Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
_luke_

Husqvarna SM / TE 450 / 510 / 570 / 610 / 630

Recommended Posts

_luke_

Lepo pozdravljeni lastniki husqvarn SM 610! Kakor sem s pomočjo iskalnika pregledal forum, nisem našel nobene teme naslovljene točno na ta supermoto...zato sem se odločil da naredim eno :)

Sem ponosni lastnik SM 610 I.E 2008, zaenkrat povsem originalne razen slip-ona Leovince x3! To je sicer moj drugi SM. Pred časom sem si lastil hondo cr 125 SM. Preizkusil sem že več supermotov a me je ta najbolj navdušil od vseh, kar se tiče moči, navora, vodlivosti, lahkosti ter seveda zvoka :D

Moj načrt za letošnjo zimo je sledeč. Narediti servis olje, filter olja, zraka, svečka, zavore, zavorna tekočina, avspuh v homologacijo vpisat, zadnjo gumo menjat, pa še določene malenkosti porihtat.

V prihodnosti imam načrt nabavit powercommanderja ter akrapoviča. Mogoče tudi malo bolj komfortno sedlo :D po 100km že čutim tazadnjo ;D Svečka je že naročena in sicer Denso iridium (oznako povem ko jo dobim v roke), če verjamete al pa ne, NGK dela samo navadno svečko! Sveča je naročena zato, ker je hladen motor potrebno preveč verglat (kljub čoku).

Torej temo pa ustvarjam zato, da se pogovorimo o problemih, napakah, si izmenjamo mnenja,... Lp Luka

Share this post


Link to post
Share on other sites
_luke_

Zgleda da sem edini lastnik Husqvarne na tem forumu...ok, se bom pa sam s sabo pogovarjal :)

Danes je husqvarna naredila 400km...vršič (po goriški strani gor, po ljubljanski dol). Kapo dol, motorček res super, seveda pa imam par pripomb :) Na tem sedežu ne naredim nikoli več toliko km...nekomforten sedež do amena. Sprednja luč je tudi slaba. Tkorekoč kakor da bi mi poziciske svetle :surrender: Da se nabavid HID xenon dosti ugodno, kar bom tudi storil. Prav tako bom menjal sedež oz kupil prevleko!

LP Luka

Share this post


Link to post
Share on other sites
suntrace14

:topic:

OK, dejmo že enkrat se odvadit Katančeve "kapo dol", ker noben gospod ne nosi kape, temveč klobuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
_luke_

Ubistvu se strinjam s komentarjem...to ni čisto vsakdanji motor :grim Menjal sem že več motorjev. Ko sem zadnjega prodal in sem se odločil da kupim z750, sem jih na poti od ilirske b. do kranja srečal (z750) najmanj 10. Torej nauk te zgodbe, zakaj bi vozu nekej kar ima dobesedno že vsak...

No mislim da je husky za letos naredil svoje. Naredil sem cca 1500km (kupil sem ga na koncu sezone). Torej, zelo sem zadovoljen, ni mi škoda dnarja ki sem ga dal...zdej čez zimo pa malo večji servis.

Kontaktiral sem Zupin-motoracing iz nemčije ter večino slo zastopnikov za rezervne dele (predvsem da vidim razliko v cenah). Zupin te dobesedno napoti kar nazaj v slovenijo (moto mario, moto nautika, moto rudolf?,..:notworthy: Od cca 6 zastopnikov mi je odpisal samo MMario in MotoNautika. Moram rečt da so pri moto nautiki zelo ustrežlivi (prosil sem za točne cene, zmanke delov). Kupujem tudi bočne plastike ter nalepke (nažalost pride posebej), kar mi je Mnautika res lepo poslala v priponki, da lahko točno izberem kaj želim.

