Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Demon

Zimske pnevmatike

Recommended Posts

Borutt
pred 10 urami, Zok pravi:

Odvisno od police ali potrebujes policijski postopek ali le zaznamek.

Kaj je pa razlika? 

pred 25 minutami, Arzen pravi:

Policaj vedno reče, da zavarovalnice ne rabjo tega. 

Je treba poznati zakon. Torej se lahko napiše odstop od obravnave. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
7 hours ago, Borutt said:

Kaj je pa razlika? 

Ogled kraja dogodka ali le zaznamek.

Sorri, no. :cry:

 

Mr. Perfect :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 10 minutami, Zok pravi:

Ogled kraja dogodka ali le zaznamek.

Sorri, no. :cry:

 

Mr. Perfect :naughty:

Zapisnik o ogledu kraja p... n... se napiše v primeru obravnave. Razlika je samo v ukrepu; kazen ali uradni zaznamek. Ampak ogled in zapisnik sta vedno. 

Nobody is perfect. I’m nobody :jezik:

Share this post


Link to post
Share on other sites
J.a.m.e.s

Ne vem, nisem pristaš teh ćungalunga znamk gum. Vzel sem kr Goodyearke ultragrip 9. Imajo neko akcijo, če naročiš 4 komade gum dobiš darilo, avto sesalec Black & Decker. 

 

P.S.: Sem bil presenečen ker so made in Slovenija. 

Edited by J.a.m.e.s

Share this post


Link to post
Share on other sites
....
Ob 10 Nov 2018 ob 6:24, J.a.m.e.s pravi:

Ne vem, nisem pristaš teh ćungalunga znamk gum. Vzel sem kr Goodyearke ultragrip 9. Imajo neko akcijo, če naročiš 4 komade gum dobiš darilo, avto sesalec Black & Decker. 

 

P.S.: Sem bil presenečen ker so made in Slovenija. 

Kolikor jaz vem, jih delajo v Savi. Jaz sem imel 8ke, pa so bile top.

Edited by Arzen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex

tudi meni ne dišijo čungalunge .. ampak glede na to, da v zimi nardim cca 1.000-2.000 km (sekundarni avto, tolko da ne stoji na mestu celo zimo) in da bo kmalu verjetno šel od hiše .. mam stare zimske mišelinke, ki so že kar zgubile prožnost, kljub temu, da je profil še čist ok .. kumho 140€, pirelli 150€ po gumi, čungalunge 60€ ... dimenzije 235/45/18 .. mah, malo bom še kalkuliral pa bo mogoče kmalu pomlad .. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Družba eno vprašanje...seljačko.

Na avtu imam gume 255-65-17. Rad bi malce dvignil avto od tal in bi nataknil gume višine 75 namesto 65 ali celo 80 (terenske). Prostora je dovolj, ker je terenec...me pa zanima....za koliko je recimo 75-ka višja od  65-ke...gre za 10mm razlike ali dejansko več. Tako na pogled recimo 75-ka izgleda konkretno večja od 65-ke.

Kakšno enostavno razlago in pojasnilo prosim glede razlike v dejanski višini.

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
fwcabrio
pred 14 minutami, BIF pravi:

Družba eno vprašanje...seljačko.

Na avtu imam gume 255-65-17. Rad bi malce dvignil avto od tal in bi nataknil gume višine 75 namesto 65 ali celo 80 (terenske). Prostora je dovolj, ker je terenec...me pa zanima....za koliko je recimo 75-ka višja od  65-ke...gre za 10mm razlike ali dejansko več. Tako na pogled recimo 75-ka izgleda konkretno večja od 65-ke.

Kakšno enostavno razlago in pojasnilo prosim glede razlike v dejanski višini.

Hvala.

