Skoči na vsebino

Mali ali veliki GS


E46Fahrer

Priporočene objave

3 hours ago, Kawl said:

Z VFR1200 se moraš znat peljat --- zakaj so GS-i tako popularni - odgovor - Ker za hitro vožnjo in dober handling ne potrebuješ veliko znanja in presedanja v sedlu.  Meni so taki motorji dolgočasni. 

Prehvaliti ne more odločitve ker se nikoli ni potrudil da bi se z VFR-ko naučil sploh peljat tako kot se s takim motorjem da. Tudi K1200S in k1300S nista tako zelo priljubljena kot GS in boxerski bratje, ker je v samo vožnjo potrebno vložiti nekaj več znanja motorizma kot v GS.

Tisti ki pa je peljal K1200 k1300 tudi VF1200 ve da so to presneto dobro vodljivi motorji pri čemer lahko GS-u in podobnim samo pomahajo v ogledalo ko se je treba peljat tako kot se s takim motorjem da.

Ne vem od kje ti ideja tako "razburljiv" motor kot je VFR1200 tlacit med BMW dolgocasneze. :smoke:

Al je to samo aneks ze k znani teoriji o KTM-ovem FUN FACTORJU. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....al pa da te kdo z GS.... Goldo... ali bohnedej z Versysem preganja po kakih ridah....

.... ti pa na cestaku...  :blush:

Vsak, ko enkrat osvoji svoj motor (sevede, ob predpostavki, da si dober pilot - z jajci) lahko  pusti zadaj kogarkoli drugega na drugem - "zmogljivejšem " motorju. (prosim, da se moralisti ob zgornjem stavku ne užigajo, ker imate prav... da to glih ne sodi na cesto). Vsak motor je specifičen, vsak se pelje drugače... vsak zahteva svoje znanje.

GSi in podobni "kozolci" so fini za premetavat po kakih počasnejših - serpentinastih cestah (manjši GSi so tu v prednosti) in podeželjskih cestah, kjer za cestake z njihovo ciklistiko ni glih domač teren.... ampak pri višjih hitrostih pa razni "kozolci" niso tako "konkurenčni" proti K1300... VFR 1200... in podobnim. Enim so eni motorji dolgočasni.... drugim pa drugi. Zato pa delajo toliko različnih modelov..  :D

Jest vozim "cestaka" ...pa ko me kdo vpraša: " Kolko konjev pa ima ta motor? "...pa mu odgovorim kolko .... in njegova reakcija pa je :eek:  ... ja kaj ti pa bo tak motor?!?!.

...moj odgovor: "Zato , ker mi je všeč..... pa še črne barve je..  :D "

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem razbral iz prvega posta @Tepko, sta oba malo večje in močnejše postave in verjamem, da sta na Cometu zgledala precej smešno-ala Martin Krpam na svoji kobilici. Izgled na malem GS bo sicer nekoliko boljši, ker je ipak mali GS precej večji od Cometa, ampak se mi zdi, da pašeta izključno na VELIKEGA GSAja. Vse ostalo bo še vedno smešno in "podhranjeno izpadlo" na BMW eventih.......

Ofnat mošnjiček, vplačat vsaj aro, da vsled silnega zanimanja za iberales motor, ne padeta skozi za naslednjo pomlad. Kajti dobava septembra 2018 ti nič ne hasne za naslednjo sezono. Še tako ti ga bodo obljubil za april, dobil ga boš pa konec maja......Ker bodo tisti z imidžem pri njih ( vsaj že nekaj kupljenih vozil v preteklem obdobju) prej na vrsti......pa neglede kdaj so vplačali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok mošnjiček še gre, mene pr tavelkmu skrbi bolj kot ne sam teža, pa da bi vibriru kot je un RnineT, k s takim motorjm je pa pol precej muka se vozt na kako daljšo furo. Zdaj motor bo šu tud na makedam in tam ga moram bit psosobn vozt za šalo, ne da se bom matru. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti Comet ni vibriral, ti GSA tudi ne bo, vsaj med vožnjo ne. Na mestu se sicer čuti efekt prečno postavljenega bokserja, vendar med vožnjo to izgine. Na makadamu se matraš toliko kolikor si vešč vožnje motocikla in koliko znaš v naprej precenit v kaj se podajaš. Bolj si neroden in nevešč, bolj te matra.  Svoje naredi kilometrina in kaj hitro potem znaš oceniti ali bo šlo ali je bolje obrnit.  Seveda na makadamu veliko slabega lahko doprinese tudi sopotnica, če jo je strah in se ne zna peljat zadaj. Marsikatera je že na asfaltu problematična........:klicaj:

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... glej  @Tepko :

... sicer sem že rekel, da se ne bom več vmešaval v tvojo presojanje... tehtanje... odločanje...itd, ker vem, da je to težko, kot je že napisal tudi @izibajker.

