Skoči na vsebino

Husqvarna SM / TE 450 / 510 / 570 / 610 / 630


_luke_

Priporočene objave

Zdravo, evo spet jst :D. Naredu sm servis na moji huski 450 smr, šponar na 8 od 16 tko, da sm še pustu ketnco, ventili naštelani :D. zamenan olje filtr in usi trije mehanski filtri(enga se ni dal odšraufat sm mogu kontranavoj uzet pa vn spravt). In evo se grem pelat z motorjem dela use tko kt more samo mešanca je pa še zmer premočna. svečka čist črna in ne vem kaj nej naredim. zdej prvo da preverem če prov sploh delam me zanima kam morš šrauf za razmerje med zrakom in becinom vrtet če hočeš, da da mn bencina(jst sm ga naštelu po navodilih pa je še zmer preveč črno) dons bom tut nabavu drugo svečko ker sm mal forume brau in sicer cr8eix bom zamenu z cr8eib-10 ista svečka sam da je 1,5 mm daljša pa upam da bo to rešil problem čene bom pa novo iglo verjetno mogu nabavt za štelanje mešance sam nevem še kero. 

Evo še mal slikc motorčka sm mal nalepk dodal pa ročke in tako :D.

img20150410135253.jpg

img20150410135336.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, doma imam husqvarno sm 125 in kmalu bo čas za kaj močnejšega... Najbolj zanimiv mi je smr 510 vendar pravijo da je vzdrževanje zelo drago, tako da razmišljam tudi o 610 vendar me ne vleče preveč, ker je težji in bolj len. Z motorjem bi verjetno kdaj obiskal tudi kakšno progo, včasih tudi makadam. Z mojo naredim okoli 120km z enim tankom (9l), kar pa se mi zdi še kar veliko. Zato me zanima koliko porabi 510, če se ga vozi normalno in kakšni so drugi stroški (olje, filter), na koliko km je treba naštelati ventile, kakšna je zanesljivost motorja,...? So kakšne alternative, kaj med 510 in 610?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm s polnim tankom naredu 110km pa sm ga fejst žgau(smr450). Filter 5-6evrov, olje sm agip nabavu te pride 12e liter(not gre pri mojmu 1,5litra). kokr pa vidš moj ma probleme z razmerjem med zrakom in bencinom, ampak mislm da sm zrihtu to zadevo z main jetom mal manjšim :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko časa ga imaš? Na koliko km se na tvojem dela večje servise in koliko litrov bencina natočiš za teh 110 km? :D Za 4t motorje nisem ravno prepričan kako je s karburacijo, za 2t pa sem postal še kar izkušen, ker sem imel veliko problemov s tem  :BUA: . Če je svečka črna po tem ko motor teraš s polnim gasom in se potem takoj ustaviš je prevelika glavna šoba, če je pa zelo črna in pretirano mokra ko stoji motor na mestu je prevelika šoba minimuma. Seveda je pomemben tudi difuzor in igla, vendar je to težko nastavit če ne veš kako mora motor zveneti in kako pravilno deluje med dodajanjem gasa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kdaj je poraba bencina važna na motorju? Sej ne kupuješ potovalnika!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm da gre not 9 litrov. servisi na 500-600km piše če ga maš za dirke jst sm ga kupu lani septembra tko da sm naredu en servis zdej bom pa vidu računam da bi na 1000km delu ker ga ne teram skos mam tut kšne lepe relacijske vožne. šobe so že naročene od 33 do 55 za štent gas in od 140 do 185 za pod gasom, pol se bom pa igrov pa vidu kera bi najbl pasala, sm biu pa pr enmu kt je meu istiga pa je reku da mu je najbol z 165 in pa 55 šobo delala tko da najprej bom to sprobu :D. Mam tut jst 2t yamaho dt ja :D dela kt urca :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da motor ni ravno varčen vendar bi vseeno rad videl da pije in da so stroški vzdrževanja podobni kot pri 125ki kjer naj bi se bat menjal na 10000 km, 1l olja pa se porabi na približno 500 km. Na koliko časa se obnovi motor pri 450? 510 je verjetno malo manj navit?

