.... Objavljeno November 2, 2018 Opozori Objavljeno November 2, 2018 pred 10 urami, Zok pravi: Odvisno od police ali potrebujes policijski postopek ali le zaznamek. Policaj vedno reče, da zavarovalnice ne rabjo tega.
Borutt Objavljeno November 2, 2018 Opozori Objavljeno November 2, 2018 pred 10 urami, Zok pravi: Odvisno od police ali potrebujes policijski postopek ali le zaznamek. Kaj je pa razlika? pred 25 minutami, Arzen pravi: Policaj vedno reče, da zavarovalnice ne rabjo tega. Je treba poznati zakon. Torej se lahko napiše odstop od obravnave. .... 1
Zok Objavljeno November 2, 2018 Opozori Objavljeno November 2, 2018 7 hours ago, Borutt said: Kaj je pa razlika? Ogled kraja dogodka ali le zaznamek. Sorri, no. Mr. Perfect dr.looney 1
Borutt Objavljeno November 2, 2018 Opozori Objavljeno November 2, 2018 pred 10 minutami, Zok pravi: Ogled kraja dogodka ali le zaznamek. Sorri, no. Mr. Perfect Zapisnik o ogledu kraja p... n... se napiše v primeru obravnave. Razlika je samo v ukrepu; kazen ali uradni zaznamek. Ampak ogled in zapisnik sta vedno. Nobody is perfect. I’m nobody Zok 1
Tex Objavljeno November 9, 2018 Opozori Objavljeno November 9, 2018 minerva? wtf je to? ima kdo kaj za povedat o tem?
J.a.m.e.s Objavljeno November 10, 2018 Opozori Objavljeno November 10, 2018 (popravljeno) Ne vem, nisem pristaš teh ćungalunga znamk gum. Vzel sem kr Goodyearke ultragrip 9. Imajo neko akcijo, če naročiš 4 komade gum dobiš darilo, avto sesalec Black & Decker. P.S.: Sem bil presenečen ker so made in Slovenija. Popravljeno November 10, 2018. Popravil J.a.m.e.s Tex in .... 2
.... Objavljeno November 11, 2018 Opozori Objavljeno November 11, 2018 (popravljeno) Ob 10 Nov 2018 ob 6:24, J.a.m.e.s pravi: Ne vem, nisem pristaš teh ćungalunga znamk gum. Vzel sem kr Goodyearke ultragrip 9. Imajo neko akcijo, če naročiš 4 komade gum dobiš darilo, avto sesalec Black & Decker. P.S.: Sem bil presenečen ker so made in Slovenija. Kolikor jaz vem, jih delajo v Savi. Jaz sem imel 8ke, pa so bile top. Popravljeno November 11, 2018. Popravil Arzen J.a.m.e.s 1
Tex Objavljeno November 14, 2018 Opozori Objavljeno November 14, 2018 tudi meni ne dišijo čungalunge .. ampak glede na to, da v zimi nardim cca 1.000-2.000 km (sekundarni avto, tolko da ne stoji na mestu celo zimo) in da bo kmalu verjetno šel od hiše .. mam stare zimske mišelinke, ki so že kar zgubile prožnost, kljub temu, da je profil še čist ok .. kumho 140€, pirelli 150€ po gumi, čungalunge 60€ ... dimenzije 235/45/18 .. mah, malo bom še kalkuliral pa bo mogoče kmalu pomlad .. sesir 1
BIF Objavljeno Januar 7, 2020 Opozori Objavljeno Januar 7, 2020 Družba eno vprašanje...seljačko. Na avtu imam gume 255-65-17. Rad bi malce dvignil avto od tal in bi nataknil gume višine 75 namesto 65 ali celo 80 (terenske). Prostora je dovolj, ker je terenec...me pa zanima....za koliko je recimo 75-ka višja od 65-ke...gre za 10mm razlike ali dejansko več. Tako na pogled recimo 75-ka izgleda konkretno večja od 65-ke. Kakšno enostavno razlago in pojasnilo prosim glede razlike v dejanski višini. Hvala.
