Jump to content

Recommended Posts

Dober dan!

Jaz imam eno težavo, imam flexer 25 na katerega sem dal avspuh od frčota, pobral zračno blokado ven, ter menjal dizo iz 49 na 51...

in zdaj pri končni hitrosti (35 km/h) prične 'tulit'... Mislim da dobi premalo zraka, saj ko sem dal filter dol je šel nekaj hitreje a zablokiral je vseeno vendar veliko bol tiho... To se je začelo ko sem dal avspuh od frčota gor...??

a ima kdo kakšno idejo zakaj se to zgodi?

pa kako bi se dalo popravit?

Link to post
Share on other sites

Dober dan!

Jaz imam eno težavo, imam flexer 25 na katerega sem dal avspuh od frčota, pobral zračno blokado ven, ter menjal dizo iz 49 na 51...

in zdaj pri končni hitrosti (35 km/h) prične 'tulit'... Mislim da dobi premalo zraka, saj ko sem dal filter dol je šel nekaj hitreje a zablokiral je vseeno vendar veliko bol tiho... To se je začelo ko sem dal avspuh od frčota gor...??

a ima kdo kakšno idejo zakaj se to zgodi?

pa kako bi se dalo popravit?

če imaš fergazer 14/9 ga menjaj za 13/13 in bo

premajhen fergazer imaš in ne spusti na obrate

Lp

Link to post
Share on other sites

V osnovi ima Tomos Flexer blokade na:

-vžigalna tuljava (blokirana, verjetno z uporom)

-airbox (cevka, ki omejuje količino zraka)

-glava valja (večji izgorevalni prostor ter debelo tesnilo- zmanjšana kompresija)

-velik zadnji zobnik (več navora- manjša hitrost)

-izpuh (zavito koleno ter katalizator)

Vžigalno tuljavo je potrebno menjat, cevko airboxa preprosto odstranit, tesnilo zamenjat, glavo znižat oz. zamenjat, zobnik zamenjat, prav tako tudi izpuh. Priporočam tudi menjavo vplinjača z Dellorto 14/12, katerega imajo Tomosovi avtomatiki.

Glede morebitnega dotoka preveč zraka preverjaj barvo svečke- biti mora kavno rjave barve, ne pa bela oz. sajasta.

Dizo obdrži #51.

Verjetno težava, ki jo opisuješ, tiči v tuljavi,vendar nisem 100% prepričan. Poskusi jo zamenjat .) .

Upam, da sem ti pomagal.

Link to post
Share on other sites

V osnovi ima Tomos Flexer blokade na:

-vžigalna tuljava (blokirana, verjetno z uporom)

-airbox (cevka, ki omejuje količino zraka)

-glava valja (večji izgorevalni prostor ter debelo tesnilo- zmanjšana kompresija)

-velik zadnji zobnik (več navora- manjša hitrost)

-izpuh (zavito koleno ter katalizator)

Vžigalno tuljavo je potrebno menjat, cevko airboxa preprosto odstranit, tesnilo zamenjat, glavo znižat oz. zamenjat, zobnik zamenjat, prav tako tudi izpuh. Priporočam tudi menjavo vplinjača z Dellorto 14/12, katerega imajo Tomosovi avtomatiki.

Glede morebitnega dotoka preveč zraka preverjaj barvo svečke- biti mora kavno rjave barve, ne pa bela oz. sajasta.

Dizo obdrži #51.

Verjetno težava, ki jo opisuješ, tiči v tuljavi,vendar nisem 100% prepričan. Poskusi jo zamenjat .) .

Upam, da sem ti pomagal.

težava je v fergu kej je premajhen in ne spusti na obrate to vem ker sva z frendom isto naredila in zdaj dela

LP

Link to post
Share on other sites

V osnovi ima Tomos Flexer blokade na:

-vžigalna tuljava (blokirana, verjetno z uporom)

-airbox (cevka, ki omejuje količino zraka)

-glava valja (večji izgorevalni prostor ter debelo tesnilo- zmanjšana kompresija)

-velik zadnji zobnik (več navora- manjša hitrost)

-izpuh (zavito koleno ter katalizator)

Vžigalno tuljavo je potrebno menjat, cevko airboxa preprosto odstranit, tesnilo zamenjat, glavo znižat oz. zamenjat, zobnik zamenjat, prav tako tudi izpuh. Priporočam tudi menjavo vplinjača z Dellorto 14/12, katerega imajo Tomosovi avtomatiki.

Glede morebitnega dotoka preveč zraka preverjaj barvo svečke- biti mora kavno rjave barve, ne pa bela oz. sajasta.

Dizo obdrži #51.

Verjetno težava, ki jo opisuješ, tiči v tuljavi,vendar nisem 100% prepričan. Poskusi jo zamenjat .) .

Upam, da sem ti pomagal.

Cevko v airboxu o kateri vsi govorijo moj motor nima... predvidevam da pri novejsih modelih je sploh ni ... je pa zato med uplijačem in filtrom nekakšna plastika ki zmanša pretok zraka (to se ze odstranil)... Tuljava?? kaj je to?? tisti magnet?? nevem ce sem sposoben popravlat/predelovat take sztvari :S nism nek profesonalec :D

Link to post
Share on other sites

Cevko v airboxu o kateri vsi govorijo moj motor nima... predvidevam da pri novejsih modelih je sploh ni ... je pa zato med uplijačem in filtrom nekakšna plastika ki zmanša pretok zraka (to se ze odstranil)... Tuljava?? kaj je to?? tisti magnet?? nevem ce sem sposoben popravlat/predelovat take sztvari :S nism nek profesonalec :D

Tuljava je navitje, ki proizvaja dovoljšen tok, da iskra na svečki preskoči. Magnet oz. rotor in stator pod njim proizvajata elektriko, vendar ne zadosti za iskro. Zato gre(jo) kabli iz tuljav statorja na 'zunanjo' tuljavo, od katere gre naprej kabel, ki pride pritrjen na svečko.

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

In kako se potem odstrani ta blokada v tuljavi?

Namreč danes sem že motor čisto odprel da bi ta problem odstranil vendar mi niti približno ni uspelo. :s

PS :. a se da to slučajno nardit na štekerček?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!