To, kar si ti želiš, NE OBSTAJA!!!!!!

... tko, kot ne obstajajo idealne univerzalne gume, za mokro, suho, za pisto, za sneg... za puščavo.... tko ne obstaja univerzalen motor, kot ga ti iščeš. In to s(m)o ugotovili že zdavnaj.

Spomladi se usedi na motor, dva, tri, ki jih boš dal v ožji izbor čez zimo....in tisti, ki se ti bo zalepil za roke, ko ga ne boš mogel več spustiti... tistega kupi in uživaj na njem v tistih lastnostih, ki ti jih tisti motor ponuja! Pa ne govori, da nikjer nimajo testnih motorjev!!  Plačaj za sposojo, kot so ti tudi že svetovali, pa ti bo mnogo lažje pri odločitvi.

... čene raje kupi za isti denar dva rabljena motorja. Enega za na asfalt, drugega za na makadam. Nič ni narobe, če kupiš rabljen motor!. Največja večina od večine ljudi, ki imajo večinoma motorje, imajo v veliki večini v nulo popedenane motorje, tko da če nisi nek šalabajzer in res nimaš pojma, kaj kupuješ, v veliki večini ne moreš kupiti slabega motorja, ker se boš peljal isto , kot z novim. Pa še fino je, da ima kako prasko, da se ne boš sekiral za čisto vsako pikico na novem motorju.

....pa ko se pelješ z motorjem, odpihne dišave po "novem"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Tepko pravi:

..., pa da bi vibriru kot je un RnineT,...

Če si imel na omenjenem motorju občutek da vibrira, in da je to moteče na daljših furah je možno, da gre za kapitalni nesporazum. Namreč, BMW je hudo resna firma, ki skrbi za dobro voljo in počutje svojih kupcev. Tisti "viber mode" pa so vgradili zato, da se na dolgi rok kar konkretno lahko prišpara na viagri...:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k1600 ne vibrira.....baje :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

57 minutes ago, raza said:

Če ti Comet ni vibriral, ti GSA tudi ne bo, vsaj med vožnjo ne. Na mestu se sicer čuti efekt prečno postavljenega bokserja, vendar med vožnjo to izgine. Na makadamu se matraš toliko kolikor si vešč vožnje motocikla in koliko znaš v naprej precenit v kaj se podajaš. Bolj si neroden in nevešč, bolj te matra.  Svoje naredi kilometrina in kaj hitro potem znaš oceniti ali bo šlo ali je bolje obrnit.  Seveda na makadamu veliko slabega lahko doprinese tudi sopotnica, če jo je strah in se ne zna peljat zadaj. Marsikatera je že na asfaltu problematična........:klicaj:

Comet je preveč vibriral, še posebej na določenih območjih obratov. 

Kar se tiče bokserja drgač ni čutit tistih motečih vibracij, ampak ko greš dol iz motorja vse kar v roke primeš ti kar "vibrira" še naprej v rokah, pa tud precej bolj te zmatra motor od teh vibracij. Boxer vem da bo vedno mal skaku levo-desno ko bom stal z njim, problem so te mikro vibracije, ki so mi bile zelo moteče na RnineT-ju. 

  • Zmeden 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je v starih časih ,ko sem prispel z Laverdo na morje tud use vibriralo :huh:pa me niti slučajno ni motilo samo ,da sem lahko šel:D

PS . A pozimi se  človek ne sme peljat na testno vožnjo:?:huh:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Tepko pravi:

Comet je preveč vibriral, še posebej na določenih območjih obratov. 

