Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Tega podatka nimam, ker je smešn. Suha teža je brez vseh tekočen, skratka nevozen.

Fahrberajt ima moj nekaj čez 200kg, ker nimam abs in drugih ultra lahkih in dragih materialov.

 

Sicer pa sedem nanj normalno, se mi ni treba na tank vležt.

 

Tvoj hp4 ima 3x več PS od mojega, pa gre mogoče le za 30% hitreje, itak vse daleč preko dovoljenega. Skratka smešne primerjave daješ, z motorjema, ki sta povsem različna, bmw samo za na stezo, moj kamorkoli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V čem bi bil BMW boljši? saj mojega tudi pravilno obujem pa se peljem tam, kjer gska ne pride do cilja. Večina "avanturistov" pa si gske opremi in navleče gor navlako, tako da k tankovski teži doda še dodatno sidro. Ni čudno da vse popoka in se zakoplje.

Napako delaš, da vztrajno primerjaš svoj motor z GS1200, primerjaj ga z GS800, to je bolj tvoj razred. Za solo dolge ture s kombinacijo terena, bi izbral GS800 ADV, ne 1200.

Če se pa voziš v dvoje je dobro imeti kak kubik več, ker malemu motorčku hitro poide sapa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tega podatka nimam, ker je smešn. Suha teža je brez vseh tekočen, skratka nevozen.

Fahrberajt ima moj nekaj čez 200kg, ker nimam abs in drugih ultra lahkih in dragih materialov.

 

Sicer pa sedem nanj normalno, se mi ni treba na tank vležt.

 

Tvoj hp4 ima 3x več PS od mojega, pa gre mogoče le za 30% hitreje, itak vse daleč preko dovoljenega. Skratka smešne primerjave daješ, z motorjema, ki sta povsem različna, bmw samo za na stezo, moj kamorkoli.

Ni ti treba imeti kompleksov, v tvojih letih tudi jaz nisem imel takega motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tvoj makiato ima suh 181kg.

jst pa mislik, da Snecijevi strokovnosti z razgledanostjo in veliko prakso v motorizmu, veliko testnih kilometrov z vsemi različicami in proizvajalci , težko kdo parira, tako da motolover, nisi kompetenten, da sploh lahko raspravljaš na bilo katero temo, ker Sneci je persona, ki jo na tem forumi in širše ne more nobeden nadomestiti, bog ne daj pa se spuščati v razpravo, v kateri si že vnaprej opsojen, da tej superiornosti ni moči konkurirati :blush:

Popravljeno . Popravil duce749
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga nisem začel primerjati, to so začeli goreči ljubitelji bavarske znamke in kar naenkrat sem baje tudi postal fanatični privrženec kawasakija.

Pa sem lepo pojasnil, da je bil to pač motor, ki mi je bil najbližje v trgovini, pač je tako naneslo.

 

Se pa strinjam, gs800 mi je kar všeč, žal bi morali malo dizajn in določene detajle popravit pa bi bilo ok.

 

Glede vožnje v dvoje pa ti lahko povem, da na er6 sapa ni nikoli pošla in sva v dvoje pripeljala na lokacije kot vsi ostali.

 

Pozabljaš, da "velike" endure imajo morda res 100ps+ vendar tudi 70kg več, kar pomeni da že na suho vozijo eno osebo več. Zato pri manjšem in lažjem motorju moč sploh ni problematična, saj je toliko lažji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napako delaš, da vztrajno primerjaš svoj motor z GS1200, primerjaj ga z GS800, to je bolj tvoj razred. Za solo dolge ture s kombinacijo terena, bi izbral GS800 ADV, ne 1200.

Če se pa voziš v dvoje je dobro imeti kak kubik več, ker malemu motorčku hitro poide sapa.

Snecer nerabi on sploh nerazume kaj je navor,ne prehiteva,vozi po predpisih in je zaljubljen v svojo "žensko" ropotulco ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni ti treba imeti kompleksov, v tvojih letih tudi jaz nisem imel takega motorja.

 

Oprosti, ampak nakup SS motorja z 200PS, to nimam niti v podzavestnih željah ali kakšnem vzporednem življenju. Niti enega razloga ne najdem, da bi na tak motor sploh sedel oziroma legel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snecer nerabi on sploh nerazume kaj je navor,ne prehiteva,vozi po predpisih in je zaljubljen v svojo "žensko" ropotulco ! !

 

Če nisi objesten in voziš z glavo, je prehitevanja malo pa tudi naložen z dvema še vedno bolje vleče od solidnega avtomobila, torej?