fwcabrio Objavljeno Januar 7, 2020 Opozori Objavljeno Januar 7, 2020 pred 14 minutami, BIF pravi: Družba eno vprašanje...seljačko. Na avtu imam gume 255-65-17. Rad bi malce dvignil avto od tal in bi nataknil gume višine 75 namesto 65 ali celo 80 (terenske). Prostora je dovolj, ker je terenec...me pa zanima....za koliko je recimo 75-ka višja od 65-ke...gre za 10mm razlike ali dejansko več. Tako na pogled recimo 75-ka izgleda konkretno večja od 65-ke. Kakšno enostavno razlago in pojasnilo prosim glede razlike v dejanski višini. Hvala. Tukaj vnesi dimenzije pa ti vse zračuna. http://www.rimsntires.com/specspro.jsp nemo, Mavti in BIF 2 1
BIF Objavljeno Januar 7, 2020 Opozori Objavljeno Januar 7, 2020 pred 58 minutami, fwcabrio pravi: Tukaj vnesi dimenzije pa ti vse zračuna. http://www.rimsntires.com/specspro.jsp Vrhunsko. Najlepša hvala. To je to kar sem iskal.
smasher Objavljeno Januar 8, 2020 Opozori Objavljeno Januar 8, 2020 Ta druga višina pri gumi je % glede na širino, vsaj tako so me učili, čeprsv dvomim. Torej če imaš 225 gume in greš iz 65 na 75, naj bi se bi višina gume povečala za 10% od širine torej: 10% od 225mm je 22.5mm, torej imaš dobra 2 centi več. BIF in thumper 2
BIF Objavljeno Januar 8, 2020 Opozori Objavljeno Januar 8, 2020 (popravljeno) Ja tudi drži tak izračun. Gume imam sicer 255....v bistvu je to cca. 5cm po obsegu, torej 2,5cm. dejansko pridobim na višini. Popravljeno Januar 8, 2020. Popravil BIF
maus Objavljeno Januar 8, 2020 Opozori Objavljeno Januar 8, 2020 Poglej kakšne pnevmatike imaš homologirane, ker previsoka pnevmatika lahko drajsa ob koloteke
XTR Objavljeno Januar 8, 2020 Opozori Objavljeno Januar 8, 2020 44 minutes ago, BIF said: 5cm po obsegu, torej 2,5cm. dejansko pridobim na višini. Verjetno misliš 5cm po premeru. Obseg se poveča za 15,7 cm... Kaj pa kakšen lift kit (distančniki na vzmetenju)? BIF 1
BIF Objavljeno Januar 8, 2020 Opozori Objavljeno Januar 8, 2020 pred 44 minutami, XTR pravi: Verjetno misliš 5cm po premeru. Obseg se poveča za 15,7 cm... Kaj pa kakšen lift kit (distančniki na vzmetenju)? Jap...mislil sem na premer. Glede na to, da se imam namen zadeve lotiti bolj konkretno je tudi lift kit v igri....oz. ker bom itak zamenjal vse fedre in amortizerje bom najverjetneje vzel kar podaljšan komplet za 5cm. Ampak dvigneš samo sredino avta...roke kamor je vpet amortizer pa ostanejo na isti višini od tal, kar je šibka točka. Res pa je da morebitne ovire praviloma pobiraš po sredini avta... Ne vem no...iščem pač neke rešitve v rangu cca. 5cm povečanega odmika od tal....pa seveda, da to ostane v nekem racionalnem cenovnem obsegu....avto pa je Nissan Pathfinder r51...
