Skoči na vsebino

Flexer 25


nodi

Priporočene objave

Dober dan!

Jaz imam eno težavo, imam flexer 25 na katerega sem dal avspuh od frčota, pobral zračno blokado ven, ter menjal dizo iz 49 na 51...

in zdaj pri končni hitrosti (35 km/h) prične 'tulit'... Mislim da dobi premalo zraka, saj ko sem dal filter dol je šel nekaj hitreje a zablokiral je vseeno vendar veliko bol tiho... To se je začelo ko sem dal avspuh od frčota gor...??

a ima kdo kakšno idejo zakaj se to zgodi?

pa kako bi se dalo popravit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Jaz imam eno težavo, imam flexer 25 na katerega sem dal avspuh od frčota, pobral zračno blokado ven, ter menjal dizo iz 49 na 51...

in zdaj pri končni hitrosti (35 km/h) prične 'tulit'... Mislim da dobi premalo zraka, saj ko sem dal filter dol je šel nekaj hitreje a zablokiral je vseeno vendar veliko bol tiho... To se je začelo ko sem dal avspuh od frčota gor...??

a ima kdo kakšno idejo zakaj se to zgodi?

pa kako bi se dalo popravit?

če imaš fergazer 14/9 ga menjaj za 13/13 in bo

premajhen fergazer imaš in ne spusti na obrate

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V osnovi ima Tomos Flexer blokade na:

-vžigalna tuljava (blokirana, verjetno z uporom)

-airbox (cevka, ki omejuje količino zraka)

-glava valja (večji izgorevalni prostor ter debelo tesnilo- zmanjšana kompresija)

-velik zadnji zobnik (več navora- manjša hitrost)

-izpuh (zavito koleno ter katalizator)

Vžigalno tuljavo je potrebno menjat, cevko airboxa preprosto odstranit, tesnilo zamenjat, glavo znižat oz. zamenjat, zobnik zamenjat, prav tako tudi izpuh. Priporočam tudi menjavo vplinjača z Dellorto 14/12, katerega imajo Tomosovi avtomatiki.

Glede morebitnega dotoka preveč zraka preverjaj barvo svečke- biti mora kavno rjave barve, ne pa bela oz. sajasta.

Dizo obdrži #51.

Verjetno težava, ki jo opisuješ, tiči v tuljavi,vendar nisem 100% prepričan. Poskusi jo zamenjat .) .

Upam, da sem ti pomagal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V osnovi ima Tomos Flexer blokade na:

-vžigalna tuljava (blokirana, verjetno z uporom)

-airbox (cevka, ki omejuje količino zraka)

-glava valja (večji izgorevalni prostor ter debelo tesnilo- zmanjšana kompresija)

-velik zadnji zobnik (več navora- manjša hitrost)

-izpuh (zavito koleno ter katalizator)

Vžigalno tuljavo je potrebno menjat, cevko airboxa preprosto odstranit, tesnilo zamenjat, glavo znižat oz. zamenjat, zobnik zamenjat, prav tako tudi izpuh. Priporočam tudi menjavo vplinjača z Dellorto 14/12, katerega imajo Tomosovi avtomatiki.

Glede morebitnega dotoka preveč zraka preverjaj barvo svečke- biti mora kavno rjave barve, ne pa bela oz. sajasta.

Dizo obdrži #51.

Verjetno težava, ki jo opisuješ, tiči v tuljavi,vendar nisem 100% prepričan. Poskusi jo zamenjat .) .

Upam, da sem ti pomagal.

težava je v fergu kej je premajhen in ne spusti na obrate to vem ker sva z frendom isto naredila in zdaj dela

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V osnovi ima Tomos Flexer blokade na:

-vžigalna tuljava (blokirana, verjetno z uporom)

-airbox (cevka, ki omejuje količino zraka)

-glava valja (večji izgorevalni prostor ter debelo tesnilo- zmanjšana kompresija)

-velik zadnji zobnik (več navora- manjša hitrost)

-izpuh (zavito koleno ter katalizator)

Vžigalno tuljavo je potrebno menjat, cevko airboxa preprosto odstranit, tesnilo zamenjat, glavo znižat oz. zamenjat, zobnik zamenjat, prav tako tudi izpuh. Priporočam tudi menjavo vplinjača z Dellorto 14/12, katerega imajo Tomosovi avtomatiki.

Glede morebitnega dotoka preveč zraka preverjaj barvo svečke- biti mora kavno rjave barve, ne pa bela oz. sajasta.

Dizo obdrži #51.

Verjetno težava, ki jo opisuješ, tiči v tuljavi,vendar nisem 100% prepričan. Poskusi jo zamenjat .) .

Upam, da sem ti pomagal.

Cevko v airboxu o kateri vsi govorijo moj motor nima... predvidevam da pri novejsih modelih je sploh ni ... je pa zato med uplijačem in filtrom nekakšna plastika ki zmanša pretok zraka (to se ze odstranil)... Tuljava?? kaj je to?? tisti magnet?? nevem ce sem sposoben popravlat/predelovat take sztvari :S nism nek profesonalec :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cevko v airboxu o kateri vsi govorijo moj motor nima... predvidevam da pri novejsih modelih je sploh ni ... je pa zato med uplijačem in filtrom nekakšna plastika ki zmanša pretok zraka (to se ze odstranil)... Tuljava?? kaj je to?? tisti magnet?? nevem ce sem sposoben popravlat/predelovat take sztvari :S nism nek profesonalec :D

Tuljava je navitje, ki proizvaja dovoljšen tok, da iskra na svečki preskoči. Magnet oz. rotor in stator pod njim proizvajata elektriko, vendar ne zadosti za iskro. Zato gre(jo) kabli iz tuljav statorja na 'zunanjo' tuljavo, od katere gre naprej kabel, ki pride pritrjen na svečko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

In kako se potem odstrani ta blokada v tuljavi?

Namreč danes sem že motor čisto odprel da bi ta problem odstranil vendar mi niti približno ni uspelo. :s

PS :. a se da to slučajno nardit na štekerček?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem moraš menjat celo tuljavo. Ne morem pa za sigurno povedat, ker tega še nisem delal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!