Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

vrjetno ga je prodajal en lušten mlad moški :004

ne morš vseh po seb sodit...  :P

 

Jaaaaa in to senkvenčni se menja na 40K kil.

a "senkvenčni" pride od sendviča z rdečim zeljem ? spet ena leva švabska fora....  :lol:

jermeni so ali klinasti ali zobati...razen če niso spet kakšne nove lupilne fore za dnar cuzat.zgruntal pr propelerčkih

Moj olja ne pije, benza pa 3,8l/100 km

3,8l/100km spije meni tudi štirka če je treba ... aja sam da je bla s svojim pogonom marsikje kjer bi razne kvazi endure pripeljali s helikopterjem ... pa kjer so rabili tri porivače zadaj ...sm mal seniln pa se mi ne da spomina preobremenjevat ker bi se še kaj našlo.... :grim

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo, brez velikega onesnaževanja, vedno na cilju, nenevarno za srce in krvni obtok, brez kofeina in nikotina pa še material ne trpi.

Sami plusi ti rečem.

 

Se mi pa zdi skoraj neverjetno, da bi mi tu kdo svetoval, naj zavestno kršim predpise. To bi bilo zrelo za pregled pri psihiatru glede samomorilskih in ubijalskih nagnjenj. Na cesti nisi sam.

 

:OK: Bravo - majstore.

 

Ti si idealen voznik za BMW-ja. Za GS-a pa sploh. Na način kot ti motoriraš ( po tvojih navedbah) so vse poškodbe in okvare na slikah, ki jih tako orgazmično popač na MS nemogoče.

 

Ti povem - bil bi prvi na svetu sploh, ki bi naredil 1.000.000,00 km brez servisa in brez česarkoli.

 

In ja, lepo da si končno uvidel in si priznal, da za okvare in lome materiala na tvojih "prilimkih" NI kriv motor, ampak VOZNIK.

 

Alejujaaaaaaaa. :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima veze kak voziš bemfla, slej ko prej si na servisu

Imaš prav. Ko sem imel Piaggio MP3 400 sem bil vsako leto na servisu - servisni interval na 4000 km - sedaj pri GS -u bom pa (če bo šlo tako naprej, kot sem štartal lani) celo dvakrat na leto - lansko sezono malček manj kot 15.000.

Kaj če bi ti raje hokej gledal, ne pa da tlele pišeš bedarije. Je že tri nula!!!!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je Honda CBX 550F porabila 3,5l-ko sem jo peljal na servis v Trst s 70km/h.

Zakaj sem jo peljal na servis v Trst? Ker je zaribal ležaj na glavni gredi in takrat tu ni bilo servisa.

Zakaj je zaribal? Tovarniška napaka. Po vsem svetu se jim je dogajalo isto.

Ali sem kupil še kakšno Hondo? Še 10. Vse so, oziroma delajo brez problemov.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je Honda CBX 550F porabila 3,5l-ko sem jo peljal na servis v Trst s 70km/h.

Zakaj sem jo peljal na servis v Trst? Ker je zaribal ležaj na glavni gredi in takrat tu ni bilo servisa.

Zakaj je zaribal? Tovarniška napaka. Po vsem svetu se jim je dogajalo isto.

Ali sem kupil še kakšno Hondo? Še 10. Vse so, oziroma delajo brez problemov.

Stari, ti si Hondalover :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Raje en dan na Yamahi kot življenje na bemfl-u :kva2: (servisu)

Popravljeno . Popravil igorkr
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš prav. Ko sem imel Piaggio MP3 400 sem bil vsako leto na servisu - servisni interval na 4000 km - sedaj pri GS -u bom pa (če bo šlo tako naprej, kot sem štartal lani) celo dvakrat na leto - lansko sezono malček manj kot 15.000.

Kaj če bi ti raje hokej gledal, ne pa da tlele pišeš bedarije. Je že tri nula!!!!

a se sploh splača met bmfla za tolk mal kilometrov? :mellow:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se sploh splača met bmfla za tolk mal kilometrov? :mellow:

Ne smem prehitro do 200.000, ker pravte znalci, da je potlej za v prešo... Pa sedaj pri 130.000 že mal bremzam :-(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

921516_535558646487011_1858932834_o.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

boljše da ne ja....

