Skoči na vsebino

Husqvarna SM / TE 450 / 510 / 570 / 610 / 630


_luke_

Priporočene objave

Obcutek imam da bos ta motor se preklel;) sam sem nad enocilindrasi cisto obupal...prevec sravfa ja in stroskov glede na uzitek...vsaj moje mnenje. Upam da zrihtas in da ti bo dobro sluzila...jaz biv tvojem primeru, podru uplinjac (saj je frgazer?) in pogledal kaksno imas main jet? Ali jo imas original ali kaj vecjo. Poglej zracni filter, poglej kaj je s svecko. Poglej se filter za gorivo da ni zapacan, ter cevi ce so vse ok napeljane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce mislis da je prvec bencina, bos to tako ali tako videl na svecki, ker bo crna mastna...ce imas mesanico prerevno bo pa taka sivkasta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, motor bo za cestno, komercijalno uporabo, brez piste. Več al majn ga bom rabu za krajše relacije cca. 50km, za se "zdivjat", pa malo po mestu in tako, brez extremnih obremenitev :) Ja, to kar se filtrov tiče, sem že nekaj slišal, da une ta kovinske samo očistiš, unga tavelikega pa menjaš. Veriga in vsi vitalni deli so ok, tko da je motor pripravljen za sezono. Preverit moram edino še ketno ventilov, da ne bo res kej bum naredilo. Ma js pa predvidevam, da preveč bencina dobi, ne premalo. in sicer problem se mi pojavlja če neenakomerno odpiram plin, torej če ga naenkrat "zabijem" do konca mi motor zamori, alpa začne cukat. Čim pa plin odpiram enakomerno in postopoma, ter da pustim motorju, da začne vleči, tiskrat ni problema in lepo dela. zračni filter pa sem očistil, tko da to ne bi smel bit problem. Mogoče je vplinjač slabo nastavljen?

 

Zelo podobno se je meni dogajalo ko sem imel v fergazerju malenkost preveč dvignjeno iglo. Ko sem preveč sunkovito obrnu ročico za plin ga je malenkost zalilo in zamorilo, če pa sem takrat spustu ročko za plin in potem spet dodal je pa normalno prišel na obrate. Tudi če sem dodal plin bolj z občutkom in manj sunkovito se je motor normalno zvrtel na obrate, problem je bil samo ob zelo hitrem zasuku ročice plina. Takoj ko sem iglo malenkost spustil je motor šel tako kot mora it ;)

 

Tako da poskusi spustit iglo za eno zarezo in poskusi če bo bolje ;) Oz. če se je kdaj kdo kaj igral z dizami je lahko tudi malenkost prevelika diza.

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sm že slišu ja, da so enocilindraši zmatrani, pa da je veliko šraufanja z njmimi, ponavadi pa je to zato, ker ga nekateri, ki pojma nimajo kaj sploh je to motor, gonijo po kšnih magistralah do maximuma in se čudijo zakaj se motor kvari. Treba je razumet, da to je motor, ki je narejen, da ga na max. obremenitvi z polnim plinom ne držiš več kot nekaj sek...in kupu sem ga ravno zato, ker z njim ne mislim delat dosti kilometrov po ravnih cestah, ga bom rabu za krajše relacije po ovinkastih cestah, kjer plin konstantno odvzemaš in dodajaš. Je pa res, da nikoli ne veš kaj dobiš v roke in se lahko marsikaj zgodi...ne vem, bom znal čez čas in po več prevoženih kilometrih več povedat v zvezi z njim. kaj pa je ta main jet? ob priliki bom pogledal omenjeno in bom vidu, če bo kej boljše.

 

Speedfighttuning...Bom probal naredit tudi to, kar si glede igle omenu, ker meni motor naredi popolnoma isto kot si ti omenu. Kar se pa dize tiče, pomojem jo moj motor sploh nima, glede na to, da ima še vedno vplinjač. Kaj ni to samo pri "injection" motorjih, ali se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sm že slišu ja, da so enocilindraši zmatrani, pa da je veliko šraufanja z njmimi, ponavadi pa je to zato, ker ga nekateri, ki pojma nimajo kaj sploh je to motor, gonijo po kšnih magistralah do maximuma in se čudijo zakaj se motor kvari. Treba je razumet, da to je motor, ki je narejen, da ga na max. obremenitvi z polnim plinom ne držiš več kot nekaj sek...in kupu sem ga ravno zato, ker z njim ne mislim delat dosti kilometrov po ravnih cestah, ga bom rabu za krajše relacije po ovinkastih cestah, kjer plin konstantno odvzemaš in dodajaš. Je pa res, da nikoli ne veš kaj dobiš v roke in se lahko marsikaj zgodi...ne vem, bom znal čez čas in po več prevoženih kilometrih več povedat v zvezi z njim. kaj pa je ta main jet? ob priliki bom pogledal omenjeno in bom vidu, če bo kej boljše.

