Skoči na vsebino

Zimske pnevmatike


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Iz izkušenj lahko povem da se z letnimi lahko voziš čist normalno v zimskem času dokler se sneg ne oprijema vozišča, to je pa tko ene 6x na leto. :ninja: ostalih 359 dni pa se normalno voziš naprej.

Popravljeno . Popravil MiDge
Objavljeno

Iz izkušenj lahko povem da se z letnimi lahko voziš čist normalno v zimskem času dokler se sneg ne oprijema vozišča, to je pa tko ene 6x na leto. :ninja: ostalih 359 dni pa se normalno voziš naprej.

Težava je v 'nenormalnih' situacijah, na katere nimamo vpliva...

D.

Objavljeno

Jaz vozim že drugo sezono Continental Wintercontact TS830P in moram reči da sem z gumami zelo zadovoljen. Opazil pa sem da, predvsem sprednje, gume izgledajo kot da bi bile premalo napolnjene, kljub t emu da so napolnjene na tovarniško prepisan tlak. Skrbi me predvsem zaradi prekomerne in neenakomerne obrabe ter večje porabe goriva. Bi bilo bolje če bi gume napolnil nad predpisan tlak ali jih pustim tako kot so zdaj?

Objavljeno

Jaz vozim že drugo sezono Continental Wintercontact TS830P in moram reči da sem z gumami zelo zadovoljen. Opazil pa sem da, predvsem sprednje, gume izgledajo kot da bi bile premalo napolnjene, kljub t emu da so napolnjene na tovarniško prepisan tlak. Skrbi me predvsem zaradi prekomerne in neenakomerne obrabe ter večje porabe goriva. Bi bilo bolje če bi gume napolnil nad predpisan tlak ali jih pustim tako kot so zdaj?

po testih , ki jih je naredil auto bild z nekaj različnimi dimenzijami gum , ni nobene razlike v performansah gum do največ 0,3bar-a nad predpisanim tlakom .. se pa pri malenkost višjem tlaku malce zniža povprečna poraba ...

Objavljeno

Jaz vozim že drugo sezono Continental Wintercontact TS830P in moram reči da sem z gumami zelo zadovoljen. Opazil pa sem da, predvsem sprednje, gume izgledajo kot da bi bile premalo napolnjene, kljub t emu da so napolnjene na tovarniško prepisan tlak. Skrbi me predvsem zaradi prekomerne in neenakomerne obrabe ter večje porabe goriva. Bi bilo bolje če bi gume napolnil nad predpisan tlak ali jih pustim tako kot so zdaj?

jaz redno vozim na 2.8 bar spredaj in 2,6 bar zadaj. Kar je manj je zame obcutno premalo.

Objavljeno (popravljeno)
Če so bila na suhem cca 50% odstopanja so se na mokri in spolzki podlagi povečala na celo do 500%. Ne zajebavam se, na splozki podlagi se je avto z najboljšimi gumami ustavil v 18 metrih, z letnimi gumami sem potreboval več kot 60m (kaj bi to recimo pomenilo na kakšnem prehodu za peščce raje ne razmišljam). Oba avtomobila opremljena z ABS.

Kar pa se tiče Save eskimo pa je bila moja izkušnja na mokri cesti z njimi katastrofalna in jih na avto ne montiram več.

e, omenil si dve pomembni zadevi...

ABS se pri nekaterih avtomobilih vklaplja veliko prej kot bi bilo treba, in tako bistveno podaljša zavorno pot. Odvisno od tega koliko kanalov ima, kateri proizvajalec, katere generacije,... ne nazadnje tudi na katerem avtomobilu je. Pri Fordu redimo za vsako bedarijo slisis TRRRRR, medtem ko recimo pri kakem starejsem renaultu (da navedem konkreten primer: recimo safrane 2.5 20V '97, clio II 1.5 dCi '02 itd) slisis le IIT...IIIT...IITT..... in to samo takrat ko je res treba, da se znajdes nekje med linijo ki si si jo zacrtal in med linijo naravnost. Avto je se obvladljiv (pac spremeni linijo) in zavira BISTVENO bolje kot pri novodobnih TRRRRRRRRR-jajckih ki sicer SO veliko bolje vodljivi po smeri, zato pa ce niso idealni pogoji zavirajo v nedogled.

Pa se beseda o eskimo S3 - dobre so za po celem snegu in zaradi enakomernega odziva in povprecnega oprijema na suhi podlagi se pogojno za ucenje driftanja. Kar se tice mokre podlage so pa smrt, sploh ko se enkrat malo obrabijo.