Edino cena olja me je malo stresla :yes: v repair manualu za ta letnik imam predpisano olje agip racing 10w-60 sintetic (oz fullsintetic), ki pa pri obeh stane 17€ po litru? nevem če je ta cena normalna...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lamb of God

Ja, imam KTM 690 smc, in je zanj tudi predpisano ful sintetično olje, sicer ni agip, ampak motorex, in je redna cena tudi 17 eur, vendar ga dobim po 13,5 eur za liter, je pa tudi 10w-60 sintetic, tako da bi tudi tega lahko not dal. Sem pa tudi jaz pred časom gledal husqvarno, ampak sem se potem odločil za ktm, zaradi večje moči, in ker je bil novejši model. Katere gume pa uporabljaš?

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Edino cena olja me je malo stresla :grim v repair manualu za ta letnik imam predpisano olje agip racing 10w-60 sintetic (oz fullsintetic), ki pa pri obeh stane 17€ po litru? nevem če je ta cena normalna...

uporabiš lahko kerokoli sintetično olje 10-15w 50-60.

jaz kar prek neta za mojo aprilio, kjer nebi rad kaj preveč eksperimentiral :yes:

http://www.ebay.de/itm/Agip-Motorenol-Racing-4T-10W60-API-SG-JASO-1-Liter-Dose-/270438950197?pt=Autopflege_Wartung&hash=item3ef76ae535

Share this post


Link to post
Share on other sites
_luke_

Ja, imam KTM 690 smc, in je zanj tudi predpisano ful sintetično olje, sicer ni agip, ampak motorex, in je redna cena tudi 17 eur, vendar ga dobim po 13,5 eur za liter, je pa tudi 10w-60 sintetic, tako da bi tudi tega lahko not dal. Sem pa tudi jaz pred časom gledal husqvarno, ampak sem se potem odločil za ktm, zaradi večje moči, in ker je bil novejši model. Katere gume pa uporabljaš?

LP

Žal SMC-ja 690 nisem še preizkusil...mogoče malo previsok cenovni razred zame...sicer sem pa sprobal 625smc, Duke 2,...ampak dobeden me ni čisto prepričal. Sicer nevem kakšna je razlika v moči med mojo huso in tvojim 690, ampak dvomim da je neka grozna razlika :yes:

Z Motorex olji sicer nimam praktično nič izkušenj, sem pa veliko prebral o teh oljih po nemških ter angleških forumih. Kje pa ga dobiš za 13,5€? Najraje bi uporabil Bardahlovo 100% sintetično olje, ki se mi je do sedaj odneslo več kot odlično, ampak kakor sem gledal ponudbo 10w60 nimajo...na cafehusky.com sem prebral da olje ni nujno 10w60, ampak je lahko tudi 10w50?

Gume so trenutno: Prednja še skoraj nova Pirelli Dragon supercorsa, Zadaj BT battlax bt56. Zadnja je čisto gotova, saj se je prejšni lastnik vozil samo naravnost :notworthy:, prednja pa še kot nova moram vseeno dot pogledat). Prva mi še ni izpustila, medtem ko zadnjo v vsakem ovinku pri malo višji hitrosti odnaša...Treba si bo umislit tudi nove gume, ampak bom potreboval kako strokovno mnenje kaj uzet :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lamb of God

Ja razlika v moči je nekje 10 konjev, tako da nekaj se že pozna:) Glede dobave olja ti lahko povem na privat, da ne bo reklame:) Vendar ti je simonsi našel zelo ugodno ponudbo na ebayu:) Mislim pa, da tudi 10W50 nebi bilo nič slabše:)

Jaz se imel original tudi supercorso, vendar se kdaj peljem tudi po terenu in sem dal zdaj gor dunlop mutant, rad pa bi še sprobal pirelli mt60 ki je tudi bolj terensko usmerjena sm pnevmatika:)

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
_luke_

A kar po terenu ga goniš ;) moja bo vidla makadam, samo če bo kak obvoz ;) Za dunlop mutant ne slišim neke pretirane hvale po tem forumu niti po kakem drugem?!

