Borutt Objavljeno September 10, 2018 Opozori Objavljeno September 10, 2018 Ob 8. 9. 2018 ob 8:07, dr.looney pravi: M+S niso celoletne ampak zimske gume. Se pa z njimi da voziti skozi vse leto, ce poleti ne delas prevec km. Drugace nima smisla..... jo poleti precej pobere. M+s pomeni mud and snow. Pa tudi glasne so. Jaz sem jih na A -ju ponavadi imela za tri leta s tem da je bil avto samo za v sluzbo. Torej sem v enem letu v povprecju naredila tam okrog 8000 km. Na C -ju si tega ne greva. Se ne splaca . Pa se vozne lastnosti avta se poleti v dezju poslabsajo. Ta M+S je nemška pogruntavščina in pomeni brozga in sneg. Ker na cesti ni blata, je tisti mud od nekoga drugega izum. dr.looney 1
bikez Objavljeno September 10, 2018 Opozori Objavljeno September 10, 2018 Ob 8. 9. 2018 ob 13:46, Zok pravi: @dr.looney, to si pa tak lepo povedla ko jest... Nasa mati ne dela dovolj kilometrov, da bi zradirala karkoli... ...obojne pnevmatike - zimske in letne sem lani vrgel vstran zaradi starosti (DOT 2011), profila je bilo se dovolj. In ji nataknil nove taprave zimske pnevmatike. Za naslednjih nekaj let bo dovolj. Da bi ji dal gor kaksen kompromis letne zmesi in zimskega profila (ali kaj bi ze naj bile te kvazi univerzalne, kakor jih promovirajo oz. celoletne, ki to niso) mi pa na kraj pameti ne pade. Celoletne (ki dejansko obstajajo, ampak na nasem trgu k sreci v manjsini) so v bistvu nic drugega kot slabe zimske gume. Glej, da bo oprijem v mokrih pogojih klase B, v skrajnem primeru C. Nizje ne iti. Jaz sem eno leto vozil zimske gume poleti. Da malo "prišparam". In sem se proti koncu poletja v plohi pri žlajfanju peljal naravnost namesto v ovinek. K sreči majhna hitrost, končalo se je brez zvite pločevine. Še isti dan montiral letne gume. Tudi moja, ki naredi manj kot 5kkm/leto ima letne in zimske gume posebej. Je mel moj fotr prav, k je reku, da se na gumah in žlajfih ne sme šparat. dr.looney, Quest, GoBobi in 1 other 2 2
thumper Objavljeno Oktober 3, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2018 Ob 8. 9. 2018 ob 8:07, dr.looney pravi: Se pa z njimi da voziti skozi vse leto, ce poleti ne delas prevec km. Drugace nima smisla..... jo poleti precej pobere. M+s pomeni mud and snow. Pa tudi glasne so. Jaz sem jih na A -ju ponavadi imela za tri leta s tem da je bil avto samo za v sluzbo. Torej sem v enem letu v povprecju naredila tam okrog 8000 km. Na C -ju si tega ne greva. Se ne splaca . Pa se vozne lastnosti avta se poleti v dezju poslabsajo. eni so v ameriki , drugi v nemčija.. jaz sem pa v sloveniji : sava eskimo s3 M+S .... in ta M+S pomeni : Megla in Sneg.. za delat 10-12 tkm na leto ultimativna izbira .jeseni gre nov komplet 185/65-15 gor 200e - zima-leto-zima leto , zamenjat prve/zadnje, zima -leto, jeseni 2 novi 100e , zima -leto- zima- leto.. 5 let , nekje med 55 in 60 tkm = 300e.. ne lani ne letos nobenih problemov pri +40stC.. ...., sesir, malakai in 2 others 2 3
sesir Objavljeno Oktober 3, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2018 pred 4 urami, thumper pravi: eni so v ameriki , drugi v nemčija.. jaz sem pa v sloveniji : sava eskimo s3 M+S .... in ta M+S pomeni : Megla in Sneg.. za delat 10-12 tkm na leto ultimativna izbira .jeseni gre nov komplet 185/65-15 gor 200e - zima-leto-zima leto , zamenjat prve/zadnje, zima -leto, jeseni 2 novi 100e , zima -leto- zima- leto.. 5 let , nekje med 55 in 60 tkm = 300e.. ne lani ne letos nobenih problemov pri +40stC.. Pri nas iste izkusnje...s tem,da se lepse in tisje pelje avto z NOKIAN M+S kot prej z kormoran...
