Skoči na vsebino

Mali ali veliki GS


Priporočene objave

Objavljeno

Ja men je off-road že tud makedamska cesta, medtem ko brezpotja so pa itak totalna divjina. Tamali GS ima za moje pojme precej trdo sklopko oz. kar natreniraš levo roko k se vozš z motorjem. Na daljše ture verjetno precej utruja taka trdota. Sem sicer že bolj trde sklopke mel pod prsti, ampak vseeno.

Objavljeno (popravljeno)

V teoriji si podkovan v nulo!

Vsaka čast!

Na terenu, katerem ti praviš off road pa ti želim veliko sreče. Imam dolgoletne izkušnje z hard off roadom in ko sem presedlal na enoslednika so gate vedno pobarvane kjer se konča asvalt :)

Popravljeno . Popravil The OO
Objavljeno
Ob 10/30/2017 ob 10:38, DAMI34 pravi:

da, da specifikacije so eno, realnost pa drugo, predvidevam da je 1200 že po defoltu močnejši in lažje prenaša obremenitve, ter se lepše in predvsem bolj varno pelje na maximumu, neglede na dovoljeno nosilnost

Kdo že kupuje motorje po specifijacijah in govori, da je to to ?

Objavljeno
pred 20 urami, Tepko pravi:

Ja men je off-road že tud makedamska cesta, medtem ko brezpotja so pa itak totalna divjina. Tamali GS ima za moje pojme precej trdo sklopko oz. kar natreniraš levo roko k se vozš z motorjem. Na daljše ture verjetno precej utruja taka trdota. Sem sicer že bolj trde sklopke mel pod prsti, ampak vseeno.

1. ko moraš motor dvigniti iz boka, vsak kg šteje. Probaj dat motor na bok in ga dvigovat pa spuščat. Verjemi, hitro se boš utrudil. Drugo pa je sama oblika motorja (velikega GSa ustavijo cilindri). Npr. nova AT se tako položi, da jo ni ravno najlepše vzdignit. Ampak, če ne misliš kaj konkretnejšega odpeljati kot kakšen makadam - ne sekiraj se ;)
2. Kje si stestiral trdoto sklopke? Meni je osebno od malega GSa super mehka, medtem ko mi je bila na občutek od prejšnjega GSA (hidravlična) trša. Mehkejšo sem imel na Vstromu (zajla), še mehkejšo pa imam na AT (zajla). Po pravici povedano mi je na testni vožnji  skoraj minilo do nakupa AT, ker je imela sklopko tako trdo - po eni uri me je že matralo zapestje. Tako, da sprobaj še kakšen primerek, da boš vedel pri čem si.
 

Objavljeno
pred eno uro, Borutt pravi:

Kdo že kupuje motorje po specifijacijah in govori, da je to to ?

jaz, ampak specifikacije je potrebno znati brati. Eno je podatek o višini sedeža, pa navoru, konjih, drugo je max nosilnost.

Vzemi v obzir da so pri težjem motorju načeloma močnejše zavore, boljše (močnejše) vzmetenje itd, kar govori v prid temu, da je pri max obremenitvi večji GS bolj suveren.

Objavljeno
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

jaz, ampak specifikacije je potrebno znati brati. Eno je podatek o višini sedeža, pa navoru, konjih, drugo je max nosilnost.

Vzemi v obzir da so pri težjem motorju načeloma močnejše zavore, boljše (močnejše) vzmetenje itd, kar govori v prid temu, da je pri max obremenitvi večji GS bolj suveren.

Specifijacije so eno, realnost pa drugo, kajne :lol1:

Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

Specifijacije so eno, realnost pa drugo, kajne :lol1:

če jih ne znaš prebrati in razumeti, potem je odgovor pritrdilen. Ampak tema ni namenjena meni in temu kaj jaz počnem ampak dilemi, kaj bi nekdo vzel, malega al pa velikega.

 

Objavljeno
2 hours ago, Rokic said:

1. ko moraš motor dvigniti iz boka, vsak kg šteje. Probaj dat motor na bok in ga dvigovat pa spuščat. Verjemi, hitro se boš utrudil. Drugo pa je sama oblika motorja (velikega GSa ustavijo cilindri). Npr. nova AT se tako položi, da jo ni ravno najlepše vzdignit. Ampak, če ne misliš kaj konkretnejšega odpeljati kot kakšen makadam - ne sekiraj se ;)
2. Kje si stestiral trdoto sklopke? Meni je osebno od malega GSa super mehka, medtem ko mi je bila na občutek od prejšnjega GSA (hidravlična) trša. Mehkejšo sem imel na Vstromu (zajla), še mehkejšo pa imam na AT (zajla). Po pravici povedano mi je na testni vožnji  skoraj minilo do nakupa AT, ker je imela sklopko tako trdo - po eni uri me je že matralo zapestje. Tako, da sprobaj še kakšen primerek, da boš vedel pri čem si.
 

Sem šel za hec gledat videje, kaka je strategija pobiranja in na enem celo ena ženska sam pobere mrcino, sicer ima kovčke gor in mal se je matrala ampak ga je pobrala :) Skratka tavelik GS ne zgleda tako zelo zelo ahtevno pobrat, če imaš kufre zadaj. 