Še eno vpršanje. Na tujih forumih sem malo povprašal za DynoJet Power commander. Na enem od forumov je bil odziv sprva kar malo nesramen, kao ti novinc na forumu pa že power c. iščeš, ko pa nimaš pojma za en burek ne :) Potem je vseeno prišel kak mal bolj koristen odgovor. Zanimalo me je predvsem kaj lahko pričakujem...glede na to da imam husqvarna power-up kit, leovince x3 slip-on, airbox (povečan dostop zraka). Vsi mi govorijo, da strošek ni samo PowerC, ampak naj bi si moral najdet tunerja, ki jih obvlada ter ima dyno merilno postajo. Kao da powercommanderja nastavi na najvišjo zmoglivost. To mi nekako ne gre v račun, saj je kolega na zx6r samo kupil powerC, zdownloadal mapo iz njihove uradne strani ter gas. Sprememba je bila več kot očitna. Torej še vedno ne vem kaj je res in kaj ni. Predlagali so mi JD power surge elektroniko, ki je kao primernejša zame...

Share this post


Link to post
Share on other sites
_luke_

No, torej zadeva se mal premika naprej. Naročil sem olje Bardahl XTC C60, ki ga vsi hvalijo, sam sem pa njegov uporabnik že več let na 2t motorjih. V moto-nautiki sem naročil vse bočne plastike ter nalepke. Sedanje so bile že enkrat menjane a brez nalepk. Pač želim da je motor 100%.

Ko sem se sklonil pod motor, sem opazi nekaj, kar me je kar pretreslo :mellow:

fotografija008t.jpg

Na sliki je nosilec motorja na desni strani. Ko sem motor kupil, je bila na zgornjem delu kjer je poka ŽE takrat neka mikroskopska, ampak sem jo opazil. Da je pa sedaj počilo na obeh vijakih pa nemorem verjet :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
zviki

A zato so tako poceni še tiste Huse, ki so ostale na netu :hmm: . šalo na stran oz. mašino po tleh, daj to zrihtat čez zimo, da ne bo še ena husa na netu za sumljivo nizko ceno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
_luke_

A zato so tako poceni še tiste Huse, ki so ostale na netu :hmm: . šalo na stran oz. mašino po tleh, daj to zrihtat čez zimo, da ne bo še ena husa na netu za sumljivo nizko ceno.

Naahh...vse kar sem šel pogledat ni melo te napake...Pač mogoče je bla že tovarniška napaka, ki sem jo pa js vztrajno martral. Veliko se vozim po zadnjem in prednjem...močni pospeški v 1. in 2. marči delajo svoje. Ta nosilec je samo za prešravfat ter novega namestit...če bi se problem še enkrat pojavil, bi se pa resnočno vprašal kaj je narobe...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roky994

Zadnje čase gledam na avto.netu in ni NOBENE husqvarne gor, a so to tako redki motorji ? Kakšni pa so kaj servisni intervali in do koliko km se sploh splača vzeti tak motor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
_luke_

@_luke_: a si ti svoj stroj kupil v Sloveniji, ker kolikor gledam na avto.netu sploh ni nekega pametnga SM-a za pametno ceno (beri: do 4500€), kako pa je kaj z uvozom iz tujine ima kdo kaj izkušenj :D

Ter še to, kako pogosti so servisni intervali na raznih SMC-jih in SM610, sepravi na street-legal zadevah, ter koliko prbibližno stanejo :D

Moja je pripeljana iz italije preko posrednika. Cena je bla dokaj ugodna za letnik in kilometre, res pa je da je bla na tleh (padec iz tačke na mestu). Servisna knjiga od Huse 610 2008 pravi...prva menjava olja na 1000 oz 6mes, druga na 5000km oz 12mes, tretja 10000km, 4. 15000...torej na cca 5000km.

Kakor sem ti že napisal na moji menjujem na cca 1500km, ker mi ni problem odštet 25€ za olje. Filter vsakič drugič (11€). Filter zraka twin-air (30-40€). Kake so cene na servisih težko rečem, ker delam vse sam. Za Ktm je cena olja enaka, filter pa kak € gor dol. To je pa tudi vsa razlika!

