Skoči na vsebino

Kaj kupiti? 1.6 bencin ali 1.6 HDi


BREITNER

Priporočene objave

Razmišljam o nakupu Citroena C4 pa me zanima kater motor izbrat (napisana v naslovu teme).

Kaj menite večina in zakaj prav tega?

Nagledano pa imam tudi Opel Zafiro 1.9 CDTi, zdaj vozim Vectro 1.9 CDTi.

Lastniki C4, kako ste zadovoljni, kakšna je kaj poraba .... itd.

Čeprav razumem, da vsak hvali svojega konja, bom jemal zadevo z "rezervo", sem pa hvaležen nasveta kakršnega koli.

P.S.

Avto se bo uporabljal za vožnjo v službo,izlete, ter vsak drugi mesec relacija MB - KG (srbija).

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas imamo 3x 1.6 16v bencinarje (jaz megane coupe, foter scenic, dedek opel astra)- vozil sem že vse možne dizle in me ne prepričajo. Poleg tega sem imel prej 1.4 8v (ford), 1.8 16v (ford) in 1.6 8v (megane), fotr pa tud clio 1.4 8v in 1.2 8v

pa tud scenic 1.6 8v. S temi motorji (ne omenjam preostalega avtomobila, pa še tu je bil edini večji problem rja pri fordih) ni problemov, če pa že so pa ne stanejo veliko.

Ko bom kupoval naslednji avto čez n let bo bencinar, pa tud fotr bo vzel scenica ko bo menjal isto bencinarja.

Nasprotno so diesli (francoski) kvalitetno slabi, vem za scenica dci, ki je od novega stalno na servisu. Clio, laguna dci

so pokvarljivi motorji. Isto novejši TDI, hdi ne poznam toliko.

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/citroen-c4-16-hdi-80-kw-fap-bvmp-vtr-pack/

S tem motorjem ima avto slabe zmogljivosti za ta razred (13.3 do 100, to je 2 sekundi slabše od starega megana 1.6e 8v,

ki je šel za moje pojme slabo). S tem da ima C4 z 1.6 bencinarjem 11.3 + kratka prestavna razmerja, za to gre 10km/h manj

a več kot 130 ne rabiš.

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/citroen-c4-16-16v-vtr-pack-garmin-streetpilot-c320/

Pri testni porabi je razlike 0,9 litra na 100km in po vsakem izračunu se ti bencinar bolj splača, je konkretno bolj poskočen, motorji pa imajo konstanten navor od 1500 do 6000, dizel mogoče od 2000 do 4000.

Glas za bencin!

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da se bo avto uporabljal precej tudi za dolge ture, je smiselno kupiti dizla. Sploh pa, ker 1.6 bencinc in dizel nista primerljiva po zmogljivostih. V tem primeru je bencinc "podhranjen" (prožnost motorja), čeprav se čisto spodobno pelje - zmore več kot pa so hitrostne omejitve. Dizla se splača kupiti, če se letno naredi okrog 30 - 35.000 km ali več in se z njim prevozi okrog 150.000 km ali več. Sem pred leti bil pred podobno dilemo, ko sem izbiral med karavanom 2.0 bencinarjem in 1.9 dCi, a je potem na stran dCi-ja prevagal popust, ki sem ga začuda dobil več kot na bencinarju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj. Razlika med karavanom in enoprostorcem je kar precejšnja - teža. Se jo pošteno občuti. Vsekakor pa je najbolj smiselno si vzeti čas in se odpravit na testne vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da se bo avto uporabljal precej tudi za dolge ture, je smiselno kupiti dizla. Sploh pa, ker 1.6 bencinc in dizel nista primerljiva po zmogljivostih. V tem primeru je bencinc "podhranjen" (prožnost motorja), čeprav se čisto spodobno pelje - zmore več kot pa so hitrostne omejitve. Dizla se splača kupiti, če se letno naredi okrog 30 - 35.000 km ali več in se z njim prevozi okrog 150.000 km ali več. Sem pred leti bil pred podobno dilemo, ko sem izbiral med karavanom 2.0 bencinarjem in 1.9 dCi, a je potem na stran dCi-ja prevagal popust, ki sem ga začuda dobil več kot na bencinarju.

Mi pa gre na vseh dizlih tisto traktorsko ropotanje in tresenje na qrac.

Raje vozim bencinarje ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vaša mnenja so različna, kar je seveda normalno ... sam se nekako nagibam k dizlu, ampak ....

Prav zaradi tega, ker bo avto več ali manj v pogonu (to bo glavni avto) ...

Me zanima res, kakšna je kaj poraba recimo C4 1.6 HDI? Sem čekiral teste, ampak podatek iz prve roke se mi zdi bolj veredostojen.