thumper Objavljeno Januar 8, 2020 Opozori Objavljeno Januar 8, 2020 (popravljeno) pred 11 urami, BIF pravi: Jap...mislil sem na premer. Glede na to, da se imam namen zadeve lotiti bolj konkretno je tudi lift kit v igri....oz. ker bom itak zamenjal vse fedre in amortizerje bom najverjetneje vzel kar podaljšan komplet za 5cm. Ampak dvigneš samo sredino avta...roke kamor je vpet amortizer pa ostanejo na isti višini od tal, kar je šibka točka. Res pa je da morebitne ovire praviloma pobiraš po sredini avta... Ne vem no...iščem pač neke rešitve v rangu cca. 5cm povečanega odmika od tal....pa seveda, da to ostane v nekem racionalnem cenovnem obsegu....avto pa je Nissan Pathfinder r51... finta večjih gum - večjega premera - je v "podaljšanju" prestavnega razmerja - večji je obseg manj je moči/navora na podlago in bolj obremenjeni so prenosi.. "liftanje" je omejeno z dolžino pogonske osi..če moraš menjati polosovine je strošek waaa.. zglobi trpijo pri večjem kotu ooooshit ... cena custom polosovine se začne tam nekje okol 1000e..pa imaš 4.. če je avto vreden 5000e se pripravi minimalno na 5-8000e vložka , če se želiš voziti po vlakah.. vsaka nadalnja stopnja napredovanja težavnostne stopnje terena pomnoži prejšnjo x2.. plus prejšnja seveda ... in to samo za podvozje in pogonske sklope ter obvezno dodatno opremo/zaščito.. samo za podvozje, šus plate ,dodatne zaščitne cevi/bullbari ,vinč ,platišča in gume za toyoto land cruiser 100 l.1999 je šlo prek 22000e za dele visokega ranga.. pa to par let nazaj.. Popravljeno Januar 8, 2020. Popravil thumper BIF 1
smasher Objavljeno Januar 8, 2020 Opozori Objavljeno Januar 8, 2020 ah, saj že menjava dimezije gume zahteva homologacijo, menjavo števca... Pa če ima to enako podvozje kot Pick-up, je zadaj toga os, torej jo lahko dvigne, samo spredaj rabi predelavo polosovin. Drugače pa jaz sem avto dvignil zadaj za 4cm in tudi spredaj bi z lahkoto V kratki avto daš fedre od karavan modela in če je bencinar daš spredaj fedre od modela z največjim dizlom, pa je avto dvignjen In ponavadi tudi sprememba kota ni tragična ker ostanejo amortizerji enaki, le ko je avto prazen je amortizer skoraj do konca raztegnjen. ps: ja imam avto ki "visi" ker smo koš študenti 4je dobro rejeni + povn prtljažnik glancali udarne gume zadaj, in pol ko sem enkrat počil vzmet, prebil amortizer in zvil nosilec udarne gume sem dal trše vzmeti in kontra kot vsi ostali ki v mladih letih nižajo avte sem ga jaz višal Mavti in BIF 2
BIF Objavljeno Januar 9, 2020 Opozori Objavljeno Januar 9, 2020 (popravljeno) Ne ne...nobene vlake ne pridejo v poštev. To fazo sem dal že skozi v življenu. Gre preprosto za to, da si želim urediti obstoječe vozilo za malce bolj avanturistična potepanja....recimo pač dlje kot seže osebno vozilo. Osnovo imam že itak...malce nadgradnje samo...bolj zaradi boljšega občutka kot karkoli drugega. Drugače pa Pathfinder nima zadaj toge osi temveč posamične obese...ima pa vse ostale dodatke kot so zapora diffa in reduktor. Tu ne bo nobenega vitlanja in raznih zganjanj v vlake....kakšen kolovoz, slabši makedami, prečkanje kakšnih potokov ali nižjih rečic in podobno.... Tako da...malo bolj grobo profilirane gume...mogoče v razumnih mejah povečan obseg gume...morda kak minimalni uprgade na vzmetenju....stranska tenda, kuhalnik, šotor, fajn kamp stolček.... Popravljeno Januar 9, 2020. Popravil BIF Kričač 1
franc Objavljeno Januar 9, 2020 Opozori Objavljeno Januar 9, 2020 Bif, če si hodil po Bih in Čg, si videl kam je sposoben "splezati" golf 2-ka. Pathfinder je neprimerljivo boljši. Jaz kaj dosti ne bi filozofiral, "za številko ali dve" boljše terenske gume (ne večje) , pa zadeva se ti ne sme smiliti in je to to. Za kakšen "ultra extrem" (blato) vržeš v prtljažnik ketne... lp thumper 1
BIF Objavljeno Januar 9, 2020 Opozori Objavljeno Januar 9, 2020 pred 29 minutami, franc pravi: Bif, če si hodil po Bih in Čg, si videl kam je sposoben "splezati" golf 2-ka. Pathfinder je neprimerljivo boljši. Jaz kaj dosti ne bi filozofiral, "za številko ali dve" boljše terenske gume (ne večje) , pa zadeva se ti ne sme smiliti in je to to. Za kakšen "ultra extrem" (blato) vržeš v prtljažnik ketne... lp Veš, da sem prelazil Balkan po dolgem in povprek. Ravno zato sem se odločil še za tretjo varianto potovanja (1.štirikolesnik, 2.motor)....ki pa je malce bolj komot, ima nekaj pomanjkljivosti in nekaj prednosti...kot vse ostalo. In točno kot si opisal tudi razmišljam...
