Skoči na vsebino

Kupovanje motorja za veliko kilometrov?


mihaing

Priporočene objave

Ne kupit Ducatija :-), majo na pisti 3-krat krajšo življenjsko dobo od japanezerjev.

 

Ne žali Ducatija... So super stroji, 95 % jih je na cesti,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.... ostali so se lahko pripeljali do doma ;-)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sem malo študiral, kaj bi če bi. Delam po 6K mesečno z avtom. Pa da bi se vozil z motorjem namesto z kišto... Tavelik Bandit al pa CB 1300. Glede na stanje na cestah ideja niti ni tako pametna. Verjetno ne bi sfural sezone.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sem malo študiral, kaj bi če bi. Delam po 6K mesečno z avtom. Pa da bi se vozil z motorjem namesto z kišto... Tavelik Bandit al pa CB 1300. Glede na stanje na cestah ideja niti ni tako pametna. Verjetno ne bi sfural sezone.

 

cb1100 z abs .. če bi se vozil v istih hitrostnih okvirih kot z avtom bi se dalo speljat...  je pa stroškovno na koncu verjetno motor dražji od avta če všteješ gume in pogostejše servise ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z CB1100 bi se res lahko lepo fural. Drugo vprašanje je koliko so vredni takšni kilometri? Nekak se je večji užitek spravit na motor ko se ti "zalušta". Vsake toliko se pa tudi v službo peljem, ko mi kišta presede. Priznam tudi, da se mi zjutraj ni prijetno vozit. Štartam ob 05.15. Šansa, da nabašeš srno na lokalni cesti je velika. Folk je pa itak zblojen skozi cel dan...  Vsakodnevna vožnja po avtocesti z motorjem :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zračunaj strošek avta in motorja na kilometer.

Mislim da je nekaj podobnega v Motoreviji!

 

Honda CBF 1000  ima 0,54 kune po kilometru

BMW R 1200 GS…….0,44 kune po kilometru :grim

Kawasaki Z 1000……..2,06 kune….. :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je tu čisto vseeno, koliko € oz C€ daš na kilometer, pomembno je, da uživaš in da se imaš fino.

Če se pa že gremo računico po kilometru brez avta, pa moraš v + prištet tudi vse stroške, ki se jih teoretično znebiš (nakup avta, zavarovanje avta, cestnina za avto, bencin za avto, gume za avto, menjava gum za avto, zimske-letne pnevmatike...)

Skratka, najbolj pomembno je, da se ti dejansko da vsak dan znova furat z motorjem v službo. Meni znese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za v službo si nabavi skuter :krneki: ... pa skoz boš čeule domou nosu :lol:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je tu čisto vseeno, koliko € oz C€ daš na kilometer, pomembno je, da uživaš in da se imaš fino.

Če se pa že gremo računico po kilometru brez avta, pa moraš v + prištet tudi vse stroške, ki se jih teoretično znebiš (nakup avta, zavarovanje avta, cestnina za avto, bencin za avto, gume za avto, menjava gum za avto, zimske-letne pnevmatike.. .)

Skratka, najbolj pomembno je, da se ti dejansko da vsak dan znova furat z motorjem v službo. Meni znese.

 

Jes. Ampak ko mam naporn dan, se konc šihta dejansko ne upam do Vikija pa nazaj, točno 100Km zelo znane in precej prijazne ceste. Ker sm preveč zjeban. Da bi moral vsak dan po šihtu še lezt u opremo in vozit domow....meni ne bi zneslo. avto zmaga.   

 

 

 

Z CB1100 bi se res lahko lepo fural. Drugo vprašanje je koliko so vredni takšni kilometri? Nekak se je večji užitek spravit na motor ko se ti "zalušta". Vsake toliko se pa tudi v službo peljem, ko mi kišta presede. Priznam tudi, da se mi zjutraj ni prijetno vozit. Štartam ob 05.15. Šansa, da nabašeš srno na lokalni cesti je velika. Folk je pa itak zblojen skozi cel dan...  Vsakodnevna vožnja po avtocesti z motorjem :grrr

 

 

točno. Tu pa tam z motorjem naredim kako dostavo....v poprečju sem našponan na kako uro, in me to kar mal ubija. Rad  grem na motor, "ko se poklapajo vse zvezde". u šiht hodim sicer peš, kmalu pa kar v copatih, tako da si dnevnega vozaštva na šiht niti ne predstavljam, se mi pa zdi, da motor normalnemu presede. Jaz osebno se v avtu peljem bistveno manj napet, kar je konec dneva kar pomembno. Za vsakodnevno vozaštvo se mi zdi maxiskuter precej bol primeren.  Ti kr kupi maxija, Maus sam renči. pol si nč ne upa. Še pozdraut ne....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se pa že gremo računico po kilometru brez avta, pa moraš v + prištet tudi vse stroške, ki se jih teoretično znebiš (nakup avta, zavarovanje avta, cestnina za avto, bencin za avto, gume za avto, menjava gum za avto, zimske-letne pnevmatike.. .)

