Noise Objavljeno Avgust 14, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2001 Sem nabavil spodnjega bencinerja - gorilnik, ki gre na plin kartuše, white špirit, bencin 91-95-98, parafin, potencialno tudi na diesel)... Se zajebavam z "delovanjem" na bencin že nekaj dni in moram rect, da mi vedno boljše ratuje... A mate vi ki potujete kakšne izkušnje s tem? Predvsem bi mi prav prišel kakšen prakticen nasvet (ali pa celo skupno prakticiranje) o nastavitvi ustreznega pritiska (kako veš kdaj je prevec in kdaj premalo)... Sicer pa mislim, da bi moral biti takšen gorilnik obvezen spremljevalec vseh popotnikov... predvsem kamperjev... //0iSe />aTa -=> //otos/et.co//
pegaso Objavljeno Avgust 15, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2001 Jaz imam gorilnik od CAMPINGAZ-a (mislem da se tko napiše), ki je na kartuše s protipovratnim ventilom, kar je zlo pomembno, saj lahko daš gorilnik dol in npr. lucko gor, brez da bi moral cakat da je kartuša prazna! Ce nimaš takšnega s samodejnim vžiganjem na pozabi na vžigalnik ali pa ti ostane samo kamen ob kamen! Glede kartuš tega proizvajalca lahko recem da jih dobiš povsod po Evropi, Angliji, le pri nas ob morju sem jo lansko poletje iskal kar lep dopoldan-vmes nas je pestila žeja , ker jih je pac v Hervisu zmanjkalo, in potem sem jo našel nekje drugje. Je pa seveda ta tvoj na bencin zlo dobrodošel kje bogu za hrbtom, saj ce se imaš namen od tam vrnit, potem je tank sigurno na full in ni variante da bi ostal brez ognja na gorilniku! Glede pritiska pa mislim da boš hitro izvedel kdaj je premajhen oz. prevelik LP pegaso LP pegaso
Ice Objavljeno Avgust 16, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2001 pri benc koherju je tako: odvisno od firme ali pa pumpas toliko casa kolikor se ti da,seveda s posledicami,da vecji kot je pritisk na zacetku slabse lahko naravnas plamen (npr.whisperlite 600).jaz napumpam nekje do 3/4 (rocica gre ze tezko gor in dol) in imam potem za par dni mir. ----------- at 200 mph you have no friends
Noise Objavljeno Avgust 23, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 23, 2001 Kako zaboga za par dni mir, a ga ne ugasneš tako da spustiš ven pritisk s tem da obrneš flašo na off pozicijo (in tako hkrati odstraniš bencin iz "fuel line") ?? Ker jaz ga vedno znova napumpam, skuham, izklopim (spustim pritisk), spravim pumpico posebej in spakiram. Se mi zdi da je lažje napumpat kot pa spucat (no sej pucat tud ni panike, pac 5 minut dela, samo zgleda ne najboljš ko imaš razstavljen celoten gorilnik)... So pa moje zacetne težave odpravljene; vzrok ni bil v mojem kvazi neznanju temvec v gorivu/flaški... Zadeva je malo "štekala" in se je na ON poziciji (ko mora kao vlect bencin) po nekaj minutah zacela mašiti in prekinjati dovod goriva... Sem najprej mislil da je vzrok v zjebani pumpici, zadevo sem 2x reklamiral in koncno sam ugotovil da mora bit nekaj narobe z gorivom -- zlil stran, spucal flašo in nalil novega --> dela kot šus ! //0iSe />aTa -=> //otos/et.co//
Luka Objavljeno Avgust 24, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2001 Jaz mam nekak rajsi plinski gorilnik. Res da moras kartuse posebej kupovat, ne pa kar iz tanka benza jemat, ampak za uporabo je pa neprimerno bolj varen, enostaven, majhen, lahek ...
Ice Objavljeno Avgust 24, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2001 noise,jaz pritiska nisem ven spuscal.se da pa flasa z bencom odklopiti od gorilnika. ----------- at 200 mph you have no friends
Noise Objavljeno Maj 16, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 16, 2003 Krasno deluje, moram rečt. Ko se navadiš upali v prvo, tudi če dajem gor/dol. Pa fajn je, da lahko tudi na običajne kartuše (na navoj) zadevo teram...
gorazd Objavljeno Maj 17, 2003 Opozori Objavljeno Maj 17, 2003 :blink: Kolko pa taka praktična stvar stane?
Noise Objavljeno Maj 17, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 17, 2003 :blink: Kolko pa taka praktična stvar stane? Mah kaj pa vem kolk sem dal, tam cca 20-25 jurjev se mi zdi...
Tratnjak Damijan Objavljeno Maj 18, 2003 Opozori Objavljeno Maj 18, 2003 Nisem še videl te zadeve, pa me zanima kok je veliko in ko kuhaš, če kaj bolj smrdi ogenj bencina kot plin?