Kričač Objavljeno Januar 9, 2020 Opozori Objavljeno Januar 9, 2020 pred 9 minutami, BIF pravi: (1.štirikolesnik, 2.motor)....ki pa je malce bolj komot, ima nekaj pomanjkljivosti in nekaj prednosti...kot vse ostalo. In točno kot si opisal tudi razmišljam... Zdaj boš prešel v tretje potovalno obdobje bi se lahko reklo, obdobje, ki pa nudi največ udobja. Fajn je, ker človek ne rabi več pri "krami", ki jo želi vleči zraven, delat selekcijo. Vremenske aplikacije dobijo povsem drug namen na telefonu, tablici .... skratka, odklop! BIF 1
BIF Objavljeno Januar 9, 2020 Opozori Objavljeno Januar 9, 2020 Ma ja....nekako z leti narediš rekapitulacijo....se ustrezno pozicioniraš in vlečeš finale. CINDAPP in Kričač 2
thumper Objavljeno Januar 9, 2020 Opozori Objavljeno Januar 9, 2020 pred 9 urami, BIF pravi: Ne ne...nobene vlake ne pridejo v poštev. To fazo sem dal že skozi v življenu. Gre preprosto za to, da si želim urediti obstoječe vozilo za malce bolj avanturistična potepanja....recimo pač dlje kot seže osebno vozilo. Osnovo imam že itak...malce nadgradnje samo...bolj zaradi boljšega občutka kot karkoli drugega. Drugače pa Pathfinder nima zadaj toge osi temveč posamične obese...ima pa vse ostale dodatke kot so zapora diffa in reduktor. Tu ne bo nobenega vitlanja in raznih zganjanj v vlake....kakšen kolovoz, slabši makedami, prečkanje kakšnih potokov ali nižjih rečic in podobno.... Tako da...malo bolj grobo profilirane gume...mogoče v razumnih mejah povečan obseg gume...morda kak minimalni uprgade na vzmetenju....stranska tenda, kuhalnik, šotor, fajn kamp stolček.... potemtakem samo res dobre gume.. in dober snorkel za zrak (če ga še nimaš) .. pa jeklene feltne , kompresor in 3kg kladivo če jo udariš.. BIF 1
BIF Objavljeno Januar 10, 2020 Opozori Objavljeno Januar 10, 2020 Pravijo da več glav več ve....iščem torej nasvet...zadeva pa stoji takole: Za Pathfinderja iščem nekoga, ki bi prevzel obdelavo podvozja...natančneje šasije. Avto nima klasične školjke kot osebni avtomobili temveč šasijo (karikirano...dve traverzi, ki sta med seboj prečno povezani). Zadeva potrebuje detaljno obdelavo v smislu čiščenja korozije in nanos ustrezne zaščite. Ob tej priložnosti bi zamenjal tudi amortizerje in vzmeti spredaj in zadaj (material nabavim jaz). Iščem toren nekoga, ki se bi tega lotil...najraje nekoga, ki bi to naredil za "hoby". Ker nisem odvisen samo od tega avtomobila, pomeni, da ga časovno načeloma ne bi preganjal (v razumnem roku seveda)...predvsem bi rad, da se to naredi natančno in korektno. Klasične kleparsko-ličarske delavnice mi ne dišijo...pa ne zato, ker bi hotel kaj ceneje, temveč zato, ker so te delavnice čisti tekoči trak....avto gor, poščetkat, pihnit in adijo, čez dve leti smo na istem....zato nekoga, ki bi to delo naredil neobremenjeno z čakalnimi vrstami...ima ustrezno orodje in znanje in je komunikativen. Skratka, nekoga, ki bi mu tudi sami zaupali svoj avto. Najljubše bi mi bilo, da je to kdo iz štajerskega konca, pač zaradi bližine, če se kje kaj pojavi in je smiselno podebatirat...nabavit kak del itd. Torej, če kdo pozna koga takšnega....lahko v zs ali na GSM (031) 677-520....hvaležen za info.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se