Skoči na vsebino

Kaj kupiti? 1.6 bencin ali 1.6 HDi


BREITNER

Priporočene objave

Jap, sem ga probal, ampak res je bil tudi ta grd.

Saj vzporedno pa "pucajo" bencinsko tehnologijo ... meni je hecno, imam civic 1.4 in je mašina glih komaj kaj večja od mlinčka za mletje kave :-) Če bi tu zraven not vrgli še elektromotorje in akumulatorje, bi bilo prav neetično vse skupaj ... poraba bencinarja pa pri enakem načinu vožnje verjetno vsaj 20% večja ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edini ki je nekaj obetal je bila CR-Z Honda. Samo meni osebno zadek ni ni, pa tudi za tak coupe je 111KM, malo premalo, sej ne da bi jih rabil samo tut če bi bil kak več nebi bilo slabo :P

Tudi jaz sem bil na testni vožnji tega avta v avtocommerce, prodajalec je šel zraven in sva malo debatirala.

Nad avtom nisem bil preveč navdušen, poleg tega pa imajo izredno visoko ceno.

Hibridni avtomobili so napredek- samo dovolj dobrih zaenkrat še ni. Razvoj gre tu bolj počasi.

Malo hitreje se premika trenutno pri izboljšavah dizelskih (manjša kompresijska razmerja) in bencinskih (večja k. razmerja).

Pri dizlih to zagotavlja manjši izpust in možnost več natančnih vbrizgov goriva, pri bencinskih pa večjo moč in manjšo porabo goriva za 15%.

Zanimivo pri bencinskih je, da gre tu za atmosferski motor z 14:1 razmerjem in največjo močjo pri vrtljajih 6500/min.

Pri turbo motorjih je izdelava dražja, moč motorju jemlje intercooler in sama turbina (govorim za visoke vrtljaje)- to daje

značaj 'prej nič, nato vse, potem nič'. Noben turbomotor ne deluje v visokih vrtljajih dobro, ker izpušni plini ne morejo doseči potrebnih hitrosti, saj jih ovirajo lopatice- z ničnim učinkom pa v nizkih vrtljih, ko sama turbina ne naredi dovolj tlaka, vrti pa se- in ovira tako sesalni kot izpušni proces.

Torej dodelan atmosf. bencinar, vse stroški turbinskega polnjenja se raje usmerijo v zmanjšano maso karoserije z uporabo boljših materialov in imamo za isti denar boljši rezultat- cenejša izdelava, manjša poraba, nižja cena vozila.

+tega bo cenejše za vzdrževanje ker je manj vitalnih delov, uporabno območje vrtljajev pa 1500-7000 (turbo 2000-5500) in boljše razporejeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa kaj je z vami??? - se sprašujem.

ga ni na svetu kot kolegov swift, japonski 1.3gti 115ps, ki je sledil yamahi fzr1000 od Lj. do Ribnice.

Pa Sl.Gradec 2007, civic 1.6 atmosferski dal dol bmw-ja 335d s čipom (2X večji motor + 2 turbine).

Buče, buče in še enkrat buče :kva2: swift in fzr 1000 Od Lj do Ribnice sledil, sledil ja, ampak v razdalji nekaj km in nič manj, ma daj nehaj ga srat no ! Sem dirkal svojčas z gti, pa vem, da na tej relaciji nima gti šans, nada, nula, zero !! Na zaviti cesti proti Rakitni pa že možno.

me prav zanima v čem civic da dol 335d, razen v ceni ?? In še nekaj, veš čip imajo vse upe enote, na dizlih in bencinarjih in to na kile, parametri upravljanja pa se lahko spreminjajo, to pa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem bil na testni vožnji tega avta v avtocommerce, prodajalec je šel zraven in sva malo debatirala.

Nad avtom nisem bil preveč navdušen, poleg tega pa imajo izredno visoko ceno.

Hibridni avtomobili so napredek- samo dovolj dobrih zaenkrat še ni. Razvoj gre tu bolj počasi.

Malo hitreje se premika trenutno pri izboljšavah dizelskih (manjša kompresijska razmerja) in bencinskih (večja k. razmerja).

Pri dizlih to zagotavlja manjši izpust in možnost več natančnih vbrizgov goriva, pri bencinskih pa večjo moč in manjšo porabo goriva za 15%.

Zanimivo pri bencinskih je, da gre tu za atmosferski motor z 14:1 razmerjem in največjo močjo pri vrtljajih 6500/min.

