Skoči na vsebino

Mali ali veliki GS


E46Fahrer

Priporočene objave

Vse te mopede se da tudi najeti za kak dan. Ene par jih ziher majo pri Adriatic Mototours... ostalo pa boš verjetno znal z googlom najti.

 

pred 16 minutami, Zivnorc pravi:

...v bistvu...ga splog nameravaš kupit?... al se samo rajcaš, da bi...pa ne boš?

Jaz ga čisto razumem. Pri ponudbi za 22k človek rata malo živčen. Kaj je narobe z manjšim izdatkom za rabljen motor (da se pogrunta, kaj/če sploh ustreza) ne vem.

K vsem debatam o trdih in netrdih sklopkah. Afrika Twin DCT. Robotiziran menjalnik, ni sklopke za ožemat sploh. BMW tega nima pa magari vržeš za bajto denarja v njihovo smer :D 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, maus pravi:

Se vid , da si neizkušen ... če se ti GS prevrne .. počakaš, da kdo mim pride in mu rečeš. da nj neha zjat okol in nj pride pomagat, da tko parkiraš ... ajnfok ... :huh: 

 

Sicer pa je po prispevkih postal že pravi bmwjaš, točno takšni modeli utrujajo pri prodajalcih in serviserjih :), ki si že manejo roke, ko mu bodo pravljice o superiornosti enega in drugega razlagali.

Ima vse potrebne karakteristike za nakup BMWja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pripomoček za dvigovanje zvrnjenega motorja bi verjetni šel v promet. Majhno črpalko za zrak jih že precej prevaža s sabo, še nek zračni teleskop pa je problem rešen. Samo tavelik GS se preko zaščite cilindra že skoraj postavi pokonci, samo malo mu manjka do navpičnega položaja:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

43 minutes ago, jskrablin said:

K vsem debatam o trdih in netrdih sklopkah. Afrika Twin DCT. Robotiziran menjalnik, ni sklopke za ožemat sploh. BMW tega nima pa magari vržeš za bajto denarja v njihovo smer :D 

Ima quick shifter gor in dol in od prve dalje sklopke ne potrebuješ. Poglej BMWjeve menjalnike za avte in ti bo jasno kaj so sposobni narediti! Če bi bilo povpraševanje, bi to že bilo gor. Lahko pogledaš statistiko koliko motorjev Honda proda z avtomatskim menjalnikom in koliko brez.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, motolover pravi:

Ima quick shifter gor in dol in od prve dalje sklopke ne potrebuješ. Poglej BMWjeve menjalnike za avte in ti bo jasno kaj so sposobni narediti! Če bi bilo povpraševanje, bi to že bilo gor. Lahko pogledaš statistiko koliko motorjev Honda proda z avtomatskim menjalnikom in koliko brez.

 

 

pri majhnih obratih tudi lepo deluje? drugače pa boš videl, da bodo za bmwfahrerje tudi naredili "dct", da se bo klikalo po stikalih ali še to ne...sicer bo to prej na kakšnem XRu kot pa na bokserju, kjer je to zaradi konstrukcije težje narediti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Snecer pravi:

pri majhnih obratih tudi lepo deluje? drugače pa boš videl, da bodo za bmwfahrerje tudi naredili "dct", da se bo klikalo po stikalih ali še to ne...sicer bo to prej na kakšnem XRu kot pa na bokserju, kjer je to zaradi konstrukcije težje narediti.

men quiki (gor in dol) dela nad 2500 obrati .... skoraj dvomim, da pri drugih dela pod temi obrati

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, Snecer said:

pri majhnih obratih tudi lepo deluje? drugače pa boš videl, da bodo za bmwfahrerje tudi naredili "dct", da se bo klikalo po stikalih ali še to ne...sicer bo to prej na kakšnem XRu kot pa na bokserju, kjer je to zaradi konstrukcije težje narediti.

Tudi v nizkih obratih deluje. Predvsem je praktičen, ko voziš v stoje in prestavljaš na kakih makadamskih serpentinah iz druge v tretjo in nazaj dol brez sklopke. Marsikaj še bo, tudi če bodo elektro motorji brez menjalnika bomo uživali v vožnji. 

Zakaj stalno nekaj jokcaš o BMW fahrerjih, pospravi komplekse v predal in se sprosti! Vsi smo motoristi.