Na avtonetu je trenutno borna ponudba husqvarn. Ko sm jo js kupoval je bla kr pestra izbira 2007-2009 letnikov. Ktm-ov pa imaš kar precej. To so dost specifični motorji...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roky994

Moja je pripeljana iz italije preko posrednika. Cena je bla dokaj ugodna za letnik in kilometre, res pa je da je bla na tleh (padec iz tačke na mestu). Servisna knjiga od Huse 610 2008 pravi...prva menjava olja na 1000 oz 6mes, druga na 5000km oz 12mes, tretja 10000km, 4. 15000...torej na cca 5000km.

Kakor sem ti že napisal na moji menjujem na cca 1500km, ker mi ni problem odštet 25€ za olje. Filter vsakič drugič (11€). Filter zraka twin-air (30-40€). Kake so cene na servisih težko rečem, ker delam vse sam. Za Ktm je cena olja enaka, filter pa kak € gor dol. To je pa tudi vsa razlika!

Na avtonetu je trenutno borna ponudba husqvarn. Ko sm jo js kupoval je bla kr pestra izbira 2007-2009 letnikov. Ktm-ov pa imaš kar precej. To so dost specifični motorji...

Aha, sepravi samo menjava olja in filtrov, potem ni to tko hudo kot sm mislu... Pa nasplošno a imaš kej problemov pa tko ? ker vidm drgač da če bo treba kr iz ITA uvozit zaradi slabe ponudbe...

Share this post


Link to post
Share on other sites
_luke_

Niso to ravno 2t mašine. Ko bom pa enkrat delal generalko bo pa verjetno kar stalo...bat vertex cca 200-250€, ležaji gl gredi, ležaji ojnice, honanje cilindra, obnova glave, ketna ventilov. Tukej bi se ba znalo za 500€ nabrat stroškov oz več :D To bo sledilo ko bo motor občutno izgubil na moči, prej ne.

Je pa uvoz iz italije ravno tolk riskanten kot nakup v sloveniji. Če ne poznaš lastnika, ne veš kako je bil vožen motor...lahko pa zadaneš eno super zadevo za male pare ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zziga

Moja je pripeljana iz italije preko posrednika.

lahko mal več razložiš glede tega, predvsem me zanima preko koga si uzel in kako je to zgledalo (a je on preveru motor, al si šel zraven?) in kolk ti je pol to dodalo na ceno motorja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr-big

A kar po terenu ga goniš ;) moja bo vidla makadam, samo če bo kak obvoz ;) Za dunlop mutant ne slišim neke pretirane hvale po tem forumu niti po kakem drugem?!

Nisem neki strokovnjak za gume...ampak z Mutant sem kr zadovoljen do zdaj..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roky994

Niso to ravno 2t mašine. Ko bom pa enkrat delal generalko bo pa verjetno kar stalo...bat vertex cca 200-250€, ležaji gl gredi, ležaji ojnice, honanje cilindra, obnova glave, ketna ventilov. Tukej bi se ba znalo za 500€ nabrat stroškov oz več :D To bo sledilo ko bo motor občutno izgubil na moči, prej ne.

Je pa uvoz iz italije ravno tolk riskanten kot nakup v sloveniji. Če ne poznaš lastnika, ne veš kako je bil vožen motor...lahko pa zadaneš eno super zadevo za male pare ;)

Sicer malo Off topic pa vseglih, katere so pa malo nanj športne SM zadeve, ker take generalke kot ti praviš so kr orng, to je kot pri krosi skorej :D A so kakšni LC4 bolj vzdržljivi itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stebricek

men je laufala (06) verry good tut z rednimi obiski pri serviserju, tk da pomoje so kr kul tele 610 mašince, razn med zimo sm mogu mal večkrat zalaufat zard frgazrja, drgač je bla muka.

In mi je biu en izmed boljših motorjev k sm jih mel :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
_luke_

lahko mal več razložiš glede tega, predvsem me zanima preko koga si uzel in kako je to zgledalo (a je on preveru motor, al si šel zraven?) in kolk ti je pol to dodalo na ceno motorja :)

Bolj malo ti lahko povem...motor je bil preko posrednika pripeljan v slo, plačana ara, narejena homologacija...pol se je pa baje kupec premislu. Motor sem prvi registriral js, torej prvi lastnik ;) Žal ti več ne znam povedat!