Zok Objavljeno Oktober 3, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2018 (popravljeno) Je eno leto peljal oce mamin avto na tehnicnega, pa so ga sprasevali ce je kaj kilometre zbijal, samo 2000 vec jih je bilo kot leto prej... Povprecno mati sicer prevozi cca 8-10k km, ampak je oce imel tako sluzbo, da je njegov avto bil vecino casa doma, pa da ni devala svojega iz garaze, se je z njegovim vozila. Lani sem vrgel oba kompleta pnevmatik v smeti (letni in zimski, oba se povsem legalna, pa trda ko kamen), in nataknil nove Eskimo S3+. Za naslednjih 5 let bo mir, letnega kompleta pa na tem avtu ne bo vec. Na kaj taksnega pri mojem avtu niti ne pomislim - prevozim cca 20k km letno, avto ima pa tono 800. Lansko sezono sem prevozil z zimskimi Hankook (ki so bile po dveh letih uporabe ze napokane), jeseni sem ze iskal nove gume - zime niso docakale. Spomladi sem kupil Sava Intensa UHP2, in jo lahko samo pohvalim. 4 kose 245 40 18 sem dobil za 300 eur dostavljene, in v voznji resnicno delujejo tako kot je treba, za svoj denar pa sploh. Predvidljiva, tiha, zanesljiva, udobna, oprijema dovolj, sploh v mokrem pozitivno preseneti. Tudi kolega jih vozi na E90 (sicer druga dimenzija, prevozi pa 40k km letno), in je z njimi zadovoljen. Zena jih ima na Juku, pravi, da so bistveno tisje od prejsnjih Pirelli nevemkaterihze. Res pa gre tu za primerjavo obrabljene Pirelli in nove Save. V garazi me caka na novo sestavljen zimski komplet - manjsa, 17" platisca in Sava Eskimo HP2 225 50 17. Eskimo HP2 sem prejsnjo zimo preizkusil na zeninem Juku, kjer so se odlicno izkazale, pa ponovno lahko pohvalim ceno. Na svojem sem takrat imel Pirelli Sottozero 245 40 18 runflat, katere me niso navdusile, pa tudi poceni niso bile, niti udobne. Skratka jaz prevozim malo vec na leto, zena se vozi v sluzbo cez hribe, midva potrebujeva dva kompleta vsak. Nekdo, ki dela manj kot 10k km letno bo pa z normalno voznjo gume prej postaral kot obrabil. Popravljeno Oktober 3, 2018. Popravil Zok dr.looney 1
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 3, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2018 9 hours ago, Zok said: Sava Intensa UHP2, in jo lahko samo pohvalim. res? Ker...neko obdobje so ble sava gume polom. Na celi crti.
Zok Objavljeno Oktober 3, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2018 (popravljeno) Res je. Vcasih je tudi Castrol bilo zelo dobro olje, danes pa... Nad Savo stoji Goodyear. In ji gleda cez ramo. Ter skrbi, da ni preslaba. Ali predobra. Popravljeno Oktober 3, 2018. Popravil Zok dr.looney 1
sesir Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 pred 16 urami, Kugelschreiber pravi: res? Ker...neko obdobje so ble sava gume polom. Na celi crti. Mojo ne prepricas vec v savo za nic od nic...prav mrzi jo kako v pi...je...nazadnje ble nove na avtu 3leta nazaj...na prejsnjem avtu...in ko morala lani na tem menjat...zelela gume,ki bodo top na testih in hrati ne pocenske...kupla NOKIAN in on njih govori v superlativih..