Kakšne kvalitete so HDI motorji? Njihovo vzdrževanje in popravila so draga (ne bi rad glih bankrotiral)?

Gledam rabljene modele in me izredno čudi to, da imajo tri leta stari avti tudi po 150.000 prevoženih!! Le kam hudiča se ljudje vozijo?

To je ekstremno, se vam ne zdi? Tudi bencinarji imajo okrog 140.000. Ali so to kilometri pri katerih se človek lahko zamisli in je v skrbeh?

Je pa res, da imajo vsi avti (gledam po avtohišah), potrjene servisne knjige ... tako da me kilometri ne motijo ravno, ampak vseeno.

Kaj menite?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kahem, ker ze ravno uporabljam masino o kateri je govora - 1.6 hdi. sicer v C5, a mogoce ti vseeno kaj pomaga.

sam sem iskal C5 z 2.0 hdi in po temeljitem premisleku in probni voznji sem se odlocil za C5 z 1.6 hdi masino, letnik ´05. predvsem majhni stroski vzdrzevanja so me prepricali. in pomanjkanje dostojnih C5 z 2.0 hdi in relativno malo kilometri.

C5 ima suhe teze nekaj pod 1450 kg. ze serijska masina lepo poganja avto, niti ni veliko podhranjen, kot bi se lahko smatralo iz podatkov na papirju. ce ga se cipnes pridobis predvsem na "mirnosti" potovanja.

poraba se giblje od 5,2 do 7,0 na 100 km, odvisno od casovne stiske in teze noge. tistih 7,0 je dosegljivih skoraj izkljucno v mestu, ko se mudi; 5,2 (tudi pod 5,0) na relaciji brez casovnih stisk. nekje normalna poraba niha med 5,3 in 5,6, kar zadostuje za krepko preko 1000 km z enim tankom (pri C5). vse z vzgano klimo.

ker sem imel prej xantio s prvo serijo 2.0 hdi masin in prevozil z njo ca. 265.000 km skoraj brez problemov (2x me je ustavil lezaj ojnice na izstopu iz masine; predcasni servis) in na koncu konstrukcijska napaka zaradi katere sta prerjavela pragova spredaj, z masino ni bilo tezav. trenutno ima C5 prevozenih nekaj cez 108.000 km in takisto ni (se) nobenih tezav z masino. na splosno so hdi masine v citroenih zelo trpezne, ce jih vsaj malenkost pazis (segretje masine pred tiranjem in "hlajenje" turbine po tiranju, i.e. normalna ali malenkost zadrzana voznja par kilometrov pred ciljem) in redno servisiras. doma ali na servisu nima neke velike veze, redno menjavo tekocin in filtrov ti bo masina povrnila z dobrim in zaneslivim delovanjem.

sem sprobal tudi citroenove 1.6 vti masine in me ne prepricajo ravno zaradi pomanjkanja navora oz. karakteristike masine in iz tega sledece porabe bencina, ce hoces dinamicno voznjo. ce imas namen delati preko 20-25k km letno je dizel po moje bolj smotrna nalozba, ce ga servisiras pri splosnem serviserju (ne pri citroenu) in se kje na vasi so stroski vzdrzevanja/servisa v sloveniji ca. € 100.- do 200.- na servis, odvisno od obsega posegov. z vsemi tekocinami in originalnimi deli citroen inkl. delo mehanika.

iz prej napisanega lahko sklepas, da C4 1.6 hdi ne bo imel veliko vecje porabe od C5 z enako masino, prej manjso, saj je vsaj 100 kg lazji. seveda je pa vse odvisno kako tezko nogo imas in pripravljenosti avtomobila (C5 je prazen, razen obvezne opreme, ene deke in plasticnega boksa za nakupe v prtljazniku; gume; tekocine; klima). ravno ta mesec sem se malo igral in opazoval porabo po mestu brez klime. ta lahko pade tudi za 1,0 l na 100 km.

osebno ne obzalujem nakupa C5 v tej konfiguraciji (skoraj popolna oprema. manjka navi, xenon in usnje; "pogresam" samo xenon, a so tudi H7 zarometi zelo ok), saj je zame relativno blizu tistega, kar od avtomobila pricakujem: varno, udobno in po potrebi tudi dovolj hitro od A do B. ce nisi ravno bolj divje sorte in "se ti ne dogaja, ce ne vrtis masine" bos imho z dzlom lahko bolj srecen kot z bencinarjem. ce si se malo "gorenjca" pa sploh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kahem, ker ze ravno uporabljam masino o kateri je govora - 1.6 hdi. sicer v C5, a mogoce ti vseeno kaj pomaga.

sam sem iskal C5 z 2.0 hdi in po temeljitem premisleku in probni voznji sem se odlocil za C5 z 1.6 hdi masino, letnik ´05. predvsem majhni stroski vzdrzevanja so me prepricali. in pomanjkanje dostojnih C5 z 2.0 hdi in relativno malo kilometri.