Skratka, najbolj pomembno je, da se ti dejansko da vsak dan znova furat z motorjem v službo. Meni znese.

 

teb znese k maš čisto blizu... pa ne nas zavajat ....džip spada pod avte ..

Jes. Ampak ko mam naporn dan, se konc šihta dejansko ne upam do Vikija pa nazaj, točno 100Km zelo znane in precej prijazne ceste. Ker sm preveč zjeban. Da bi moral vsak dan po šihtu še lezt u opremo in vozit domow....meni ne bi zneslo. avto zmaga.   

 

 

 

 

 

točno. Tu pa tam z motorjem naredim kako dostavo....v poprečju sem našponan na kako uro, in me to kar mal ubija. Rad  grem na motor, "ko se poklapajo vse zvezde". u šiht hodim sicer peš, kmalu pa kar v copatih, tako da si dnevnega vozaštva na šiht niti ne predstavljam, se mi pa zdi, da motor normalnemu presede. Jaz osebno se v avtu peljem bistveno manj napet, kar je konec dneva kar pomembno. Za vsakodnevno vozaštvo se mi zdi maxiskuter precej bol primeren.  Ti kr kupi maxija, Maus sam renči. pol si nč ne upa. Še pozdraut ne....

odkar sem shujšal mi je lažje ... :grim

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahh pa je zajebu k ni kupu Diavela.  :grrr 

Z mojimi 183cm mi čisto ustreza, je pa res da ni primeren za avtocesto.

Vetrna zaščita slaba čeprav obstajajo večje šipce ampak to ni to, sploh estetsko, potem zgleda kot HD karjola.

Pa tudi gume bi menjal vsak drugi teden. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahh pa je zajebu k ni kupu Diavela.  :grrr

Z mojimi 183cm mi čisto ustreza, je pa res da ni primeren za avtocesto.

Vetrna zaščita slaba čeprav obstajajo večje šipce ampak to ni to, sploh estetsko, potem zgleda kot HD karjola.

Pa tudi gume bi menjal vsak drugi teden. 

ja..potem bi bil strošek 12,06€ na prevožen km... kar mu verjetno ne bi zneslo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam z vožnjo na šiht kar nekaj izkušenj, pa evo še mojega pogleda iz prve roke:

Matematika, kaj je cenejše, pride na vrsto šele na koncu. Kot prvo se moraš res neznansko rad voziti z motorjem - skoraj v vseh razmerah! Seveda v tem primeru odpadejo vsi goliči, ker je vetrna zaščita pomembna bolj kot si mislite. Ni naključje, zakaj imam jaz touring motor!

Če si samo priložnostni "vikend" oz. "cafe racer", ti bo tudi hitro presedlo dnevno oblačenje in slačenje v službi. Brez kolikor toliko dobre opreme pa se itak ni za vozit, tu mislim da se vsi strinjamo. To pomeni vsaj 5 minut slačenja ko prideš v službo in seveda oblačenja ko odhajaš. Pa seveda prostor za opremo, kamor jo boš dal, dodatne čevlje v službi,... skratka je kar nekaj tega!

Potem je vsaj zame pomembmno, kakšna je cesta med domom in službo. Če je velik del poti po AC, potem za mene to ne bi bilo to in se verjetno nebi kaj dosti vozil z motorjem na šiht (čeprav si tega ne upam zares trditi!). Enako, če bi bile neke "rovtarske ceste" široke ravno za en avto, ponavadi polne peska. Namreč na taki cesti si lahko z avtom celo hitrejši kot z motorjem, pa občutek da se boš na vsakem ovinku zvrnil zaradi peska tudi ni fajn. Jaz imam srečo, da me pot ne vodi po AC, ampak po široki magistralki in državni cesti z relativno dobrim asfaltom (tu mislim na oprijem, ceste so pa itak ena sama jama pri nas!).

Kar se stroškov tiče v mojem primeru: z motorjem je DRAŽJE pri meni! V litrih motor porabi res nekaj manj goriva, kot avto nafte, ampak tankam pa 100 oktanca v motor pa je na koncu rezultat nekje tu - tu. Razlika se naredi v porabi gum (spet govorim za moj primer, pri drugih je zelo verjetno drugače!) Če računam pri meni, komplet gum v povprečju ne zdrži več kot kakih 6500km. Z avtom narediš seveda z enim kompletom gum bistveno več km. Zakaj je poraba gum večja leži pa v več faktorjih (stil vožnje, nizke jutranje temperature,... ) , ampak to je že druga zgodba. Ok, potem je še nekaj več servis-ov, ampak glede na to, da to vse sam delam, je potem dodaten strošek samo olje za motor.

Je še ena stvar na koncu, s katero se morate sprijazniti...motor bo "naklepal" precej kilometrov in seveda bo temu ustrezna tudi cena, ko ga boš prodajal.

