Skoči na vsebino

Mali ali veliki GS


E46Fahrer

Priporočene objave

A veste zakaj Chris Pfeifer ne počne te stvari z GS-om 1200 ?

ZATO K SE NOČE UBIT, K BI SE MU VSE ZLOMIL :lol1:

Če misliš, da je to Chris Pfeffer, pol si malo mimo brcnil ... :slap: ... zakaj recimo Tony Bou ne vozi triala z 1200 gs ... eni me pa res nasmejete navsezgodaj zjutraj ... :bounce:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš, da je to Chris Pfeffer, pol si malo mimo brcnil ... :slap: ... zakaj recimo Tony Bou ne vozi triala z 1200 gs ... eni me pa res nasmejete navsezgodaj zjutraj ... :bounce:

pa ta motor je GS???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1200 še nisem vozil, lahko pa za 650 povem, da je več kot dovolj za normalnega motorista - tako za skočit v trgovino, kot na tedensko turo po dolomitskih klancih in ovinkih. Moj ima samo 50KM in je zame dosti, ker kupuješ novo ima najmanj 70KM kar je pomoje tud za dva dost. Če vzames 800, ki ima 85KM je pa to vrh glave tudi za dva s prtljago. Res je 2 jurja al kolko dražji, ampak ima boljše premze in še kaj. Seveda je pa najbolje da stestiraš.

Jaz sem sicer na vrat na nos kupil mojga, ker sem hotu od malega met to. In ni mi žal, ker je ZAKON :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In sedaj sem končno ugotovil, kateri motocikel je najboljši;

Tisti, s katerim lohka 5x fukneš, ga pobereš in odpelješ......... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdor zna zna..pa naj gre za velikage ali malega.

http://tinyurl.com/77num9q

Za čuda ni niti razpadel, niti se vžgal ... :)

... kar se pa pobiranja tiče, če nisi ravno neka podhranjena peresna kategorija, sam brez večjih naporov na kolesa postaviš 800 in pa tudi 1200 ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivi predlogi. Skratka kar koli narediš, izbereš, kupiš imaš obenem prav in narobe. Na kratko oba motorja sta dobra, boljši bo pa tisti, kateri bo TVOJ. Nekako postane del tebe. Sam imam enake dileme, probal gs 800 in gs 1200. Meni osebno je bila 1200-tka boljše vodljiva, seveda pa rabijo kiiiiiiiilometriiiiiiiiii. V enem tvojih prejšnjih postov sem videl da je bila v igri tudi super tenerejka 1200. Zakaj si se ji odpovedal. Sam sem se skoraj 99% procentov odločil za tega. Ja pa srečno ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To z pobiranjem je več ali manj v tehniki. Je pa res, da ko si res utrujen je pa včasih problem motor dobit že na centralno stojalo... been there, done that :blink:

Čisto objektivno gledano je motor razreda F800, V-Strom ali pa Triumph 800 za nas povprečne uporabnike več kot OK. Vsi trije so udobni. Dobro pobirajo luknje na cesti in z čisto vsakim se da splezat čez robnik in peljat po normalnem makadamu. Kar se pa konjev tiče... ma jaz jih imam še manj pa se prav tako peljem :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In sedaj sem končno ugotovil, kateri motocikel je najboljši;

Tisti, s katerim lohka 5x fukneš, ga pobereš in odpelješ......... :grim

:grim tele tvoji ugotovitvi ni glih za verjet :grim

:kva2: Je sem enkrat fuknu sred mesta z dost lažjim motorjem, pa so oba pobiral. Motor in mene. In oba je bilo treba servisirat. :kva2:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za številne koristne nasvete, poglede in mnenja o obeh motorjih in njuni konkurenci. Vsak ima svoje pluse in minuse. Bom vse še enkrat zajahal, da bo odločitev malce lažja.

Pa veliko varnih kilometrov vsem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Da potešim še vašo radovednost: Po daljšem premisleku, testni vožnji (in ugodni ponudbi) je v garaži končal "ta mali" GS. Velikega brata pa sem prihranil za naslednji nakup :grim .

