Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
_luke_

Husqvarna SM / TE 450 / 510 / 570 / 610 / 630

Recommended Posts

krso

Zdravo, evo spet jst :D. Naredu sm servis na moji huski 450 smr, šponar na 8 od 16 tko, da sm še pustu ketnco, ventili naštelani :D. zamenan olje filtr in usi trije mehanski filtri(enga se ni dal odšraufat sm mogu kontranavoj uzet pa vn spravt). In evo se grem pelat z motorjem dela use tko kt more samo mešanca je pa še zmer premočna. svečka čist črna in ne vem kaj nej naredim. zdej prvo da preverem če prov sploh delam me zanima kam morš šrauf za razmerje med zrakom in becinom vrtet če hočeš, da da mn bencina(jst sm ga naštelu po navodilih pa je še zmer preveč črno) dons bom tut nabavu drugo svečko ker sm mal forume brau in sicer cr8eix bom zamenu z cr8eib-10 ista svečka sam da je 1,5 mm daljša pa upam da bo to rešil problem čene bom pa novo iglo verjetno mogu nabavt za štelanje mešance sam nevem še kero. 

Evo še mal slikc motorčka sm mal nalepk dodal pa ročke in tako :D.

img20150410135253.jpg

img20150410135336.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
d0m3n

Pozdravljeni, doma imam husqvarno sm 125 in kmalu bo čas za kaj močnejšega... Najbolj zanimiv mi je smr 510 vendar pravijo da je vzdrževanje zelo drago, tako da razmišljam tudi o 610 vendar me ne vleče preveč, ker je težji in bolj len. Z motorjem bi verjetno kdaj obiskal tudi kakšno progo, včasih tudi makadam. Z mojo naredim okoli 120km z enim tankom (9l), kar pa se mi zdi še kar veliko. Zato me zanima koliko porabi 510, če se ga vozi normalno in kakšni so drugi stroški (olje, filter), na koliko km je treba naštelati ventile, kakšna je zanesljivost motorja,...? So kakšne alternative, kaj med 510 in 610?

Share this post


Link to post
Share on other sites
krso

Jst sm s polnim tankom naredu 110km pa sm ga fejst žgau(smr450). Filter 5-6evrov, olje sm agip nabavu te pride 12e liter(not gre pri mojmu 1,5litra). kokr pa vidš moj ma probleme z razmerjem med zrakom in bencinom, ampak mislm da sm zrihtu to zadevo z main jetom mal manjšim :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
d0m3n

Koliko časa ga imaš? Na koliko km se na tvojem dela večje servise in koliko litrov bencina natočiš za teh 110 km? :D Za 4t motorje nisem ravno prepričan kako je s karburacijo, za 2t pa sem postal še kar izkušen, ker sem imel veliko problemov s tem  :BUA: . Če je svečka črna po tem ko motor teraš s polnim gasom in se potem takoj ustaviš je prevelika glavna šoba, če je pa zelo črna in pretirano mokra ko stoji motor na mestu je prevelika šoba minimuma. Seveda je pomemben tudi difuzor in igla, vendar je to težko nastavit če ne veš kako mora motor zveneti in kako pravilno deluje med dodajanjem gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
_luke_

Od kdaj je poraba bencina važna na motorju? Sej ne kupuješ potovalnika!

Share this post


Link to post
Share on other sites
krso

Mislm da gre not 9 litrov. servisi na 500-600km piše če ga maš za dirke jst sm ga kupu lani septembra tko da sm naredu en servis zdej bom pa vidu računam da bi na 1000km delu ker ga ne teram skos mam tut kšne lepe relacijske vožne. šobe so že naročene od 33 do 55 za štent gas in od 140 do 185 za pod gasom, pol se bom pa igrov pa vidu kera bi najbl pasala, sm biu pa pr enmu kt je meu istiga pa je reku da mu je najbol z 165 in pa 55 šobo delala tko da najprej bom to sprobu :D. Mam tut jst 2t yamaho dt ja :D dela kt urca :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
d0m3n

Vem da motor ni ravno varčen vendar bi vseeno rad videl da pije in da so stroški vzdrževanja podobni kot pri 125ki kjer naj bi se bat menjal na 10000 km, 1l olja pa se porabi na približno 500 km. Na koliko časa se obnovi motor pri 450? 510 je verjetno malo manj navit?

