maus Objavljeno April 2, 2012 Opozori Objavljeno April 2, 2012 no ja ... kwak se je kr dobr odrezu gandi 1
BIZIXXX Objavljeno April 2, 2012 Opozori Objavljeno April 2, 2012 Zgleda da bojo moral Karlosu še 10 kg dat na motor,še kar dominira Če bo Checa tko dominiral, bo mel Ducati kmal zmanjšane restriktorje zraka iz 50 mm na 20 mm, pa ene 230 kg minimalne teže gandi in svobodnaptica01 2
suzuki Objavljeno April 2, 2012 Opozori Objavljeno April 2, 2012 Hola, al bo mel pa mogoče 1000 ccm, tko kot vsi ostali gandi 1
marko55 Objavljeno April 2, 2012 Opozori Objavljeno April 2, 2012 Zgleda da bojo moral Karlosu še 10 kg dat na motor,še kar dominira Ja, ampak samo njemu in ne Ducatiju. Očitno bo letos paket 1198 in Checa spet zmagovalna kombinacija. Zanimino, v drugi dirki je bilo med prvih pet pet različnih motociklov, med naslednjih pet pa tudi pet različnih motociklov. Mislim da tako skupaj proizvajalci že dolgo niso bili, sploh po zaslugi BMW-ja ki je očitno končno našel priključek samemu vrhu. Oziroma so si tako lepo razdelili top voznike... škoda edino da je Yamaha izstopila iz te igre. gandi 1
Cartman Objavljeno April 2, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 2, 2012 Meni je fino videt tolk razlicnih evropskih strojev, in Kawasakija kot najboljsega Japonca. Zanimivo je, kako pomembna je ekipa. PBM je bil vrhunski team, ampak ocitno ne tako podkovan kot je letosni z veliko fabrisko podporo. Cudim se slabim rezultatom Ten Kate Hond, predvsem Aoyame. Kar se Ducatija tice, bez Carlosa bi po Assnu ze zgubili balast. Da pr Kawasakiju nebi blo vse skupaj prevec enostavno, so danes verjetno zgubili Lascorza. Na uradnih testih je med Toso in Piratello zletel s proge. S helikopterjem so ga odpelali v Bologno, Spanec ima hudo poskodovan brbet. gandi 1
orcus Objavljeno April 2, 2012 Opozori Objavljeno April 2, 2012 Čez ciljno črto se vedno pripelje motor in pilot. še ni nikoli zmagal eden brez drugega. Lahko obračaš kakor hočeš, to je pač dejstvo. Drugače pa gandi 1
jvalant Objavljeno April 2, 2012 Opozori Objavljeno April 2, 2012 Hola, al bo mel pa mogoče 1000 ccm, tko kot vsi ostali Sej majo drugi lohka 1200... Ampak je lazje nekomu neki prepovedat,...... gandi 1
Cartman Objavljeno April 2, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 2, 2012 No, ce ta dirka ni dokazala da so motorji zelo enakovredni, pol pa tud ne vem. Duc Kwak Bmw in Aprilia v2 in line 4 in v4. WSBK je se zmer dirkanje motorjev ki so kao serijski. Se jih da kupit. In men se zdi prav, da se dirka s tistim kar se prodaja. 1000ccm V2 se tud v endurah ne prodaja vec. Tako kot so zarad Japoncev dovolili 1000ccm 4 valjnike (rsv4 in s1000rr se nista obstajala) so Ducatiju in KTM dovolili 1200ccm 2valjnike. Problem je le, da se KTM ni nikoli zares odpravil v WSBK. Razliko delajo genialni piloti in ekipe, ne pravila. Mateej1, T, BIZIXXX in 3 others 6
suzuki Objavljeno April 2, 2012 Opozori Objavljeno April 2, 2012 (popravljeno) Sej majo drugi lohka 1200... Ampak je lazje nekomu neki prepovedat,...... Hola, @jvalant: seveda je lažje prepovedat enemu, kot prisilit 8 drugih ampak bv, zgleda nikoli ne bomo prišli skupaj pri odgovoru na vprašanje al naj pravila veljajo za vse enako, al pa naj bodo dovoljene posebne izjeme, kjer gre fair-play posledično rakom žvižgat... tko kot je npr zdej ta neumnost z dodatnimi obtežitvami, so fair za vse?? za Carlosa, za ostale Ducatiste, za Japonce in za navijače? :grrr @Cartman: to je res; sprašujem se le zakaj komplicirat, če ni treba?? Popravljeno April 2, 2012. Popravil suzuki gandi 1