 

Moj motor ima soliden navor, če te že zanima, si moreš mislit, da ga ima toliko kot ZX-6R, SS raketa? :) in to pri bistveno nižjih obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker se s tem lahko normalno voziš, ah ja.

Po moje ima 100ps premalo.

Sem morda napisal kaj o načinu vožnje? Ne! Napisal sem, da je ta motor boljši od konkurence - če ti ni jasno, gre se za tehnične zmogljivosti. Ampak ne, "bmw haters" zmeraj poiščete (oz si zmislite) nek info, da lahko potem pišete kako ti motorji niso v redu... MS forum je očitno je zmeraj bolj podoben otroškem vrtcu, ti si pa eden najglasnejših otrok (oz cmer). In če se ti ne znaš normalno voziti z motorjem, ki ima več kot 65 konjev, morda ni težava v tipu motorja, ampak v tebi.

Najboljše je pa itak, ko nekdo, ki je v življenju morda največ 4 motorje poizkusil (od tega je seveda en apn, drugi pa tisti iz avtošole), komentira in pametuje o motorjih, ki jih nikdar ni vozil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leta 1987 sem imel KLR650, z njim sem se vozil na Zvoh nad Krvavcom, po stopnicah na Bernardinu in še kam. Ni pa bil za neke dolge ture in za vožnjo s prtljago.

Vsak motor ima svoj namen, GS je Range Rover med motorji. Namenjen je za ceste, da se ga pa čisto lepo peljati po terenu. Snecer, malo greš že čez rob s šinfanjem motorjev, ki jih nikoli nisi peljal.

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah no....pred 2 leti sm si hotu kupit dober motor........neki časa sm gledu BMWje.................na koncu sem kupil

 

kravasaki.................še 1x ga bi :D

 

 

aja...sj ga bom WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa vprašam kakšna fora, razen marketinška je to, da reklamiraš izdelek, da ima 200PS in da gre dobrih 300km/h?

 

To so pa res pomembni podatki s konkurenco. Kolko sem teste videl (pa še to je nerelevantno, ker testirajo maherji) so tile SS povsem skupaj. Ne rečem pa, da BMWju ni ratalo, vendar to je nesmiselno. Ne moreš in ne smeš...

 

Tebe vprašam, če se lahko normalno voziš s1000rr, 50 mesto, 90 zunaj...

 

Oziroma daj nam povej zakaj imaš 1000RR, ker pač ne razumem... kam se z njim voziš? kombi in na stezo? al do prvega lokala, da spustiš pulz.

 

Jaz bi se lahko vozil normalno s 1000rr, saj ima ziher programe, no kolikor je mogoče sploh govoriti o neki normalni drži, ležanju. Že to mi ni normalno. Da ne govorimo o krmilu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  Snecer !  Nebom se spet s teboj spuščal v neskončno polemiko,kajti zgleda nekako takole,če primerjam moj moped z tvojim motorjem,kot bi se ti voznik Versisa prepiral z kakim lastnikom Tomosa BT-eja na 5 prestav (če jih sploh ima)ga premalo poznam !

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leta 1987 sem imel KLR650, z njim sem se vozil na Zvoh nad Krvavcom, po stopnicah na Bernardinu in še kam. Ni pa bil za neke dolge ture in za vožnjo s prtljago.

Vsak motor ima svoj namen, GS je Range Rover med motorji. Namenjen je za ceste, da se ga pa čisto lepo peljati po terenu. Snecer, malo greš že čez rob s šinfanjem motorjev, ki jih nikoli nisi peljal.

 

GS je po svoji zasnovi univerzalec, ja motor, ki si bi ga vsak želel.

 

Samo ko pa vidiš koliko stane in da zadeva ni tako kvalitetna ter da ima čudne okvare, (mene najbolj skrbi toliko elektronike), potem se upravičeno vprašaš, če ne gre za nateg. Poleg tega, da je objektivno grd :) je pa bmw in to bo ateje vleklo v trgovine in v leasing.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa vprašam kakšna fora, razen marketinška je to, da reklamiraš izdelek, da ima 200PS in da gre dobrih 300km/h?

 

To so pa res pomembni podatki s konkurenco. Kolko sem teste videl (pa še to je nerelevantno, ker testirajo maherji) so tile SS povsem skupaj. Ne rečem pa, da BMWju ni ratalo, vendar to je nesmiselno. Ne moreš in ne smeš...

