Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

imam eno uprašanje....ali v sloveniji sploh kdo prodaja skuterje znamke baotian(kitajska)? :cry:

Objavljeno

Baotian2.jpg

Nekaj takega imajo na Ptuju, Petovia avto, če veš kje je to .) :)

Objavljeno

To so pri nas v MB na Pobrežju v Tušu, če se ne motim prodajali. Ga ma en tukaj, pa ni nevem kaj skuter :) , al pa se mi to samo zdi ker je voznik bol čudni :lol: :lol1: :D

Objavljeno

A ga kdo ma :yes: in kako se kaj obnese :hmm: ?

Objavljeno
A ga kdo ma  :yes:  in kako se kaj obnese  :hmm: ?

ima en pri nas. skuter je 4 taken. se pravi da nebo nic iz tuninga. drugace ap se leti ja .tak ko kaki cpi, sym, saj ves kaj mislim

Objavljeno

ce se nemislis neki hitr furat pa to je ok

pa se olja ni treba tankat manjsi stroski .)

sam gre pac bol slab :BUA:

ti bo takoj prmal ko te bo en na prvem semaforju butno dol :doze:

Objavljeno

pr nas jih imamo kar nekaj na lagerju. Preden gre v prodajo ga je treba blokirat na 45 km/h. Drugače je pa prirejen na azijski trg in gre 75-80 km/h - kar je pa roko na srce kar preveč glede na njegova kolesa n pnevmatike. Imamo pa testnega z zamenjanimi kolesi, gumami, izpuh.. pa po dolgem času nabere kar čez 80 km/h

je pa ta motor namenjen drugi skupini kupcev in ne tej ki se nahaja na tem forumu

lp

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Nekaj uporabnikov foruma me je prosilo naj opišem postopek odstranitve blokade na tem skuterju.

Prva blokada je narejena na menjalniku (variomat). Varimat je narejen na principu dveh valjev med katerima teče jermenica. Z preprostim posegom lahko odstranite distančnik med tem dvema valjema. Na ta način dosežete da se valja bolj približata in posledično povečate končno hitrost.

Obstaja še nekaj blokad vendar jih ob dodatni predelavi skuterja (nove pnevmatike in zavore) ni pametno odstranjevat. (v izpuhu)

Lep pozdrav

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

pr nas jih imamo kar nekaj na lagerju. Preden gre v prodajo ga je treba blokirat na 45 km/h. Drugače je pa prirejen na azijski trg in gre 75-80 km/h - kar je pa roko na srce kar preveč glede na njegova kolesa n pnevmatike. Imamo pa testnega z zamenjanimi kolesi, gumami, izpuh.. pa po dolgem času nabere kar čez 80 km/h

je pa ta motor namenjen drugi skupini kupcev in ne tej ki se nahaja na tem forumu

lp

Prosim lepo ne delajte si reklame. Ta skuter ne gre več kot 60 z odstranitvijo blokad. Malo denarja malo muzike. Pa brez zamere.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

A ga kdo ma :yes: in kako se kaj obnese :hmm: ?

Ma ga moj frend.Enkrat je padu,cist mal, skor nc, sam na stran mu je padu se mu je pa cel kup eni piz**rij polomij tok de smo ga sam po bregu dol zapelal.LP

Objavljeno

to je drek bolš da daš mal več pa si kupiš kakiga sym euro x a kwa je pa boš pol zadovoln so rezervni deli pocen je use za ta skut pa ne wem če je kej .)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

No, najprej lep pozdrav, sm nov na forumu.

Doma imam skuter BT50QT že skor pol leta. Mam ga za vozt na šiht, ker sem imel probleme z parkiranjem in nisem hotu puščat avta na odročnih parkplacih, ker so pogosto vlamljali v vozila. Torej, men skuterček dobr služ. Do zdj še nism meu problemov, in upam da jih ne bo. Blok motorja je Hondin 4-takten, dela super. Moj že pri nakupu ni imel vgrajene zgoraj omenjene blokade hitrosti in res leti 80km/h, če nimaš močnega vetra v prsa. Nima pa pospeškov kot aprilie in gilere, ampak je varčen in pr polnem tiščanju narediš 250km z dobrimi 4 litri. Je pa zelo okreten in mimo gužve pridem prej kt z avtom, registracija pride 17k SIT za celo leto, ne rabi olja za mešanco, ampak samo za podmazovanje. Če rabš neki za po kruh in mleko in nočš prodat bajto, al pa dirkat in vozt po zadni, je ta mašinca super. :OK:

Popravljeno . Popravil y2k
Objavljeno

Prosim lepo ne delajte si reklame. Ta skuter ne gre več kot 60 z odstranitvijo blokad. Malo denarja malo muzike. Pa brez zamere.

tr00

Objavljeno

tr00

Ni res! Kr neki govorite k nimate pojma. Sploh ne vem če ste ga kdaj vidl u živo! Sm prpravlen dokazat anytime, anywhere!