Kar se tiče bokserja drgač ni čutit tistih motečih vibracij, ampak ko greš dol iz motorja vse kar v roke primeš ti kar "vibrira" še naprej v rokah, pa tud precej bolj te zmatra motor od teh vibracij. Boxer vem da bo vedno mal skaku levo-desno ko bom stal z njim, problem so te mikro vibracije, ki so mi bile zelo moteče na RnineT-ju. 

Če boš pri vsakem motorju iskal napake, boš še naprej hodil peš in nabijal po tipkovnici namesto, da bi nabijal kilometre. Nehaj kritizirati, raje kupi nekaj pa vozi in vooooooozi.

Naši južni brati imajo rek: "Rđavom k_rcu i dlaka smeta"

Vibracije na boxserju:angryrant1: imam 12 let starega pa še vedno ne hodim prostovoljno posipavati krofov na Trojane.  Skače motor pa samo, če prehitro spustim sklopko ali preveč zasukam roko:OK:.  

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si predstavljate, v tem času, ko Tepko motor nakupuje, bo verjetno BMW naredil že nov model. In potem bo spet vse jovo na novo :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa jebela cesta, štekam da so na vsakm motorju vibracije, ampak ko smmel 1 cilinder 125cc, ni bilo nobenih motečih vibracij. Ne med vožnjo, ne v rangu obratov in ne po vožnji. Motor je bil fajn, sam premal močan. 

Pol kupm 650cc v2, pa se mi na 4-5,5k in 8-9,5k trese ko pjana indijanska baba pod nogam, celo tolk, da ko si motor polagu ti je cel težišče metal cem pa tja. Sej drgač, me vibracije na temu niso motle, ampak tisti obrati so bli peklenski na ovinkih in zarad tega se izgobiam vsem v2 mašinam zdaj. 

Pa tud to, da ko se neham furat z motorjem, da mi vsaka stvar v roki vibrira k telefon, tud ni ravno prijetn, še posebi ko v roke dejansko primeš telefon in mislš, da ti vibrira... Drgač tist bmw ni bil slab, sam za mene preveč tog in trd in tud neudobn. Zdaj da bi dejansko tazga boxerja furov par let mi ni prov nič v namenu, rajš pol kupm 2-linijskega, ker sam imam dostikrat tudi po 400km ture na dan. :) Dostikrat  se usedem na motor, grem nekam, kjer ne pozna ne ceste ne ničesar in potem traja nekaj časa in km da najdm pot nazaj domov :) 

Zdaj motor imam 100% naslednje leto kupit, bmw ponuja easy ride, kar mi olajša nakup. Cenejši je prvi začetni obrok 4700€, tavelki 1200cc pa je 7300€. Za 4700€ sem 100% da bom imel in to ni problem, za 7300€ bom mogu mal bolj šparat, ampak če se potrudm tud ne bo panike, problemi, ki mi sedaj ostajajo so:

- teža - bom dejansko 1200cc lahko vozu normalno tako on in off road? Off-road zame je že makedam, torej slabe ceste, makedam, mogoče kak kolovoz, pač to nebi rad da me ustavi. Bom lahko motor pobral v primeru da se prekucnem? 230kg vs. 260kg. Ni velik, je pa nekaj. Treba je vzet v zakup da pač ne kvihtam na utežeh in se mi niti ne da, velik sem neke cca 182cm in težak 82-83kg, odvisno kolk pira spijm in kolko pojem na dani dan ;)

- vibracije - ima tavelk 1200cc boxer tudi take neprijetne vibracije kot RnineT? Prodajalc zatrjuje da ne, ampak jaz pač nobenmu ne verjamem samo na besedo takoj, še posebej, če mu je namen prodajat stvari oz. s svojim nasvetom zaslužit ali zaslužit več. Ima 800cc model tudi kake neprijetne vibracije? Glede na teste sta oba motorja ok, ampak mogoče druzga folka verjetn ne mot, če se motor na določenih obratih trese kot pjana indijanska baba al pa če jim po vožnji vse v roki vibrira kar primerjo v roke... I want comfort. To tak težko zastopt?