Pri turbo motorjih je izdelava dražja, moč motorju jemlje intercooler in sama turbina (govorim za visoke vrtljaje)- to daje

značaj 'prej nič, nato vse, potem nič'. Noben turbomotor ne deluje v visokih vrtljajih dobro, ker izpušni plini ne morejo doseči potrebnih hitrosti, saj jih ovirajo lopatice- z ničnim učinkom pa v nizkih vrtljih, ko sama turbina ne naredi dovolj tlaka, vrti pa se- in ovira tako sesalni kot izpušni proces.

Torej dodelan atmosf. bencinar, vse stroški turbinskega polnjenja se raje usmerijo v zmanjšano maso karoserije z uporabo boljših materialov in imamo za isti denar boljši rezultat- cenejša izdelava, manjša poraba, nižja cena vozila.

+tega bo cenejše za vzdrževanje ker je manj vitalnih delov, uporabno območje vrtljajev pa 1500-7000 (turbo 2000-5500) in boljše razporejeno.

Zanimalo bi me kak študij si končal ali si samo načitan cuker-peker !!

Vse z rudečim označeno so buče,buče,buče !! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse napisano z rdečim je res! Imam precej narejeno na faksu, samo dokončan isti strojni faks zaenkrat še ne. Pa tudi če bi imel nima veze, ker se te stvari učim sam iz revij, knjig, priročnikov, interneta in 'šravfanja'. Samo primer: da hladiš polnilni zrak rabiš energijo- kje drugje jo boš vzel kot iz motorja??? In- turbomotor zniža število vrtljajev, kjer je največja moč, ker jo z svojim polnilnim tlakom doseže prej, nato pa konkretno popusti. In- materiali- kaj obstaja za gradivo karoserije samo 'pleh' ??? Manjša masa karoserije pomeni boljše performanse in manjšo porabo goriva, to je dejstvo.

Buče, buče in še enkrat buče :kva2: swift in fzr 1000 Od Lj do Ribnice sledil, sledil ja, ampak v razdalji nekaj km in nič manj, ma daj nehaj ga srat no ! Sem dirkal svojčas z gti, pa vem, da na tej relaciji nima gti šans, nada, nula, zero !! Na zaviti cesti proti Rakitni pa že možno.

me prav zanima v čem civic da dol 335d, razen v ceni ?? In še nekaj, veš čip imajo vse upe enote, na dizlih in bencinarjih in to na kile, parametri upravljanja pa se lahko spreminjajo, to pa.

2 sta bila na fzr, swift je imel 115 konj in 750kg + kratka prestavna razmerja- japonski JDM, +komplet avspuh s kolektorji.

Še zdaj ga ima v garaži gremo lahko pogledat. Je pa bil model psiho za vožnje, ko je šlo za dirkanje.

Tisti civic pa je imel 240 konj brez turbine (glava, odmične, avspuh) in je gladko odpravil bmw-ja.

Civici VTI so imeli na 402 metra predelani 12 sekund, kar je konkretno dober čas, moja malenkost motor naj bi mel 13, pa je takoj na 180! Da bo nek BMW temu pariral- no go :)

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse napisano z rdečim je res! Imam precej narejeno na faksu??? Samo primer: da hladiš polnilni zrak rabiš energijo- kje drugje jo boš vzel kot iz motorja??? In- turbomotor zniža število vrtljajev, kjer je največja moč, ker jo z svojim polnilnim tlakom doseže prej, nato pa konkretno popusti. In- materiali- kaj obstaja za gradivo karoserije samo 'pleh' ??? Manjša masa karoserije pomeni boljše performanse in manjšo porabo goriva, to je dejstvo.

Stabo je pa res težko se pogovarjat !!!

1.)"Precej" narejeno na faksu ?? pozabi ko boš naredil diplomo se bi morda šele lahko kaj pametnega pogovarjala!

2.)Zakaj bi rabil energijo ali sploh veš kaj je INTERKULER im kakšno povezavo ima pri tem moč-izkoristek mašine??

3.)Zakaj bi torbo motor znižal število vrtljajev ravno nasprotno POVEČA vsled boljšega polnenja dovajanja zraka pod pritiskom!

4.)Materijali "pleh" napisal si,da novejši materijali pocenijo proizvodnjo napiši kateri materjali so cenejši od pleha !!!