Tukaj vnesi dimenzije pa ti vse zračuna.

http://www.rimsntires.com/specspro.jsp

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Ta druga višina pri gumi je % glede na širino, vsaj tako so me učili, čeprsv dvomim. Torej če imaš 225 gume in greš iz 65 na 75, naj bi se bi višina gume povečala za 10% od širine torej: 10% od 225mm je 22.5mm, torej imaš dobra 2 centi več. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Ja tudi drži tak izračun. Gume imam sicer 255....v bistvu je to cca. 5cm po obsegu, torej 2,5cm. dejansko pridobim na višini.

Edited by BIF

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

Poglej kakšne pnevmatike imaš homologirane, ker previsoka pnevmatika lahko drajsa ob koloteke ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
44 minutes ago, BIF said:

5cm po obsegu, torej 2,5cm. dejansko pridobim na višini.

Verjetno misliš 5cm po premeru. Obseg se poveča za 15,7 cm... Kaj pa kakšen lift kit (distančniki na vzmetenju)? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF
pred 44 minutami, XTR pravi:

Verjetno misliš 5cm po premeru. Obseg se poveča za 15,7 cm... Kaj pa kakšen lift kit (distančniki na vzmetenju)? 

Jap...mislil sem na premer. Glede na to, da se imam namen zadeve lotiti bolj konkretno je tudi lift kit v igri....oz. ker bom itak zamenjal vse fedre in amortizerje bom najverjetneje vzel kar podaljšan komplet za 5cm. Ampak dvigneš samo sredino avta...roke kamor je vpet amortizer pa ostanejo na isti višini od tal, kar je šibka točka. Res pa je da morebitne ovire praviloma pobiraš po sredini avta...

Ne vem no...iščem pač neke rešitve v rangu cca. 5cm povečanega odmika od tal....pa seveda, da to ostane v nekem racionalnem cenovnem obsegu....avto pa je Nissan Pathfinder r51...

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 11 urami, BIF pravi:

Jap...mislil sem na premer. Glede na to, da se imam namen zadeve lotiti bolj konkretno je tudi lift kit v igri....oz. ker bom itak zamenjal vse fedre in amortizerje bom najverjetneje vzel kar podaljšan komplet za 5cm. Ampak dvigneš samo sredino avta...roke kamor je vpet amortizer pa ostanejo na isti višini od tal, kar je šibka točka. Res pa je da morebitne ovire praviloma pobiraš po sredini avta...

Ne vem no...iščem pač neke rešitve v rangu cca. 5cm povečanega odmika od tal....pa seveda, da to ostane v nekem racionalnem cenovnem obsegu....avto pa je Nissan Pathfinder r51...

finta večjih gum - večjega premera - je v "podaljšanju" prestavnega razmerja - večji je obseg manj je moči/navora na  podlago in bolj obremenjeni so prenosi..

"liftanje" je omejeno z dolžino pogonske osi..če moraš menjati polosovine je strošek waaa.. zglobi trpijo pri večjem kotu ooooshit ...

cena custom polosovine se začne tam nekje okol 1000e..pa imaš 4..

če je avto vreden 5000e se pripravi minimalno na 5-8000e vložka , če se želiš voziti po vlakah.. vsaka nadalnja stopnja napredovanja težavnostne stopnje terena pomnoži prejšnjo x2.. plus prejšnja seveda ... in to samo za podvozje in pogonske sklope ter obvezno dodatno opremo/zaščito.. 

samo za podvozje, šus plate ,dodatne zaščitne cevi/bullbari ,vinč ,platišča in gume za toyoto land cruiser 100 l.1999 je šlo prek 22000e za dele visokega ranga.. pa to par let nazaj..

 

 

Edited by thumper

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

ah, saj že menjava dimezije gume zahteva homologacijo, menjavo števca...

Pa če ima to enako podvozje kot Pick-up, je zadaj toga os, torej jo lahko dvigne, samo spredaj rabi predelavo polosovin.

