Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Kolikor je meni znano ga ne moreš registrirati,ker to ni legalno.Drugače pa menda skuter dajo na valje in izmerijo končno.Bo pa kdo drug povedal če se motim.

Objavljeno

Če je motor nov nerabiš opravlati tehničnega pregleda 4 leta. To pomeni, da ga lahko motor predelaš in narediš z njim vse kar želiš. Po 4 letih ko pride tehnični pregled pa more bit motor zablokeran vsaj tist čas, ko ti ga testerajo. Drugače nemoreš dobit registracije.

Objavljeno

Ja ,če bo vzel novega Baotiana,tisti ki sem mu ga predlagal pa bo star 4 leta že naslednje leto.Pa seveda polcaji te ne smejo ustavit in kaj posumit ,da te ne pošlejo na izrednega tehničnega ;)

Objavljeno

hvala za odgovore!

me pa zanima še to kako registrirat skuterja brez blokad?? Sem ze iskal po forumu pa so samo teme iz leta 03,06 pa me zanima ce je zdaj kej drugace al oni preverjajo hitrost??

Hvalaaaa

Jaz sem mu hkrati ko sem odpravil blokado naredil skrito stikalo omejevalca, da se blokada lahko neopazno vklopim kadarkoli in je takoj v prvotnem stanju omejen na 45 k/h. Lp.

Objavljeno

pa je to težko namontirat??

Če obvladaš zadevo, brez problema, samo vedet moraš kje se preklopi na CDI in da spelješ inštalacijo do željene točke ter zmontiraš stikalo. Lp.

Objavljeno

Ja ,če bo vzel novega Baotiana,tisti ki sem mu ga predlagal pa bo star 4 leta že naslednje leto.Pa seveda polcaji te ne smejo ustavit in kaj posumit ,da te ne pošlejo na izrednega tehničnega ;)

Zakaj pa sploh mora biti zablokiran?

Objavljeno

Zakaj pa sploh mora biti zablokiran?

Blokiran !!!

Za SLO predpise, da ne gre več kot 45km/h in da še bolj oviraš promet na kolesarsko stezo pa ne smeš, tam se lahko le gibajo vozila z pomožnim motornim pogonom z max. hitrostjo 25km/h.

Smo v državi polni nekih odbitih predpisov, tisto kar bi pa bilo potrebno uredit z vlado na čelu pa so le sanje. Lp.

Objavljeno

Če je motor nov nerabiš opravlati tehničnega pregleda 4 leta. To pomeni, da ga lahko motor predelaš in narediš z njim vse kar želiš. Po 4 letih ko pride tehnični pregled pa more bit motor zablokeran vsaj tist čas, ko ti ga testerajo. Drugače nemoreš dobit registracije.

ce prav razumem ce kupiš nov skuter ga sploh ne rabš vozt k ga registreraš in ne opravlaš tehničnga ampak sam prneses use potrebne dokumente??? al po prvem tehnčnem pregledu vela to da je 2 šele čez 4 leta??? mau sm zbegan tle :)
Objavljeno

ce prav razumem ce kupiš nov skuter ga sploh ne rabš vozt k ga registreraš in ne opravlaš tehničnga ampak sam prneses use potrebne dokumente??? al po prvem tehnčnem pregledu vela to da je 2 šele čez 4 leta??? mau sm zbegan tle :)

Samo papire neseš tehničnega pa ne rabiš delat...

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

ja neki tazga z računom seveda ;) pa tošl ne pozabi ... prodajalec ti razloži postopek ...

Popravljeno . Popravil gizmo79
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Jaz sem mu hkrati ko sem odpravil blokado naredil skrito stikalo omejevalca, da se blokada lahko neopazno vklopim kadarkoli in je takoj v prvotnem stanju omejen na 45 k/h. Lp.