Ima pa Cartman prav v enem delu ko govori, da je popoldan že utrujen. Osebno se zjutraj največkrat hitreje peljem, ko sem svež in spočit, pa čeprav je asfalt recimo bolj mrzel. Popoldan ob povratku porabim po pravilu več časa do doma.

Ampak DR_Jakob je najbolj zadel:

"Mislim, da je tu čisto vseeno, koliko € oz C€ daš na kilometer, pomembno je, da uživaš in da se imaš fino."

In jaz definitivno uživam!

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se dozdeva, da ce nabijes 20 jurjev na let, da mas kr mal dost motorja. Sam grem tut ucasih v sluzbo, ampak sam poleti. Zmrzvat res ne mislm, ker mi ni uzitek. Kilometri se pa tok hitr nabirajo, da je ze zdej po prevozenih skor rekorder med tistimi, ki se prodajajo, tko da upat, da bo kdo to kupil za normalen dnar je itak brezveze. Na konc potegnes crto, da ga je brezveze prodajat....verjetno manj kolnes, ko vecas garazo. :lol1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

teb znese k maš čisto blizu... pa ne nas zavajat ....džip spada pod avte ..

Micko uporabljam samo zdej, k mi je un moj pneumatikman napačne gume zrihtal in čakam, da stvari popravi. Pač se Futka po 1 kolesu ne more prav dobro peljat. Ko pa dobim gume nazaj, potem pa gre Micka spet na pavzo.

p.s. Pravzaprav imam cca 3,5km do tja, pa se mi že pri tej razdalji fejst pozna motor/avto. Razlika je kar 2/3 prišparanega časa, če grem z mopedom.

 

Jes. Ampak ko mam naporn dan, se konc šihta dejansko ne upam do Vikija pa nazaj, točno 100Km zelo znane in precej prijazne ceste. Ker sm preveč zjeban. Da bi moral vsak dan po šihtu še lezt u opremo in vozit domow....meni ne bi zneslo. avto zmaga.   

Ja, sej. To pravim. Če maš veselje IN voljo, potem zakaj ne? Veš kako bi jaz temu rekel? Meni še dihat ni TREBA...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor za velik km,ha ta je pa dobra.............za mene je to vsak motor ki mi nudi to kar si želim od motorja.Velik km ti bo pa naredil čisto vsak s primernim in rednim vzdrževanjem,tok na kratko!

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da ne bo naslednja slika požela preveliko zgražanja, ampak je pomoje motor za vsak dan, torej tak s katerim greš v službo, v trgovino in ga uporabljaš 300 dni na leto tak:

nmDf1Ay.jpg

(morda z manjšo šipo spredaj)

Ampak ko si kdaj že zmatran se "zašaltaš", potem kot že zgoraj napisano se je treba oblačit v moto opremo, potem odivsno od motorja ampak vsi tisti ki imajo bol živahen motor jih je treba prej ogret kakšno minuto..

Sej marsikdo se pelje ttu z kakšnim cestnim endurom v službo celo leto, ampak po čisti praktičnosti in ceni je skuter boljši, spije ponavadi manj kotmotor, če ga skipaš, ga sam pobereš in se voziš naprej, vse kar si oblečeš je samo jakna čez, drugače si lahko v obleki s kravato in iz službe grede se lahko ustaviš u trgovini in zbašeš u kufr marsikaj.

 

LP

 

p.s.:pa če je kakšn 125 piaggio ali kaj poodbnega, tut če ti uspe zaribat mašino po ene 30 000km, stane nov cilindr in bat tam okoli 150€

Popravljeno . Popravil smasher
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za v službo si nabavi skuter :krneki: ... pa skoz boš čeule domou nosu :lol:

 

to sm js napisu že davnega 18.novembra in biu deležen zgražanja in zaničevanja :krneki:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

E.. šele zdej opazu, maus, si imel prekratek post, ko sm preletau stran so usi tolk napisali da se una 1 vrstica skor ni opazla, zato sm jst dodau slikco :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja če je pa bogokletje napisat da je skuter za vsak dan se furat. vešpica od bele strele mislim da pije ene 2,5l/100, te ta nove honde pa celo po 1,5/100, tko da se ti splača že iz finančnega vidika. 

sicer pa je po drugih mestih vožnja s skuterjem v službo zelo priljubljena in so proizvajalci tovrstne skuteristične opreme poskrbeli tako za "dekice" proti dežju in mrazu (recimo termoscud) kot zelo primerno zaščitno opremo, ki je integrirana v na  prvi pogled običajne bunde in plašče. 

je pa res da mogoče zgleda bol badass če se "s ta pravim" motorjem v službo voziš k s sesalcem :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko ljudi se do službe ne vozi samo po mestu...

veliko ljudi se pa na maksi skuterjih vozi na potovanja, a ne? a je kdo reku da more bit 50cc prdalica?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja govorite o skuterjih,ne maxiskuterjih :P pa maxiskuter je ze kr velik in se je lazje s supermoto recimo pelat na siht,pa se okreten je za po guzvi 10x bolj kot skuter.

Popravljeno . Popravil DIN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!