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

eh vi se kr borte sam če blage nimate... :)

mam jes "športno" različico tega jajca

pa gre po ravnin 65, iz brega pa kolkr da, navije se pa do 10k rpm po obratomeru torej če je mal klanca se zvije do 90kmh sam sm moral neki filtr predelat... k original filtr daje preveč zraka pa ga zamuri tm pr 7k RPM :hmm:

ma pa kr solidne gume držijo k majka :D

tnx za info DDEAN1 okoli variomata, se že sprobava... :)

lp METHOD

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

A ve mogoče kdo je v Ljubljani še pooblaščeni serviser za te skuterje poleg Primeca?

Objavljeno

Malo denarja malo muzike.

jaz temu skuterju ne bi posebej preveč zaupal. raje dam malo več pa saj vem na čem se vozim. res pa je da če se malo voziš je pomoje čist vredu. :)

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

jz sm letos kupu ta skuter in sm naredu že 2464km brez težav tko da ne govort da so to največja jajca k teb lohka tud usak drug motor zariba ti k en motor kupš k je res firma daš tud 100.000 na firmo če ne weč drgač sm pa znjim zadovoljen usaj s tem novim modelom k za tastarga nevem kako se obnese aja pa biu sm pr mehaniku privat enmu prjatlu in je reku da če odstranš blokade pr temu motorju gre 70 men gre 55 pa ni nč odstranjen aja pa un k je reku da se je njegovmu prjatlu motor čist polomu k je un znjim padu a mislš da pr ksnem drugmu skuterju use celo ustane ha ha

post-12508-1156866860_thumb.jpg

post-12508-1156867123_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil inc1
Objavljeno

ajd ne misli da ti gre res 55, meni je tudi ditech šel 60 ko je mel blokade not pa še enga sm zadi pelu

to števc laže :grim

Objavljeno

ha ha men gre ta skuter po ravnem 75., sem valjčke zamenjal pa frgazer naštelal. sedaj čakam na fedre za sklopko da bo imel boljši pospešek pri speljevanju.

Objavljeno

Pa ne me jebat kaj tile kitajci so nori. Rajši kupim yamaho, peugeota, aprilio, gilero itd kot pa -kr.neko.kurčevo.firmo.za.katero.še.nism.slišu !

Objavljeno

No, najprej lep pozdrav, sm nov na forumu.

Doma imam skuter BT50QT že skor pol leta. Mam ga za vozt na šiht, ker sem imel probleme z parkiranjem in nisem hotu puščat avta na odročnih parkplacih, ker so pogosto vlamljali v vozila. Torej, men skuterček dobr služ. Do zdj še nism meu problemov, in upam da jih ne bo. Blok motorja je Hondin 4-takten, dela super. Moj že pri nakupu ni imel vgrajene zgoraj omenjene blokade hitrosti in res leti 80km/h, če nimaš močnega vetra v prsa. Nima pa pospeškov kot aprilie in gilere, ampak je varčen in pr polnem tiščanju narediš 250km z dobrimi 4 litri. Je pa zelo okreten in mimo gužve pridem prej kt z avtom, registracija pride 17k SIT za celo leto, ne rabi olja za mešanco, ampak samo za podmazovanje. Če rabš neki za po kruh in mleko in nočš prodat bajto, al pa dirkat in vozt po zadni, je ta mašinca super. :OK:

Ta je mal bosa o hitrosti in porabi goriva. Tud sam sem ga imel 3 tedne, pa so ga v trgovini vzeli nazaj in mi vrnili polno kupnino, ni kaj, lepo od TUŠ-a. Res da manj porabi kot drugi 2 taktni skuterji, vendar pa je klanec zanj španska vas, do 80 km/h pride pa pri vožnji navzdol. Strinjam se, da je idealen za fure po ravnem, kot naprimer, da skočiš po kruh, itd.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!