Ps: pa še malo o pospeških tega opevanega Swifta v primerjavi z BMW-ejem samo, da nebo zvenelo kot hvala bom samo par tehničnih podatkov napisal, lahko jih sam preveriš od K-aja 1200. od 0-100 Km/h 2,8 sek,od 0-200 Km/h 8,6 sek v prvi prestavi do izklučitve ca 11K o/min 157 Km/h

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse napisano z rdečim je res! Imam precej narejeno na faksu, samo dokončan isti strojni faks zaenkrat še ne. Pa tudi če bi imel nima veze, ker se te stvari učim sam iz revij, knjig, priročnikov, interneta in 'šravfanja'. Samo primer: da hladiš polnilni zrak rabiš energijo- kje drugje jo boš vzel kot iz motorja??? In- turbomotor zniža število vrtljajev, kjer je največja moč, ker jo z svojim polnilnim tlakom doseže prej, nato pa konkretno popusti. In- materiali- kaj obstaja za gradivo karoserije samo 'pleh' ??? Manjša masa karoserije pomeni boljše performanse in manjšo porabo goriva, to je dejstvo.

2 sta bila na fzr, swift je imel 115 konj in 750kg + kratka prestavna razmerja- japonski JDM, +komplet avspuh s kolektorji.

Še zdaj ga ima v garaži gremo lahko pogledat. Je pa bil model psiho za vožnje, ko je šlo za dirkanje.

Tisti civic pa je imel 240 konj brez turbine (glava, odmične, avspuh) in je gladko odpravil bmw-ja.

Civici VTI so imeli na 402 metra predelani 12 sekund, kar je konkretno dober čas, moja malenkost motor naj bi mel 13, pa je takoj na 180! Da bo nek BMW temu pariral- no go :)

Ti si napisal ; civic 1,6 atmosferski !!!!!!!!!

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse napisano z rdečim je res! Imam precej narejeno na faksu, samo dokončan isti strojni faks zaenkrat še ne. Pa tudi če bi imel nima veze, ker se te stvari učim sam iz revij, knjig, priročnikov, interneta in 'šravfanja'. Samo primer: da hladiš polnilni zrak rabiš energijo- kje drugje jo boš vzel kot iz motorja??? In- turbomotor zniža število vrtljajev, kjer je največja moč, ker jo z svojim polnilnim tlakom doseže prej, nato pa konkretno popusti. In- materiali- kaj obstaja za gradivo karoserije samo 'pleh' ??? Manjša masa karoserije pomeni boljše performanse in manjšo porabo goriva, to je dejstvo.

da hladiš polnilni zrak rabiš energijo, seveda, logično, brez nič ni nič, torej kaj ti hočeš povedat, da damo v avto še en klima kompresor da bomo hladili polnilni zrak??? za kaj pa imamo že malo prej omenjen intercooler, kolikor vem, le-ta daje!!! energijo zraku v okolici in hladi svoja aluminijasta rebra, in poglej, dobimo ohlajen zrak brez porabljene dodatne energije (ne upoštevamo dodanega zračnega upora), če pa to ni dovolj, intercooler poškropimo s curkom vode (subaru impreza Sti, in verjetno še kateri drug avto, ima v prtlažniku dodatno nekajlitrsko posodo z vodo, katera je namenjena škropljenju intercoolerja)...da ti razložim, voda potem pri izhlapevanju odvaja toploto in deluje hladilno na zmočeno telo...uf poglej, zato se tudi potimo ko nam je vroče :) ...če bi moral motor pridelati več energije da bi se shladil, tak motor ne bi dolgo deloval, saj perpetuum mobile ne obstaja (začarani krog--> več energije za hlajenje, več toplote, še več hlajenja, še več toplote,... )

turbina zniža vrtljaje motorja :eek: ti si preveč načitan strojništva, malo se vrni v srednjo šolo, manjkajo ti osnove fizike :) ...a si že kdaj na kakem youtube posnetku videl, da tlak v sesalnem sistemu upada, ko se obrati motorja bližajo rdečemu območju? no zate ne vem, jaz pa nisem...turbina povečuje obrate motorja dokler je v sistemu nadtlak, nisem pa še videl le-te, ki v rdečem območju vrtljajev naredi podtlak...malo spremljaj BOOST števčke na posnetkih, tlak je od recimo 2500RPM konstanten (seveda računalniško omejen), če si pa ti gledal dyno meritve turbo motorjev, res da jim upade moč na rdečem območju, vendar za to ni kriva turbina ampak konstrukcijske omejitve motorja samega (bati, kompresija, odmične gredi, ojnice, ventili,... )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RHonda je počasi verjetno spet prišel na visoke vrtljaje, zaj bo treba malo pazit, da ne pride do pregrevanja ... res, prijazen nasvet. Ni nam vseeno bilo že takrat, ko si pred 3 leti al kolk že pisal, da boš zrušil rekord grobnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!