sayo Objavljeno Februar 21, 2012 Opozori Objavljeno Februar 21, 2012 A veste zakaj Chris Pfeifer ne počne te stvari z GS-om 1200 ? ZATO K SE NOČE UBIT, K BI SE MU VSE ZLOMIL
boych Objavljeno Februar 22, 2012 Opozori Objavljeno Februar 22, 2012 A veste zakaj Chris Pfeifer ne počne te stvari z GS-om 1200 ? ZATO K SE NOČE UBIT, K BI SE MU VSE ZLOMIL Če misliš, da je to Chris Pfeffer, pol si malo mimo brcnil ... ... zakaj recimo Tony Bou ne vozi triala z 1200 gs ... eni me pa res nasmejete navsezgodaj zjutraj ...
solorider Objavljeno Februar 22, 2012 Opozori Objavljeno Februar 22, 2012 Če misliš, da je to Chris Pfeffer, pol si malo mimo brcnil ... ... zakaj recimo Tony Bou ne vozi triala z 1200 gs ... eni me pa res nasmejete navsezgodaj zjutraj ... pa ta motor je GS???
solorider Objavljeno Februar 22, 2012 Opozori Objavljeno Februar 22, 2012 pa ta motor je GS??? za pobrat pa tudi ni nekaj, se da naučiti
dromomaniac Objavljeno Februar 22, 2012 Opozori Objavljeno Februar 22, 2012 Kdor zna zna..pa naj gre za velikage ali malega. http://tinyurl.com/77num9q
Rokxy Objavljeno Februar 22, 2012 Opozori Objavljeno Februar 22, 2012 1200 še nisem vozil, lahko pa za 650 povem, da je več kot dovolj za normalnega motorista - tako za skočit v trgovino, kot na tedensko turo po dolomitskih klancih in ovinkih. Moj ima samo 50KM in je zame dosti, ker kupuješ novo ima najmanj 70KM kar je pomoje tud za dva dost. Če vzames 800, ki ima 85KM je pa to vrh glave tudi za dva s prtljago. Res je 2 jurja al kolko dražji, ampak ima boljše premze in še kaj. Seveda je pa najbolje da stestiraš. Jaz sem sicer na vrat na nos kupil mojga, ker sem hotu od malega met to. In ni mi žal, ker je ZAKON
semering Objavljeno Februar 22, 2012 Opozori Objavljeno Februar 22, 2012 In sedaj sem končno ugotovil, kateri motocikel je najboljši; Tisti, s katerim lohka 5x fukneš, ga pobereš in odpelješ......... :grim sayo 1
boych Objavljeno Februar 22, 2012 Opozori Objavljeno Februar 22, 2012 Kdor zna zna..pa naj gre za velikage ali malega. http://tinyurl.com/77num9q Za čuda ni niti razpadel, niti se vžgal ... ... kar se pa pobiranja tiče, če nisi ravno neka podhranjena peresna kategorija, sam brez večjih naporov na kolesa postaviš 800 in pa tudi 1200 ...
ada Objavljeno Februar 22, 2012 Opozori Objavljeno Februar 22, 2012 Zanimivi predlogi. Skratka kar koli narediš, izbereš, kupiš imaš obenem prav in narobe. Na kratko oba motorja sta dobra, boljši bo pa tisti, kateri bo TVOJ. Nekako postane del tebe. Sam imam enake dileme, probal gs 800 in gs 1200. Meni osebno je bila 1200-tka boljše vodljiva, seveda pa rabijo kiiiiiiiilometriiiiiiiiii. V enem tvojih prejšnjih postov sem videl da je bila v igri tudi super tenerejka 1200. Zakaj si se ji odpovedal. Sam sem se skoraj 99% procentov odločil za tega. Ja pa srečno ...
ciciban Objavljeno Februar 22, 2012 Opozori Objavljeno Februar 22, 2012 To z pobiranjem je več ali manj v tehniki. Je pa res, da ko si res utrujen je pa včasih problem motor dobit že na centralno stojalo... been there, done that :blink: Čisto objektivno gledano je motor razreda F800, V-Strom ali pa Triumph 800 za nas povprečne uporabnike več kot OK. Vsi trije so udobni. Dobro pobirajo luknje na cesti in z čisto vsakim se da splezat čez robnik in peljat po normalnem makadamu. Kar se pa konjev tiče... ma jaz jih imam še manj pa se prav tako peljem
matjazg Objavljeno Februar 22, 2012 Opozori Objavljeno Februar 22, 2012 In sedaj sem končno ugotovil, kateri motocikel je najboljši; Tisti, s katerim lohka 5x fukneš, ga pobereš in odpelješ......... :grim :grim tele tvoji ugotovitvi ni glih za verjet :grim Je sem enkrat fuknu sred mesta z dost lažjim motorjem, pa so oba pobiral. Motor in mene. In oba je bilo treba servisirat. dromomaniac 1
E46Fahrer Objavljeno Februar 23, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Februar 23, 2012 Hvala za številne koristne nasvete, poglede in mnenja o obeh motorjih in njuni konkurenci. Vsak ima svoje pluse in minuse. Bom vse še enkrat zajahal, da bo odločitev malce lažja. Pa veliko varnih kilometrov vsem!
