak zelo pogojno uporaben motor sam spacaš skupaj po svojem okusu. Vsekakor pa bi, mr. Stock Bikes Suck, pri svojih vrednostnih ocenah moral upoštevati, da se precejšnjemu delu populacije življenje ne vrti okrog enoslednega ali dvoslednega plehovja. Pač nismo vsi 'bikerji' winkiss.gif

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaterim je motor pač predvsem praktično prevozno sredstvo in je fajn, če lahko greš z njim v službo, v trgovino po špecerijo (in imaš to kam dati), čez ovinke, hribe in doline in čez vikend ali na dopust v dvoje. Gre pač za artikel široke potrošnje, ki ga lahko vsak kupi.

Če pa hočeš biti kaj posebnega in/ali se hočeš preseravat z denarjem, ki ga imaš pa si kupiš kakšno maloserijsko ali custom specifično zadevo (proizvajalci in prodajalci le teh, zelo podpirajo takšno naravnanost h izdelkom z veliko dodano vrednostjo - zanje seveda). Še največji frajer pa si, če tak zelo pogojno uporaben motor sam spacaš skupaj po svojem okusu. Vsekakor pa bi, mr. Stock Bikes Suck, pri svojih vrednostnih ocenah moral upoštevati, da se precejšnjemu delu populacije življenje ne vrti okrog enoslednega ali dvoslednega plehovja. Pač nismo vsi 'bikerji' winkiss.gif

Začnimo pri denarju. En BMW GS je bistveno dražji kot kako je temu rekel rdeci_vragec "šminkerski" Ducati Monster. S tem " šminkerskim" motorjem se glih tako pelješ čez ovinke, hribe in doline, v službo, v trgovino po špecerijo (imaš nahrbtnik) ali pa na dopust.

O dodatni opremi GSa ne bi govoril kakšne so cene.

Lepo zrihtan cafe racer in sploh custom motor, je lahko bistveno cenejši od nove tovarniške konfekcije. Predpogoj je domišljija.

Človek se razlikuje od živali po tem da ima občutek in potrebo po estetiki in umetnosti in to že iz prazgodovine. Eni so bolj nagnjeni temu, drugi manj. O vitezih in njihovih konjih sploh da ne govorimo in to velja tudi za motorje.

Zgodovina motociklizma je zgodovina tehničnih in estetskih presežkov. Tehnični presežki končajo v tehničnih muzejih, etetski presežki, pa se rolajo tudi po muzejih sodobne umetnosti. Najlepše pa je, če kaj takega vidiš na cesti, zboru...

PS

Res pa je tudi, da ljudje v trenirkah raje hodijo v shopping centre, kot pa v muzeje. :whistle:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti je všeč Ducati, probaj Diavela, edini Ducati za voznike, ki imajo več kot 180cm.

Daj ne bluzi. Multistrada je edini Ducati za voznike nad 180 cm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konec koncev neka nepotrebna diskusija o tem, da mi bodo svojci prižigali sveče (nisem mulo+za seboj imam prevoženih preko pol milijona kilometrov, res da ne z motojam ampak tukaj nima veze, ker je vse odvisno od situacije) in da nimam okusa je popolnoma brezpredmetna.

Enostavno kupil si bom motor katerega bom oboževal torej mora imati tudi estetsko lastnost - ali vsaj neko zgodovinsko estetsko vrednost. Motorja ne kupujem samo od točke A do B ker za to ne mislim dajati 10k EUR+

Morda si bom (po daljšem razmisleku), da se nekako navadim na dvokolesnika za začetek omislil motor nekje v rangu 4k EUR (za letošnjo sezono). Kaj si mislite o telih

1. http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4864535

2. http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4875895

3. http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4926454

4. http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4428587

... ali kaj podobnega. Izbira je ogromna. Kaj predlagate če grem v to smer (prosim še enkar ne tvezite o moči)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mihaing,

ker si car in imaš BMW 750i, ti priporočam motor BMW K1600GTL .. Vse drugo bo podcenjevanje tvojih potreb.

BTW, a Monstra si že "mal sprobal"? Me zanima, kako si sprobal, pa to ... pa kaj si ugotovil. Res.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupi si triumph boneville t100 pa gor original torbe pa king&queen sedež... tudi če ga boš prodal bo še zmeraj nekaj vreden ( kupi ga takoj pa ga odkupim drugo leto februarja :D ) ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj ne bluzi. Multistrada je edini Ducati za voznike nad 180 cm.

Bluzenje z veseljem prepuščam tebi in to več kot očitno zelo uspešno počneš. (Pored bibera (popra) trebaš i malo soli, bi rekli Srbi). Stara Multistrada, ki je itak spaka od motorja in ga tudi največjemu sovražniku ne bi priporočal ima 1460 medosne razdalje, Monster pa ima 1440, nova Multistrada ima 1530, Diavel 1590.. Torej, najprej se pozanimaj, potem pa komentiraj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konec koncev neka nepotrebna diskusija o tem, da mi bodo svojci prižigali sveče (nisem mulo+za seboj imam prevoženih preko pol milijona kilometrov, ...