Popravljeno . Popravil d0m3n
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Fantje kaj menite o teh dveh? Na splosno te 610ccm kakšni so glede vzdržljivosti? Ali je to motor za voznjo vsak dan v sluzbo, ter obcasno kaksne daljse fure? Pa vozil ga bo začetnik tako da neke agresije se ne bo zganjalo na njem. Motor se bo vozil samo po cesti in nikjer offroad niti po progah kakšnih. Kaj pomeni za tak motor ko gre enkrat cez 30k km? Kakšni so stroški za pričakovati? 

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9878424&show=1

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9582988&show=1

 

 

Alen, Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo. Sm ze bivsi lastnik yamahe xt125x in zdaj glih delam izpit za a2. zanimam se pa za nakup kake rabljene huse 610. sem si pogledal že kr nekaj o tem motorju ampak me zanima se mnenje kakega lastnika. Kaj lahko prcakujem glede servisiov, realnih intervalov in dostopnosti delov ter kje vi to delate (nekaj znam tudi sam ampak nebi se sou ucit prevec okol samega agregata ker kiksi niso poceni) morda se kak nasvet kaj prcakovat od takega motorja v primeru da bo rabil blokado. kuk to stane približno za tak motor če je slučajno kdo to že delal na svojem in kakšen je proces blokiranja homologacije itd. kar paše v ta postopek

Pa vnaprej hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pričakuj predvsem 4x tolk vibracij kot na 125ki in prbližno tolk več stroškov. Kupi tako ki že ima manj kw vpisanih pa se ne rabiš sekirat, sej jih ma večina med 15-30 če se prav spomnim. Blokada pride vse skupaj pri nas cca 250€. (blokada, delo, homologacija, nova prometna)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vibracije mi niso problem človek se navadi pa tudi nebom delal nekih dolgih razdalj da bi to delalo problem. edini strošek ki sm ga pa meu na 125ki je blo olje vsako sezono kar pa tudi ni noben strošek za tisti liter olja na 4000 kilometrov na leto pa še to morda ker ni blo preveč časa vozit. Stroške pričakujem ker je pač enocilindraš ampak mislim da občutek med vožnjo to poplača. Trenutno pa ni neke ponudbe supermoto motorjev tk da se bojim da bom mogu vzet kar bom pač lahko dobil pa po potrebi zablokirat sm upam da se bo pojavu še kak vkratkem. Vem pa tudi da je zdej bolj slab čas za nakup motorja in je ponudba slaba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Fantje kaj menite o teh dveh? Na splosno te 610ccm kakšni so glede vzdržljivosti? Ali je to motor za voznjo vsak dan v sluzbo, ter obcasno kaksne daljse fure? Pa vozil ga bo začetnik tako da neke agresije se ne bo zganjalo na njem. Motor se bo vozil samo po cesti in nikjer offroad niti po progah kakšnih. Kaj pomeni za tak motor ko gre enkrat cez 30k km? Kakšni so stroški za pričakovati? 

 

Mene tudi zanima kakšna izkušnja lastnikov sm 610. Neko splošno mnenje je, da se je bolje izognit temu motorju ampak vseeno bi rad slišal mnenje lastnikov.

A je kdo tu na forumu? Lahko poklepetava tudi preko privat sporočil.

Popravljeno . Popravil rebel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 leto pozneje...

sem si umislu smr570 in me zanima kje se naročujejo deli, če zdrži do konc sezone bom naredu generalko, pa da vidim kulk pride €€€... je kdo ki rihta te motorje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz glave,set tesnil za masino athena 120 eur,bat 200 eur,ojnica 170 eur,na obali sem dobil samo enega ki mi je hotel sraufat,prvi servis me je prišel 1200 eur..večinoma ebay..

Popravljeno . Popravil Ciko86
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!