 

Tebe vprašam, če se lahko normalno voziš s1000rr, 50 mesto, 90 zunaj...

 

Oziroma daj nam povej zakaj imaš 1000RR, ker pač ne razumem... kam se z njim voziš? kombi in na stezo? al do prvega lokala, da spustiš pulz.

 

Jaz bi se lahko vozil normalno s 1000rr, saj ima ziher programe, no kolikor je mogoče sploh govoriti o neki normalni drži, ležanju. Že to mi ni normalno. Da ne govorimo o krmilu.

tak moped ne moreš vozit - oziroma ga ne iskoristiš, če voziš "normalno"....še mojga težko :D

 

In kdor ga vozi "normalno" vse zamuja...........si bo potrebno kar priznati...zunaj mesta....mora peti, drugače je lesen in trd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebom se spet s teboj spuščal v neskončno polemiko,kajti zgleda nekako takole,če primerjam moj moped z tvojim motorjem,kot bi se ti voznik Versisa prepiral z kakim lastnikom Tomosa BT-eja na 5 prestav (če jih sploh ima)ga premalo poznam !

 

Maš dodatno šajbo na svojem, da se lahko preko 90km/h na uro pelješ, ker nimaš vratnih mišic kot Kličko?

 

BT je imel 5 prestav, sem vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tak moped ne moreš vozit - oziroma ga ne iskoristiš, če voziš "normalno"....še mojga težko :D

 

In kdor ga vozi "normalno" vse zamuja...........si bo potrebno kar priznati...zunaj mesta....mora peti, drugače je lesen in trd

 

No eto. Itak da si ga kupiš, da "malo" priviješ", položiš ipd. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa vprašam kakšna fora, razen marketinška je to, da reklamiraš izdelek, da ima 200PS in da gre dobrih 300km/h?

 

To so pa res pomembni podatki s konkurenco. Kolko sem teste videl (pa še to je nerelevantno, ker testirajo maherji) so tile SS povsem skupaj. Ne rečem pa, da BMWju ni ratalo, vendar to je nesmiselno. Ne moreš in ne smeš...

 

Tebe vprašam, če se lahko normalno voziš s1000rr, 50 mesto, 90 zunaj...

 

Oziroma daj nam povej zakaj imaš 1000RR, ker pač ne razumem... kam se z njim voziš? kombi in na stezo? al do prvega lokala, da spustiš pulz.

 

Jaz bi se lahko vozil normalno s 1000rr, saj ima ziher programe, no kolikor je mogoče sploh govoriti o neki normalni drži, ležanju. Že to mi ni normalno. Da ne govorimo o krmilu.

Kakšna pa je fora, da imaš v reklami za Milko vijolično kravo? Vse je z namenom prodaje ...

Podatki s konkurenco so pomembni, ker so tudi tebi takrat pomembni, ko ti udrihaš (velikokrat neupravičeno) po drugih motorjih. In če jih testirajo "maherji", to morda pomeni da jih tudi maherji (poleg "nemaherjev" seveda) vozijo. Zakaj je nesmiselno? Ker se to tako TEBI zdi? Komu drugemu pa se ne zdi tako. In zakaj ne smeš? Imaš dirkališča. Če te zanima samo topspeed imaš nemški autobahn, pa Nardo...

Zakaj imam RR-a? Ker se rad peljem z njim (kje, kam in kako - to je povsem moja stvar in te ne rabi brigat). In ker si ga lahko privoščim.

Kaj je TEBI normalno, je izključno TEBI. Meni se tudi ne zdi normalno, da maratonci tečejo preko 40km in jih zato NE šimfam oz tega športa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prav tale motormi da mislit. kako so Evropejci konceptualno cca 15-20 let za Japonci. 

 

Honda je nardila najbolšo enduro na svetu, neverjetn stroj k je bil na asfaltu odličen, in je vseeno dobro prenašal grd makadam in lepa brezpotja. S psihotom za belanco je zmogel tud zelo grda brezpotja. Africa Twin je bla narjena 1989!

 

BMW eno konkretno in suvereno GSo nardi leta 2000

 

Konc devetdesetih Honda nardi CBR 900. 4 bati, počez čez grušt. Užasno hitr motor. Neverjetno močn, zanesljiv, prožen....merilo za svojo klaso. Iz nje so nardili miljon izpeljank. CBR600, CBFin Hornet 600, pa CBF1000, pa Hornet 900 in še CB1000R in še CBR1100XX

 

Ko BMWju pade na pamet narest motor s štirimi bati počez čez okvir je že leto 2004. Še pet let porabijo da se znebijo kardana in tralalalaleverjev. S1000RR je konceptualno ulovil CBR, in ker so Japonci že nehali računat s supersportivami, jih tud nabije in postane merilo v klasi. Čeprav je ZX10R strašno blizu. Smo leta 2013 ko iz te super rakete nardijo naked, in po netu krožijo slike turistično pošminkanga nakeda s poloklepom. 