E46Fahrer Objavljeno April 27, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 27, 2012 Da potešim še vašo radovednost: Po daljšem premisleku, testni vožnji (in ugodni ponudbi) je v garaži končal "ta mali" GS. Velikega brata pa sem prihranil za naslednji nakup :grim . Moram pa ob priliki zmontirati večji (višji) vetrobran - kakšen predlog iz prakse? Kmet2, JONI 46 in MariborBMW 3
bajsi Objavljeno April 27, 2012 Opozori Objavljeno April 27, 2012 Dobro si se odločil, glede vetrobrana pa preveri pri Touratech LP Bajsi
Kmet2 Objavljeno April 27, 2012 Opozori Objavljeno April 27, 2012 Da potešim še vašo radovednost: Po daljšem premisleku, testni vožnji (in ugodni ponudbi) je v garaži končal "ta mali" GS. Velikega brata pa sem prihranil za naslednji nakup :grim . Moram pa ob priliki zmontirati večji (višji) vetrobran - kakšen predlog iz prakse? Žena ga ma namontiranega od Givija in je mal višji od Turatecha in odlično opravlja svojo nalogo,cena pa tudi zelo sprejemljiva 75€ z poštnino vrede
stuhec Objavljeno Avgust 27, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2012 A obstaja tema za suzuki gs 500 ? Mi lahk ker link da ?
blazius Objavljeno Oktober 26, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2012 Lep pozdrav , ker v kratkem pričakujem novega GS 800 f , me zanima kakšne so kaj vaše izkušnje s serviserji , ali preferirate katerega ali vam je kakšen izrecno slab. Lepa hvala za kakršnkoli namig ...
vandrovec Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 In če smem vprašati, kaj je prevagalo pri odločitvi za 800 GS? Ni to zelo podoben motor kot TDM po moči in hitrosti in ali misliš, da si kdaj ne boš želel močnejšega?
THOMPSON Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 Kje si pa TDM našel za primerjavo?
vandrovec Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 Oba z blaziusom sva imela TDM, oz., sam jo imam še in prav tako sem tudi sam razmišljal o F 800 GS kot možnem naslednjem motorju, vendar se zanj ne morem dokončno odločiti.
blazius Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 Ja , približno enaka motorja kar se tiče volumna in kavalov ... kot rečeno sem iskal nekaj v rangu enduro , glede na to da je TDM 900 kar se mene tiče zadosti močan (imam 178 cm in cca. 70kg) ne čutim potrebe po več , če razumeš. Glede na to da imam tudi male otroke in da v bližnji prihodnosti ne nameravam iti ravno okoli sveta , da imam motor za vsakdanjo uporabo (služba Kranj-Ljubljana) , mi ta nekako zadostuje , ne rabim 1200 mašine ... za pohajkovanje po Dolomitih , Bosni in naši okolici. Prebral sem dosti na temo f800gs in se počasi in ziher zagledal vanj. Kot rečeno TDM 900 mi je super motor , kar mi manjka je da se jo nekako ne da zapeljat po malo bolj razritem makadamu. Jaz pa se rad zgubljam in če se v nekem momentu odločim da bom šel po gozdni poti , bi rad to tudi naredil. Nisem toliko zaljubljen v asfalt , oz. , rad bi imel čimvečji spekter alternativ , zraven pa še agilnost ki jo prinaša dotični motor , lahek , obtežiš ga lahko zelo , majhna poraba ... to vse je nekako prevagalo v prid f800gs , povem kaj več ko ga dobim , rečeno da po praznikih , ne morem dočakat , je lep triple black , ki prav fehta da ga zapeljem ... :grim SIMPLE MEN in krucymucy 2
THOMPSON Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 Zame ima mali GS veeeeelik plus v tem, da ga lahko sam poberem, velikega pa težko. Če ga uporabljaš kot enduro, ti prej ali slej kavsne po tleh. In če si sam, je je_ba. lp,andrej
jack08 Objavljeno Oktober 31, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2012 Tudi sam sem kolebal med malim in velikim in pristal na tri leta stari 650-tki (GS valjda) in mi ni žal. To je moj prvi motor (emšo pa malo čez 4D) in v prvem tednu (mi je bilo naklonjeno letošnje "indijansko" poletje) naredil dobrih 1000 km. Fantazija. Po vsem prebiranju revij, forumov, člankov, neta itd. se mi je skristalizirala prava odločitev. Ni mi žal, kako pa bo konec naslednje sezone pa sproti.
blazius Objavljeno November 2, 2012 Opozori Objavljeno November 2, 2012 Še nekaj me zanima ... na katere pnevmatike prisegate ? Na TDM-ki sem imel Roadsmart 2 , gre pa za čisto drugo zasnovo motocikla , z allaround gumami pa nimam nekih izkušenj , vem da so na motociklu zdaj gor michelinove anakee 2. Pri pnevmatikah nimam namena šparat ker so edini stik s podlago , tako da prosim za vaše izkušnje ... kombinirana vožnja , asfalt 80% - makedam 20% (v to ni vštet nek resen offroad , če me prime kupim "štoflce" :grim)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se