Fritz Objavljeno Avgust 17, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2011 Z veseljem pohvalim dobrega trgovca in sem, seveda, vesel pozitivnih izkušenj a ravno tako je treba grajati slabo, zato podajam svojo negativno izkušnjo s podjetjem akcija.si. V nedeljo oddam naročilo in me v ponedeljek (8.8.2011) po e-pošti obvestijo, da je naročilo sprejeto. V torek dopoldan me pokličejo, da so po pomoti poslali drug izdelek in naj zavrnem paket. Na moje vprašanje, kaj je z izdelkom katerega sem naročil mi odgovorijo, da je že na poti. V sredo me ponovno kličejo, če sem že zavrnil pošiljko..ravnokar sem prispel domov in videl obvestilo, da me čaka paket, zato jim odgovorim, da grem to narediti. Na pošti vidim, da so mi poslali precej dražji izdelek (sedaj razumem paniko a vseeno) in zavrnem pošiljko. Drugega paketa ni. Vikend, praznik, torek...paketa še ni. Pišem jezno kaj se gredo in mi iz skladišča comtron pošljejo izpisek češ, saj smo vam poslali izdelek v četrtek. Zanimivo, torej mi je tisti, ki me je klical zaradi napake - lagal. Skratka - napako razumem, nategovanja pa ne prenesem. Seveda bom zavrnil tudi drugo pošiljko in zahteval vračilo denarja. S takšnimi podleži se ne grem več..nikoli. Alla 1
snoopek Objavljeno Avgust 17, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2011 Hmmm... zanimiva izkušnja! Tudi jaz ne prenesem nategovanja, razumem pa, da se človek zmoti, ker vsak ki dela greši! Do zdaj nisem imel slabih izkušenj pri kupovanju preko neta, pa kar dosti naročujem preko ebaya in ostalih tovrstnih spletnih trgovin. Enako bi naredu tudi jaz, zavrnil tudi drug paket in zahteval vračilo denarja. Ne prenesem tega, da te nategnejo!!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se