 

Speedfighttuning...Bom probal naredit tudi to, kar si glede igle omenu, ker meni motor naredi popolnoma isto kot si ti omenu. Kar se pa dize tiče, pomojem jo moj motor sploh nima, glede na to, da ima še vedno vplinjač. Kaj ni to samo pri "injection" motorjih, ali se motim?

 

Govora je o glavni dizi, ki se nahaja pod iglo, oz. igla regulira pretok skozi njo. Drugače pa vplinjač vsebuje ponavadi 3 dize. Večina menja glavno dizo in po možnosti še iglo. Piše pa ponavadi velikost dize kar na dizi sami, tako da če imaš kakšen service manual lahko preveriš če se velikost dize ujema s tvojo, ki je vgravirana v dizi.

 

Vsekakor poskusi najprej samo spustit iglo za eno zarezico nižje (obroček na igli daš za eno zarezico višje). Če pa samo spuščanje igle ne bo dovolj poskusi še z malenkost manjšo dizo.

 

P.s.: Main jet, po katerem sprašuješ je točno ta diza o kateri ti govorim, to je glavna diza oz. šoba in se nahaja pod iglo oz. gre igla skozi (regulira pretok skozi njo) ;)

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, hvala za koristne nasvete, ko bo kej več časa bom probal kej poštimat, upam da je problem res v nečem kar ste omenili in, da bom uštimal da bo šel motor kot mora :)

 

Ciko86...ne vem kak uplinjač mam, kr nism še nič razdiral, zaradi pomanjkanja časa. Od zunej pa nism nikjer vidu, da bi kej pisalo kje na vidnem mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Namen imam kupiti oz. se še odločujem kaj točno bo, ampak  po vsej vrjetnosti bo to te610 l.1998 (dobil bi jo ugodno).. zanima me ali ima ta motor kakšne posebne  hibe, težave ? je pa tukaj še en problem, ta motor je v cross/enduro obliki jaz pa bi ga rad spremenil v sm... pri zadnem kolesu in amortizerju/fedru ni potrebno spremeniti nič, ali ? prve vilice pa se morajo menjati an ? Imam namreč že komplet ''gištel'' (vse razen motorja) od cagive supercity (če kdo pozna ta motor ? so pa platišča in prve vilice, zavore  in vse v bistvu dovolj velike in močne  po mojih pomjmih za predelavo husqvarne? iste vilice bremze in vrjetno še kaj se najdejo tudi na starejših ducatijih..) in me zanima če bi se dalo to ka skombinerat skupaj ? ima kdo žekake izkušne s predelavam in temi stvarem ? Najlepša hvala za pomoč.! (:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fajn je, da veš kako je bil motor vzdrževan, ker če ni bil tko kot je treba znajo bit stroški precej visoki.

Vzmetenje je treba ustrezno predelat (podret amortizer, menjat podložke, po potrebi tudi vzmet, isto velja za sprednji konec), ker je za offroad mehkejše in ima daljši hod. Ne razumem zakaj bi tlačil gor dele od druzga motorja, sploh vzmetenje, ker je na husqvarnah itak vrhunsko?

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš predelat za progo, potem še drug disk gor, kar pomeni predelavo nosilca za zavorno čeljust, pa zdrsljiva sklopka, pa platišča druga ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zato bi dal druge dele gor, ker ne bi rabil predelovati vilic, bremz (za sm je večji disk ) ... ali ni laže samo vilice zamenjat ? motor bi bil a na cesto.. platišča imam od cagiva supercity ali mito.. pridejo kaj v upoštev ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš menjal samo vilce brez križev,seveda ce pase fi ti bo ko boš namontiral dunlop mutant spredaj 120 drsalo ob vilce..Js sem kupil eno podrtijo od husqvarne okvir je bil nekje 90 letnik mašina pa okoli 2000l in sem imel z njo v eni sezoni (bat ojnica ležaji tesnila cilinder glava sklopka itd) stroškov 2000 eur pa se ni bila dokoncana,Če neveš čisto nič o tem kako je bila vzdrževana je rizik...Glede zavor če daš gor  original od husqvarne brembo oro 320 ne bos falil nic :OK:  aja pa še vedno po vseh stroskih ki sem jih mel mi je zelo vseč :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