Danes sem bil na obisku pri enem najboljših majstrov za husqvarne in dučete v slo DesmoGarage. Zanimale so me tudi najbolj primerne gume za supermoto. Baje je največji problem pri supermotu prednja guma, ki se zaradi manjše teže ne segreva dovol.

Videl sem tudi Huso 450, povsem pripravljeno za dirko, ven izstisnjeni vsi možnji lipicanci. Res paša za oči, kaj bi blo šele za peljat :D Med drugim tudi dirkalna 510ka, Duče Hypermotard, 999ka, Monster s2r 1000 razkopana mašina,...res lepa ekskurzija.

Malo manj navite so honde fmx 650, yamahe xtx660, suzuki drz 400...Mislim da lc4 ni nič slabši in nič kaj boljši. Če redno vzdržuješ nima kaj bit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lamb of God

Nisem neki strokovnjak za gume...ampak z Mutant sem kr zadovoljen do zdaj..

Ja tudi jaz imam mutant, in moram rečt da zaenkrat me preseneča v dobrem smislu, tudi obraba je kar vredu, bomo vidli koliko bo zdržala:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
stebricek
Danes sem bil na obisku pri enem najboljših majstrov za husqvarne in dučete v slo DesmoGarage.

Ja Martin je res edn boljših, že prej sm Husko tja vozu, zdj pa tut monstra :worship: , res poštima u nulo, pa vedno ma dobre stroje u garaži :grim :grim

Edited by stebricek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ker sem temo onečedil z par objavami med potjo, si zdaj lahko nekaj slik ogledate na povezavi. Pri nalaganju slik,  je tehnika obrnila zaporedje slik od konca proti začetku poti. Če administrator lahko kaj popravi, prosim za intervencijo. Hvala!
    • Tex
      Nič posebnega ozirom omembe vrednega/zanimivega. Gre za bivšo Lendavsko opekarno, ki je v fazi rušenja.. 3 opekarne (lendava, dolga vas, dobrovnik) so delovale v letih pred 1950 v domeni 'gradbenika' (prej 'remont') iz Lendave. Kssneje se je sgp gradbenik združil z Konstruktorjem mb.. Zgobda naprej je jasna.. Je pa gradbenik postavil marsikaj v Lendavi, še za časa Nafte Lendava.. Kot večina zadev v Lendavi, brez prave zgodbe, ki bi skomercializirala vso zadevo in jo naredila turistično zanimivo.. 
    • Mavti
      Ta vikend pa malo po prekmurju motorirat tja med Lendavske goricedobrih 700 km odlično je bilo Mogoče kdo ve čemu je služil ta precej velik  tovarniški objekt v Dolgi vasi
    • smasher
      sem odrezal tisti kos plastike med cevjo in matico, zadeva ni nek kritični nosilec, tista cev je oddušnik.   Mene pa zdej zanima katera smola rime na staro plastiko in je odporna na bencin, sem našel na netu da ima več avtov take težave da se ustavijo mikro razpoke  v plastiki, in to pri bistveno mlajših avtih kot je moj 21let star italjan, zato se mi ne da kupovat 160€ vredno pumpo za avto ki je vreden 300€   (ok dejansko več ker ima na novo dan plin ampak ne vem če bi kdo to upošteval)
    • Quest
      pila spili na 7 ključ dve flehi. Zažagaj sredino za izvijač žagin list obvij s silvertejpom, cujno in zažagaj, uporabi štelključ-vodovodarski, uporabi univerzalke klešče (tiste ki zaskočijo). Brez ihte se loti je najbolj pomembno. Ne vidi se kaj bi rad odvil, ampak nekako takole gre tole. Včasih navariš kaj gor da odtegneš. Ne priporočam pri rezervoarju(kaboom)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!