nodi Objavljeno September 10, 2011 Deli Objavljeno September 10, 2011 Dober dan! Jaz imam eno težavo, imam flexer 25 na katerega sem dal avspuh od frčota, pobral zračno blokado ven, ter menjal dizo iz 49 na 51... in zdaj pri končni hitrosti (35 km/h) prične 'tulit'... Mislim da dobi premalo zraka, saj ko sem dal filter dol je šel nekaj hitreje a zablokiral je vseeno vendar veliko bol tiho... To se je začelo ko sem dal avspuh od frčota gor...?? a ima kdo kakšno idejo zakaj se to zgodi? pa kako bi se dalo popravit? daneb 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
runner12 Objavljeno September 10, 2011 Deli Objavljeno September 10, 2011 Dober dan! Jaz imam eno težavo, imam flexer 25 na katerega sem dal avspuh od frčota, pobral zračno blokado ven, ter menjal dizo iz 49 na 51... in zdaj pri končni hitrosti (35 km/h) prične 'tulit'... Mislim da dobi premalo zraka, saj ko sem dal filter dol je šel nekaj hitreje a zablokiral je vseeno vendar veliko bol tiho... To se je začelo ko sem dal avspuh od frčota gor...?? a ima kdo kakšno idejo zakaj se to zgodi? pa kako bi se dalo popravit? če imaš fergazer 14/9 ga menjaj za 13/13 in bo premajhen fergazer imaš in ne spusti na obrate Lp daneb 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maxbond1995 Objavljeno September 10, 2011 Deli Objavljeno September 10, 2011 V osnovi ima Tomos Flexer blokade na: -vžigalna tuljava (blokirana, verjetno z uporom) -airbox (cevka, ki omejuje količino zraka) -glava valja (večji izgorevalni prostor ter debelo tesnilo- zmanjšana kompresija) -velik zadnji zobnik (več navora- manjša hitrost) -izpuh (zavito koleno ter katalizator) Vžigalno tuljavo je potrebno menjat, cevko airboxa preprosto odstranit, tesnilo zamenjat, glavo znižat oz. zamenjat, zobnik zamenjat, prav tako tudi izpuh. Priporočam tudi menjavo vplinjača z Dellorto 14/12, katerega imajo Tomosovi avtomatiki. Glede morebitnega dotoka preveč zraka preverjaj barvo svečke- biti mora kavno rjave barve, ne pa bela oz. sajasta. Dizo obdrži #51. Verjetno težava, ki jo opisuješ, tiči v tuljavi,vendar nisem 100% prepričan. Poskusi jo zamenjat .) . Upam, da sem ti pomagal. daneb 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
runner12 Objavljeno September 10, 2011 Deli Objavljeno September 10, 2011 V osnovi ima Tomos Flexer blokade na: -vžigalna tuljava (blokirana, verjetno z uporom) -airbox (cevka, ki omejuje količino zraka) -glava valja (večji izgorevalni prostor ter debelo tesnilo- zmanjšana kompresija) -velik zadnji zobnik (več navora- manjša hitrost) -izpuh (zavito koleno ter katalizator) Vžigalno tuljavo je potrebno menjat, cevko airboxa preprosto odstranit, tesnilo zamenjat, glavo znižat oz. zamenjat, zobnik zamenjat, prav tako tudi izpuh. Priporočam tudi menjavo vplinjača z Dellorto 14/12, katerega imajo Tomosovi avtomatiki. Glede morebitnega dotoka preveč zraka preverjaj barvo svečke- biti mora kavno rjave barve, ne pa bela oz. sajasta. Dizo obdrži #51. Verjetno težava, ki jo opisuješ, tiči v tuljavi,vendar nisem 100% prepričan. Poskusi jo zamenjat .) . Upam, da sem ti pomagal. težava je v fergu kej je premajhen in ne spusti na obrate to vem ker sva z frendom isto naredila in zdaj dela LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nodi Objavljeno September 13, 2011 Avtor Deli Objavljeno September 13, 2011 V osnovi ima Tomos Flexer blokade na: -vžigalna tuljava (blokirana, verjetno z uporom) -airbox (cevka, ki omejuje količino zraka) -glava valja (večji izgorevalni prostor ter debelo tesnilo- zmanjšana kompresija) -velik zadnji zobnik (več navora- manjša hitrost) -izpuh (zavito koleno ter katalizator) Vžigalno tuljavo je potrebno menjat, cevko airboxa preprosto odstranit, tesnilo zamenjat, glavo znižat oz. zamenjat, zobnik zamenjat, prav tako tudi izpuh. Priporočam tudi menjavo vplinjača z Dellorto 14/12, katerega imajo Tomosovi avtomatiki. Glede morebitnega dotoka preveč zraka preverjaj barvo svečke- biti mora kavno rjave barve, ne pa bela oz. sajasta. Dizo obdrži #51. Verjetno težava, ki jo opisuješ, tiči v tuljavi,vendar nisem 100% prepričan. Poskusi jo zamenjat .) . Upam, da sem ti pomagal. Cevko v airboxu o kateri vsi govorijo moj motor nima... predvidevam da pri novejsih modelih je sploh ni ... je pa zato med uplijačem in filtrom nekakšna plastika ki zmanša pretok zraka (to se ze odstranil)... Tuljava?? kaj je to?? tisti magnet?? nevem ce sem sposoben popravlat/predelovat take sztvari :S nism nek profesonalec Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maxbond1995 Objavljeno September 16, 2011 Deli Objavljeno September 16, 2011 Cevko v airboxu o kateri vsi govorijo moj motor nima... predvidevam da pri novejsih modelih je sploh ni ... je pa zato med uplijačem in filtrom nekakšna plastika ki zmanša pretok zraka (to se ze odstranil)... Tuljava?? kaj je to?? tisti magnet?? nevem ce sem sposoben popravlat/predelovat take sztvari :S nism nek profesonalec Tuljava je navitje, ki proizvaja dovoljšen tok, da iskra na svečki preskoči. Magnet oz. rotor in stator pod njim proizvajata elektriko, vendar ne zadosti za iskro. Zato gre(jo) kabli iz tuljav statorja na 'zunanjo' tuljavo, od katere gre naprej kabel, ki pride pritrjen na svečko. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mihhh Objavljeno Maj 21, 2012 Deli Objavljeno Maj 21, 2012 In kako se potem odstrani ta blokada v tuljavi? Namreč danes sem že motor čisto odprel da bi ta problem odstranil vendar mi niti približno ni uspelo. :s PS :. a se da to slučajno nardit na štekerček? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maxbond1995 Objavljeno Maj 21, 2012 Deli Objavljeno Maj 21, 2012 Po mojem moraš menjat celo tuljavo. Ne morem pa za sigurno povedat, ker tega še nisem delal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se