Edited by d0m3n

Share this post


Link to post
Share on other sites
krso

Če kdo slučajno rabi šobe za frgazare jih mam zdej ogromno sem nabavu kr cel komplet in zrihtu razmerje med zrakom in bencinom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alen Šunje

Fantje kaj menite o teh dveh? Na splosno te 610ccm kakšni so glede vzdržljivosti? Ali je to motor za voznjo vsak dan v sluzbo, ter obcasno kaksne daljse fure? Pa vozil ga bo začetnik tako da neke agresije se ne bo zganjalo na njem. Motor se bo vozil samo po cesti in nikjer offroad niti po progah kakšnih. Kaj pomeni za tak motor ko gre enkrat cez 30k km? Kakšni so stroški za pričakovati? 

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9878424&show=1

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9582988&show=1

 

 

Alen, Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Boby12796

Zdravo. Sm ze bivsi lastnik yamahe xt125x in zdaj glih delam izpit za a2. zanimam se pa za nakup kake rabljene huse 610. sem si pogledal že kr nekaj o tem motorju ampak me zanima se mnenje kakega lastnika. Kaj lahko prcakujem glede servisiov, realnih intervalov in dostopnosti delov ter kje vi to delate (nekaj znam tudi sam ampak nebi se sou ucit prevec okol samega agregata ker kiksi niso poceni) morda se kak nasvet kaj prcakovat od takega motorja v primeru da bo rabil blokado. kuk to stane približno za tak motor če je slučajno kdo to že delal na svojem in kakšen je proces blokiranja homologacije itd. kar paše v ta postopek

Pa vnaprej hvala za odgovor

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Pričakuj predvsem 4x tolk vibracij kot na 125ki in prbližno tolk več stroškov. Kupi tako ki že ima manj kw vpisanih pa se ne rabiš sekirat, sej jih ma večina med 15-30 če se prav spomnim. Blokada pride vse skupaj pri nas cca 250€. (blokada, delo, homologacija, nova prometna)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Boby12796

Vibracije mi niso problem človek se navadi pa tudi nebom delal nekih dolgih razdalj da bi to delalo problem. edini strošek ki sm ga pa meu na 125ki je blo olje vsako sezono kar pa tudi ni noben strošek za tisti liter olja na 4000 kilometrov na leto pa še to morda ker ni blo preveč časa vozit. Stroške pričakujem ker je pač enocilindraš ampak mislim da občutek med vožnjo to poplača. Trenutno pa ni neke ponudbe supermoto motorjev tk da se bojim da bom mogu vzet kar bom pač lahko dobil pa po potrebi zablokirat sm upam da se bo pojavu še kak vkratkem. Vem pa tudi da je zdej bolj slab čas za nakup motorja in je ponudba slaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rebel

Fantje kaj menite o teh dveh? Na splosno te 610ccm kakšni so glede vzdržljivosti? Ali je to motor za voznjo vsak dan v sluzbo, ter obcasno kaksne daljse fure? Pa vozil ga bo začetnik tako da neke agresije se ne bo zganjalo na njem. Motor se bo vozil samo po cesti in nikjer offroad niti po progah kakšnih. Kaj pomeni za tak motor ko gre enkrat cez 30k km? Kakšni so stroški za pričakovati? 

 

Mene tudi zanima kakšna izkušnja lastnikov sm 610. Neko splošno mnenje je, da se je bolje izognit temu motorju ampak vseeno bi rad slišal mnenje lastnikov.

A je kdo tu na forumu? Lahko poklepetava tudi preko privat sporočil.

Edited by rebel

Share this post


Link to post
Share on other sites
S1000R

sem si umislu smr570 in me zanima kje se naročujejo deli, če zdrži do konc sezone bom naredu generalko, pa da vidim kulk pride €€€... je kdo ki rihta te motorje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciko86

Iz glave,set tesnil za masino athena 120 eur,bat 200 eur,ojnica 170 eur,na obali sem dobil samo enega ki mi je hotel sraufat,prvi servis me je prišel 1200 eur..večinoma ebay..