To jih imam tudi jst, pa SM mulc. In ne, nimam službe kjer vozim službeno vozilo... in od teh pol miljona jih je več kot 15% na dveh kolesih plus 4 leta licenčnega dirkanja (ne po vaških vinogradih). In še vedno trdim, da ne znam vozit motorja...

Sm pa med vsemi temi preživelimi sezonami (9) in kilometri (skupno recimo blizu 100.000) na dveh kolesih prišel do spoznanja, kateri moped mi sede... imam ga napisanega v profilu. Motor je sicer plužen, za dva malenkost švoh, za velike ljudi ni (imam 175), popolnoma nepozerski, nobeno HI-tech odkritje, izredno dolgočasen, 5 let star, vreden pa vsak dan majn... Ampak od vsega tega šudra na tržišču mi najbol sede... (pa verjemi da sem probal že marsikaj). Brusit kolena se da, vozit po mestu tudi, dnevna tura od 700km z lahkoto, kovčke se da tudi zapet gor, po AC gre 270... nevem, če kdo rabi več od mopeda.

Sedaj se odločam za menjavo oz nabavo drugega v garaži (mogoče jo pa celo sploh ne prodam). Spogledujem se z RSV Mille oz Tuono... še to probam, pol pa obupam. Poglej si še ta dva modela lih ko izbiraš. Škodit ne more. (mogoče pa celo tanovo F-ko spet, samo imam občutek, da je še slabš od predhodnice) :notworthy:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bluzenje z veseljem prepuščam tebi in to več kot očitno zelo uspešno počneš. (Pored bibera (popra) trebaš i malo soli, bi rekli Srbi). Stara Multistrada, ki je itak spaka od motorja in ga tudi največjemu sovražniku ne bi priporočal ima 1460 medosne razdalje, Monster pa ima 1440, nova Multistrada ima 1530, Diavel 1590.. Torej, najprej se pozanimaj, potem pa komentiraj.

Slučajno sem visok 194 cm in vozim staro multistrado. Probal tudi novo. Sedel na Diavelu.

Ni vse v medosni razdalji. Poglej si recimo V-Roda ... dolga medosna, motor pa primeren res za bolj majhne tipe ali tipe s kratkimi nogami.

Skratka - ne bluzi in teoretiziraj. Bo treba mal probat zadeve ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konec koncev neka nepotrebna diskusija o tem, da mi bodo svojci prižigali sveče (nisem mulo+za seboj imam prevoženih preko pol milijona kilometrov, res da ne z motojam ampak tukaj nima veze, ker je vse odvisno od situacije) in da nimam okusa je popolnoma brezpredmetna.

In ko je "situacija", so pomembni parametri:

- izkušnje voznika

- okretnost motocikla (športaki so manj okretni, ker so konstruirani za visoke hitrosti)

- pozicija voznika na motorju (visoka drža daje boljši pregled in nadzor)

- hitrost itd ...

Od tistih štirih, ki si jih linkal, je Yamaha TDM še najbolj primerna. Je pa to že dokaj zastarel model na trgu .... že skor 10 let praktično isti.

Če imaš dolge noge, te znata Yamaha R6 in Honda CBR 600F kaznovati z prisiljeno "zloženo" držo nog ... kar ni dobro za ožilje in tudi ne za kolenske sklepe. Tudi sopotnica na teh dveh ne bo najbolj vesela, saj bo neudobno čepela na tistem povštrčku zadaj.

Kot rečeno: razmisli o Kawasaki Versysu in Suzukiju V-Strom. Lahko tudi Ducati Multistrada.

Vse motorje moraš tudi videti v živo - po slikah sodeč lahko prehitro sklepaš, da ti je/ni všeč. V živo so načeloma vsi lepi, razen kakih predelav, ki znajo biti res ogabne. O tem bo več vedel Baddad.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šminkerskih motorjev NI, sam vozniki so lahko šminkerji !!!

Ko nekdo reče šminkerski moped , ne ve kaj je bistvo mopediranja, al pa ga faušija daje, vsak si naj sam izbere kam spada !

Mah ne kompliciraj, kupi kaj ti paše pa gasa, pol pa menjaš če se ne ujameta z mopedom :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za začetek res ni treba nekaj 1000cc in več kupovati. Pravtako je težko vse želje uresničiti z enim motorjem oz je težko. Za hitre vožnje rabiš šport gume kar pomeni menjavo na 4-5000km oziroma pri omenjenih kolometrih skoraj vsak mesec. :wallbash: Turing gume ti zdržijo 2x toliko a niso tako dobre za športno vožnjo. Za AC rabiš večji motor in več vetrne zaščite, za ovinke pa majhen motor brez nepotrebne navlake in teže..... sama nasprotja. Kot da bi ti rad imel svojo sedmico za na Grobnik :grim

Moj predlog ki ga bom tudi utemeljil in ne sam zato ker imam tak motor jaz je BMW f800 S (ali ST).

- Če že imaš BMW-ja je verjetno že znamka en plus.

- Ista ali nižja teža od primerljivih 600cc japoncev (CBF 600, FZ6S,....)