...

ker sem imel prej xantio s prvo serijo 2.0 hdi masin in prevozil z njo ca. 265.000 km skoraj brez problemov (2x me je ustavil lezaj ojnice na izstopu iz masine; predcasni servis) in na koncu konstrukcijska napaka zaradi katere sta prerjavela pragova spredaj, z masino ni bilo tezav. trenutno ima C5 prevozenih nekaj cez 108.000 km in takisto ni (se) nobenih tezav z masino. na splosno so hdi masine v citroenih zelo trpezne, ce jih vsaj malenkost pazis (segretje masine pred tiranjem in "hlajenje" turbine po tiranju, i.e. normalna ali malenkost zadrzana voznja par kilometrov pred ciljem) in redno servisiras. doma ali na servisu nima neke velike veze, redno menjavo tekocin in filtrov ti bo masina povrnila z dobrim in zaneslivim delovanjem.

:blink: Se šališ?

D.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če pomaga.. Berlingo(nov model) hdi 1.6, po 30.000 prevoženih je povprečna poraba okoli 6l. Sem pa spravil že na 5,5 l/100km. Prej imel bencinarje, pa ne grem več nazaj. Glavni vzrok navor... se počutim, kot bi imel avtomatika :D

Edini minus, ko tankam dam vedno gor rokavico, ker dugače smrdiiiiiiiiiii...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če pomaga.. Berlingo(nov model) hdi 1.6, po 30.000 prevoženih je povprečna poraba okoli 6l. Sem pa spravil že na 5,5 l/100km. Prej imel bencinarje, pa ne grem več nazaj. Glavni vzrok navor... se počutim, kot bi imel avtomatika :D

Edini minus, ko tankam dam vedno gor rokavico, ker dugače smrdiiiiiiiiiii...

Kolko KM ma tvoj Berlingo? Jaz mam 110 KM pa mam po 31.000 prevozenih km povprecno porabo 6.8 l.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolko KM ma tvoj Berlingo? Jaz mam 110 KM pa mam po 31.000 prevozenih km povprecno porabo 6.8 l.

To je pa kar veliko za dizla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Doma imamo bencinarja 1,6 (WV produkt) in dizla 1,7 (najslabši nemški produkt OPEL), oba z 100 KM.

Ugotovitve:

- računica pri nakupu, zmaga bencinc, če delaš pod 20000 km letno

- računica pri servisu (original), zmaga bencinc za malenkost

- računica pri porabi, zmaga dizel povprečno minus 2 l/100 km (5,6 - 6,2 : 7,5 - 8,2)

- računica pospeški; oba sicer lena, ampak dizel vseeno da boljši občutek

- končna hitrost - je itak ne rabiš, drugače pa zelo podobna

- moje osebno mnenje; OPEL prvi dizel pri bajti in sigurno ne zadnji. WV (skoraj) sigurno zadnji bencinar pri bajti (ob predpostavki, da bo dinamika uporabe ostala podobna - oba okol 20000 km letno).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

c4 1,6 vti 120 konjski ima motor od mini-ja ( bmw ) ... če je dizel 1,6 hdi več kot 2200€ dražji kupiš bencinarja in ga daš na plin ... tudi zato , ker boš hodil v srbijo ... ko ga imaš na plin ga ne bo dizel nikoli več posekal v skupnih stroških ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

90 konjev ma... je čist dost. Smo šli na morje, 2 odrasla, 2 otroka, poln prtljažnik, na strehi truga. Smer Celje-Mali lošinj in je bila poraba med 6 in 6,5 litrov :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:blink: Se šališ?

D.

nope. vsaj po narejenih 320.000+ km z dvema hdi masinama. pa nisem glih najvecji "penzijoner". kot sem napisal, je bila okvara lezaja starostno pogojena oz. je na servisu niso pravocasno zamenjali (pri rednem pregledu).

drugace 0 problemov s hdi masinami. se olja ne pije.

BTW zakaj imajo hdi masine v peugeot-ih vecje tezave ne vem, se pa nekako kaze taksna slika med mojimi znanci. v cit ok, v levckih ne. beats me why.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pa kar veliko za dizla.

Jaz mam dosti avtoceste...vsak dan do Graza in nazaj. Tam do 120 km/h se pije kr normalno, nad 130/140 km/h pa se ze lepo poveca poraba.

