Skoči na vsebino

Mali ali veliki GS


E46Fahrer

Priporočene objave

Malo si teste poglej. Večina jih prisega na Continental Trail Attack, jaz jih še nisem imel, bodo pa naslednje. Trenutno imam metzeler tourance, niso slabe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

Zdravo banda, kot naslov veleva me zanima debata na tole temo. 

Nikakor se ne morm odločt, oba sta mi kul, oba ravno prav udobna in nobenmu nebi reku ne (z par dodatki). 

F800GSA:

+ všeč mi je da je tank pod zicem, kar precej da težišče nižje in pomaga obtežiti zadnje kolo (fajn na določenih off-road scenah, vsaj meni)

+ fajn mi je linijski agregat, ker ima verjetno izmed vseh opcij najmanj tresenja, pa verjetno še manjšo porabo kot 1200. Ja pr takmu motorju naj me nebi poraba smela skrbet, ampak kak long-tour adventure ni izločen iz igre, tak da rabm motor, ki bi imel 500+km dometa. 

+ cena se mi zdi solidna. Prodajalc mi je ponudu mal popusta, končna cena z vso opremo: cca. 14.100€

+ lažji kot 1200 model

- pogon : ketna. ne rečem, da je ketna slaba, ampak jz sm len k budala in se mi res ne da s ketno ukvarjat. Vedno sem črn do komolcev od ketne, pucam jo lahko non-stop, zadnja feltna je non-stop črna pa še vedno gre ketna po gobe po 15kkm. Torej če kupm ta motor, potem mi edino preostane nakup oilerja ali je tudi to potrata denarja za brezveze? Scottoiler ima prav BMW oiler sedaj... no če mi kdo pove, da mu z oilerjem zdrži ketna dlje in da ne rabi bit vsake 2-4 tedne do komolcev črn je tud to opcija.

- ker ima za pogon ketno, je zadna roka dvojna, kar pomeni da je tudi cel podvig popraviti gumo sred boga ničesar. Torej najprej vse odšraufat, potem axlo ven potegnat, pa potem ketno dol pa kolo ven, poštimat gumo in potem vse skup nazaj in naštimat... skratka za pol dneva dela, če ti gre sam guma. :/ 

- nima crash barov okol tanka - treba dokupit, prav tako spodnjo zaščito (resno BMW, plastiko date na enduro motor? WTF???) 

- proti 1200 modelu ima precej manj opreme, bojda se pa da dobiti 2018 model z navigator VI, ki ima tudi streaming za muzko iz telefona :)

- sklopka na "lajtngo". Meni precej trda zadeva, da bi to furu cel dan off-road bi me pomoje precej roka bolela. 

Skratka motor bi nabavu, če se izkaže da je boljša izbira kot 1200 model in da mi seveda prodajalc navrže v ponudbo tudi đabe navigator VI + montažo dodatnih crashbarov in zaščite in oilerja. 

R1200GSA:

+ full opreme... res več kot si lahko zaželiš. Še posebej všeč mi je tanov connectivity, sicer nisem pristaš LCD števcov, ampak tuki mi je fajn, ker dejansko deluje kot central povezalni kompjuter med telefonom, čelado, navigacijo,... Več opreme kot F800GSA, to je velik plus.

+ connectivity - super všečna stvar.

+ kardan pogon - manj vzdrževanja in pucanja, motor lahko doma s šlauhom potem operem, če bo umazan od blata in ostale packarije, ne rabim se sekirat in ukvarjat z mazanjem ampak samo menjam olje. 

+ ker ima kardan pogon je menjava zadnje gume precej bolj easy, pa tudi nastavljanje kolesa nazaj ni treba. 

+ ima bolj solidno zaščito, torej crash bare, edino spodnja zaščita je še vedno platstik bombastik in seveda treba je kupiti neko zaščito za hladilnike. 

+ tank na cesti. Če te na tem motorju ne vidjo, potem mislm, da rabjo ljudje očala, psihiatra, izganjalca hudiča in še koga... ne res. Ko sm se usedu gor, sm se počutu kot da me je motor dejansko "objel" in se počutš gor dejansko varnga. 

