semering Objavljeno Februar 17, 2012 Opozori Objavljeno Februar 17, 2012 Vzemi malega BMWja. Ima modern vodno hlajeni motor od Rotaxa, majhna teža in solidna zmogljivost. Ma ne no! Dej taveldzga vzem... :yes:
KeC Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 (popravljeno) Zakaj za vraga si ne vzameš nekaj časa in se vsedeš na tiste motorje, ki jih imaš v ožjem izboru in jih zapelješ na testno vožnjo. Noben članek ti ne bo mogel dati toliko informacij kot recimo par urc prevoženih z motorjem. Večino zgoraj omenjenih se da dobiti na test in res ne vem zakaj tega ne bi izkoristil. Razen seveda če pač ne kupuješ samo za to, da bo pač motor pri bajti, ker se to pač spodobi med sosedi. V tem primeru pa je itak edino merilo listek s ceno. Popravljeno Februar 19, 2012. Popravil KeC
dromomaniac Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 No jaz sem si isto mislil, ko sem prebiral to temo..Pri bmwju ne boš imel problemov kar se izposoje tiče. Greš, probaš in takoj ti bo jasno kateri je zate.
matjazg Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Jaz sem se odluču ta ''tavelkega''
E46Fahrer Objavljeno Februar 19, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Zakaj za vraga si ne vzameš nekaj časa in se vsedeš na tiste motorje, ki jih imaš v ožjem izboru in jih zapelješ na testno vožnjo. Noben članek ti ne bo mogel dati toliko informacij kot recimo par urc prevoženih z motorjem. Večino zgoraj omenjenih se da dobiti na test in res ne vem zakaj tega ne bi izkoristil. Razen seveda če pač ne kupuješ samo za to, da bo pač motor pri bajti, ker se to pač spodobi med sosedi. V tem primeru pa je itak edino merilo listek s ceno. Vem, da bi bilo to najbolj enostavno, a smo nekako sredi zime... Pa tudi zdajle se da še kak popust/lansko zalogo dobiti pri nekaterih. In če temu dodam, da pri BMW zdaj sprejemajo naročila za aprilsko produkcijo, pomeni, da če počakam na začetek sezone, bi svoj "moped" dobil ravno do zime, če rahlo pretiravam :oops: . Zato sem se tudi obrnil na forumaše, ki vozijo te motorje, da delijo svoje izkušnje z menoj ...
THOMPSON Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Najprej povej, za kaj misliš prvenstveno uporabljat moped, koliko km, koliko kilometrine imaš za sabo. Motorja sta po karakterju precej različna,
boych Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Vem, da bi bilo to najbolj enostavno, a smo nekako sredi zime... Pa tudi zdajle se da še kak popust/lansko zalogo dobiti pri nekaterih ... Kar se tiče lanske zaloge motorjev, je zadeva takšna, da če boš sedaj kupil motor, ki v salonu stoji že od lani, ti bodo v homologacijo napisali letošnjo letnico in bo motor letnik 2012 ... samo toliko za informacijo, če tega še ne veš ... E46Fahrer 1
E46Fahrer Objavljeno Februar 19, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Najprej povej, za kaj misliš prvenstveno uporabljat moped, koliko km, koliko kilometrine imaš za sabo. Motorja sta po karakterju precej različna, Neke hude kilometrine nimam še za sabo - nabavljam prvi resnejši moped. Namen uporabe? Hm, krajši izleti po Sloveniji, tudi v bolj odrezane kotičke, se pravi mora biti kos tudi kakšnemu gozdnemu kolovozu, makadamu; daljše vikend ture (npr. do Dalmacije), ter kakšno daljše potovanje po Evropi (npr. na sever Nemčije, pa do Lizbone ipd.). V puščave Tunizije me zaenkrat še ne vleče . Seveda vse omenjene poti večinoma s sopotnico. No, mora biti primeren tudi za vsakodnevno uporabo (do pisarne in nazaj). Po izpitu sem imel nekaj časa na daljši izposoji nekega Hondinega "nagca" in mi nekako ni bil pravi feeling, sploh na avtocesti - preveč prepišno.