Just now, maus said:

men quiki (gor in dol) dela nad 2500 obrati .... skoraj dvomim, da pri drugih dela pod temi obrati

 

Na GSu dela. In tudi med prvo in drugo gor in dol. Redko prakticiram, še vedno rad menjam s sklopko, dobro je imeti obe možnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, motolover pravi:

Na GSu dela. In tudi med prvo in drugo gor in dol. Redko prakticiram, še vedno rad menjam s sklopko, dobro je imeti obe možnosti.

sj men tut dela med prvo in drugo .. gor in dol ... le da morjo biti  nad cca 2500 obrati/minut in tudi sam redno prakticiram ;)

si gledal kok obratov moraš imeti ?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri GSA (let.2015) dela tudi pri <2500 obrati/min., ampak ne prav tekoče. Pri višjih prestavah (od 2 naprej) pa je priporočljivo zvišati obrate na >4000, saj v nasprotnem primeru lahko pride (ne zmeraj) do precej moteče hipne blokade prestave, ki ti v takšnem primeru precej grdo "cukne" motor.  XR je druga zgodba, tam vse deluje zelo tekoče ne glede na obrate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, faco pravi:

Pri GSA (let.2015) dela tudi pri <2500 obrati/min., ampak ne prav tekoče. Pri višjih prestavah (od 2 naprej) pa je priporočljivo zvišati obrate na >4000, saj v nasprotnem primeru lahko pride (ne zmeraj) do precej moteče hipne blokade prestave, ki ti v takšnem primeru precej grdo "cukne" motor.  XR je druga zgodba, tam vse deluje zelo tekoče ne glede na obrate.

hvala za korekten in natančen odgovor o delovanju tega pomagala, seveda te bo sedaj motolover takoj "popravil"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Snecer said:

Sicer pa je po prispevkih postal že pravi bmwjaš, točno takšni modeli utrujajo pri prodajalcih in serviserjih :), ki si že manejo roke, ko mu bodo pravljice o superiornosti enega in drugega razlagali.

Ima vse potrebne karakteristike za nakup BMWja.

 

V bistvu sem se za BMW-ja odloču, ker so oni bili prvi, ki so pogruntali GS-a, ABS in traction control na motorju. Verjetno bodo najbolj vedeli kako pa kaj morajo stvari biti ane? Prav tako dobim gor brembo bremze, pa velike opcije opreme, ki jih pri drugih prodajalcih nekako nisem zaslutil, prav tako kjerkoli sem bil sem imel občutek, kot da se nobenmu resno ne da ukvarjat s strankami. 

Skratka največji favorit je BMW, potem pa KTM. Pri KTM-u me moti najbolj to, da nimajo nobenga motorja, niti toliko da bi se človek gor zicnu, pa tudi na strani nikjer ni spisano kake so vse opcije glede paketov opreme. Tam imajo celo goro enih delov in opreme ampak vse brez repa in glave. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Tepko pravi:

V bistvu sem se za BMW-ja odloču, ker so oni bili prvi, ki so pogruntali GS-a, ABS in traction control na motorju. Verjetno bodo najbolj vedeli kako pa kaj morajo stvari biti ane? Prav tako dobim gor brembo bremze, pa velike opcije opreme, ki jih pri drugih prodajalcih nekako nisem zaslutil, prav tako kjerkoli sem bil sem imel občutek, kot da se nobenmu resno ne da ukvarjat s strankami. 

Skratka največji favorit je BMW, potem pa KTM. Pri KTM-u me moti najbolj to, da nimajo nobenga motorja, niti toliko da bi se človek gor zicnu, pa tudi na strani nikjer ni spisano kake so vse opcije glede paketov opreme. Tam imajo celo goro enih delov in opreme ampak vse brez repa in glave. 

Tak ti bom rekel, z veseljem te čakajo, da ti še kaj novega povedo oziroma prodajo. Prave znamke gledaš, tu ti dam prav.

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, motolover pravi:

Ima quick shifter gor in dol in od prve dalje sklopke ne potrebuješ. Poglej BMWjeve menjalnike za avte in ti bo jasno kaj so sposobni narediti! Če bi bilo povpraševanje, bi to že bilo gor. Lahko pogledaš statistiko koliko motorjev Honda proda z avtomatskim menjalnikom in koliko brez.