+ shift pro - lohka šaltaš brez kuplnge - sicer se da to na večini motorjev, ampak tuki ima dejansko nek sistem not. Sicer ga nisem imel možnosti probat, ampak kolikor gledam je stvar precej huda. Skratka super stvar za kak off-road

+ led luči, dnevne luči. Mogoče komu mal čudno da mi je to prednost, ampak verjemte mi, da je na večini motorjev cel rocket science nekje sred 3pm zamenjat žarnco. LED... no te bi mogle delat vsaj par let, pa še takrat delajo dlje in crkne samo kak "sekcija" v luči. Pa še manj štroma pokurjo.

- teža. Jebeno težk motor. Če mi rukne na tla, ne vem če ga lahko sam poberm. 260kg al kok... jaooo tu me je res strah, da če se prekucnem kje, da ga ne bom več spravu pokonc... 

- ker je motor tolko masivn, se bojim da je precej težko iz s tem motorjem čez kake serpentine?

- zarad teže se bojim, da je tak motor pretežak za kak off-roading. (več o namenih uporabe spodaj)

- cena. Prodajalc mi je dal popust in končna cena z vso opremo: 22000€. Kupim ga, če mi bo v paket dodal navigator VI in montažo le tega. 

- boxer motor. Ni nujno slabost, ampak ko sm probu rNineT-ja sem po dveh urah ko sm stopu dol iz motorja imel še mravljince po rokah od vibracij. Praktično karkoli sm prjel v roko sem imel občutek kot da držim vibrajoči telefon v rokah. Precej neprijetn filing in po 2 urah vožnje sem bil dejansko precej zmatran od tega motorja. Ne vem zakaj, ker me še noben ni tko "zdelu", ampak največ pomislekov imam na sam agregat, in seveda togost motorja. Slaba stran je ta, da motorja nimam nikjer možnosti probat, prodajalc mi sicer trdi, da ta motor teh vibracij nima, ker je bojda vodno hlajen in je imel rNineT vibracije zato ker je zračno hlajen, ampak jz temu pravm bolj bullshit kot kej druzga. 

 

Skratka kaj prčakujm oz. rabm od novga motorja:

- domet vsaj 500km, poraba čimmanj - večina vožnje večinoma nekje na 90-110km/h. Avtocest ne maram preveč na motorju, ker mi rata prehitr dolgčas, pa še prepiha je preveč :) 

- full protection - torej crashbari, spodnji plate, yadda yadda v primeru da pač zletim kje z motorjem. In to ne na cesti, pač pa kje na off-roadu.

- off-road capability - tu ne mislim drvenje po blatu in lužah, cross prograh, ampak opcija, da se lahko brez problema pelem po makedamu, luknjasti cesti, kolovozu, mogoče kaka lepša gozdna pot, kak pesek,... skratka če bom šel na kako pot, da me makedamska pot ne bo ustavla. Tud fajn mora absorbat luknje na naših cestah. Planirano je nekje 80:20 road:offroad pri nekje vsadanji uporabi, medtem ko če m prime it recimo kam na kako turo da je lahko tudi večina off-road. Naslednje leto je namen odfrčati čez balkan do grčije in če bodo finance še round trip okol Anglije in Irske

- good climber - torej včasih rad pobegnem tud v hribe in motor mora biti fajn tudi na zelo ozkih "hairpinih" in obvladljiv tudi pri nizkih hitrostih. 

- opcijo vtičnice in phone connectivity-ja, torej da lahko al telefon pairam direkt na motor ali na navigacijo in da lahko potem poslušam muzko/radio vmes. 

- dobra vetrna zaščita, tako zgoraj, kot spodaj (okoli nog)

- dovolj udoben za vsakodnevno vožnjo do službe in nazaj - plan je, da po službi naredim kak "ovinek" kam v neznano :) 

- mora biti sposoben furati dovolj prtljage oz. teže. Moja gospa ima bolj močno osebnost, kar pomeni da sva oba skupaj potem težka 180+kg. Če k temu prištejem še malo pritljage, mora biti na koncu motor to sposoben furat tudi na kako daljšo turo. Tu ne mislim polnega sistema kufrov, ampak vsaj 2 soft sidebag-a, pa še kak bag zadaj, torej malo za preobleči + basic orodje za hitra popravila, mogoče občasno tud šotor + spalke. 

- fajn je, če se ga da čimveč popraviti sredi ceste. Torej če poč guma ali kaj podobnega, da se da zadevo dokaj enostavno popravit. Zdaj ne vem ali da BMW sploh kaj orodja zraven motorja in kje je na katerem modelu potem to pospravljeno? Čimdaljši servisni interval oz. če da se da z motorjem narediti tudi 15.000-20.000 km turo brez da bi jokal za novo olje. 

