Skoči na vsebino

Zimske pnevmatike


Demon

Priporočene objave

za v sneg je vsaka zimska guma skoraj dobra. so pa zelo velike razlike na mokri cesti in pa kaki poledici. tam se pa izkaže dobra guma.

se strinjam .. največja razlika se pokaže pri zaviranju v mokrem in kar ni prav nezanemarljivo - obraba pri vožnji po suhem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst imam že drugo leto uniroyal...po koncu zime jih nezamenjam vozim poleti, pred zimo zamenjam. Glih danes dal nove gor... Zame bolše gume ni za tak denar. V mokrem se super drži, za v sneg je tut kr uredu, obraba je tudi v mejah normale. Jst sem zaenkrat super zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uniroyal? :lol1: in ti kupuješ avto za 10 jurjev? :lol1: veš kere so tud dobre? TIGAR :lol1: :lol1: :kva2:

uniroyalov model gum rainsport, so ene najboljših gum za dež oz. mokro cesto, malo si teste preberi preden zasmehuješ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rainsport so letne gume kokr jst vem ... mal si preber naslov teme v kateri pišeš, preden pametuješ ;)

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule si lahko ogledate test pnevmatik.

Po dvajsetih letih dela v Savi ne bi prisegal ravno na njihove izdelke, odkar je vse skupaj kupil GoodYear. Zame osebno je dobra tudi "Tigarca" saj, če pretiravaš v mokrem ali na snegu, ti nobena guma ne bo pomagala. Sploh pa pri teh hitrostih, ki jih vozimo dandanes po naših cestah, bi lahko vozili

tudi z letnimi gumami... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rainsport so letne gume kokr jst vem ... mal si preber naslov teme v kateri pišeš, preden pametuješ ;)

vem da so letne, in vem v kateri temi smo, ampak nisem mogel mimo tvojega zaničevanja uniroyal znamke, dal sem ti samo vedeti, da proizvajajo tudi vrhunske gume, zato niso vredni zaničevanja ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neverjetno, nekateri na pnevmatikah za motorje delajo cele doktorske dizerstacije pri avtomobilih pa bi šparali. Pa govorim na splošno, da ne bo kdo začel jokcat, da se počuti užaljenega.

Lani približno takšen čas sem se udeležil treninga varne vožnje AMZS z avtomobilom. V skupini nas je bilo 10 voznikov, bil sem edini z letnimi gumami, ostali so že imeli zimske pnevmatike različnih kvalitet. Tudi avtomobili so bili dokaj izenačeni tako da ni bilo nekih večjih odstopanj. Tega pa ne morem reči za razlike v zavornih poteh.

Če so bila na suhem cca 50% odstopanja so se na mokri in spolzki podlagi povečala na celo do 500%. Ne zajebavam se, na splozki podlagi se je avto z najboljšimi gumami ustavil v 18 metrih, z letnimi gumami sem potreboval več kot 60m (kaj bi to recimo pomenilo na kakšnem prehodu za peščce raje ne razmišljam). Oba avtomobila opremljena z ABS. Razlike med zimskimi gumami pa so bile tudi očitne. Hitrosti pa niso presegle 50km/h.

Po teh izkušnjah se bom vedno oziral za gumami, ki so bile med najbolje ocenjenimi, ne glede na to kakšen avto vozim. Predvsem pa bom pri zimskih pnevmatikah vedno izbral tiste, ki so med najbolje ocenjenimi na mokri podlagi. Tudi ko je zima se recimo po res zasneženem cestišču peljemo mogoče parkrat na leto ali pa še to ne (pa pustimo sedaj trgovske potnike in podobna odstopanja) med tem pa ko se po mokri podlagi vozimo velikokrat in tudi hitrosti so na mokri cesti veliko višje kot pri snežnih razmerah.

Kar pa se tiče Save eskimo pa je bila moja izkušnja na mokri cesti z njimi katastrofalna in jih na avto ne montiram več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani približno takšen čas sem se udeležil treninga varne vožnje AMZS z avtomobilom. V skupini nas je bilo 10 voznikov, bil sem edini z letnimi gumami, ostali so že imeli zimske pnevmatike različnih kvalitet. Tudi avtomobili so bili dokaj izenačeni tako da ni bilo nekih večjih odstopanj. Tega pa ne morem reči za razlike v zavornih poteh.

Če so bila na suhem cca 50% odstopanja so se na mokri in spolzki podlagi povečala na celo do 500%. Ne zajebavam se, na splozki podlagi se je avto z najboljšimi gumami ustavil v 18 metrih, z letnimi gumami sem potreboval več kot 60m (kaj bi to recimo pomenilo na kakšnem prehodu za peščce raje ne razmišljam). Oba avtomobila opremljena z ABS. Razlike med zimskimi gumami pa so bile tudi očitne. Hitrosti pa niso presegle 50km/h.

Imam enake izkušnje, le da smo v naši skupini imeli vsi letne gume razen ene tete z čisto novim Peđojem. In od takrat me matra, koliko te razlike je v gumah, koliko pa v novejšem in bolj sofisticiranem ABS-u.

Zato grem letos še enkrat (sicer v Celovec) in če se bo dalo, bom imel zraven letne in zimske gume, pa da v istih pogojih preizkusim obojne.

D:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja gume uniroyal so za golf 3 čist uredu gume...k bo kak bolši avto bodo tut bolše gume...nemislm dat za gume več kot je avto vreden če razumeš o čem govorim...

jst sem trenutno zadovoljen glede na ceno po kateri jih dobim...

drugače pa se strinjam da niso oh in sploh gume...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap; pametno razmišljanje ni kej; z golfom3 se najbrž ne vozš po cesti ane? in z golfom 3 ti najbrž ni treba bremzat ane? in z golfom 3 tud ovinkov ne vozš? in z golfom 3 tud greš na pot samo ob idealnih razmerah verjetno?

kup avto s 330 kW, bom mel vsaj kej brat v novicah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj ste pametni k da uniroyal je najslabš guma itd. mal poglejte teste pa boste vidl...vam je že nekdo nalimal teste...kaj se sekirate za druge....važen da meni guma leži in moji vožnji...

nemislm se pa zdej tukaj nekaj prerekat una je bolša una slabša napisal sem svoje mnenje kakšne imam jaz izkušnje z gumo...

še jst nalimam...malo si preber in to je to :)

http://tinyurl.com/6xmyxke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

najverjetneje bom dal gor kr Continental Conti Wintercontact TS830P ... 215/45/17 ... pa se bom nekaj kufetom odrekel :glare:

Pa jih imam gor ... XL, V, 215/45/17 ... občutek ... hmmmmm ... vse je neki mehko :P ... mogoče jih dons mal čez ovinke probam ... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja po testih je UG 8 najboljša. Sem jo hotel kupiti tudi jaz, ampak je v dimenziji ki jo rabim sploh ne izdelujejo... :wallbash:

bojc ni najboljsa je pa med top 3 :grim

continentalka je zmagovalka letos med zimskimi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bojc ni najboljsa je pa med top 3 :grim

continentalka je zmagovalka letos med zimskimi

Odvisno pri kateri dimenziji. Pri ožjih kolikor sem zasledil, je zmagal UG 8, nad 215 pa Continental ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem bil na 'treningu varne vožnje' na ÖAMTC pologinu, kjer sem prvi del dneva vozil s skoraj novimi letnimi gumami (Dunlop FastResponse, 205/50R16, nato pa sem namontiral nove zimske (Goodyear Ultragrip 8, 195/60R15). Razlika je bila :eek:. Vsi ostali udeleženci v skupini so imeli zimske gume, seveda različnih znamk in starosti...

Z letnimi pnevmatikami je moj avto na vaji zaviranja bil med slabšimi - če ne kar najslabši. Tudi sicer je drsenje bilo težko nadzorljivo in praktično nobene vaje nisem izvedel uspešno (to je, da bi se ustavil pred vodno oviro ali se ji uspel izognit).

V drugem delu, ko sem namontiral zimske pnevmatike, pa je vse to postalo enostavno - tako enostavno, da je bilo že rahlo dolgčas. ;) Tudi na tisti premični plošči, ki sune zadek avtomobila v eno ali drugo stran, je avto bil popolnoma nadzorljiv.

Za primerjavo - enak avto je z novimi zimskimi gumami Lassa (menda turške) bil pri tem testu praktično nenadzorljiv in ga je zasukalo vsakič (pa ne verjamem, da je voznik kaj slabši od mene). No, morda je meni pomagalo tudi dejstvo, da imam nove amortizerje (kar je spet en del, ki se ga na avtomobilih preveč zanemarja).

Tako da - dobre zimske gume so kar pametna naložba, če se človek namerava pozimi kaj vozit...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem bil na 'treningu varne vožnje' na ÖAMTC pologinu, kjer sem prvi del dneva vozil s skoraj novimi letnimi gumami (Dunlop FastResponse, 205/50R16, nato pa sem namontiral nove zimske (Goodyear Ultragrip 8, 195/60R15). Razlika je bila :eek:. Vsi ostali udeleženci v skupini so imeli zimske gume, seveda različnih znamk in starosti...

Z letnimi pnevmatikami je moj avto na vaji zaviranja bil med slabšimi - če ne kar najslabši. Tudi sicer je drsenje bilo težko nadzorljivo in praktično nobene vaje nisem izvedel uspešno (to je, da bi se ustavil pred vodno oviro ali se ji uspel izognit).

V drugem delu, ko sem namontiral zimske pnevmatike, pa je vse to postalo enostavno - tako enostavno, da je bilo že rahlo dolgčas. ;) Tudi na tisti premični plošči, ki sune zadek avtomobila v eno ali drugo stran, je avto bil popolnoma nadzorljiv.

Za primerjavo - enak avto je z novimi zimskimi gumami Lassa (menda turške) bil pri tem testu praktično nenadzorljiv in ga je zasukalo vsakič (pa ne verjamem, da je voznik kaj slabši od mene). No, morda je meni pomagalo tudi dejstvo, da imam nove amortizerje (kar je spet en del, ki se ga na avtomobilih preveč zanemarja).

Tako da - dobre zimske gume so kar pametna naložba, če se človek namerava pozimi kaj vozit...

D.

Pozabil si napisati ali je bil slabši samo na mokri ali tudi na suhi podlagi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabil si napisati ali je bil slabši samo na mokri ali tudi na suhi podlagi!

Vse vaje na poligonu se izvajajo na posebni drseči podlagi, ki je tudi mokra (sicer se sama podlaga prehitro obrabi).

Tako da vse to seveda velja za mokro podlago ob nizkih temperaturah (0-2°C).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa ja, ker sem dvomil, da bi bila zimska guma boljša na suhem od letne gume. Saj po mojih izkušnjah letene držijo BP, če je suho in mrzlo, če pa je mokro in mrzlo, potem pa letna ne drži nič, sploh če je široke dimenzije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa ja, ker sem dvomil, da bi bila zimska guma boljša na suhem od letne gume. Saj po mojih izkušnjah letene držijo BP, če je suho in mrzlo, če pa je mokro in mrzlo, potem pa letna ne drži nič, sploh če je široke dimenzije.

Tukaj pa se motiš, tudi ko je SUHO in mrzlo, je oprijem na asvaltu zimske pnevmatike boljši od letne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!