vandrovec Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 (popravljeno) Kako je s temi oznakami na gumah, imajo samo zimske poleg M + S tudi snežinko ali imajo vse M + S snežinko zraven? Kako se loči zimska od celoletne? Popravljeno Oktober 4, 2018. Popravil vandrovec dr.looney 1
smasher Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 M+S pomeni Mud + Snow, celoletne imajo ponavadi tudi kakšen napis "all season" al kaj takega. Veš kako zgledajo zimske pnevmatike? Imajo ogromno vijugastih malih rebric, letne tega nimajo, če ima rebrca samo po sredini, ob strani pa ne je celoletna, če ima majhne zarezice povsod je zimska. ps: Sava zna narediti moto gume, traktorske gume, skuter gume, moped gume in take za kopat po snegu, še nisem videl ali slišal za dobro savo na mokri cesti. GoBobi in vandrovec 1 1
sesir Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 pred 22 minutami, smasher pravi: Ps: Sava zna narediti moto gume, traktorske gume, skuter gume, moped gume in take za kopat po snegu, še nisem videl ali slišal za dobro savo na mokri cesti. No jz ti povem,da sem tudi na skuterju nezadovoljen z Sava aka Mitas...Z prvim nakupom kupil trikrat(prvic,zadnjic,nikoli vec)
vandrovec Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 Vem, da je M+S mud and snow, to o zarezicah pa nisem vedel. Torej M+S oznaka je na celoletnih in zimskih gumah, poleg te oznake so pa še druge...snežinka, all season in podobno, kar poleg zarezic loči zimske od celoletnih? če sem prav povzel, ker tudi razlage na netu so včasih dvoumne.
Scarabeo 500 Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 pred 3 urami, sesir pravi: Mojo ne prepricas vec v savo za nic od nic...prav mrzi jo kako v pi...je...nazadnje ble nove na avtu 3leta nazaj...na prejsnjem avtu...in ko morala lani na tem menjat...zelela gume,ki bodo top na testih in hrati ne pocenske...kupla NOKIAN in on njih govori v superlativih.. Pred leti sem imel opevane Nokian. Prve dve leti je super grabila na snegu, tretje leto povprečno, četrto leto, pa je že bila trda in nato vsa nadaljna leta kot kamen. Sava dela dokler je dovolj profila.
sesir Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 (popravljeno) pred 5 minutami, Scarabeo 500 pravi: Pred leti sem imel opevane Nokian. Prve dve leti je super grabila na snegu, tretje leto povprečno, četrto leto, pa je že bila trda in nato vsa nadaljna leta kot kamen. Sava dela dokler je dovolj profila. Odkrito? Moja dela zelo malo kilometrov pa so gume tretje oz cetrto zimo itak nove gor,da se imajo kaj profila... Se pravi je po tvoje bolje,da vedno povprecna? Men in moji bolje,da dve zimi top of top..tretjo povprecna...pol tk spet nove...in za M+S....ne vidima vzroka za zimske gume in pol se letne...te nokian so ji super vedno... Vsak po svoje....moja pravi,da nasla gumo zase!!! Popravljeno Oktober 4, 2018. Popravil sesir