Moram pa ob priliki zmontirati večji (višji) vetrobran - kakšen predlog iz prakse?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da potešim še vašo radovednost: Po daljšem premisleku, testni vožnji (in ugodni ponudbi) je v garaži končal "ta mali" GS. Velikega brata pa sem prihranil za naslednji nakup :grim .

Moram pa ob priliki zmontirati večji (višji) vetrobran - kakšen predlog iz prakse?

Žena ga ma namontiranega od Givija in je mal višji od Turatecha in odlično opravlja svojo nalogo,cena pa tudi zelo sprejemljiva 75€ z poštnino vrede :OK:

DSC01957.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Lep pozdrav , ker v kratkem pričakujem novega GS 800 f , me zanima kakšne so kaj vaše izkušnje s serviserji , ali preferirate katerega ali vam je kakšen izrecno slab. Lepa hvala za kakršnkoli namig ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In če smem vprašati, kaj je prevagalo pri odločitvi za 800 GS?

Ni to zelo podoben motor kot TDM po moči in hitrosti in ali misliš, da si kdaj ne boš želel močnejšega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oba z blaziusom sva imela TDM, oz., sam jo imam še in prav tako sem tudi sam razmišljal o F 800 GS kot možnem naslednjem motorju, vendar se zanj ne morem dokončno odločiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja , približno enaka motorja kar se tiče volumna in kavalov ... kot rečeno sem iskal nekaj v rangu enduro , glede na to da je TDM 900 kar se mene tiče zadosti močan (imam 178 cm in cca. 70kg) ne čutim potrebe po več , če razumeš. Glede na to da imam tudi male otroke in da v bližnji prihodnosti ne nameravam iti ravno okoli sveta , da imam motor za vsakdanjo uporabo (služba Kranj-Ljubljana) , mi ta nekako zadostuje , ne rabim 1200 mašine ... za pohajkovanje po Dolomitih , Bosni in naši okolici. Prebral sem dosti na temo f800gs in se počasi in ziher zagledal vanj. Kot rečeno TDM 900 mi je super motor , kar mi manjka je da se jo nekako ne da zapeljat po malo bolj razritem makadamu. Jaz pa se rad zgubljam in če se v nekem momentu odločim da bom šel po gozdni poti , bi rad to tudi naredil. Nisem toliko zaljubljen v asfalt , oz. , rad bi imel čimvečji spekter alternativ , zraven pa še agilnost ki jo prinaša dotični motor , lahek , obtežiš ga lahko zelo , majhna poraba ... to vse je nekako prevagalo v prid f800gs , povem kaj več ko ga dobim , rečeno da po praznikih , ne morem dočakat :kva2: , je lep triple black , ki prav fehta da ga zapeljem ... :grim

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame ima mali GS veeeeelik plus v tem, da ga lahko sam poberem, velikega pa težko.

Če ga uporabljaš kot enduro, ti prej ali slej kavsne po tleh. In če si sam, je je_ba.

lp,andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem kolebal med malim in velikim in pristal na tri leta stari 650-tki (GS valjda) in mi ni žal. To je moj prvi motor (emšo pa malo čez 4D) in v prvem tednu (mi je bilo naklonjeno letošnje "indijansko" poletje) naredil dobrih 1000 km. Fantazija. Po vsem prebiranju revij, forumov, člankov, neta itd. se mi je skristalizirala prava odločitev. Ni mi žal, kako pa bo konec naslednje sezone pa sproti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj me zanima ... na katere pnevmatike prisegate ? Na TDM-ki sem imel Roadsmart 2 , gre pa za čisto drugo zasnovo motocikla , z allaround gumami pa nimam nekih izkušenj , vem da so na motociklu zdaj gor michelinove anakee 2. Pri pnevmatikah nimam namena šparat ker so edini stik s podlago , tako da prosim za vaše izkušnje ... kombinirana vožnja , asfalt 80% - makedam 20% (v to ni vštet nek resen offroad , če me prime kupim "štoflce" :grim)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!