Drugače pa jaz sem avto dvignil zadaj za 4cm in tudi spredaj bi z lahkoto :D

V kratki avto daš fedre od karavan modela in če je bencinar daš spredaj fedre od modela z največjim dizlom, pa je avto dvignjen :D  In ponavadi tudi sprememba kota ni tragična ker ostanejo amortizerji enaki, le ko je avto prazen je amortizer skoraj do konca raztegnjen.

ps: ja imam avto ki "visi" ker smo koš študenti 4je dobro rejeni + povn prtljažnik glancali udarne gume zadaj, in pol ko sem enkrat počil vzmet, prebil amortizer in zvil nosilec udarne gume sem dal trše vzmeti in kontra kot vsi ostali ki v mladih letih nižajo avte sem ga jaz višal :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Ne ne...nobene vlake ne pridejo v poštev. To fazo sem dal že skozi v življenu. Gre preprosto za to, da si želim urediti obstoječe vozilo za malce bolj avanturistična potepanja....recimo pač dlje kot seže osebno vozilo. Osnovo imam že itak...malce nadgradnje samo...bolj zaradi boljšega občutka kot karkoli drugega.

Drugače pa Pathfinder nima zadaj toge osi temveč posamične obese...ima pa vse ostale dodatke kot so zapora diffa in reduktor. Tu ne bo nobenega vitlanja in raznih zganjanj v vlake....kakšen kolovoz, slabši makedami, prečkanje kakšnih potokov ali nižjih rečic in podobno....

Tako da...malo bolj grobo profilirane gume...mogoče v razumnih mejah povečan obseg gume...morda kak minimalni uprgade na vzmetenju....stranska tenda, kuhalnik, šotor, fajn kamp stolček....

Edited by BIF

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Bif, če si hodil po Bih in Čg, si videl kam je sposoben "splezati" golf 2-ka. Pathfinder je neprimerljivo boljši. Jaz kaj dosti ne bi filozofiral, "za številko ali dve" boljše terenske gume (ne večje) , pa zadeva se ti ne sme smiliti in je to to. Za kakšen "ultra extrem" (blato) vržeš v prtljažnik ketne...

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF
pred 29 minutami, franc pravi:

Bif, če si hodil po Bih in Čg, si videl kam je sposoben "splezati" golf 2-ka. Pathfinder je neprimerljivo boljši. Jaz kaj dosti ne bi filozofiral, "za številko ali dve" boljše terenske gume (ne večje) , pa zadeva se ti ne sme smiliti in je to to. Za kakšen "ultra extrem" (blato) vržeš v prtljažnik ketne...

lp

Veš, da sem prelazil Balkan po dolgem in povprek. Ravno zato sem se odločil še za tretjo varianto potovanja (1.štirikolesnik, 2.motor)....ki pa je malce bolj komot, ima nekaj pomanjkljivosti in nekaj prednosti...kot vse ostalo.

In točno kot si opisal tudi razmišljam...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kričač
pred 9 minutami, BIF pravi:

(1.štirikolesnik, 2.motor)....ki pa je malce bolj komot, ima nekaj pomanjkljivosti in nekaj prednosti...kot vse ostalo.

In točno kot si opisal tudi razmišljam...

Zdaj boš prešel v tretje potovalno obdobje bi se lahko reklo, obdobje, ki pa nudi največ udobja. Fajn je, ker človek ne rabi več pri "krami", ki jo želi vleči zraven, delat selekcijo. Vremenske aplikacije dobijo povsem drug namen na telefonu, tablici .... skratka, odklop!

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Ma ja....nekako z leti narediš rekapitulacijo....se ustrezno pozicioniraš in vlečeš finale. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 9 urami, BIF pravi:

Ne ne...nobene vlake ne pridejo v poštev. To fazo sem dal že skozi v življenu. Gre preprosto za to, da si želim urediti obstoječe vozilo za malce bolj avanturistična potepanja....recimo pač dlje kot seže osebno vozilo. Osnovo imam že itak...malce nadgradnje samo...bolj zaradi boljšega občutka kot karkoli drugega.