orcus Objavljeno April 2, 2012 Opozori Objavljeno April 2, 2012 Pa saj je zadeva čisto enostavna - dva valja lahko ima motor do1200ccm, štirje valji do 1000ccm. Da se lahko iz štirivaljnega agregata lahko dobi več kw pa ne moti nobenega , ali kak? P.S. - da lahko dela štiribatni agregat podobno kot dvobatni smo že tudi imeli in je celo bil prvak..... nihče ni kriv , da so Japonci predogo spali na lovorikah in niso vlagali v razvoj in dizajn. Z novimi nalepkami se ne da delat čudežev bagio, Port Folio, She in 2 others 5
Cartman Objavljeno April 2, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 2, 2012 Hola, @jvalant: seveda je lažje prepovedat enemu, kot prisilit 8 drugih ampak bv, zgleda nikoli ne bomo prišli skupaj pri odgovoru na vprašanje al naj pravila veljajo za vse enako, al pa naj bodo dovoljene posebne izjeme, kjer gre fair-play posledično rakom žvižgat... tko kot je npr zdej ta neumnost z dodatnimi obtežitvami, so fair za vse?? za Carlosa, za ostale Ducatiste, za Japonce in za navijače? :grrr @Cartman: to je res; sprašujem se le zakaj komplicirat, če ni treba?? Pravila so za vse enaka. Honda je enkat ze nardila v2 stroj in Taljane ( ducati in takrat rsv mille) potolkla. Suzukiju s tl1000r pac ni slo. Kolk vtr sp pa se je prodalo? Zelo malo. In kolk tlrjev? Se manj. Denar sta tobarnam nosila CBR in GSXR. Pa so pravila prilagodili, ne? Ti vozs motor k je Corserju dal naslov, 1000ccm 4'valnike so dovolili, ker so Japonci nehali prodajat 750ccm motorje..... Zato sm preprican da morajo WSBK pravila slonet na trgu, na produktih ki jih tovarne prodajajo. Znamke pac majo svojo klientelo in image. Haga ni do naslova prsu ne na Yamahi, kar je uspelo Spiesu, ne na Ducatiju, kjer je naslov pred njim uzel Bayliss, in Checa za njim. Tako da....se zmer pravm, pravila so OK. Razliko delajo piloti in teami. T, BIZIXXX in m@dness 3
suzuki Objavljeno April 2, 2012 Opozori Objavljeno April 2, 2012 (popravljeno) Hola mojster Cartman, do neke mere se čist strinjam s tabo, sej veš, in konec koncev je najbolj važno da so dirke zanimive... ampak... čist tko neobvezno, filozofsko se sprašujem, oz razmišljam: če je preprosta razdelitev kubikov glede na število valjev "tisto pravo", zakaj potem dodatni "korenčki in palice", saj zdaj velja da večkrat ko bo mojster Carlos zmagal, bolj ga bodo kaznovali za te zmage! in ne samo njega, vse ducatiste bodo kaznovali (ker so zdele pač edini z 2V motorji)!! hmmm, le kako se bo počutil Carlos, al pa Jakub, ki je kot drugi najboljši Duc priplezal na sedmo mesto, ali Guintoli, ki se je prebil na enajsto mesto (kot tretji najboljši Duc), ko mu bodo povedali: lej, Duc je spet zmagal in zdej bomo dali vsem dodatnih 4 (5, 6) kil več?? halo?? kazen zato ker si dober?? sej mogoče sem čuden, ampak meni to ni fair, ne do dirkačev in ne do njihovih ekip!! razumem da je treba sedanjo situacijo nekako rešit/reševat, ampak tak način, taka pravila IMHO v kali zatrejo fair play oz enake možnosti vsem in to se meni ne zdi prav; kot sem rekel morda sem čuden, ampak veliko dam na fair play... in samo zato se mi zdijo bolj smiselna enotna pravila v smislu enotnih razredov, ker to onemogočajo že a priori ampak, glavnim igralcem te igre je najbrž najbolj važno da so dirke zanimive, ker to se prodaja, to prinaša denar, in če se kdaj kdo jezi, jih prav malo briga al bodo to rešili na fair način al kr neki Popravljeno April 2, 2012. Popravil suzuki Port Folio, gandi in marko55 3