huh nekej strošku si pa našteu ja.. :D pa ma ti enocilindraši tuk vzdrževanja kot kakšen cross motor 4T ?  ali je to samo če ni vzdrževano pravilno ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mehanik mi je rekel delat servise na 10 15 ur,Razen ce gre kaj narobe XD...Js sem jo kupil vzgala v prvo suh motor dobro se vozil se zmenimo ga nalozim na prikolico po 2 urcah voznje je doma,pogledam na prikolico madez olja pod motorjem :BUA: ok sem reku pusca kak cep,nasledni dan se peljem,lastnik mi je reku da je predkratkim menjal sponerje pa drsnike pa verigo odmicne,po urci voznje se mi uscije olje izpod cilindra,voda pa v olje :SS ..Peljem k mehaniku k mi rece ko razkoplje motor da bat ma lufta na sorniku,ojnica ma lufta lezaji so slabi,drsnikov verigice ni vec sponer je varjen,me uprasa ce popravimo recem ok,grem po motor racun 1050 eur :closedeyes:  (bat 200,ojnica 170,lezaji 100 eur,tesnila 140 eur,veriga sponerji skor 200 + delo) peljem domov nasledni dan mi zmesa olje in vodo ,peljem nazaj nimamo pojma zakaj je spihalo tesnilo,menjamo tesnilo,odfrci del vzmeti za vracanje kurbla med zobnike :grim ..Pobrusimo zobnike menjam olje ene 3 x da scistim opilke,grem en krog sredi ravnice mi zablokira kolo,razstavim,odtrgalo vijake od kosare od sklopke,narocim drugo iz ita nepase,se zapeljem v langus motocenter s  sklopko da izvem vsaj leto mi rece od 2000 do 2004,nesem strugarju naredi se 6 novih lukenj,resim sklopko,spet spiha tesnilao..Se malo razjezim in kupin drugi cilinder z glavo in vecjimi ventili zmontiramo in cez 2 dni spet zmesa olje in vodo,pogledam vijake od cilindra vsi popusceni,stisnem in evo motor ne mesa vec,ker pa so meli vsi polna jajca tega motorja(mama,nona ,punca,tasca :glare: ) in ker sem se lotil delat izpit za a se ga odlocim prodat in glej ga zlomka v pol dneva je sel meni pa zal :cry: Privoscil sem mu se mikuni racing fergazer pa malo predelal airbox dokler je delal je bil super masinca...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastnika poznam osebno,je iz ok trbovelj,in motor je res u piko zrihtan,sem kupil od njega se cilinder za mojo in se par stvari...tole sem mislil uzet naslednje leto ko bi se mi povecal denarni fond :ninja: :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja zrihtana za dirko :)

 

post-12955-0-89192300-1427567202_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor ciko mene bl zanimam kako bi se to obnesl za vsakodnevno vožnjo tko do 10km naenkrat al je preveč hardcore tole pa kok to kej rab serviseranja da ni menjava olja na 500km pa take

Popravljeno . Popravil Fujsonja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

iščem disk 320mm za husqvarnino feltno(4 luknje), po možnosti plavajoč. Lahko je rabljen ali nov. Pišite na ZS.

Prosim tudi za kakšen nasvet kje iskati naprej, če ne dobim nobene ponudbe.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

iščem disk 320mm za husqvarnino feltno(4 luknje), po možnosti plavajoč. Lahko je rabljen ali nov. Pišite na ZS.

Prosim tudi za kakšen nasvet kje iskati naprej, če ne dobim nobene ponudbe.

LP

Vprašaj Uroša Nastrana, sem ziher da ima še kaj na zalogi še iz časov ko je vozil na Husi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en se je na bolhi prodajal za 50 eur...

@fujsonja na to vprasanje ti nemorem dat odgovora ker je bila vecinoma na servisu :closedeyes:  drugace ko je delala kasne2 urce divjanja na dan mi je bilo dovolj...in ko je delal je bil super motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!