 

 

star Japonski stroj pa lepo teče in pobira nagrade.... :D

 

51670_G08_W01.jpg

A bi ti še kakega Italijana gor nalimal, da se ne boš samo na druge palil... Pa kakšno italijansko olje... Seveda v svojo temo, da navš tle smetil....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ovdje je i vozač sa sela...

nije bitno, važno da je motor sa Japana

 

zmagu, zmagu, tralala zmagu  :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za šankom v gostilni sta Slovenec in Japonc.
Pa se Japonc začne hvalit kako dobro obvlada borilne veščine.
“Pa pokaži kaj znaš ” izjavi Slovenc.
Japonc udari, da se Slovenc kar zloži na tla.
“Kaj je blo to?” ga vpraša.
“Nekaj Japonskega – udarec od dju-djitsuja.”
Sedita nekaj časa, ko ga Japonc spet udari, da Slovenca odnese na pol gostilne.
“Kaj je blo to?” ga vpraša.
“Nekaj Japonskega – udarec od kung fuja.”
Spet sedita nekaj časa, ko Japonc spet udari, da je Slovenc eno uro v nezavesti.
Ko se zbudi ga vpraša kaj je blo to.
“Nekaj Japonskega – udarec karateja.”
Pa gre Slovenc iz gostilne in se vrne čez nekaj časa, mahne Japonca da
je kar cel teden v komi.
Ko se zbudi, vpraša Slovenca kaj je blo pa to.
"To je bilo pa nekaj Nemškega-kardan od GS-a!" :lol1: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Brez komentarja! :-)
>
> Nekoč se je na neki kmetiji zgodilo, da je konj padel v živo blato.
> Nikakor se ni mogel izvleci.
> Zagledal je kuro in ji rekel, naj
> poklice kmeta na pomoc. Kura je takoj odhitela iskat kmeta, ker ga ni
> nasla, se je usedla na Kawasaki Versys, pripeljala do konja, zavezala vrv za
> branik vozila in konja resila.
>
>
> Nekaj dni kasneje je kura padla v zivo blato in se nikakor ni mogla
> izvleci. Zagleda konja in mu zakrici naj gre po Kawasaki Versys, da jo
> izvlece. Konj je sprevidel, da ni veliko casa in ji je rekel, da bo
> stopil preko mlake, ona pa naj se prime za njegovo moskost.
> Tako sta storila in kura je bila resena.
>
>
> NAUK ZGODBE:
> - ce imas konjskega tica, ne rabis Kawasakija, da bi se kure obesale nate!
>
> Torej, ko dedcem zmanjka moskosti, si kupijo motorje, Kawasaki,Suzuki,Yamaha..... :lol1: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za šankom v gostilni sta Slovenec in Japonc.

Pa se Japonc začne hvalit kako dobro obvlada borilne veščine.

“Pa pokaži kaj znaš ” izjavi Slovenc.

Japonc udari, da se Slovenc kar zloži na tla.

“Kaj je blo to?” ga vpraša.

“Nekaj Japonskega – udarec od dju-djitsuja.”

Sedita nekaj časa, ko ga Japonc spet udari, da Slovenca odnese na pol gostilne.

“Kaj je blo to?” ga vpraša.

“Nekaj Japonskega – udarec od kung fuja.”

Spet sedita nekaj časa, ko Japonc spet udari, da je Slovenc eno uro v nezavesti.

Ko se zbudi ga vpraša kaj je blo to.

“Nekaj Japonskega – udarec karateja.”

Pa gre Slovenc iz gostilne in se vrne čez nekaj časa, mahne Japonca da

je kar cel teden v komi.

Ko se zbudi, vpraša Slovenca kaj je blo pa to.

"To je bilo pa nekaj Nemškega-kardan od GS-a!" :lol1: 

To je tvoja PRIREDBA, v resnici je bilo nekaj JAPONSKEGA: VERIGA OD KAWASAKIJA (lanac od Kawasakija)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motiš se, bil je kardan od BMWja. To današnji pretepači uporabljajo, potem pa slike polomljenih krožijo po netu.

brez kreganja, v originalu je bil bosanc in kurblvela od Fapa :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skoraj bom imel 100.000 km - na 1100 rt-ju - ali ga naj vržem vstran?

kaj sploh cakas? de raznese kerdan? prodej enmu verniku dokler je se cas! :P

pa na tacho tuning ne pozabi. ke ene 36400km bo lih prav.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri teh km mora it pri BMW-ju na štor najmanj ...

 

79592063.jpg

 

Ker drugače, lahko samo sredinca stegneš

 

6220791-M.jpg

 

:D

Popravljeno . Popravil gift
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!