T Objavljeno April 3, 2012 Opozori Objavljeno April 3, 2012 (popravljeno) Hm 2x mi je ratal napisat... Popravljeno April 3, 2012. Popravil T gandi 1
T Objavljeno April 3, 2012 Opozori Objavljeno April 3, 2012 Samo da V2 zmagujejo pa mi je vseen... Zarad mene ga lahko tud Honda nardi sam ga nočjo banda pokvarena gandi 1
Cartman Objavljeno April 3, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 3, 2012 Hola mojster Cartman, do neke mere se čist strinjam s tabo, sej veš, in konec koncev je najbolj važno da so dirke zanimive... ampak... čist tko neobvezno, filozofsko se sprašujem, oz razmišljam: če je preprosta razdelitev kubikov glede na število valjev "tisto pravo", zakaj potem dodatni "korenčki in palice", saj zdaj velja da večkrat ko bo mojster Carlos zmagal, bolj ga bodo kaznovali za te zmage! in ne samo njega, vse ducatiste bodo kaznovali (ker so zdele pač edini z 2V motorji)!! hmmm, le kako se bo počutil Carlos, al pa Jakub, ki je kot drugi najboljši Duc priplezal na sedmo mesto, ali Guintoli, ki se je prebil na enajsto mesto (kot tretji najboljši Duc), ko mu bodo povedali: lej, Duc je spet zmagal in zdej bomo dali vsem dodatnih 4 (5, 6) kil več?? halo?? kazen zato ker si dober?? sej mogoče sem čuden, ampak meni to ni fair, ne do dirkačev in ne do njihovih ekip!! razumem da je treba sedanjo situacijo nekako rešit/reševat, ampak tak način, taka pravila IMHO v kali zatrejo fair play oz enake možnosti vsem in to se meni ne zdi prav; kot sem rekel morda sem čuden, ampak veliko dam na fair play... in samo zato se mi zdijo bolj smiselna enotna pravila v smislu enotnih razredov, ker to onemogočajo že a priori ampak, glavnim igralcem te igre je najbrž najbolj važno da so dirke zanimive, ker to se prodaja, to prinaša denar, in če se kdaj kdo jezi, jih prav malo briga al bodo to rešili na fair način al kr neki Jah, morda pa sploh niso kaznovani? Ducatiju so u bistvu le vrnili originalno tezo, saj je zarad slabih Hage in Fabrizia to izravnalno utez izgubil. Carlos in Althea dokazujeta da je 1198 se vedno odlicen sfroj, sposoben zmage. Guntoli, Smrz in Effenbert pa da ni prav nic priviligiran. Pa saj je skoraj povsod enako. Enim gre, drugim gre mal slabse. Sykes je odlicen, Lascorza ni blo nikjer. Biaggi je vedno blizu, Laverty in prej Camier ne blestita. Najbol ocitn je pri Hondi, kjer je Rea hiter, kogarkoli drugega dajo na CBR pa trpi ko zvau. Tud Carlos Checa je na CBR zgledal zelo betezno (razn ene dirke v ZDA) razlike med Ljudmi so ta trenutek v WSBK vecje kot razlike med stroji. gandi in suzuki 2
bajsi Objavljeno April 3, 2012 Opozori Objavljeno April 3, 2012 mislim da je debata o tem kakšna so pravila - pravična ali nepravična - oz kaj bi bilo če bi bilo enostavno neproduktivna, nihče ne trdi, da je WSBK serija, v kateri bomo izvedeli kateri serijski stroj je najboljši. To bi bilo popolnoma drugačno tekmovanje. WSBK je pač eno izmed tekmovanj svetovnega formata, kjer je malenkost manj poudarka na stroju (zato tudi ta pravična ali pa nepravična pravila) in malo več na vozniku. Dejstvo pa je, da v eni sezoni dobimo odgovor kateri paket je bil najuspešnejši v tej sezoni in da gledamo kvalitetno in razburljivo dirkanje, ki nam kot plus omogoči, da se glede na znamko in model motocikla (mogoče malenkost bolj kot v MotoGP) še malo dodatno poistovetimo z našimi junaki in njihovimi stroji. LP Bajsi gandi, siks in suzuki 3
