Bambi61 Objavljeno Maj 29, 2012 Opozori Objavljeno Maj 29, 2012 Uporabi viamichelin, ki lepo izračuna tudi cestnine. http://www.viamichelin.com/ Od trsta do rima te stane 44,20 EUR, skoraj več kot za bencin, če ti malo pije, kar je huda zadeva. To je 671km, pri porabi recimo 4,5l = 30,195L x 1,830 = 55 EUR. Opasno. Najboljše da greš z vlakom.Bo ceneje in hitreje!! solorider in sayo 2
urkoman Objavljeno Maj 29, 2012 Opozori Objavljeno Maj 29, 2012 Tistim, ki gledajo na porabo, dam po eni strani prav, saj stem manj ogrozajo sebe in druge na cesti, ga ne tiscijo, bravo.
Snečer Objavljeno Maj 29, 2012 Opozori Objavljeno Maj 29, 2012 Mislim, da je poanta v tem koliko stanejo italijanske avtoceste, kasneje pa se je debata prevesila v porabo goriva, ker je pač nekatere zmotilo, da se kdo vozi z varčnimi motorji. halls in Vodnar 2
matjazg Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 Hvala. Za cestnine ali morda vinjeto sem prašu. O porabi je baje nekje druga tema. Ta me ne zanima. Če bi imel namen šparat gorivo, si nebi motorja kupu. Zanima me zrad tega, ker sploh ne vem kje se bova, s kolegom točno vozila. Dva trajekta imava že rezervirana in plačana. To je iz Zadra v Ankono in iz Sicilije na Sardinijo. Baje da se da iz Sardinije na Korziko v septembru brez rezervacije in iz Korzike na Italijo prav tako. Bo pa na potovanju tudi nekaj avtocest, če hočva kam pridet.
Sinki Objavljeno Maj 31, 2012 Opozori Objavljeno Maj 31, 2012 Tukaj na tem linku lahko pogledaš koliko te košta atocesta po kateri se želiš peljati, po Italiji so vse avtoceste plačljive in nimajo še vinjet. http://www.autostrade.it/
lord marduk Objavljeno Junij 3, 2012 Opozori Objavljeno Junij 3, 2012 končana tura Metlika - Pariz. 2000km, 5 dni... 1.dan: 600km: Metlika-Piazzenza / Rivergazzo: samo avtocesta... da te vbije, sonce 30°C 2.dan: 360km: Rivergazzo-Nica: razen vožnje skozi Genovo in gužvo na obali, soliden dan, oblačno 25°C 3.dan: 320km: Nica-Die (Francija): fenomenalno, par malih prelazov, prelepa narava, kanjon in jezera okoli Castelana. jasno 20°C 4.dan: 430km: Die-Moulin: vse možne ceste, od gorskih, ravninskih, fenomenalno ovinkastih, do skoraj gozdnih. jasno 25°C 5.dan: 320km: Moulin-Pariz: dež prvih 100km, večinoma sama ravnina ker sm šel najkrajšo možno pot... dež 15°C porabljeno okoli 700€ (350€ na osebo) brez incidentov in neljubih situacij, brez ustavljanja policije... v pričakovanju položnice... je radar flešnu pr dobrih 50km/h skozi naselje avgusta pa povratek skozi Alpe :) PS: zdej pa pucanje motora :S sand66, aders, PMitja in 5 others 8
Vodnar Objavljeno Junij 27, 2012 Opozori Objavljeno Junij 27, 2012 Kako je v Italiji s cestninami na avtocestah? Vinjeta ali plačevanje cestnine na mitnicah? Se pa najde tudi dosti hitrih cest, tudi štiripasovnih, brez cestnine, po katerih se prav hitro potuje ... pač kakor kje...
rdeci_vragec Objavljeno Junij 28, 2012 Opozori Objavljeno Junij 28, 2012 Midva imava ze rezerviran trajekt Livorno - Barcelona 8. junija in povratek Barcelona - Livorno 23.6 Nekako imava v planu ob obali do gibraltarja pa v portugalsko ter po celini cez madrid nazaj. Veliko je bilo tuhtanja, ali s trajektom ali ne, vendar ce greva po avtocesti do barcelone z eno nocitvijo vmes, bi prisparala cca. 30€ (ce se cene bencina ne dvignejoprevec ), bi pa prisla v barcelono zmatrana od avtocest. Tako pa imava kabino na trajektu v ceni, in prideva v barcelono spocita, in ob pristanku v barcelono pozno zvecer greva direkt v kamp pred valencio. Cena trajekta (povratna) s kabino, za dve osebi in motor je cca. 460€. Rezirvala pa sva jo cca. konec februarja. Ce se kje srecamo na poti, bi blo fajn. LP, Miha. Misija Spanija-Portugalska je zakljucena. Bilo je res zelo zelo fajn. Vreme idealno, kaka stopinja C kje prevec, vendar v dobrih dveh tednih nobenega dezja. Sla sva pa v kontra smeri kot misljeno na zacetku, torej iz barcelone najprej v andorro, nato prek Madrida do Aveiro, Porto, Cabo da roca, Lizbona pa do juga Faro, Tarifa, pol Sevilla, Malaga pa po obali Valencia pa nazaj Barcelona. Slike pa kje drugje. Stroskovno sva prisla bolje skozi kot sva na zacetku upala. Vse noci sva kampirala, jedla pa malo najine specialitete v loncu, malo sendviče, malo zunaj po restavracijah... bavdek 1
bavdek Objavljeno Julij 7, 2012 Opozori Objavljeno Julij 7, 2012 Tako kot je napisal gusar, je to šele v povojih. Plan je drzen in prijeten in zakaj ne izvedljiv. Nekako sva se z gusarjem domenila, da bi si pač ogledali čimveč znamenitosti, tudi na račun kakega dneva več. Vse skupaj pa mislim, da tisti, ki bomo resni, se moramo tako vsaj 2x prej dobiti in kot je dejal gusar določiti idejnega vodjo itd.. Mislim, da bi morali se dobiti že v začetku Marca, ap pol za finiš nekako 14 dni pred pokretom. Drugače pa vsi predlogi zeloooooo dobrodošli. Kar se pa tiče skupine je pa tako. Kar se zmenimo na sestanku in določimo vodjo ter traso, potem je to to (mogoče gre za malenkost odstopanj). Seveda lahko pride do kakšnih nepredvidenih težav. Če pa kateremu vmes ne paše in začne težiti, se mu pač zahvalimo za prijetno družbo in naj gre po svoje.Mislim, da je tako prav, da ne ovira še druge. še enkrat povdarjam, da gre zgolj za prijetno furo, druženje, v prvi vrsti za motoristične užitke, če vse to skupaj povežemo še z kaj koristnim, pa je to terna.
Bremzer Objavljeno Februar 15, 2014 Opozori Objavljeno Februar 15, 2014 Nenajdem prave teme in bom kar tu napisal ! Kompas Zagreb organizira enodnevni izlet z avijonom na Avtomobilski sejem v Ženevo ! Možnost prijave tudi v Novem mestu na potovalni agenciji "Potnik"
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se