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

finta zaviranja in o tem , da je zavorna pot daljša z abs kot brez ( to res velja pri svežem visokem snegu in ledu ) je ta , da vozniki pritiskajo s premajhno silo na zavorni pedal ... ko zaviraš z abs-om moraš pohoditi pedal do konca da se krivi - takrat se šele pokažejo prednosti elektronike ... če je sila na pedal premajhna , se da tudi izračunati koliko je daljša zavorna pot kajti ko abs da pritisk na zavorne obloge je od tistega trenutka pa do ponovnega blokiranja kolesa pot zaviranja pri pol manjšem pritisku veliko daljša...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Prodam 4 zimske gume na črnih jeklenih platiščih dimenzije 205/55/16. Platišča imajo 5 vijakov in so primerna VW, Audi, škoda, Seat,... Gume so kot nove Michelin Primacy Alpin. UGODNO.

Interesentom lahko pošljem sliko.

Več informacij na ZS.

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno

Prodam 4 zimske gume na črnih jeklenih platiščih dimenzije 205/55/16. Platišča imajo 5 vijakov in so primerna VW, Audi, škoda, Seat,... Gume so kot nove Michelin Primacy Alpin. UGODNO.

Interesentom lahko pošljem sliko.

Več informacij na ZS.

Zima je spet pred vrati in vedno več ljudi se pogovarja o raznih gumah, kaj je dobro in kaj slabo.Sem se prejšnji teden pogovarjal z vulkanizerjem in je reku, da so to čist brez vezne debate, ker se gotov ne bo noben nič dobrga in pametnga na ta način zmenu. Dejstvo je namreč v tem, da eno gumo lahko delajo v različnih državah in je zato lahko guma do določene dimenzije super, nad določeno pa za en drek. Na primer Sava. Cena se lahko za Savo, gledam pa tukej zimske gume razlikuje od veliko boljših Fulda samo za dober €. Pa kje zaboga je to razlika. 4 € pa dobiš zlo dobre gume, al pa šparaš 4 € in dobiš krš. Zato vsekakor predlagam, da napišete dimenzije, pa se je velik laži pogovarjat

Objavljeno

Se samo meni zdi da gre za prikrito oglaševanje? Moderatorji?

Objavljeno (popravljeno)

Continental TS830 195/165/15 montirane na škoda octavia combi 2012, 1.2TSI...

- na zvoženem in celem snegu popolnoma neuporabna guma, oprijema izredno malo. Navkljub elektronski zapori diferenciala avto ze na ravnem tezko spelje, da ne omenjam voznje v hrib, kjer se lahko pri 3cm snega na cesti samo sparkiras in pocakas na pomlad.. Pri zaviranju in vodljivosti skozi zavoje je oprijem zadovoljiv.

- na mokri cesti so odlične, zelo visoko postavljena meja zdrsa

- zelo tihe, precej tišje od letnih dunlop fastresponse.

Z nakupom sem popolnoma zgrešil in bi bilo bolje če bi vzel UG8 ali nokian WR, ki so preizkušeno odlične gume in se super obnesejo na drugem avtu, Chrysler voyager 2003, CRD 2.5, dimenzija 216/61/16.

Popravljeno . Popravil Tomyboy
Objavljeno (popravljeno)

Prodam 30. let stare zimske gume TIGAR. Profila je še ca. 01 mm, delno pa so že čisto plešaste. Samo za visoko-adrenalinskega samomorilca. Šifra: Nočem dočakati pomladi Ponudbe na ŽALE d.o.o. G. Pogebec

Popravljeno . Popravil zverac
Objavljeno

Zima je spet pred vrati in vedno več ljudi se pogovarja o raznih gumah, kaj je dobro in kaj slabo.Sem se prejšnji teden pogovarjal z vulkanizerjem in je reku, da so to čist brez vezne debate, ker se gotov ne bo noben nič dobrga in pametnga na ta način zmenu. Dejstvo je namreč v tem, da eno gumo lahko delajo v različnih državah in je zato lahko guma do določene dimenzije super, nad določeno pa za en drek. Na primer Sava. Cena se lahko za Savo, gledam pa tukej zimske gume razlikuje od veliko boljših Fulda samo za dober €. Pa kje zaboga je to razlika. 4 € pa dobiš zlo dobre gume, al pa šparaš 4 € in dobiš krš. Zato vsekakor predlagam, da napišete dimenzije, pa se je velik laži pogovarjat

Pa kaj ti misliš da so sava eskimo slabe gume? Mene še nikoli ni pustila na cedilu pa se velikrat peljem v snegu na Kum ali Rakitno, uporabljam pa dimenzije 195-65-15" in 205-55-16", če maš pa kake široke 17" ali 18" valarje je pa itak zimska guma bolj zaradi policajev kot pa za kakšen sneg, odvisno pa je veliko tudi od avta, recimo enkrat ko smo šli nekam smučat je kolega z VW sharanom komaj priplezal s ketnami, golf pa je šel normalno gor z sava eskimo

Objavljeno (popravljeno)

Continental TS830 195/165/15 montirane na škoda octavia combi 2012, 1.2TSI...