gandi Objavljeno April 3, 2012 Opozori Objavljeno April 3, 2012 Hola mojster Cartman, do neke mere se čist strinjam s tabo, sej veš, in konec koncev je najbolj važno da so dirke zanimive... ampak... čist tko neobvezno, filozofsko se sprašujem, oz razmišljam: če je preprosta razdelitev kubikov glede na število valjev "tisto pravo", zakaj potem dodatni "korenčki in palice", saj zdaj velja da večkrat ko bo mojster Carlos zmagal, bolj ga bodo kaznovali za te zmage! in ne samo njega, vse ducatiste bodo kaznovali (ker so zdele pač edini z 2V motorji)!! hmmm, le kako se bo počutil Carlos, al pa Jakub, ki je kot drugi najboljši Duc priplezal na sedmo mesto, ali Guintoli, ki se je prebil na enajsto mesto (kot tretji najboljši Duc), ko mu bodo povedali: lej, Duc je spet zmagal in zdej bomo dali vsem dodatnih 4 (5, 6) kil več?? halo?? kazen zato ker si dober?? sej mogoče sem čuden, ampak meni to ni fair, ne do dirkačev in ne do njihovih ekip!! razumem da je treba sedanjo situacijo nekako rešit/reševat, ampak tak način, taka pravila IMHO v kali zatrejo fair play oz enake možnosti vsem in to se meni ne zdi prav; kot sem rekel morda sem čuden, ampak veliko dam na fair play... in samo zato se mi zdijo bolj smiselna enotna pravila v smislu enotnih razredov, ker to onemogočajo že a priori ampak, glavnim igralcem te igre je najbrž najbolj važno da so dirke zanimive, ker to se prodaja, to prinaša denar, in če se kdaj kdo jezi, jih prav malo briga al bodo to rešili na fair način al kr neki Sicer se ne nanaša direkt na temo, ampak je lepa primerjava med v2 in v4. Lepo je tip napisal... Sej vem, ne maraš Ducatijev in ne morš iz kože he he he :grrr okay as a guy who has a tricked out 04rr...and a 08 1098S the ducati CANNOT be a your one and only bike the honda is reliable as a milled east german AK but nothing ...nothing on this planet has the soul of a ducati short of an rc30 there are days when i just turn it on to listen to it..... i find myself in awe of the fact i even own one...wondering what i did to make god happy enough to bless me with the money to spend on one i used this analogy before....to great effect the cbr is Lucy Lu she is hot...not smoking hot but lots of fun...shes always up for fun...not alot on the curves and looks...but get on her and she'll take all you can give her...and take more than you can give but you are ALWAYS in control...it's up to you...she molds to you and therefore blends into the back ground a little bit bland...but rock solid...you could spend your time with her and never be disappointed but you'll never know what you have been missing the ducati is Angelina Jolie She exudes sexiness at the highest level...shes a temperamental bitch ...but nothing compares if you got the money and the ability.. so if you dont have what it takes...she wants nothing to do with you....you better have been around the block more than once....cause she'll push you back...and if shes pissed...she'll let you know...she's mllowed in her age...but not that much you have to balance her needs with yours...but when those needs are the same there is nothing like it blasting a 90mph 3gear wheelie out of a corner that stays up until 4th gear on ducati is as good a sex (with one chick) you turn the ducati on and she