dr.looney Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 Mater ste eni trdi kot stare gume..... M+S je zimska guma..... pika . Ne glede kaj je se zraven oznaceno. Mater dedci.... jest locim zimsko in letno gumo. All seson gume so si izmislili samo zato ker jo je trg zahteval. Se vseeno se raje vozim z zimsko poleti , kot pa all seson varianto pozimi. Tisti, ki s pozimi vozi v sluzbo samo po ravnem nima pojma kaj pomeni razlika med letno, zimsko in celoletno v realnosti, ko je potrebno premagovati slabo spluzene in poledenele 15% klance v obe smeri. Al celo cel sneg ko zatajijo cestne sluzbe. Osebno se pozvizgam na razne teste v avto-moto revijah mene prepricajo samo lastne izkusnje. In do sedaj se je izkazalo da je vsaka nova guma ok. Ko pa dajo dve zime skozi se pa pokaze razlika. Na C-ju imam za pozimi zimske , poleti letne. Ker zimska poleti v dežju drsi ko hudič..... pri vsakem speljevanju mi je odnasalo rit . Z letno ni problema. Na A-ju ni bilo tega. Kako pa se bo obneslo na moji novi igracki bomo videli. A dost verjetno je da bom imela dva kompleta letne in zimske. Zok, siks, GoBobi in 1 other 2 1 1
vandrovec Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 (popravljeno) pred 43 minutami, dr.looney pravi: Mater ste eni trdi kot stare gume..... M+S je zimska guma..... pika . Ne glede kaj je se zraven oznaceno. Mater dedci.... jest locim zimsko in letno gumo. ...ne vem Citiraj Celoletna guma je guma z zimsko oznako M+S, ki pa je prilagojena celoletni uporabi. https://siol.net/avtomoto/nasveti/celoletne-gume-evropski-test-prestali-le-dve-z-njimi-nikar-v-sneg-427221 Continentalova priporočila Čeprav pnevmatike z oznako M+S v nekaterih evropskih državah po zakonu veljajo za zimske pnevmatike, Continental v zimskih razmerah priporoča uporabo zimskih pnevmatik s simbolom snežinke na bočnici in z globino profila tekalne plasti vsaj 4 mm. https://www.continental-pnevmatike.si/avto/technology/winter-tire-expertise/winter-tire-markings Popravljeno Oktober 4, 2018. Popravil vandrovec dr.looney in sesir 1 1
smasher Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 50 minutes ago, dr.looney said: Na C-ju imam za pozimi zimske , poleti letne. Ker zimska poleti v dežju drsi ko hudič..... pri vsakem speljevanju mi je odnasalo rit . Z letno ni problema. Na A-ju ni bilo tega. Kako pa se bo obneslo na moji novi igracki bomo videli. A dost verjetno je da bom imela dva kompleta letne in zimske. Čudno, morda ker ima pogon zadaj? Mislim da so na fifth giru delali test da so boljše v mokrem zimske kot pa eko gume ki imajo manj trenja in nižjo porabo goriva.... (in test ni bil glih pozimi.. pač neko kilavo angleško vreme je bilo na posnetku ) Jaz sem opazil samo večjo možnost aquaplaninga z zimskimi poleti če je več dežja kot pa z letnimi. Za speljevat mi pa niso nikoli drsele. Glavna razlika med letno in zimsko: sesir 1
dr.looney Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 pred 14 minutami, smasher pravi: Čudno, morda ker ima pogon zadaj? Mislim da so na fifth giru delali test da so boljše v mokrem zimske kot pa eko gume ki imajo manj trenja in nižjo porabo goriva.... (in test ni bil glih pozimi.. pač neko kilavo angleško vreme je bilo na posnetku ) Jaz sem opazil samo večjo možnost aquaplaninga z zimskimi poleti če je več dežja kot pa z letnimi. Za speljevat mi pa niso nikoli drsele. Glavna razlika med letno in zimsko: Tocno zato..... zadnji pogon in težka noga.... .