THOMPSON Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Sam bi razmislil o malem GSu. Obstajajo pa tudi drugi proizvajalci, nekateri niso nič slabši. Razen, če je vzrok nabave BMWja kje drugje
motofrik Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Če finančno sežeš, tavelikega. Kratki izleti po Sloveniji ti bodo hitro prekratki. Pa računaj sopotnico in brez prtljage za par dni tudi ne moreš kam... Ta velikega. Do pisarne in nazaj... z RT je šlo.
biker77 Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Neke hude kilometrine nimam še za sabo - nabavljam prvi resnejši moped. Namen uporabe? Hm, krajši izleti po Sloveniji, tudi v bolj odrezane kotičke, se pravi mora biti kos tudi kakšnemu gozdnemu kolovozu, makadamu; daljše vikend ture (npr. do Dalmacije), ter kakšno daljše potovanje po Evropi (npr. na sever Nemčije, pa do Lizbone ipd.). V puščave Tunizije me zaenkrat še ne vleče . Seveda vse omenjene poti večinoma s sopotnico. No, mora biti primeren tudi za vsakodnevno uporabo (do pisarne in nazaj). Po izpitu sem imel nekaj časa na daljši izposoji nekega Hondinega "nagca" in mi nekako ni bil pravi feeling, sploh na avtocesti - preveč prepišno. nimaš kaj razmišljat..ta velkega..
Snečer Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Ta malega naj vzame, za razliko v ceni pa se bo par let lahko vozil na izlete.
THOMPSON Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Precejšnja težava je, če se človek odloča za nakup mopeda glede na pripadnost določeni blagovni znamki ali glede na imiđ motorja v soseski. Pač ne obstajata samo Honda, katero si vozil in BMW. Precej bolje je stestirati čim več različnih modelov različnih proizvajalcev. Mogoče se na celo koncu odločiš za nekaj popolnoma tretjega. Ali pa tudi ne, razlog za odločitev je samo tvoj... Jebenti, kaj govorim kot BMW fan????
dromomaniac Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 nimaš kaj razmišljat..ta velkega.. Se popolnoma strinjam. Kar se pa tiče izgovora, da je sedaj zima itd..pa se malo bolje obleči, tistih par kilometrov pa boš že potrpel. Oba motorja ti bodo z veseljem posodili..
KeC Objavljeno Februar 21, 2012 Opozori Objavljeno Februar 21, 2012 Vem, da bi bilo to najbolj enostavno, a smo nekako sredi zime... Pa tudi zdajle se da še kak popust/lansko zalogo dobiti pri nekaterih. In če temu dodam, da pri BMW zdaj sprejemajo naročila za aprilsko produkcijo, pomeni, da če počakam na začetek sezone, bi svoj "moped" dobil ravno do zime, če rahlo pretiravam :oops: . Zato sem se tudi obrnil na forumaše, ki vozijo te motorje, da delijo svoje izkušnje z menoj ... V enem stavku govoriš o lanski zalogi v drugem pa o aprilski produkciji? Začetek sezone bo že tale vikend, ko napovedujejo cca 16 stopinj. V glavnem bolj kot ne sami izgovori. Ni problem v mnenjih forumašev, kot vidiš jih imaš toliko za 800 kot tudi za 1200. 100 ljudi 100 čudi. In če so ti samo pisni testi dovolj potem pa imaš zunaj še prve teste Crosstourerja (hmm,zakaj nič ne slišim, da honda kopira bmw-ja s kljunčkom) in pa v petek bodo prvi testi Explorerja. Na koncu je odločitev tvoja in lahko mi verjameš, da bo veliko boljša in pravilna, če boš ta mnenja preveril tudi v živo, brez izgovorov.