- dobra zaščita v primeru padca - raje vidim da se razsuje motor kot moje kosti. :) 

 

Torej zanimajo me vaša mnjenja in če sem se dovolj dobro zdilal za cene? Bi kdo še kaj dodal? 

Zanimajo me tudi izkušnje obstoječih lastnikov, predvsem 2016+ modelov. Kako ste zadovoljni? Kje vse ste se potepal s svojim konjičem? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Tepko pravi:

Zdravo banda, kot naslov veleva me zanima debata na tole temo. 

 

 

podobnih tem je kar nekaj, zato sem združil, tako da se tule debata lahko odvija naprej.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, motolover said:

180kg in čez, voznik in sovoznica brez prtljage? Moral boš na 1200 GSA, 800 nimaš kaj gledati. 

Ja brez prtljage... verjetno skupaj z opremo prideva nekje cca 190-200kg :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprav če gledam original stran od BMW-ja tehnične podatke za 800 model piše, da je dovoljena obremenitev 225kg, medtem ko za večji 1200 model piše samo 220kg... Sodeč po temu manjši GS lahko pelje 5 kg več :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, Tepko pravi:

Čeprav če gledam original stran od BMW-ja tehnične podatke za 800 model piše, da je dovoljena obremenitev 225kg, medtem ko za večji 1200 model piše samo 220kg... Sodeč po temu manjši GS lahko pelje 5 kg več :)

predvidevam, da si vozil oba?????

Ampak ko pa berem pa dvomim v to...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Tepko pravi:

Čeprav če gledam original stran od BMW-ja tehnične podatke za 800 model piše, da je dovoljena obremenitev 225kg, medtem ko za večji 1200 model piše samo 220kg... Sodeč po temu manjši GS lahko pelje 5 kg več :)

da, da specifikacije so eno, realnost pa drugo, predvidevam da je 1200 že po defoltu močnejši in lažje prenaša obremenitve, ter se lepše in predvsem bolj varno pelje na maximumu, neglede na dovoljeno nosilnost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

49 minutes ago, Wakasaki said:

predvidevam, da si vozil oba?????

Ampak ko pa berem pa dvomim v to...

Ja nekak bolj tećko peljat kateregakoli, ker nimajo nikjer testnih v slovenistanu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 10. 2017 ob 18:51, Tepko pravi:

 

F800GSA:.....

R1200GSA:.....

Več kot očitno sta oba motorja zate primerna.

Če ti finance dopuščajo vzemi R1200GSA. Glede okretnosti in agilnosti ne skrbi, ima odlično ciklistiko, nizko težišče, odlično vzmetenje itd...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Tepko pravi:

Ja nekak bolj tećko peljat kateregakoli, ker nimajo nikjer testnih v slovenistanu...

polom od poloma.

Jst sem enakega mnenja kot POGGY.Ko se trajekt premakne z mesta ga je zelo enostavno krmarit.

Imam sicer zračnega GSA ampak z njim izvajam marsi kateri manever, ki ga na Z750 nisem mogel.

Primer v službi parkiram v enakem prostoru kot prej z Z-jem, le da Zja nisem mogel v enem koraku obrnit, vedno je bilo treba na nogice nazaj pa naprej,....S trajektom/GSA pa še plac ostane...

Serpentine pa obožuje...

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super, 1200 it is then. 

Za finance še nisem čist 100%, ampak po izračunih naj bi šlo skozi, razen če se kaj hudega vmes zalomi, ampak upajmo da ne.

Čakam še ta teden, da mi prodajalc sestavi dobro ponudbo in potem samo čakamo na april naslednje leto :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Tepko pravi:

Čakam še ta teden, da mi prodajalc sestavi dobro ponudbo in potem samo čakamo na april naslednje leto :)

Sam v razmislek. Letošnji letniki če misliš seveda novega se dajo dobit z kar ugodnim popustom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Quest said:

Sam v razmislek. Letošnji letniki če misliš seveda novega se dajo dobit z kar ugodnim popustom.

Vse prodal, nimajo več letošnjih, samo 2018 letnik. Imajo samo navadne GS-e, adventure so vse prodali... :/ Še F800GS so prodali zadnjič zadnjega, tak da ni ni več :(

Popravljeno . Popravil Tepko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

36 minutes ago, Kawl said:

A navaden pa ni vredu glede nato da si kolebal med  800GS-a in 1200tko. Navaden 1200 je čist dost velik motor.

