Jump to content

Motor ne vžge


Fanttasy

Recommended Posts

Dan!

Spet mam en problem glede motorja. Imam novega Piaggio 50ccm skuterja z prevoženimi 15km.

Danes zjutraj sem se želel it peljat, pa motor enostavno ni vžgal.

No enkrat se je prižgal za kakšno sekundo ali dve, potem pa crknu.

Od tedaj naprej pa sploh ne vžge.

Bi mogoče kdo vedel kaj je problem? Je mogoče kriv mraz?

Parkiranega imam zunaj pod neko streho, tako da je na mrzlem.

Oprostite da odperam za vsak problem, ki ga imam novo temo, ampak sem nekako novinec med motorji.

Lep pozdrav!

Edited by Fanttasy
Link to comment
Share on other sites

Dan!

Spet mam en problem glede motorja. Imam novega Piaggio 50ccm skuterja z prevoženimi 15km.

Danes zjutraj sem se želel it peljat, pa motor enostavno ni vžgal.

No enkrat se je prižgal za kakšno sekundo ali dve, potem pa crknu.

Od tedaj naprej pa sploh ne vžge.

Bi mogoče kdo vedel kaj je problem? Je mogoče kriv mraz?

Parkiranega imam zunaj pod neko streho, tako da je na mrzlem.

Oprostite da odperam za vsak problem, ki ga imam novo temo, ampak sem nekako novinec med motorji.

Lep pozdrav!

Motorja nepoznam sicer pa preveri ali ima kak zaug - čok ,ki ga je pri tej temperaturi že obvezno potrebno potegnit.Če zauga nimaš ga probaj par sek. verglat ne predolgo in dodaj malo gasa,če nebo vžgal odvij svečko in če je mokra potem ni iskre, če je suha ni benzina.Najprej to preveri in potem sprašuj naprej.

Ps.Pazi,če boš probaval iskro mora svečica imeti VEDNO DOBRO maso sicer ti bo crknila še elektronika !

Link to comment
Share on other sites

Prosil bi te, da mi malo več razložiš. Nimam pojma kaj je to zaug, kje se nahaja itd.

Kakšna ideja kako bi prišlo do tega, da je zaug pokvarjen? Ker motor je čisto nov in ima 15km.

Drugače sem pa potem včeraj dal motor v hišo v toplejši prostor in ga pustil stati eno uro. Nato je prvič stežje vžgal, v drugo in naprej pa normalno. Opazil sem samo da sem prej obrnil ročko za gas čisto malo in že sem se peljal, sedaj pa moram malo več obrniti, tako da se tudi glasneje sliši motor, in šele potem se odpeljem.

Link to comment
Share on other sites

ja potem je problem zaug (čok), to je namreč ena loputa ki zapre dotok zraka da ko štartaš motor na mrzlem, da na začetku dobiva več bencina

poglej okoli vplinjača morala bi biti neka ročka ki jo potisneš da vklopiš zaug, ali pa si preberi navodila od motorja tam sigurno piše kje je , namreč jaz tega modela ne poznam

Link to comment
Share on other sites

Model motorja je Piaggio Typhoon 50ccm (avtomatik).

Na motorju ni bilo videti nobene ročke in v navodilih na žalost čisto nič ne piše o takih problemih in niti na nobeni slikci ni prikazana taka ročka. Na primer use druge stvari so na slikci v knjigi in zraven napisano kaj je to, ni pa nobene roćke.

Vem da bo to zelo zelo neumno uprašanje ampak sem res novinec :S Kako to misliš naj pogledam okoli vplinjača? A to okoli ročke za gas in gumba za električni vžig motorja?

Pa a je to potem kakšna napaka v zaugu al je to pač 50ccm motor in je voženj samo po toplejšem vremenu?

Se zahvaljujem za odgovore :)

Lep pozdrav!

Edited by Fanttasy
Link to comment
Share on other sites

ne vplinjač je tam spodaj pri cilindru oz prenosih, tam naj bi bila ta ročka, je pa možnost da imaš avtomatski zaug ki ne dela

evo poglej ta video

vplinjač je na filmu pri 25sekundi, tvoj vplinjač bo imel čez še filter
Link to comment
Share on other sites

Aja vidm hvala!

Js mam pomojm avtomatski zaug. Nevem ce je kej povezano ampak skuter je avtomatik in cist nov. In tudi v knjigci z navodili nikjer na omenjajo zauga.

Sedaj sem motor parkiral vn na mrzel zrak in tam ga bom pustil cez noc. Recimo, da se mi jutri zjutraj spet nebo hotel prizgat, a to pomeni pol da je verjetno avtomatski zaug, ki nedela?

Če je odgovor JA, imam še par vprašanj:

-Je možno, da sem js kej uničil? Mal težko bi blo verjet ker sem prevozil samo 15km, ampak vseeno me zanima. Teh 15km sem pa naredil po lepšem vremenu. Vedno je bilo 15°C ali več in motor se je lepo peljal in prižigal.

-Glede na to, da imam garancijo, mi bojo v trgovini motor brezplačno serviseral?