Ja noro zanimivo,.in kak se to naredi neopazna blokada al kak bi se temu reklo stikalo? Zanimivo :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Tudi jaz sem kupil novega skuterja Baotian bt49qt20a, z namenom,da bi malce prihranil na stroških goriva za prevoz na delo, in se mi tudi zdi, da nekaj ne štima to z porabo, saj sem natankal za 5€, kar je 3,3l, pa sem sedaj napravil 25 km, pa mi je števec padel že pod polovico, kar pa nikakor ne podpira teorije, da je poraba 2,16 l/100km (zaradi tega sem se ravno odločil za nakup). Ali je mogoče, da števec ne kaže sorazmerno z porabo zaradi oblike rezervoarja in še bom z tem tankom napravil vsaj 75 km? Ali je to normalno za nov motor zaradi utekanja, kot je že zgoraj omenjeno, da piše uporaba prvih 300 km samo do 25 km/h, pa se tega ne držim ravno, ker se je že 47 km/h mučno peljati, in me mika že, da bi odstranil blokade, samo bom raje še malo počakal, da naredim več kilometrov. Ali sem z tako uporabo poškodoval bat ali cilinder? Sicer je to moj prvi skuter in se ne razumem tolko v te stvari na teh motorjih, se pa ukvarjam z cross motorji že dobrih 15 let, pa vem, da ko menjaš bat, skuriš en tank bencina malo bolj pazljivo z gasom, potem pa lahko tiraš z polne, pa to nikakor ne ustreza sorazmerju kot tu piše, da bi utekanje trajalo 300 km, potem lahko grem čez vikend na morje na 12 urno vožnjo :grrr .... Kar se pa tiče odstranjevanja blokad, mislim da je že bilo prej vprašanje, če se bo po tem poraba še povečala...mislim da še noben ni odgovorij kakšne ma izkušnje z tem. Pa še eno klučno vprašanje, oziroma bolj prošnja....bi lahko gdo malo kakšne slikice dal gor, koliko je blokad na teh kitajskih skuterjih...kje so in kako jih odstraniti ter kakšni so rezultati na pridobitvi moči in hitrosti, pa če je kakšno tveganje poškodbe delovanja motorja....razen seveda kazni če te dobijo na radar... :klicaj: .....

Hvala za odgovore in Lep pozdrav!

Objavljeno

Pozdravljeni!

Mam težavo z porabo novega skuterja Baotian bt49qt20a, in sicer mi pije kot zmešan. Motor je nov in sedaj trošim prvi tank bencina. Natankal sem 3,3l, nekaj pa je bilo še notri, recimo 2dl in sem sedaj napravil približno 30km, im mi indikator nivoja goriva kaže še samo četrtino rezervoarja. Če izračunam na grobo,( 3,5l delim na četrtino, kar znaša 0,875l še imam v tanku, se pravi, mi je požrl že 2,625l na razdalji 30km.....se pravi 2,625 delim z 0,3, da dobim l/100km, kar je je poraba 8,75 l/100km !!!) .... Ali je to možno sploh? Prosim pomagajte, kaj naj pogledam oziroma kaj bi lahko bilo to krivo?

LP!

Objavljeno

najprej pa rezervarjev porabi, pa boš pol videl. čisto možno da ne kaže linearno nivo goriva.

Objavljeno

Sem včeraj potegnil bencin do konca ven, pa sem ga potegnil 2.2 l, kar je pol tanka, če tank drži 4,5 l, kot piše v knjigi (kaže pa eno četrtino, se pravi da kazalec ni linearen in se bom na to moral privaditi). Se pravi cca 2,3l na 30km...kar znaša 7,33 l/100km....še vedno ogromno preveč! Drugače pa motor gre lepo, ne trokira, pospeške ima kar dobre, seveda do 47 km/h, potem pa nastopijo blokade... Tudi v prostem teku ga ne zaliva ali kaj podobnega, ker bi potem motor ugasnil....še ma gdo podobne izkušnje z tako porabo...prosim za nasvete...ali bo kar najbolje da pokličem na servis in vprašam, če je to normalno za nov motor?