Noise Objavljeno Maj 18, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 18, 2003 Nisem še videl te zadeve, pa me zanima kok je veliko in ko kuhaš, če kaj bolj smrdi ogenj bencina kot plin? Ja čist mejhno, tako, vsi gorilniki. Le da flašo posebej nosiš za benz, ki pa ga lahko v primeru stiske z bencinom v motorju preliješ kar v tank in se pelješ naprej (kolikor pač imaš dometa z 8 deci bencina)... Fajn je, da je moj kombiniran (Multi Fuel), da lahko tudi kartušo (navojno) uporabiš za potovanja po "normalnih" deželah... Sicer pa... --> PRIMUS Aja, smrdi... ja, malo smrdi na začetku, ko je t.i. ogrevalna faza (cca 1 minuto), tudi mal se kadi seveda... a takrat pač ne daješ stvari že kuhat... potem pa ni panike. Mislim, futer ni še nikoli imel drugačnega vonja kot pa če bi kuhal s plinom. <_<
vrho1679 Objavljeno Maj 18, 2003 Opozori Objavljeno Maj 18, 2003 Kje pa kupujete te stvari (v SLO) ? Kaj si resno mislil s tistimi 20-25 jurjev ???? :blink: :(
gorazd Objavljeno Maj 18, 2003 Opozori Objavljeno Maj 18, 2003 B) Če se ne motim, dobiš tako in podobno robo v trgovinah Iglu :o
Noise Objavljeno Maj 18, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 18, 2003 B) Če se ne motim, dobiš tako in podobno robo v trgovinah Iglu :o Mah v vseh alpinističnih trgovinah... recimo Iglu šport al kaj je že, pa kakšen K2 Alpinist... ja res ja, 20-25 jurjev...
Karisma Objavljeno Maj 19, 2003 Opozori Objavljeno Maj 19, 2003 Lp, ko sva midva kupovala kuhalnik za potovanja, sva naredila skoraj doktorat :blink: :D In potem sva ugotovila, da glede na povprecnega uporabnika, kar midva sva, je bencinski kuhalnik prezakompliciran, pa da iz tanka tud ne bova vlekla bencina, ker itak ce zmanjka gres pa lahko jest u gostilno, potikava pa se po prevec neobljuden pobocjih tud ne :rolleyes: Tako da sva kupila od campingaza plinski kuhalnicek, na elektronski vzig z malimi kartusami, ki so za veckratno uporabo (privijes in odvijes) in je prav super, 1,5 litra vode zavre v slabih 3 minutah, ena mala kartusa (nekje 700 SIT) pa je zdrzala 10 dni vsak dan kuhanja okoli 20-30 minut. Pa tko lustno se zlozi skupaj gorilnik, pa malo prostora zavzame, pa kartuso vrzes stran, ko je prazna... samo gorilnik na elektronski vzig je imel neko serijsko napako in je zaradi nepravilnega delovanja vzigalnika skuril mrezco v tisti okrogli zadevi, pa so brez problema reklamirali in ker ravno niso imeli na zalogi nobenega z elektronskim vzigom, sva vzela novega enakega, samo da je brez elektronskega vziga, ker imava itak vedno kak vzigalnik kje med prtljago, tako da ni problema... pa se pokvarit se ne more elektronski vzig ;) Aja kuhalnik pa je okoli 5.000 SIT, imajo pa jih v Merkurju, Obiju... Ups, sicer je malo iz Noisove teme, ampak, upam, da bo kateremu prav prisla informacija, priznam nisem do sedajle pogledala dobro naslova, al pa ce tema na plinski kuhalnik ze obstaja :) Lep dan, Karisma
Noise Objavljeno Maj 19, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 19, 2003 In potem sva ugotovila, da glede na povprecnega uporabnika, kar midva sva, je bencinski kuhalnik prezakompliciran, pa da iz tanka tud ne bova vlekla bencina Seveda, odvisno od tega, kaj hočeš. Benz kocher imaš pač zato, ker kartuš ne dobiš povsod... Dobiš pa bencin, vsaj iščeš ga aktivno, saj si na motorju. In tako natankaš še "kuhinjo" zraven, pa je. V "normalnih" krajih pa kuriš lepo plinske kartuše na navoj... Je pa zanimivo, da se toliko ljudi odloča za campingaz, ki ima nestandardne kartuše...
kat Objavljeno Maj 19, 2003 Opozori Objavljeno Maj 19, 2003 Moje izkušnje izpred parih let s Primusovim Multi Fuelom: - na plin deluje slabše kot gorilniki, ki prenesejo samo plinske kartuše - za vretje vode rabiš približno 2 x več časa in temu primerno plina, pa še hrupen je kot jet-engine. - na benz pa zadeva deluje čist oc kej Tako, da zadevščino priporočam za kraje brez plinskih kartuš (a la Tibet), pa za potovanja z motorjem se mi tud ne zdi švoh :rolleyes:, no mi smo za naše treking variante v Patagoniji raje kupili domorodski plinski gorilnik in smo imeli "jet engine" samo za rezervo :P (prenašenje benza je lahko zelo smrdeča zadeva press).