Drugače pa Pathfinder nima zadaj toge osi temveč posamične obese...ima pa vse ostale dodatke kot so zapora diffa in reduktor. Tu ne bo nobenega vitlanja in raznih zganjanj v vlake....kakšen kolovoz, slabši makedami, prečkanje kakšnih potokov ali nižjih rečic in podobno....

Tako da...malo bolj grobo profilirane gume...mogoče v razumnih mejah povečan obseg gume...morda kak minimalni uprgade na vzmetenju....stranska tenda, kuhalnik, šotor, fajn kamp stolček....

potemtakem samo res dobre gume.. in dober snorkel za zrak (če ga še nimaš) .. pa jeklene feltne , kompresor in 3kg kladivo če jo udariš..

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Pravijo da več glav več ve....iščem torej nasvet...zadeva pa stoji takole:

Za Pathfinderja iščem nekoga, ki bi prevzel obdelavo podvozja...natančneje šasije. Avto nima klasične školjke kot osebni avtomobili temveč šasijo (karikirano...dve traverzi, ki sta med seboj prečno povezani). Zadeva potrebuje detaljno obdelavo v smislu čiščenja korozije in nanos ustrezne zaščite. Ob tej priložnosti bi zamenjal tudi amortizerje in vzmeti spredaj in zadaj (material nabavim jaz).

Iščem toren nekoga, ki se bi tega lotil...najraje nekoga, ki bi to naredil za "hoby". Ker nisem odvisen samo od tega avtomobila, pomeni, da ga časovno načeloma ne bi preganjal (v razumnem roku seveda)...predvsem bi rad, da se to naredi natančno in korektno.

Klasične kleparsko-ličarske delavnice mi ne dišijo...pa ne zato, ker bi hotel kaj ceneje, temveč zato, ker so te delavnice čisti tekoči trak....avto gor, poščetkat, pihnit in adijo, čez dve leti smo na istem....zato nekoga, ki bi to delo naredil neobremenjeno z čakalnimi vrstami...ima ustrezno orodje in znanje in je komunikativen. Skratka, nekoga, ki bi mu tudi sami zaupali svoj avto.

Najljubše bi mi bilo, da je to kdo iz štajerskega konca, pač zaradi bližine, če se kje kaj pojavi in je smiselno podebatirat...nabavit kak del itd.

Torej, če kdo pozna koga takšnega....lahko v zs ali na GSM (031) 677-520....hvaležen za info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • motozajebant
      Ne smetit teme prosim
    • Codeine
      Ja saj zaradi vseh, ki blodijo naokoli in si ne dajo dopovedat bomo fasali zdaj tole:  Vlada bo omejila izhode iz stanovanj Poudaril pa je, da je ključni problem naraščanja okužb v naših navadah. "Danes je tako lep dan, da so ljudje spet skupaj na soncu. In to enostavno ne gre," je dejal in opozoril: "Če se to ne prepreči, bo okuženih vedno več." "Vsaka konkretna individualna bolezen, ki jo preprečimo, je dosežek," je izpostavil. https://www.24ur.com/novice/slovenija/vlada-danes-o-mega-zakonu-za-pomoc-ob-epidemiji-covida-19.html
    • DAMI34
      kr Hipokrat ne ve točno kaj je  
    • motozajebant
    • DAMI34
      bom pojasnil: "ablasti" vedno ustreza širjenje panike. Zakaj: 1. da lahko poveča nadzor, represijo in kontrolo nad državljani 2. da lahko v ozadju bolj mirno in skrito ustvarja svoje posle. Nadalje: g. Kacin, mi ravno o odgovornosti ne bo pridigal: https://www.sta.si/341295/obsodili-jelka-kacina in še morbidno: sedaj lahko grem na balkon, poslikam 5-10 parkiranih avtomobilov in se na moč zgražam. delajo..na črno, pa ponoč   kar se Janezek nauči, to Janezek zna. Šnelkurs. Vzgojne batine  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!