- sposobnost voziti 2 dokaj težka človeka + nekaj prtljage. Ja rad bi šu tud v kake oddaljene kraje s tem motorjem. Problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Tepko pravi:

- teža - bom dejansko 1200cc lahko vozu normalno tako on in off road? Off-road zame je že makedam, torej slabe ceste, makedam, mogoče kak kolovoz, pač to nebi rad da me ustavi. Bom lahko motor pobral v primeru da se prekucnem? 230kg vs. 260kg. Ni velik, je pa nekaj. Treba je vzet v zakup da pač ne kvihtam na utežeh in se mi niti ne da, velik sem neke cca 182cm in težak 82-83kg, odvisno kolk pira spijm in kolko pojem na dani dan ;)

Glede na to kaj zate pomeni off-road bo 1200 kar prava izbira. Zaradi težišča in boxer cilindrov je tudi lažje pobrat 1200 kot 800

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Zivnorc pravi:

BATNI EKSPLOZIJSKI MOTORJI!!!!!

eskplozije pod ritjo :eek:

aj to na tamaumu in na tavelku BMW-ju al pri vseh motorjih .... recimo pr ninđah :hmm:

ja valda .. js se bom kr nehu vozt :huh:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prvič/po daljši odsotnosti z motoriranja kupiš motor, se splača it v tole z nekaj rezerve... in kupit nekaj rabljenega. Pol pa kako sezono, dve gruntat (v praksi) kaj ti sede in kaj ti ne. Evo ena življenjska.

Ko sem iskal zamenjavo za moj prvi moped (ER6-f) je na short listu pristal BMW. F 800 GT, če sem natančen. Ker je bil to takrat precej nov model, rabljenih ni blo. In sem nekaj časa resno gruntal, da spokam leasing pa adijo. Vmes mi je (na srečo) pod nos vletela CB 1300 za katero mi je prodajalec (znanec avtomehanik, ki občasno preproda kak moped) vzel ER-ja v račun. Za razliko pa sem imel dovolj denarja na strani (jebiga, takrat sem še delal za slovenskega delodajalca). Po dveh sezonah sem se navdušil pa nad offroadom. In najprej spomladi 2016 nabavil KTM 200 EXC, pol pa jeseni 2016 peljel CB-jko zamenjat za KTM 690 Enduro R. Po asfaltnih cestah vozim samo še transferje, ostalo me (zaenkrat) ne zanima več. Ob mopeda (EXC nov, 690 rabljen) skup sta stala lih ene tolko kot 'sanjski' GT.

In ko pomislim, da bi takle obrat v 'moto karieri' izvajal s krasno bemflo na lizing? Sem si kr hvaležen da sem si raje vzel nekaj časa in pogruntal kaj sploh hočem od motorizma. Pri cifrah ranga 22k pa sploh ne sme biti dvoma. Edini motor pod soncem za katerega bi tolko odkartal je KTM 450 RFR. Sam tisto leti na počez hudo bolj od bilokakega BMW-ja.

 

pred 11 minutami, Tepko pravi:

- vibracije - ima tavelk 1200cc boxer tudi take neprijetne vibracije kot RnineT? Prodajalc zatrjuje da ne, ampak jaz pač nobenmu ne verjamem samo na besedo takoj, še posebej, če mu je namen prodajat stvari oz. s svojim nasvetom zaslužit ali zaslužit več.

Izposoja mopeda ranga GS 1200 stane dobrih 100 Eur/dan. Še napisal sem ti, kje jih majo. Če si tako smotan pri vožnji kot si pri branju... pol si rajš ne kupovat motorja. Resno - manj kompliciraj pa več ukrepaj. Tako to gre in nič drugače.

Ultimativni komfort okoli vibracij? Vrstni 4 (ali več) cilindraš. Dva cilindra vedno treseta bolj od štirih. Jebiga. Japonca boš moral nabavit :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Tepko pravi:

.... Ja rad bi šu tud v kake oddaljene kraje s tem motorjem. Problem?

 

pred eno uro, Nearrain pravi:

...Zdaj Imas EICMO, pa se zapelji tja. Za ceno enodnevne vstopnice ...

@Tepko, če ta teden zamudiš EICMA v Milanu imaš čez dobra dva meseca še Motor Bike Expo v Veroni.... Zelo priporočam obisk, boš dobil tako dozo navdiha, da boš najmanj 8 dni kot v rožcah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Tepko pravi:

Pa jebela cesta, štekam da so na vsakm motorju vibracije, ampak ko smmel 1 cilinder 125cc, ni bilo nobenih motečih vibracij. Ne med vožnjo, ne v rangu obratov in ne po vožnji.

JBG si se pomehkužu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!