- solidno močan in veliko navora tudi pri nižjih obratih

- možnost ABS-a, potovalnega računalnika, gretja ročk

- solidna veterna zaščita

- servis na 10.000km in še to zelo ugodni (na 10.000 cca 100€, na 20.000 pa 150 do 250€)

- poraba od 4-6L na 100km (moje povprečje po 15.000km je cca 4,8L)

- jermen namesto ketne z življensko dobo cca 50-60.000km

- veliko število kilometrov glede na izkušnje iz SLo in tujine ni problem za ta motor. (jaz jih imam malo čez 49.000, en forumaš preko 60.000,....)

Po mojih izkušnjah odličen motor tako za dnevne vožnje, za ture kot za uživanje po ovinkih.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi dodal samo še to - pri vsakodnevnih vožnjah po isti relaciji ti motor dopizdi.

Z avtom greš verjetno po avtocesti, z motorjem je to totalni dolgčas -ker greš po starih cestah, vsaj na začetku porabiš bistveno več časa, pa še kaki dež te dobi, sčasoma začneš računat stroške (gume, servisi in popravila motorja, v končni fazi bi pri 40kkm letno na 2,5 leti najpozneje menjal motor).

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če že, pol enega velikega tourerja. gtr, fjr, rt, gsf in podobno.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi dodal samo še to - pri vsakodnevnih vožnjah po isti relaciji ti motor dopizdi.

Z avtom greš verjetno po avtocesti, z motorjem je to totalni dolgčas -ker greš po starih cestah, vsaj na začetku porabiš bistveno več časa, pa še kaki dež te dobi, sčasoma začneš računat stroške (gume, servisi in popravila motorja, v končni fazi bi pri 40kkm letno na 2,5 leti najpozneje menjal motor).

Vožnja mi še ni toliko dopizdla kot mi je dopizdlo oblačenje za tistih 22km do službe. Podkapa, čelada, rokavice, želva, škornji... pol pa čez 15min to vse dol. Zdaj se vsedem na motor, ko imam cel dop čas in naredim vsaj 200km.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi dodal samo še to - pri vsakodnevnih vožnjah po isti relaciji ti motor dopizdi.

Z avtom greš verjetno po avtocesti, z motorjem je to totalni dolgčas -ker greš po starih cestah, vsaj na začetku porabiš bistveno več časa, pa še kaki dež te dobi, sčasoma začneš računat stroške (gume, servisi in popravila motorja, v končni fazi bi pri 40kkm letno na 2,5 leti najpozneje menjal motor).

Jaz osebno bi imel za 20-30km do šihta raje motor kot avto. Seveda ne za vsako ceno, vsak dan in ob vsakem vremenu ampak v celem letu recimo 50-100x sigurno :worship: 100 x 50km je 5.000km kar se na motorju ne pozna veliko če imaš pa avto ki požre 1x več se pa že nekaj pozna na gorivu. Z ostalimi stroški je pa res odvisno od avtomobila z katerim primerjaš.

Ko jaz primerjam ceno goriva, gum, zavarovanja, servisa...med BMW 530iA z 265-35-18 gumami in motorjem je motor povsod 3 do 5 krat cenejši :worship: :worship: In ko moram jaz nahitro v Lj do zobarja, včasih ko sem šel še na faks, ali na kakšen obisk/sestanek v primeru, da grem sam sploh veliko ne razmišljam. Gasa na motor :yea1: :yea1:

Če si utrujen motor res ni užitek in ko imaš tak dan je boljše it z avtom. Drugače pa motor zmaga v vseh pogledih.

EDIT: glede oblačenja se delno strinjam. Z dobro opremo problem rahlo omiliš ampak to moraš pač vzeti v zakup.

Popravljeno . Popravil Andrej777
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res zanimiva tema, začetni post nakazuje potrebo po velikem (sport)tourerju, na koncu pa izgleda da bo tip vzel 600cc cestaka...?

GSi so mimogrede tudi meni bili sprva grdi, ampak ko sem enega vozil me to sploh ni več zanimalo. Dober motor je dober motor.

U glavnem, kot začetnik podobnih dimenzij (191cm,~100kg) vozim (v glavnem s sopotnico) TDM 900, tako da največ kar lahko rečem, je da se s tem (ali takšnim) motorjem ne boš zajebal glede svojih zahtev.

Sicer ti pa za ta denar priporočam nakup DVEH popolnoma različnih motorjev (kot je že nekdo omenil).

Jaz npr. kljub TDMki še vedno za vsakodnevne kratke fure (šiht, faks, fitnes) uporabljam 50cc skuter :D. Motorji so ena takšnih stvari v življenju, ki se jih hitro naveličaš in želiš spremembo (podobno kot ženske?).

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res zanimiva tema :D. Motorji so ena takšnih stvari v življenju, ki se jih hitro naveličaš in želiš spremembo (podobno kot ženske?).

Pa tudi stanejo nas skoraj enako ali celo več kot ženske.

Ps: nebom smetil teme, saj vglavnem vsi samo svoje hvalimo in grajamo,kar nam ni dosegljivo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!