Scarabeo 500 Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 pred 1 uro, sesir pravi: Odkrito? Moja dela zelo malo kilometrov pa so gume tretje oz cetrto zimo itak nove gor,da se imajo kaj profila... Se pravi je po tvoje bolje,da vedno povprecna? Men in moji bolje,da dve zimi top of top..tretjo povprecna...pol tk spet nove...in za M+S....ne vidima vzroka za zimske gume in pol se letne...te nokian so ji super vedno... Vsak po svoje....moja pravi,da nasla gumo zase!!! Če dela malo kilometrov boš vrgel tri leta stare gume praktično z nedotaknjenim profilom proč. Meni je bolje, da dela več let, od tega vsa leta približno enako. Seveda odvisno od globine profila. Nimam tolk denarja, da bi gume menjal na tri leta, tudi jaz ne delam veliko kilometrov. Seveda vsak po svoje, pač podal sem moje mnenje in izkušnje . Nokian je bil pri meni 4. leto še samo za suh asfalt - profil pa minimalno obrabljen. sesir 1
Zok Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 3 hours ago, smasher said: še nisem videl ali slišal za dobro savo na mokri cesti. Iz okolice Celja sem. Vabljen. pi es: nexen je sedaj prva vgradnja pri nekaterih svabih - audi, VW, bmw. Pa iz lastnih izkusenj povem, da je po mokrem smrtna guma. Nearrain in dr.looney 1 1
smasher Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 39 minutes ago, Zok said: Iz okolice Celja sem. Vabljen. pi es: nexen je sedaj prva vgradnja pri nekaterih svabih - audi, VW, bmw. Pa iz lastnih izkusenj povem, da je po mokrem smrtna guma. češ rečt da ima sava kaj primernega za avte razen eskimota? (sej tut jst mam savo neke letne gor ki sm škrtica in jim mogoče preveč zaupam) Sej zelo velika razlika je med modeli recimo jaz imam na starem avtu Kumho Ecsata SPT, sm prej fasau skoraj ročico od ročne v rit kot pa da bi guma zdrsnila v ovinku. Ker sem potem milsil, da so Kumho OK, sem našel dragi kumho Ecowing, pa je nehote driftala okoli v dežju, isti proizvajalec, guma z drugačnim profilom ali zmesjo pa lahko čisto zanič drži. GUME SE PO 3 LETIH MENJA, kolikor sem opazil večina gum po 3 letih postane nekaj plastičnega, profil je, drži tudi še en tolko, zabremzaš pa se samo kadi iz gume (ok to so bile 6 let stare gume z 4 ali več mm profila) dr.looney 1
Nearrain Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 Michelin in Continental sta edini dve znamki zimskih gum, kateri sta minimalno spreminjali grip glede na obrabo in leta. IMHO CPU 1
Nearrain Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 On 10/3/2018 at 12:49 PM, Zok said: Na svojem sem takrat imel Pirelli Sottozero 245 40 18 runflat, katere me niso navdusile, pa tudi poceni niso bile, niti udobne. Run on flat gume po default-u ne moreje biti udobne, ker so boki gume tolho togi/ojacani, da omogocajo voznjo po prazni gumi doloceno st. kilometrov. Tudi helij ne spremeni tega dejstva. GoBobi in Bmflar 1 1
Zok Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 1 hour ago, smasher said: češ rečt da ima sava kaj primernega za avte razen eskimota? ...Kumho Ecsata SPT... ...Ecowing... Ne recem da je najboljse na trgu, sem pa pozitivno presenecen. Ecsta SPT sem imel na Fiesti, zdrzale so 5 mesecev izzivljanja, pa so bile za v smeti. So pa bile tudi ene najboljsih gum za tisti avto. Zakaj za tisti avto - v tistih casih je bila zelo popularna in kot high performance guma znana Eagle F1, ki pa na Fiesti nikakor ni dobro delovala - sicer zelo predvidljiva, ampak oprijema pa sploh v vrocem ni imela nobenega pravega. Glede Eco gum pa skoda besed - kaj ti koristi pol deci nafte na 100 km, ce potem avto sesujes... 1 hour ago, Nearrain said: Run on flat gume po default-u ne moreje biti udobne, ker so boki gume tolho togi/ojacani, da omogocajo voznjo po prazni gumi doloceno st. kilometrov. Tudi helij ne spremeni tega dejstva. Res je. Pa se za montazo so pasje. dr.looney 1
CPU Objavljeno Oktober 4, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2018 Lani dal gor zimske Continental in od zdaj naprej dajem zimske samo še conti. Pozimi prlezem kamor čem, Pokljuka noben problem tudi če je nekaj snega na cesti. Prej imel Dunlop zimske, solidne, Sava? Ne hvala.... sesir 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se