 

Honda in Yamaha sta z raznimi CBFji in FZji ta segment že dobro oskubla. Ker mislijo naprej, na trg pošljeta igrače za malo denarja. Energetsko učinkovite zadevšne z eno platformpo in novimi ekologiji prijaznimi motorji. Kulske ropotulje iz serij  NC in MT07

Nekdaj je bilo tako, da so japonci kopirali evropske avte, jih izboljšali in jih uspešno prodajali (oz. jih prodajajo). Ja, včasih so japonci bili za evropejci, zdaj pa več ne.

 

Sedaj je tako, da je BMW uspešno kopiral japonski superšportni motocikel, ga izboljšal in ga tudi uspešno prodaja. Ja, včasih je BMW imel nekatere motorje slabše od japoncev, sedaj pa več ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pač radoveden in vprašam za nagibe pri nakupu SS motorja in lokacije, kamor se lahko vozim.

 

Lahko bi si kupil SS motor, torej komot si ga lahko privoščim, samo ne vem kaj naj z njim. Lepi so za gledat, tudi bmw je lep, sedeži mi izgledajo neudobni, naše uničene ceste ceste, ležanje na tanku, zmogljivosti daleč onkraj dovoljenega.

Sopotnica bi verjetno preklinjala sedež in držo, kovček je malo smešno gor dat... nahrbtnik pa itak samomor.

 

Vsi znaki kažejo na to, da bi bil to čisti strel v koleno. Še čoperja bi prej kupil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš dodatno šajbo na svojem, da se lahko preko 90km/h na uro pelješ, ker nimaš vratnih mišic kot Kličko?

 

BT je imel 5 prestav, sem vozil.

Zdaj šele vidim od kje tvoje znanje motoroznanstva ???Po  tvoje z 90 Km/h niti 2-ge prestave od 6-tih nepotrebujem (prva do blokade 157 Km/h) !

Ps: enkrat se boš moral res pri meni oglasit bova šla na AC do prvega priključka (najprej pogledamo,da ni policije) nazaj doboš 1 Km fora pol boš pa videl kako zgleda, ko bo nekaj  mimo peljalo z realnimi 270 + Km/h in z šajbo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj šele vidim od kje tvoje znanje motoroznanstva ???Po  tvoje z 90 Km/h niti 2-ge prestave od 6-tih nepotrebujem (prva do blokade 157 Km/h) !

Ps: enkrat se boš moral res pri meni oglasit bova šla na AC do prvega priključka (najprej pogledamo,da ni policije) nazaj doboš 1 Km fora pol boš pa videl kako zgleda, ko bo nekaj  mimo peljalo z realnimi 270 + Km/h in z šajbo !

 

Pri takšnem agregatu kot ga imaš, lahko komot nonstop v 6. voziš, saj to mate radi bmwjaši, da se nič ne šalta al pa gre za previdnost, da ne bi kaj popokalo v menjalniku.

 

Se pa lahko oglasim pri tebi enkrat, ti bom pomagal oporoko sestavit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pač radoveden in vprašam za nagibe pri nakupu SS motorja in lokacije, kamor se lahko vozim.

 

Lahko bi si kupil SS motor, torej komot si ga lahko privoščim, samo ne vem kaj naj z njim. Še čoperja bi prej kupil :)

Nemoreš BMW je vstavil proizvodnju čoperjev - premalo povpraševanja,predvsem je bil v rangu čoperjev predrag !

Ps:še malo pa te prepričamo, da je BMW dober in predrag motor ! :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri takšnem agregatu kot ga imaš, lahko komot nonstop v 6. voziš, saj to mate radi bmwjaši, da se nič ne šalta al pa gre za previdnost, da ne bi kaj popokalo v menjalniku.

 

Se pa lahko oglasim pri tebi enkrat, ti bom pomagal oporoko sestavit.

Oporoka je že sestavljena nemoreš več nanjo vplivat. A zdej si že prešaltal iz kardana na menjalnik - tudi menjalnik imam v rezervi, če bo kaj pokal,bi ti ga slikal pa se mi neda je konzerviran in zavit !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!