V luči debate o trdoti sklopke so ostale tehnikalije manj pomembne. Če je ožemanje sklopke resen problem, je edina pravilna rešitev tega problema - odsotnost ročno vodene sklopke. Meni osebno je to sicer hecno... ker trdota sklopke postane problem šele, ko je le-to potrebno veliko uporabljati. Na cesti je med vožnjo praktično ne rabiš... mel quickshifter al pa ne. Pri daljšem stanju na mestu se da pa v ler in je mir. So pa ljudje, ki jim to ni smešno. Pred časom sem na Verdu čvekal z voznikom endura, ki je bil nedolgo tega operiran na zapestju (sindrom karpalnega kanala). Je imel kup težav zaradi manjka moči in občutka v prstih. 

Honda je pač tvegala na čisto novem področju. Ni AT njihov edini motor z DCT menjalnikom. Kako pa trg ocenjujejo pri BMW, pa ne vem. Zna pa biti, da bojo šli kmal v podobno smer, populacija voznikov GS-ov je kr fino v letih... vsako leto bolj.

Ocenjevati trdoto sklopke na novem, neutečenem motorju je sicer malo mimo. To se vse spremeni, ko se enkrat zadeva malo vlavfajo. Se že pri menjavi olja opazi razlika v delovanju... itak da se po pa par sto kilometrih tudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na GSu je značilno, da količina olja v motorju vpliva na delovanje menjalnika. Pol litra preveč olja in menjalnik je bolj trd. So pa menjalniki vsako leto mehkejši, nisem mogel verjeti kakšna razlika je med modelom 16 (ki ga imam) in 17. Menjalnik praktično vsako leto izboljšajo.

Kolikor se vozniki GSov staramo, toliko ima GS tudi podmladek. Tudi na našem forumu je kar nekaj mladih, ki so kupili ta model motorja. Generacija X in milenijci so bolj zainteresirani za virtualni svet in jih analogne zadeve, kot so prevozna sredstva niti več ne zanimajo. Čez 50 let se bodo s smehom pogovarjali o svojih pradedih, češ kakšne neumnosti so jih veselile :)

Honda je imela DCT že na VFR 1200 leta 2009, ki je bil prodajno dokaj zgrešen motor. Prijatelj je šel z njega na gsa in ne more prehvaliti prave odločitve. Osebno ne bi vedel, ker VFRke nisem niti peljal.

Potencijalen kupec kateregakoli modela, kateregakoli proizvajalca naj se čez en teden zapelje v Milano in bo lahko posedal na vseh motorjih prisotnih na evropskem trgu. Čeprav osebno mislim, da sedenje ne pomaga kaj dosti. Kakor ne pomaga, spraševanje po forumih. Kupiš tistega, ki te trenutno najbolj privlači in se voziš. Čez eno leto ti bo bolj jasno kaj potrebuješ. Nakup motorja itak ni racionalna zadeva. Možno, da se bosta z ženo parkrat zapeljala in bo toliko sikala, da boš motor prodal. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Tepko pravi:

V bistvu sem se za BMW-ja odloču, ker so oni bili prvi, ki so pogruntali GS-a, ABS in traction control na motorju. Verjetno bodo najbolj vedeli kako pa kaj morajo stvari biti ane? Prav tako dobim gor brembo bremze, pa velike opcije opreme, ki jih pri drugih prodajalcih nekako nisem zaslutil, prav tako kjerkoli sem bil sem imel občutek, kot da se nobenmu resno ne da ukvarjat s strankami. 

Skratka največji favorit je BMW, potem pa KTM. Pri KTM-u me moti najbolj to, da nimajo nobenga motorja, niti toliko da bi se človek gor zicnu, pa tudi na strani nikjer ni spisano kake so vse opcije glede paketov opreme. Tam imajo celo goro enih delov in opreme ampak vse brez repa in glave. 

ktm na kratko ima to kar piše na njihovi internetni strani, mislim, da je vse opisano, kar je dodatnega je pa v katalogu.

Kuiki je zaenkrat samo gor, pa še to deluje lepo če so obrati nad 3000, drugače priporočam raje sklopko. 