strom Objavljeno Maj 19, 2003 Opozori Objavljeno Maj 19, 2003 Jaz imam gorilnik od CAMPINGAZ-a (mislem da se tko napiše), ki je na kartuše s protipovratnim ventilom, kar je zlo pomembno, saj lahko daš gorilnik dol in npr. lucko gor, brez da bi moral cakat da je kartuša prazna! Ce nimaš takšnega s samodejnim vžiganjem na pozabi na vžigalnik ali pa ti ostane samo kamen ob kamen! Glede kartuš tega proizvajalca lahko recem da jih dobiš povsod po Evropi, Angliji, le pri nas ob morju sem jo lansko poletje iskal kar lep dopoldan-vmes nas je pestila žeja , ker jih je pac v Hervisu zmanjkalo, in potem sem jo našel nekje drugje. Je pa seveda ta tvoj na bencin zlo dobrodošel kje bogu za hrbtom, saj ce se imaš namen od tam vrnit, potem je tank sigurno na full in ni variante da bi ostal brez ognja na gorilniku! Glede pritiska pa mislim da boš hitro izvedel kdaj je premajhen oz. prevelik LP pegaso LP pegaso Sem imel sposojenega od kolega... una campingaz varianta. Zakon. Majhen, da se snet kartušo kadar ti paše, kuhano je prec, lepo se zloži, .... moram najt nekje še enga zase. LP
Ice Objavljeno Maj 19, 2003 Opozori Objavljeno Maj 19, 2003 evo.....da best of da best: MSR...... imam whisperlite 600 (cela zbirka: gorilniki)..... poezija.... ko enkrat znas ravnati z njim.
Noise Objavljeno Marec 15, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 15, 2004 poezija.... ko enkrat znas ravnati z njim. Res je ja, ko znaš, ni nobenega problema. Kar se tiče Kat-ine izkušnje -- meni se zdi, da moj multifuel na plin deluje čisto enako kot plinski gorilnik. Na bencin pa traja malo dlje, ker moraš najprej "priming" naredit, pa potem "spucat" lajtngo bencina itd. Pa malo slabši izkoristek je se mi zdi, sploh če je kakšen nizkooktanski benz noter... Drugače pa FINO!
Ice Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 samo: - ne rabis vlaciti zraven plinskih kartus - jih iskati po trgovinah jih tudi ne rabis - benc imas (skoraj) vedno v tanku - ce ti zmanjka benca lahko porabis "zlato rezervo" - dela tudi na dizel (gorilnik, ne motor!) - 0,7 l zadostuje za skoraj en teden kuhanja (2x/dan) - bencinske pumpe so kar pogost pojav ob cesti
jama1100 Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Ampak kakor se jaz spomnim ti benz bistveno bolj zasvinja posodo.A je kar se tega tice sedaj kaj bolje?
Noise Objavljeno Marec 17, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Ampak kakor se jaz spomnim ti benz bistveno bolj zasvinja posodo.A je kar se tega tice sedaj kaj bolje? Sploh ni neke razlike, če pravilno narediš PRIMING (ogrevanje). OK, malenkost je sajasto, kaj hudega pa ni. Itak greš po uporabi posode posodo umit in saje od benza gredo čisto enostavno dol s prilom. Če niso seveda stare eno leto... :D
Lorenzo Objavljeno Marec 21, 2004 Opozori Objavljeno Marec 21, 2004 Nekaj prednosti bencinskega gorilnika... 1. benz ipd. se dobi povsod, medtem ko so plinske kartuse na vsaki celini drugacne, al se jih pa sploh ne dobi. 2. lahko ga vzames na letalo (praznega seveda). plinskih kartus ti ne pustijo niti slucajno. 3. bencin gori tudi pri precej nizkih temperaturah in nizkem tlaku. obicne butan kartuse nehajo funkcionirat baje ze pri cca 3000m. res je pa, da je faktor cene priblizno x10 in ce ga rabis za kempiranje v Dalmaciji ali Grciji, plinski cist super funkcionira. recimo ... v Tibetu bi bla druga pesem.
Freemanx Objavljeno Marec 25, 2004 Opozori Objavljeno Marec 25, 2004 (popravljeno) Meni se je že zgodilo da mi je plinski gorilnik pri extremno nizki temperaturi popolnoma odpovedal. Raje ne bom razlagal da navadno takrat najbolj potrebuješ kak topel čaj in kaj sem vse počel, da bi plinsko kartušo vsaj malo ogrel, pa nič. Kaj bi dal takrat za takegale bencinarja. Res pa je, da bi ga že zdavnaj imel, tudi v Louisovem katalogu je en model, samo ko so tako peklensko dragi. Drugače pa so po mojem mnenju zakon. :notworthy: Popravljeno Marec 25, 2004. Popravil Freemanx
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se