wants it...no BS cruising in mrytle beach .... or on some college campus drag...she want curves or a track she has all the show...but she wants the go and deep down you know the girl is a freak...a toe sucking spit on her butthole freak....but you better have the goods...no short dicked squids need apply she'll look at you like ...who do you think you are...you dont have it little man you can park an 08 cbr 1000rr next to a 1098 ...and you 'll forget the rr is there...quickly motorcycles are so much more than a spec sheet or a write up in a magazine if that sounds like you ... and you have a second bike....the ducati is a no brainer suzuki, She, Port Folio in 1 other 4
bikez Objavljeno April 3, 2012 Opozori Objavljeno April 3, 2012 Moje osebno mnenje, pa nimam nič proti Ducatiju je, da naj imajo enako prostornino ali pa naj vozijo posebej klaso. To, da jim enkrat obešujejo gvihte gor, drugič dol ni vse skupaj nič. RVT, suzuki in gandi 3
LRR Objavljeno April 3, 2012 Opozori Objavljeno April 3, 2012 govori se da naj bi bil Lascorz paraliziran http://www.sportmediaset.mediaset.it/altrimotori/superbike/articoli/79843/sbk-dramma-lascorz-tetraplegico.shtml
alex86 Objavljeno April 3, 2012 Opozori Objavljeno April 3, 2012 govori se da naj bi bil Lascorz paraliziran http://www.sportmedi...raplegico.shtml Res bolj slabe novice upam da se bo izvlekel http://www.gazzetta.it/Motori/Altri_Motori/Superbike/03-04-2012/lascorz-che-dramma-restera-tetraplegico-91814387569.shtml
suzuki Objavljeno April 3, 2012 Opozori Objavljeno April 3, 2012 (popravljeno) ... Sej vem, ne maraš Ducatijev in ne morš iz kože he he he :grrr ... Hola, @ mojster gandi: da končam moje filozofiranje - daleč od tega da ne bi maral Ducatijev, le nič posebno fajnega se mi niso zdeli, vsaj tisti modeli ne ki sem jih vozil (so pa eni zelo lepi!) nič nimam proti, zaenkrat pa tudi ne za, zato imam nekaj drugega, kar mi daje mnogo več veselja in zadovoljstva (mi je pa od nekdaj zanimiva ugotovitev nekaterih, da motor, ki dela zmerno do pretežno vse brezhibno in tako kot si želim in zato na njem brezmejno uživam nima duše, tak ki ima (kakršnekoli) težavice, pa z njimi kaže lastniku svojo dušo ... na ja, smo si pač različni, in potem so različna tudi naša pričakovanja zato pa delajo toliko različnih motorčkov ) Joan Lascorz a morda je še upanje: Kawasaki issues Joan Lascorz update - držim pesti, srečno Joan!!! Popravljeno April 3, 2012. Popravil suzuki Mateej1, She, Gorgh in 2 others 5
Tadeusz Objavljeno April 4, 2012 Opozori Objavljeno April 4, 2012 http://motociclisti.myblog.it/archive/2012/04/03/lascorz-unaa-piccola-buona-notizia-forse-recupera-l-uso-dell.html Majhna dobra novica...v članku piše, da mogoče bo lahko Lascorz uporabljal roke....za noge pa je situacija bolj zakomplicirana....držimo pesti, da si bo maksimalno opomogel suzuki in gandi 2
suzuki Objavljeno April 4, 2012 Opozori Objavljeno April 4, 2012 (popravljeno) Hola, Lascorz condition remains unconfirmed držimo pesti... Popravljeno April 4, 2012. Popravil suzuki gandi 1
suzuki Objavljeno April 5, 2012 Opozori Objavljeno April 5, 2012 Hola, Lascorz injury unclear until swelling reduces gandi 1
Red Objavljeno April 8, 2012 Opozori Objavljeno April 8, 2012 Naj si borec Lascorz opomore, kot si je večkrat na dirkah...po izletih na travo se je skozi dirko priključil tudi vodilni skupini
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se