Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
_luke_

Husqvarna SM / TE 450 / 510 / 570 / 610 / 630

Recommended Posts

krso

Zdravo, evo spet jst :D. Naredu sm servis na moji huski 450 smr, šponar na 8 od 16 tko, da sm še pustu ketnco, ventili naštelani :D. zamenan olje filtr in usi trije mehanski filtri(enga se ni dal odšraufat sm mogu kontranavoj uzet pa vn spravt). In evo se grem pelat z motorjem dela use tko kt more samo mešanca je pa še zmer premočna. svečka čist črna in ne vem kaj nej naredim. zdej prvo da preverem če prov sploh delam me zanima kam morš šrauf za razmerje med zrakom in becinom vrtet če hočeš, da da mn bencina(jst sm ga naštelu po navodilih pa je še zmer preveč črno) dons bom tut nabavu drugo svečko ker sm mal forume brau in sicer cr8eix bom zamenu z cr8eib-10 ista svečka sam da je 1,5 mm daljša pa upam da bo to rešil problem čene bom pa novo iglo verjetno mogu nabavt za štelanje mešance sam nevem še kero. 

Evo še mal slikc motorčka sm mal nalepk dodal pa ročke in tako :D.

img20150410135253.jpg

img20150410135336.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
d0m3n

Pozdravljeni, doma imam husqvarno sm 125 in kmalu bo čas za kaj močnejšega... Najbolj zanimiv mi je smr 510 vendar pravijo da je vzdrževanje zelo drago, tako da razmišljam tudi o 610 vendar me ne vleče preveč, ker je težji in bolj len. Z motorjem bi verjetno kdaj obiskal tudi kakšno progo, včasih tudi makadam. Z mojo naredim okoli 120km z enim tankom (9l), kar pa se mi zdi še kar veliko. Zato me zanima koliko porabi 510, če se ga vozi normalno in kakšni so drugi stroški (olje, filter), na koliko km je treba naštelati ventile, kakšna je zanesljivost motorja,...? So kakšne alternative, kaj med 510 in 610?

Share this post


Link to post
Share on other sites
krso

Jst sm s polnim tankom naredu 110km pa sm ga fejst žgau(smr450). Filter 5-6evrov, olje sm agip nabavu te pride 12e liter(not gre pri mojmu 1,5litra). kokr pa vidš moj ma probleme z razmerjem med zrakom in bencinom, ampak mislm da sm zrihtu to zadevo z main jetom mal manjšim :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
d0m3n

Koliko časa ga imaš? Na koliko km se na tvojem dela večje servise in koliko litrov bencina natočiš za teh 110 km? :D Za 4t motorje nisem ravno prepričan kako je s karburacijo, za 2t pa sem postal še kar izkušen, ker sem imel veliko problemov s tem  :BUA: . Če je svečka črna po tem ko motor teraš s polnim gasom in se potem takoj ustaviš je prevelika glavna šoba, če je pa zelo črna in pretirano mokra ko stoji motor na mestu je prevelika šoba minimuma. Seveda je pomemben tudi difuzor in igla, vendar je to težko nastavit če ne veš kako mora motor zveneti in kako pravilno deluje med dodajanjem gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
_luke_

Od kdaj je poraba bencina važna na motorju? Sej ne kupuješ potovalnika!

Share this post


Link to post
Share on other sites
krso

Mislm da gre not 9 litrov. servisi na 500-600km piše če ga maš za dirke jst sm ga kupu lani septembra tko da sm naredu en servis zdej bom pa vidu računam da bi na 1000km delu ker ga ne teram skos mam tut kšne lepe relacijske vožne. šobe so že naročene od 33 do 55 za štent gas in od 140 do 185 za pod gasom, pol se bom pa igrov pa vidu kera bi najbl pasala, sm biu pa pr enmu kt je meu istiga pa je reku da mu je najbol z 165 in pa 55 šobo delala tko da najprej bom to sprobu :D. Mam tut jst 2t yamaho dt ja :D dela kt urca :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
d0m3n

Vem da motor ni ravno varčen vendar bi vseeno rad videl da pije in da so stroški vzdrževanja podobni kot pri 125ki kjer naj bi se bat menjal na 10000 km, 1l olja pa se porabi na približno 500 km. Na koliko časa se obnovi motor pri 450? 510 je verjetno malo manj navit?

Edited by d0m3n

Share this post


Link to post
Share on other sites
krso

Če kdo slučajno rabi šobe za frgazare jih mam zdej ogromno sem nabavu kr cel komplet in zrihtu razmerje med zrakom in bencinom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alen Šunje

Fantje kaj menite o teh dveh? Na splosno te 610ccm kakšni so glede vzdržljivosti? Ali je to motor za voznjo vsak dan v sluzbo, ter obcasno kaksne daljse fure? Pa vozil ga bo začetnik tako da neke agresije se ne bo zganjalo na njem. Motor se bo vozil samo po cesti in nikjer offroad niti po progah kakšnih. Kaj pomeni za tak motor ko gre enkrat cez 30k km? Kakšni so stroški za pričakovati? 