- na zvoženem in celem snegu popolnoma neuporabna guma, oprijema izredno malo. Navkljub elektronski zapori diferenciala avto ze na ravnem tezko spelje, da ne omenjam voznje v hrib, kjer se lahko pri 3cm snega na cesti samo sparkiras in pocakas na pomlad.. Pri zaviranju in vodljivosti skozi zavoje je oprijem zadovoljiv.

- na mokri cesti so odlične, zelo visoko postavljena meja zdrsa

- zelo tihe, precej tišje od letnih dunlop fastresponse.

Z nakupom sem popolnoma zgrešil in bi bilo bolje če bi vzel UG8 ali nokian WR, ki so preizkušeno odlične gume in se super obnesejo na drugem avtu, Chrysler voyager 2003, CRD 2.5, dimenzija 216/61/16.

čudno, sam mam ts830 205-55-16 pa sem zadovoljen, kupo sem jo pa na podlagi zelo dobrih ocen na vseh primerjalnih testih......

Popravljeno . Popravil siks
Objavljeno

Jaz imam Continental Conti Wintercontact TS830P ... 215/45/17 ... delajo super :OK: ... edin avta nimam glih za u globok sneg :lol:

Objavljeno (popravljeno)

čudno, sam mam ts830 205-55-16 pa sem zadovoljen, kupo sem jo pa na podlagi zelo dobrih ocen na vseh primerjalnih testih......

Se podpišem. Prevozil že dve sezoni z identičnimi gumami in jih lahko le pohvalim. Edini minus je da so na avtocesti rahlo glasne.

Popravljeno . Popravil aleksandergabriel
Objavljeno

sava s3 tretja na adacovem testu premagala gy ultragrip8 http://www.adac.de/i...rcePageId=31821

Kakor jaz vidim je peta in ne tretja....

Ker so moje zimske gume na avtu stare 5 let, bom letos vzel Michelin Alpin A4 - 225/45R17/91H...

Do sedaj sem imel Dunlop, 4kolesni pogon, so bile kar v redu .... Se ne bi pritoževal.

Objavljeno

Jih bo treba kr nataknt in ne čakat na 15.11. :glare:

Objavljeno

Jih bo treba kr nataknt in ne čakat na 15.11. :glare:

tvoje zimske gume snega še vidle niso ... so pa slišale zanga u poročilih k si mel radio pržgan u garaž k si kawo po garaži sprehajal ... :P

Objavljeno

tvoje zimske gume snega še vidle niso ... so pa slišale zanga u poročilih k si mel radio pržgan u garaž k si kawo po garaži sprehajal ... :P

japaso :glare: .. z njimi sm naredu ene 4000 km :P ...

u soboto sm jih nataknu ... zdj pa ne morm slajdat čez ovinke, ker tok držijo :cry:

u soboto sm jih mal zmoču, snega vidle niso še sploh :lol:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Svakinja ima Forda Fusion z letnimi pnevmatikami 195/60x15. Za zimo so homologirane pnevmatike 185/60x14Q (M+S). Razlika v obsegu je 6,1%. Čudi me, da so homologirane pnevmatike s tako različnimi obsegi. To pomeni, da števec laže za 6%, kar v Mariboru ni nujno slabo.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Uporablja kdo gume Vredestein Quatrac 3 ali še bolje nove Vredestein Quatrac 5? Gume so M+S, toda al season. Zunaja tretjina profila je praktično letna, notranji dve tretjini sta zimski, silika... skratka super duper.

Ker je sneg na cesti le nekaj dni na leto, razmišljam o teh gumah, ki imajo boljšo vodljivost od pravih zimskih. Skrbi me le speljevanje v hrib po snegu, da ni katastrofalno. Zato me zanimajo izkušnje iz prve roke.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Js sm že zamenju .... upam, da nau snega ... nč :P

 

:krneki:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!