matjazg Objavljeno Februar 21, 2012 Opozori Objavljeno Februar 21, 2012 Najprej povej, za kaj misliš prvenstveno uporabljat moped, koliko km, koliko kilometrine imaš za sabo. Motorja sta po karakterju precej različna, Vse preveč je obremenjevanja s tem, ''koliko boš motor izkoristil?''! Edini v Sloveniji, ki res izkoristi svoj motor, je vaški poštar. Kaj pa vse silne in besne zverine na štirih kolesih po naših cestah, ki v njih sedijo razni mulci al pa starejši možakarji. Jaz sem si tudi nabavu motor, pa ne zato, ker ravno takega potrebujem. Všeč mi je, dober je, ...., od malga sem si ga želu . Zok, sayo in MariborBMW 3
THOMPSON Objavljeno Februar 21, 2012 Opozori Objavljeno Februar 21, 2012 Saj tudi ko greš v trgovino po čevlje, te vprašajo zakaj jih boš uporabljal? Edino razni Čehi grejo na Triglav v natikačih.
matjazg Objavljeno Februar 21, 2012 Opozori Objavljeno Februar 21, 2012 Ej ne boma prišla skupaj. Če glih hočeš BMW jaši pač ne razumemo humorja od Yamaharjev. Ker si glih pri čevljih in njihovi uporabi, tudi na ''parih'' sem že marsikoga vidu v čevljih, pa jih glih ne potrebuje. Držmo se raje teme.
nsignific Objavljeno Februar 21, 2012 Opozori Objavljeno Februar 21, 2012 Jaz sem si tudi nabavu motor, pa ne zato, ker ravno takega potrebujem. Všeč mi je, dober je, ...., od malga sem si ga želu . Od malega si si želu BMW 1200 GSA? Kok si pa potem star? Ontopic: glede na namen uporabe (krajši izleti, kolovozi itd) bi jaz brez premisleka kupil kar F650GS. Super vodljiv (enostaven), kar sovpada z izjavo "prvi resnejši moped". Po drugi strani pa govoriš o turah po evropi s sopotnico... 1200GS! Vse v enem... 800ka. Nimam pojma sicer, ampak po moji logiki je tako, v tej temi pa nisem prebral nobenega res dobrega razloga proti.
Kawl Objavljeno Februar 21, 2012 Opozori Objavljeno Februar 21, 2012 Ti kar 1200 kupi ker 800 je čist prešvoh. Res . Komi se premakne iz mesta. škoda k ni že vsaj 1500 k že skor je 1200 tud mal premal.... Človek kupuje prvi resni motor, vi pa mu pravite naj kupi 300 kilsko kravo. Obadva z boljšo polovico ga ne bosta pobrala. Pa ne da ga ne bi mogla , ampak ga ne bosta znala. Če si pameten kupi 800 pa še to F650GS - se pravi 800 z njižjim sedežem. Super motor, super agregat, z lahkoto sežeš do tal, se pravi več kot preveč za prvi resen motor. LP Maximus in yan 2
Kmet2 Objavljeno Februar 21, 2012 Opozori Objavljeno Februar 21, 2012 Po večini si dobil naša mnenja ,nekatere boš upošteval,nekatere ne,doma imam F650GS odličen motorček z 800kubičnim agregatom,kolovozi,krajši izleti za skočit na kavo,pa z pravo obutvijo so tudi kozje stezice dosegljive.A za potovanje v dvoje,daljše ture+prtljaga...sej se da,a ti rajši svetujem GS1200,ki pa me bega,samo zaradi tega, ker naj bi bil to tvoj prvi motor(resnejši) ker sem bil vedno zagovornik,da se je bolje naučiti na manjšem motorju z manj konji in kubiki,da znaš potem spoštovati moč motorja in z tem zmanjšaš nepredvidljive situacije. Imam še GSA,ki ti ga pa odsvetujem za prvi motor,delno sem ti že navedel zakaj(teža,kubatura,konji.....)sam sem mnenja,da je za tako velike kravce dobro imeti malo podlage,da ne bi bilo treba slučajno kosmodisk nabavit......od pobiranja le tega. Imel sem na probi pa tudi F800gs,ki ima sicer isto kubaturo kot F650GS a 10 konjičev več,je večji,višji in uporaben za daljša potovanja kot krajša v dvoje,cenovno bolj sprejemeljiv ,prav tako lažji kot večji brat in prav tako vodljiv kot mlajši brat. Skratka jaz ti po vsem napisanem in prebranem svetujem F800GS.