Objavljeno

za okol 20 eur so na netu ....

Objavljeno

...a sem res edini z tako veliko porabo?....se nikomur niti ne sanja kaj bi mogoče lahko bilo krivo, ali pa samo moram se utečti malo motor?...

Objavljeno

Jaz prevozim z Hondo Zoomer 4-taktna nič navita končna 55 Km/h 100Km z 2 litra (100 OKT.) benzina.

Z Hondo Zoomer Polini končna 73 Km/h pa 100 Km z ca 3 litre (100 OKT.)benzina.

Objavljeno

...je pa tudi res da ce ima moped uplinjac, in ce s 95-oktancem ne klenka, je edina razlika med uporabo 95ke in 100-ke cena goriva - in nic, popolnoma nic drugega. :blush:

TeorijaECU-jevPress :grim

Objavljeno

Če je zadeva v garanciji,ne gnjavi tu,drugače je pa fajn,da narediš par 150km,pa pol jokaš!Kitajc še nikol ni naredil motorja,kakor tudi ne italjan dizla,to je pač moje mnenje in če sem koga kakorkoli užalil,se naprej upravičujem :closedeyes:

Objavljeno

Za baotiane imaš na youtbe vse lepo opisano za vse blokade na 2 taktnih mašinah in 4 takt le mal je treba znat ANG nekaj osnov ,kar pa mislim ,da nebo problem ,če maš voljo in nekaj orodja lahko to sam rešiš ....

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni! Imam zgoraj omenjen skuter, ki mi dela kar preglavice. Začelo se je ko sem ga 1x opral z kerherjem (sem pazil, da nebi preveč zalil mašine) to je bilo pred poletjem prejšno leto in od te skuter ne dela kot bi moral. Sicer sem kasneje slišal, da ko pereš skutera bi moral laufati ... žau tega nisem vedel... pustil sem ga da se je posušil nekje 1 dan in od takrat se je začelo. Ko dam na gas mašina včasih vgasne kot, da bi ga zalilo in ko pridem na križišče mašina vgasne. Poslusil sem tudi prosti tek dvigniti in znižati pa ni kaj zaleglo... tudi zrak sem poskušal in menjal svečko pa ni pomagalo. Tudi kolega, ki dela na BMW servisu za motorje je probaval ampak mašina še vedno ne dela kot bi morala, kakor se mu zazdi. Menjali smo tudi celotno mašino, saj naj bi bat šel... Tako da res več nevem kaj naj storim in ali se še sploh splača kaj z tem skuterjem saj izgubljam živce. Sem pa danes vzel svečko ven in jo očistil pa jo dal nazaj in motor zagnal za 20-30 sekund pa ga ugasnil in vzel svečko ven pa je bila svečka čisto črna... koliko sem slišal naj bi to pomenilo, da nima vredi zgorevanja. Zanima me ali ima kdo kakšne podobne težave in če pozna kakšno rešitev bi bil zelo hvaležen.

Tukaj je kratek opis skutera: http://www.baotianscooters.co.uk/baotian-bt49qt-9.php

Lep pozdrav!

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

jest sem bil bedak pa sem kupu baotiana mar bi dal več denarja kupil sem ga za 890€ pa sem naredu 311.6km pridem domu pa ne užge več ne na kurbl ne na elektriko akumulator dost povn pa nč ne vergla šu je u marolo kesam se k nisem raj kupu jamaho skuterja pa čeprav bi dal več. zamenjal sem zadnjo luč po 200 km ko je crkenla in ker sem sam mov šravfu ni garancije. kdor kupuje boatiana naj raje dvakrat premisli preden plača dej več dnarja pa se boš normaln vozu. tist k ga je mu ve kaka jajca so tu.šu m je pa štarter.za tistga k je odpru to temo de bo tihu .

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!