Edited by Ciko86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • LunaticFringe
      GAte prej opER
    • ligenjček
      BI lahko tudi ponudla kakeGA
    • Mavti
      Na tale film sem naletel po naključju med iskanjem kaj bi  si takrat ogledal ,in film je  odličen enkraten po filmu sem kar obsedel pa razmišljal  o človeški norosti,     posnetki zvoka , streljanja in vsega naokoli pa kapo dol.
    • Akito
      OReo piškotke BI
    • nemo
      V zimskem času, ko pretežni del jadrnic počiva na privezih ali stojalih, je čas za obujanje spominov in načrtovanje prihodnjih plovb. Ali pa lahko debata teče o čem tretjem, povezanim z jadranjem. Ena takih bi lahko bila o aplikaciji Squid, ki omogoča planiranje rut na podlagi vremenske napovedi. Na MS, v okviru teme »vodni športi« še nisem zasledil ničesar v zvezi s to aplikacijo in jo zato nameravam na kratko opisati. Meni je zelo koristila na plovbi od Bresta v severozahodni Franciji do Jadrana. Potovanje je trajalo od 15.4.2017 do 20.5.2017  Štirje člani posadke smo prepluli nekaj manj kot 3.000 nm.   Squid je aplikacija, ki na podlagi vremenske napovedi in plovnih karakteristik jadrnice, izračuna optimalen kurz. Aplikacija je v osnovni verziji brezplačna in kot taka zadošča za planiranje rut. Plačljiva verzija ima več opcij (predvsem možnost vnosa več različnih modelov vremenske napovedi) in omogoča tudi on-line komunikacijo s ponudnikom storitve.     V Squid je najprej treba definirati polarni diagram jadrnice. Polarni diagram (polara) določene jadrnice predstavlja grafično upodobitev razmerja med različnimi spremenljivimi dejavniki, kot je hitrost realnega vetra (True Wind Speed) in smer realnega vetra (True Wind Direction) ter absolutne hitrosti jadrnice. Prikazana je polara za jadrnico Oceanis 37. Diagram kaže hitrost jadrnice glede na smer in jakost vetra. V tabeli so vrednosti, ki so vrisane v diagram. Kratice so: TWA (true wind angle), TWS (true wind speed). Squid aplikacija ima prednaložene polare za različne modele jadrnic. To so polare, ki jih navajajo oblikovalci in konstruktorji jadrnic (Velocity Prediction Program - VPP). Glede na to, da je polara odvisna ne le od konstrukcije trupa, oblike jader, izvedbe motornega pogona (fiksna ali zložljiva elisa), čistosti podvodnega dela, kakor tudi od izkušenosti posadke, aplikacija Squid omogoča korigiranje vseh vrednosti, ki tvorijo polarni diagram in na ta način doseže večjo točnost pri izračunavanju rute. Izračunavanje rute od začetne do končne točke plovbe temelji na vremenski napovedi območja med obema točkama, datumu in uri začetka plovbe . Brezplačna verzija aplikacije je pri zajemanju vremenske napovedi omejena na pet prognostičnih modelov, plačljiva pa jih ponuja še dodatnih 27. Vremenski podatki so zapisani v formatu GRIB (https://en.wikipedia.org/wiki/GRIB).  Poleg planiranja rute, Squid ponuja precej koristnih opcij, ki so vse pripomoček za čim natančnejše jadranje (potna knjiga, analiza rute, uvoz sinoptične karte…). Za ilustracijo sem planiral ruto od pristanišča Lorient v Bretanji preko Biskaja do A Corune, odhod v soboto, 23.11.2019 ob 9.00 UTC. Glede na aktualno vremensko napoved je pričakovan prihod v A Coruno v ponedeljek ob 14.41 UTC. Dolžina rute je 359 nm, najbolj pogost veter bo NW od 20 – 30kn. Potna knjiga (road book) je v tem konkretnem primeru sestavljena iz 36 točk, za vsako točko je navedeno precej podatkov (pozicija, smer vetra, jakost vetra, odklon od smeri proti cilju, prepluto razdaljo, razdaljo do cilja…). Potna knjiga na ta način omogoča primerjavo med planom in dejansko ruto ter sprotno korekcijo kurza. Aplikacija Squid je namenjena predvsem planiranju dolgih, več dnevnih rut. Planiranje dnevnih počitniških priobalnih križarjenj je seveda prav tako možno, a nepotrebno, če ne celo nemogoče, zaradi razvejanosti jadrankse obale in številnih otokov in plitvin.  Toliko za začetek... 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!