BMW in KTM sta pa precej različna motorja in je veliko vprašanje kateri bi ti bolj odgovarjal. Vendar, kar te berem, bi se rad počutil kot "gospod" zato ti kar predlagam GSa. Na KTM ADV se počutiš bolj baraba kot ne :P

Za dvig motorja pa se jaz ne bi sekiral. 2 osebi ga vedno dvigneta.

ps. Za zicnt ima sigurno kak ADV Axle pa Seleš.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Tepko pravi:

V bistvu sem se za BMW-ja odloču, ker so oni bili prvi, ki so pogruntali GS-a, ABS in traction control na motorju. Verjetno bodo najbolj vedeli kako pa kaj morajo stvari biti ane? Prav tako dobim gor brembo bremze, pa velike opcije opreme, ki jih pri drugih prodajalcih nekako nisem zaslutil, prav tako kjerkoli sem bil sem imel občutek, kot da se nobenmu resno ne da ukvarjat s strankami. 

Skratka največji favorit je BMW, potem pa KTM. Pri KTM-u me moti najbolj to, da nimajo nobenga motorja, niti toliko da bi se človek gor zicnu, pa tudi na strani nikjer ni spisano kake so vse opcije glede paketov opreme. Tam imajo celo goro enih delov in opreme ampak vse brez repa in glave. 

Niso bili glih prvi, ki so izumili  traction control na motorju ( ST 1100 Pan Europan ), so ga pa zelo uspešno prodajno promoviral, tako kot ostale stvari, to pa je že treba priznati.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 31. 10. 2017 ob 18:26, Tepko pravi:

Tamali GS ima za moje pojme precej trdo sklopko oz. kar natreniraš levo roko k se vozš z motorjem. Na daljše ture verjetno precej utruja taka trdota. Sem sicer že bolj trde sklopke mel pod prsti, ampak vseeno.

Tu ti je ziher rešitev, da si kupiš skuter, sklopke sploh ne občutiš :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 11. 2017 ob 12:54, motolover pravi:

Na GSu je značilno, da količina olja v motorju vpliva na delovanje menjalnika. Pol litra preveč olja in menjalnik je bolj trd. So pa menjalniki vsako leto mehkejši, nisem mogel verjeti kakšna razlika je med modelom 16 (ki ga imam) in 17. Menjalnik praktično vsako leto izboljšajo.

Kolikor se vozniki GSov staramo, toliko ima GS tudi podmladek. Tudi na našem forumu je kar nekaj mladih, ki so kupili ta model motorja. Generacija X in milenijci so bolj zainteresirani za virtualni svet in jih analogne zadeve, kot so prevozna sredstva niti več ne zanimajo. Čez 50 let se bodo s smehom pogovarjali o svojih pradedih, češ kakšne neumnosti so jih veselile :)

Honda je imela DCT že na VFR 1200 leta 2009, ki je bil prodajno dokaj zgrešen motor. Prijatelj je šel z njega na gsa in ne more prehvaliti prave odločitve. Osebno ne bi vedel, ker VFRke nisem niti peljal.

Potencijalen kupec kateregakoli modela, kateregakoli proizvajalca naj se čez en teden zapelje v Milano in bo lahko posedal na vseh motorjih prisotnih na evropskem trgu. Čeprav osebno mislim, da sedenje ne pomaga kaj dosti. Kakor ne pomaga, spraševanje po forumih. Kupiš tistega, ki te trenutno najbolj privlači in se voziš. Čez eno leto ti bo bolj jasno kaj potrebuješ. Nakup motorja itak ni racionalna zadeva. Možno, da se bosta z ženo parkrat zapeljala in bo toliko sikala, da boš motor prodal. 

Z VFR1200 se moraš znat peljat --- zakaj so GS-i tako popularni - odgovor - Ker za hitro vožnjo in dober handling ne potrebuješ veliko znanja in presedanja v sedlu.  Meni so taki motorji dolgočasni. 

Prehvaliti ne more odločitve ker se nikoli ni potrudil da bi se z VFR-ko naučil sploh peljat tako kot se s takim motorjem da. Tudi K1200S in k1300S nista tako zelo priljubljena kot GS in boxerski bratje, ker je v samo vožnjo potrebno vložiti nekaj več znanja motorizma kot v GS.

Tisti ki pa je peljal K1200 k1300 tudi VF1200 ve da so to presneto dobro vodljivi motorji pri čemer lahko GS-u in podobnim samo pomahajo v ogledalo ko se je treba peljat tako kot se s takim motorjem da.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Tepko pravi:

Po podatkih sodeč je mali GS malo daljši od velikega... 

se mi je zdelo, da tamali niso vedno najkrajši :huh: 

seveda mislim na primerjavo pri motorjih, še posebi pri GS-jih :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!