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9878424&show=1

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9582988&show=1

 

 

Alen, Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Boby12796

Zdravo. Sm ze bivsi lastnik yamahe xt125x in zdaj glih delam izpit za a2. zanimam se pa za nakup kake rabljene huse 610. sem si pogledal že kr nekaj o tem motorju ampak me zanima se mnenje kakega lastnika. Kaj lahko prcakujem glede servisiov, realnih intervalov in dostopnosti delov ter kje vi to delate (nekaj znam tudi sam ampak nebi se sou ucit prevec okol samega agregata ker kiksi niso poceni) morda se kak nasvet kaj prcakovat od takega motorja v primeru da bo rabil blokado. kuk to stane približno za tak motor če je slučajno kdo to že delal na svojem in kakšen je proces blokiranja homologacije itd. kar paše v ta postopek

Pa vnaprej hvala za odgovor

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Pričakuj predvsem 4x tolk vibracij kot na 125ki in prbližno tolk več stroškov. Kupi tako ki že ima manj kw vpisanih pa se ne rabiš sekirat, sej jih ma večina med 15-30 če se prav spomnim. Blokada pride vse skupaj pri nas cca 250€. (blokada, delo, homologacija, nova prometna)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Boby12796

Vibracije mi niso problem človek se navadi pa tudi nebom delal nekih dolgih razdalj da bi to delalo problem. edini strošek ki sm ga pa meu na 125ki je blo olje vsako sezono kar pa tudi ni noben strošek za tisti liter olja na 4000 kilometrov na leto pa še to morda ker ni blo preveč časa vozit. Stroške pričakujem ker je pač enocilindraš ampak mislim da občutek med vožnjo to poplača. Trenutno pa ni neke ponudbe supermoto motorjev tk da se bojim da bom mogu vzet kar bom pač lahko dobil pa po potrebi zablokirat sm upam da se bo pojavu še kak vkratkem. Vem pa tudi da je zdej bolj slab čas za nakup motorja in je ponudba slaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rebel

Fantje kaj menite o teh dveh? Na splosno te 610ccm kakšni so glede vzdržljivosti? Ali je to motor za voznjo vsak dan v sluzbo, ter obcasno kaksne daljse fure? Pa vozil ga bo začetnik tako da neke agresije se ne bo zganjalo na njem. Motor se bo vozil samo po cesti in nikjer offroad niti po progah kakšnih. Kaj pomeni za tak motor ko gre enkrat cez 30k km? Kakšni so stroški za pričakovati? 

 

Mene tudi zanima kakšna izkušnja lastnikov sm 610. Neko splošno mnenje je, da se je bolje izognit temu motorju ampak vseeno bi rad slišal mnenje lastnikov.

A je kdo tu na forumu? Lahko poklepetava tudi preko privat sporočil.

Edited by rebel

Share this post


Link to post
Share on other sites
S1000R

sem si umislu smr570 in me zanima kje se naročujejo deli, če zdrži do konc sezone bom naredu generalko, pa da vidim kulk pride €€€... je kdo ki rihta te motorje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciko86

Iz glave,set tesnil za masino athena 120 eur,bat 200 eur,ojnica 170 eur,na obali sem dobil samo enega ki mi je hotel sraufat,prvi servis me je prišel 1200 eur..večinoma ebay..

Edited by Ciko86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • franc
      Robi, telovadba (vaje) . Pa brez "izležavanja" na kavču (pravilno sedenje in podobno) in se zadeve izboljšajo (izginejo pa nikoli) . lp
    • VS800
      IHto na plano, pa sam gAS
    • krucymucy
      Kolega ima 640 s hidravlicnim preloadom in vzmeti ter olje spredaj. Je zelo zadovoljen.  Izbira je tvoja kaj bos vzel.  Jaz sem kupil komplet ohlins spredaj in zadaj, ampak gre cena proti 2.300€.
    • RobiRoberto
      JT kam ali JT nikamor, vprašanje je v teh zaj..... časIH
    • RobiRoberto
      SSD / Sam Svoj Dohtar  /  Ker moram pred vsako vožnjo s kolesom ali skuterjem, zaradi desnega kolena in levega kolka pojesti en Nalgesin Forte, in ker med vožnjo čutim bolečine po celi levi nogi, sem s pomočjo Googla ugotovil, da imam tudi IŠJAS ... Blečine so prisotne tudi sedaj na kavču ...  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!