(imel sem ga 3dni in naredil z njim cca1000km tako,da vse ,kar sem ti napisal pišem iz svojih voženj z omenjenimi motocikli) Na tvojem mestu bi pa z vso resnostjo dobronamerno vzel tudi Kec-ov post,preden karkoli kupiš se pojdi zapeljat,sam boš najbolje precenil kaj paše na tvojo rit in nikoli ne veš,mogoče te pa po vožnji prepriča čisto en četrti motor,. Lp in veliko varnih km ti želim sayo, E46Fahrer, Maximus in 1 other 4
moto rider Objavljeno Februar 21, 2012 Opozori Objavljeno Februar 21, 2012 (popravljeno) Kmet2, je povedal, tako kot je. Za prvi motor je F 650 , ali F 800 zvrhano dovolj! Vse ostalo iznad tega, so navadne krave, ki so sicer odlični motorji, in prestižni. Poglej s kom ljudje bandajo po svetu. To so kubature od 400 - 650 ccm in vedi, da je ta moč povsem zadovoljiva. Težki enduro motorji pa so predvsem za tiste "težke" enduraše v pravem pomenu te besede - iznad 100 kg in 190 višine. Ampak krepko iber! Sam sem bolj peresne sorte, pa kljub temu, da vozim že krepko preko štirideset let, imam pred temi ogromnimi motorji pravo spoštovanje. Zakaj? Zato, ker natovorjenega s tal še pobrati ne moreš... To pa je tisto, kar je na (daljši) poti zelo zelo moteče. Sedaj se pa odloči; Ali boš kupil uporaben motor, ali motor, da boš sosedom bolj všeč in bodo zaradi tega zbujali zavist. Popravljeno Februar 21, 2012. Popravil moto rider Maximus 1
Darko moder Objavljeno Februar 21, 2012 Opozori Objavljeno Februar 21, 2012 Zdravo, ker razmišljam o nakupu, zato me zanimajo izkušnje lastnikov BMW F 800 GS in R 1200 GS, še posebej, če je kdo vozil oba. Ali je "ta veliki" vreden cenovne razlike? Hvala za informacije! kupi si motor ki ti paše,pa tudi če so motorji za začetnike!važno je da se fajn počutiš in da ga boš lahko dolgo imel brez kakšnih velikih stroškov!ne vem od kod motor za začetnike-motor je motor, v vsakem primeru previdno! ne moreš pa primerjat gs z f ker je čisto druga serija in čisto drugo obnašanje motorja! lep pozdrav in obilo lepih kilometrov!
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 21, 2012 Opozori Objavljeno Februar 21, 2012 Všeč mi je trditev - manj je lahko več. Za razliko v ceni si lahko veliko privoščiš. Vem, da je za nekatere to brezpredmetno. Pa še eno prednost bi omenil. Nikoli me ni bilo strah, ko sem na potovanju parkiral motor preko noči. Tatovi običajno vedo, kaj se bolj splača in gre bolje v promet. Moje osebno razmišljanje. Vsem veliko užitkov na motorju, pa kakršenkoli je že. LP Scarabeo
sayo Objavljeno Februar 21, 2012 Opozori Objavljeno Februar 21, 2012 Kupi GS 800 pa boš sigurno zadovoljen, boljši je za brezpotja, pa še ne srečaš ga na vsakem vogalu kot GS-a1200
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se