Kot sem napisu, fajn je 500+km domet in seveda crashbar protection. Do sedaj sem vsak motor spravu na tla. Nisem še imel nesreče, ampak čist vsak se je znajdu na tleh in vem da brez crashbarov pač ne morm kupt motorja. Mora bit zaščita od spodaj in od strani, tak da če motor pade, se pač ne bom sekiral preveč oz. če bo šla kaka plastika, žmigavc bo še ok, večji problem je tank pa mašina. 

Praktično da pridem od doma do ceste, je že offroad :) Z avtom samo s prvo prestavo pridm do vrha klanca, pa tud mika me, da bi se ganjal po kakih makedamskih poteh kje oz. ko bom šu na kak tour me makedam pač ne bo ustavu. 

Moj prvi "resen" motor je bil 125cc enduro in s tistim sem šel povsod. Po travi, po pesku, po cesti, po blatu, po makedamu,... povsod ga je blo dost. Bil je super motorčič, sam na konc dneva prešvoh. 

Prvi "adventure" je načtrovan v Grčijo, drugo pa Anglija + Irska če bo šlo. Naslednje leto pa razmišljam po južni Franciji in Španiji. Vmes ni izključen kak off-road training. Pri BMW-ju mi je všeč, da imajo full enih eventov po evropi in velik dajo tudi na trening in poprodajni stuff. Ni sam tist, da ti prodajo motor in jebi se, ampak imajo na voljo polno enih eventov in tečajev. 

Dream adventure zame bi bil 2 meseca round trip Canada + USA, po navadnih ali offroad cestah... Če bi zadel na lotu, bi šu pomoje taprvo poletje na trip :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Off road z 250kg motorjem pozabi. Že z motorjem ki ima 100kg če nisi natreniran si bogi, ne predstavljam si 250kg težko kljuse vleči po raznih vejah, kamnih ipd. Kot drugo pa za dodatnih 300€ dobiš boljšo zaščito kot original od altrider. Domet je pa tudi 300-400km kjer spet mislim da boš ti prej hotel dol z motorja kot to da te skrbi domet... Bencinske črpalke so pa danes tudi na vsakem vogalu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kot off-road ne mislm dejansko vožnje po kaki đungli, ampak pač makedam cesta, kak kolovoz, urejena gozdna cesta, pač tolk da se lohka peleš 30-60km/h brez problema. Čez par let me lahko zanese pot kam v maroko. 

Kolikor pa berem je tale velika bmw kravica precej agilna in lahko obladljiva, tudi pri majhnih hitrostih. Bolj kot ne so vsi presenečeni, kako se da lahko furat tako velik motor, pa še hidravlična sklopka je gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče je kdo tle specijalc ki uživa na offroudu z GSom. se pa bojim, da ni to offroad motor. sem vozu to čudo- po asfaltu in tam je super motor. za offroad pa mi je reklo že par lastnikov, da ni to- to. in rekli so mi še, da GS adventure je glih tak kot GS, le da je namenjen tistim, ki majo daljše. in zalja al hidravlika na sklopki žal ne vplivata na namen motorja (cesta- hosta).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Tepko pravi:

Kolikor pa berem je tale velika bmw kravica precej agilna in lahko obladljiva, tudi pri majhnih hitrostih. Bolj kot ne so vsi presenečeni, kako se da lahko furat tako velik motor, pa še hidravlična sklopka je gor.

Prvič ko se boš znašel s tem čudesom na ne čisto trivialni podlagi ti bo ratalo zelo jasno, kako agilen in lahko obvladljiv je. Testi pa ja.... so super. Sploh ko jih pišejo in snemajo od oglaševalskega denarja odvisni 'novinarji'. 250 kil težka krava je super na asfaltu. Pa lepem makedamu. Vsepovsod drugje pa... veliko sreče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno je vožnja po lepem makedamu, kjer lahko greš z vsakim motorjem. drugo je off road in brezpotja.

ps. Z900 ima mehkejšo ročico sklopke (zajla) kot pa Superduke GT (hidravlika)

Jaz bi izbiral motor po namembnosti, sploh ker si omenil nekaj dolgih potovanj, pa še v dvoje, ga ni čez 1200.

No, mogoče se pa tudi motim :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!