@treker - ce je bila lepa voznja se da narediti taksno porabo. Sam sem mel na relaciji MB-Zadar porabo okoli 8 l - vecino casa tempomat na 160 km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljam o nakupu Citroena C4 pa me zanima kater motor izbrat (napisana v naslovu teme).

Kaj menite večina in zakaj prav tega?

Nagledano pa imam tudi Opel Zafiro 1.9 CDTi, zdaj vozim Vectro 1.9 CDTi.

Lastniki C4, kako ste zadovoljni, kakšna je kaj poraba .... itd.

Čeprav razumem, da vsak hvali svojega konja, bom jemal zadevo z "rezervo", sem pa hvaležen nasveta kakršnega koli.

P.S.

Avto se bo uporabljal za vožnjo v službo,izlete, ter vsak drugi mesec relacija MB - KG (srbija).

Hrvat bi ti rekel, da boš presedlal s konja na magarca. :headbang:

Ps: še 2l dizel je prešvoh! moj ima 178 Ps. pa kaj več Ps nebi škodilo !! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hrvat bi ti rekel, da boš presedlal s konja na magarca. :headbang:

Ps: še 2l dizel je prešvoh! moj ima 178 Ps. pa kaj več Ps nebi škodilo !! :hmm:

Ja pa kaj je z vami??? - se sprašujem. Kolk je pa omejitev na cesti? Jest mam 1.6 bencinar 110konj kratek menjalnik (5ta ima pri 130 čez 4000 obr. več se po regionalkah ne vozim, vinjete pa ne rabim niti za v službo), na isti relaciji sem vozil tudi bmw 3.5d (280ps), ki se pelje kot truga-lepo a dooolgočasno (ropota, pa vaga 1 tono več kot moj- da ne rešem koliko je ekološko sporen) + dolga medosna razdalja in ogabne 20'' feltne.

Takih avtov in dizelskih - hvala lepa - ga ni na svetu kot kolegov swift, japonski 1.3gti 115ps, ki je sledil yamahi fzr1000 od Lj. do Ribnice.

Pa Sl.Gradec 2007, civic 1.6 atmosferski dal dol bmw-ja 335d s čipom (2X večji motor + 2 turbine).

P.s. Mazda bo lansirala motor 2.0 bencinar (atmosferski) z kompresijo 14:1, močjo 165konj pri 6500/min, navor 210Nm ob porabi, kakršno imajo

dizelski motorji podobnih moči. Nekaj o tem piše tudi v motoreviji (revija AMZS). Kot strojnik pa lahko povem, da je motor 2.0 bencinar brez turbine z 200 konji bolj zdrav, vzdržljivejši in z X10 več užitka pri vožnji kot 2.0 dizel z 2 turbinami, ki bodo crkovale kot dobitki na tomboli.

Do elektrike se bom vozil na bencin, nekaj časa pa sem imel naenkrat doma 3Xmotor + 1Xavto (bencin) pa 2X avto + 2X motor (bencin), ne pomislim na nafto, ki je stranski produkt pri destilaciji v bencin. Nočem nobenega užalit, svoje prepričanje imam pa izdelano ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa kaj je z vami??? - se sprašujem. Kolk je pa omejitev na cesti?

Do elektrike se bom vozil na bencin, nekaj časa pa sem imel naenkrat doma 3Xmotor + 1Xavto (bencin) pa 2X avto + 2X motor (bencin), ne pomislim na nafto, ki je stranski produkt pri destilaciji v bencin. Nočem nobenega užalit, svoje prepričanje imam pa izdelano ;)

Ti kar živi v svojem prepričanju,želim ti, da zelo dolgo, samo poiceni in uporaben (za daljše ture)električni avto NEBOŠ dočakal!Kar se mene tiče, imaš doma lahlo tudi "staro mamo" me ne imponira in s tem se tudi tvoje znanje o motoroznanstvu nebo izboljšalo, lahko mi verjameš.

Pa brez zamere LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor vem je dobro, vsega pa ne ve noben;) Električni avto se da naredit dober, isto na vodik in podobno, samo zaenkrat še ni teh možnosti, problem je tudi cena. Samo nafta ne bo za zmeraj. Niso pa slaba vmesna rešitev hibridni avtomobili, ki jih je čedalje več.

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa itak!

Hibridi so zaenkrat navaden buzzword ...

Edini ki je nekaj obetal je bila CR-Z Honda. Samo meni osebno zadek ni ni, pa tudi za tak coupe je 111KM, malo premalo, sej ne da bi jih rabil samo tut če bi bil kak več nebi bilo slabo :P

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!