Edited by Fanttasy
Link to comment
Share on other sites

ja kar na servis pelji nič nisi uničil sam, to bi moralo delati

ena taka primitivna rešitev za vžiganje bi bilo da filter delno zamašiš z plastiko ali kaj podobnega ko vžge pa ugasneš.. če je v garanciji pa itak pelji zrihtat

Link to comment
Share on other sites

Hvala za vse odgovore! Velik si mi pomagal.

Bom jutri napisal, če se je motor kljub dolgi mrzli noči zjutraj prižgal ali ne :D

Lep pozdrav in Hvala se enkrat! :)

Edited by Fanttasy
Link to comment
Share on other sites

Hvala za vse odgovore! Velik si mi pomagal.

Bom jutri napisal, če se je motor kljub dolgi mrzli noči zjutraj prižgal ali ne :D

Lep pozdrav in Hvala se enkrat! :)

Po napisanem imaš vejetno električno krmiljen zaug se pravi avtomatski ! edino kar lahko sam narediš je to da pregledaš varovalke za vse ostalo pa pelji skuter na servis .

Link to comment
Share on other sites

Hvala za vse odgovore! Velik si mi pomagal.

Bom jutri napisal, če se je motor kljub dolgi mrzli noči zjutraj prižgal ali ne :D

Lep pozdrav in Hvala se enkrat! :)

Vsi so pametni da zaug ne dela... Če ne bi delal, potem bi ti motor normalno vžgal, VENDAR bi ti tudi ko bi se segrel, še vedno delal pod zaugom in bi ti trokiral, ker tako je namreč narejen.

In nobenih loput ni, ki zapirajo dotok zraka in ne vem kaj, ampak samo igla, ki odpira dotok bencina (govorim za skuter, tomos je drugače).

Če je v garanciji, pelji nazaj in se nič ne zajebavaj z njim.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Danes zjutraj je motor lepo vžgal. Več nisem probaval, ker se mi je mudilo v šolo :P Sem pa o problemu obvestil prodajalca motorja (Piaggio Center LJ) in v nekaj dneh bo prišel serviser pogledat motor.

Po napisanem imaš vejetno električno krmiljen zaug se pravi avtomatski ! edino kar lahko sam narediš je to da pregledaš varovalke za vse ostalo pa pelji skuter na servis .

Zenkrat nic nevem kje so varovalke itd. Vem, da bodo padli kakšni komentarji, da brez veze kupujem motor, če niti nevem kje je kaj, ampak tako pač je. Sem čisto nov, še brez izpita in z prevoženimi samo 15km :D Drugače je pa motor v garanciji (namreč je star samo kakšnih par tednov) in sem obvestil prodajalca (Piaggio Center LJ), da imam probleme in v nekaj dneh bo prišel serviser na dom pogledat kaj je narobe.

Vsi so pametni da zaug ne dela... Če ne bi delal, potem bi ti motor normalno vžgal, VENDAR bi ti tudi ko bi se segrel, še vedno delal pod zaugom in bi ti trokiral, ker tako je namreč narejen.

In nobenih loput ni, ki zapirajo dotok zraka in ne vem kaj, ampak samo igla, ki odpira dotok bencina (govorim za skuter, tomos je drugače).

Če je v garanciji, pelji nazaj in se nič ne zajebavaj z njim.

Kako se motor obnaša, ko je segret še nevem, ker sem trenutno zaseden z ostalimi stvarmi in nisem testiral. Se bom pa danes usedel in odpeljal malo naokoli, da vidim kako se odzove.

Link to comment
Share on other sites

Evo sem testiral motor.

Na zacetku, ko je biv cisto mrzel je seveda imel obupne pospeške. Po 1km vožnje se je obnašal čisto normalno in spet imel svojo moč :)

Link to comment
Share on other sites

Evo sem testiral motor.

Na zacetku, ko je biv cisto mrzel je seveda imel obupne pospeške. Po 1km vožnje se je obnašal čisto normalno in spet imel svojo moč :)

To je normalno :D Pri mopedih 2T je dostikrat problem pri vžiganju hladnega motorja. Ko boš pogruntal kaj pa kako bo vedno zalavfal. Če daš najprej čok/zaug, ga moraš ko motor vžge precej hitro zapreti.

Link to comment
Share on other sites

To je normalno :D Pri mopedih 2T je dostikrat problem pri vžiganju hladnega motorja. Ko boš pogruntal kaj pa kako bo vedno zalavfal. Če daš najprej čok/zaug, ga moraš ko motor vžge precej hitro zapreti.

Ej nimam pojma o tem zaugu. Niti se ga neda videt, ker je cist use lepo zaprto z plastiko. Začenjam sumit, da je bil problem pri vžigu naključen, samo zaradi 5 dolgih dokaj mrzlih dneh in nočeh, ko je biv motor parkiran zunaj, brez da bi ga karkoli prižigal.

Link to comment
Share on other sites

  • 12 years later...
pred 40 minutami, Jernejjj pravi:

Pozdravljeni imam eno vprašanje ali je motor vozen če nima iskre

 

Samo če je dizl, 99.99% motorjev na svetu rabi iskro (z besedo motorjev mislim motornih koles). 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!