Kaj več kot makedam vsaj prvih par let res ne nameravam, mogoče kdaj naredim kak tour na sever afrike ali azijo, ampak tudi tam ne mislim po kakih hudih poteh it, večinoma ceste/makedam. 

Sklopko sem testiral v salonu. Sm se usedu na tamalga in je bila precej trda, se usedem na tavelkega, je bila precej mehkejša, ker ima hidravlično... 

1 hour ago, DAMI34 said:

jaz, ampak specifikacije je potrebno znati brati. Eno je podatek o višini sedeža, pa navoru, konjih, drugo je max nosilnost.

Vzemi v obzir da so pri težjem motorju načeloma močnejše zavore, boljše (močnejše) vzmetenje itd, kar govori v prid temu, da je pri max obremenitvi večji GS bolj suveren.

Močnejše vzmetenje že in zavore, ampak zadna nihajka je na manjšem dvojna, na tavečjem samo enojna, pomoja je tu omejitev obremenitve. 

Objavljeno

Ti imaš pa res nenavadne težave pri "nakupu", odločitvi in seveda zahteve.

Za tvoje dričanje ti bosta še oba predobra, za pretrdo sklopko pa malo potreniraj z gumico...

Pa lepo si asistenco plačaj, ti bodo proti plačilu rešili vse težave na poti.

 

Screen-Shot-2015-05-20-at-9.27.19-AM-300x220.jpg

Objavljeno
Pravkar, Tepko pravi:

 

Močnejše vzmetenje že in zavore, ampak zadna nihajka je na manjšem dvojna, na tavečjem samo enojna, pomoja je tu omejitev obremenitve. 

nope

Objavljeno
Ob 29. 10. 2017 ob 18:51, Tepko pravi:

- ker ima za pogon ketno, je zadna roka dvojna, kar pomeni da je tudi cel podvig popraviti gumo sred boga ničesar. Torej najprej vse odšraufat, potem axlo ven potegnat, pa potem ketno dol pa kolo ven, poštimat gumo in potem vse skup nazaj in naštimat... skratka za pol dneva dela, če ti gre sam guma. :/ 

 

ne vem če kdo od GS fahrerjev vozi poleg orodje, da lahko sname plašč (možno, ker v tiste velike kovčke ne vidim, kaj vozijo) in verjemi mi, da sredi ničesar ti tudi z orodjem, če še tega nisi delal, plašča ne boš snel in boš jokal ali klical

za take primere se nosi poleg set za flikanje gume (za tubeless), ki je neodvisen glede na zadnje vpetje...vse opraviš na stranski tački...

----------------

se tudi vidi, da še očitno nikoli nisi gume dol snel, ker če voziš poleg pravi ključ (me zanima kdo ga vozi na običajnih tripih), je to kot bi trenil, tudi če je ketna...odviješ matico, akso ven, (mogoče kolo malo podložiš, če je na centralcu) porineš kolo naprej, da se losaš ketne iz verižnika in je zunaj, isto nazaj...

pred tem je fajn odvit še zavorne čeljusti :) (zadaj, ne spredaj) 

----------------

to ni kolosarjenje...

 

Objavljeno
pred 15 urami, Tepko pravi:

Sem šel za hec gledat videje, kaka je strategija pobiranja in na enem celo ena ženska sam pobere mrcino, sicer ima kovčke gor in mal se je matrala ampak ga je pobrala :) Skratka tavelik GS ne zgleda tako zelo zelo ahtevno pobrat, če imaš kufre zadaj. 

Kakšna je bila podlaga? Asfaltirano parkirišče? Na zemlji, vlazni travi, koreninah, kamnih...je verjetno druga pesem.

Objavljeno
On 30/10/2017 at 11:18 AM, Tepko said:

Ja nekak bolj tećko peljat kateregakoli, ker nimajo nikjer testnih v slovenistanu...

V sezoni imajo vedno testne. 

 

16 hours ago, Tepko said:

Sem šel za hec gledat videje, kaka je strategija pobiranja in na enem celo ena ženska sam pobere mrcino, sicer ima kovčke gor in mal se je matrala ampak ga je pobrala :) Skratka tavelik GS ne zgleda tako zelo zelo ahtevno pobrat, če imaš kufre zadaj. 

S kovčki ni nič lažje, kvečjemu težje, če imaš polne. 

Ko leži na tleh se ne nasloni na kovčke, ampak na zaščito cilindrov (če jo imaš). Do kovčkov pride samo na kakem neravnem terenu, ko ga recimo zvrneš v travi.

Objavljeno
2 hours ago, Rey said:

Kakšna je bila podlaga? Asfaltirano parkirišče? Na zemlji, vlazni travi, koreninah, kamnih...je verjetno druga pesem.

No mogoče ni ravno eenak model motorja, ampak podobne teže. Podlaga mi zgleda kot suha trava. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=fIh5-3OEXzg

2 hours ago, motolover said:

V sezoni imajo vedno testne. 

 

S kovčki ni nič lažje, kvečjemu težje, če imaš polne. 

Ko leži na tleh se ne nasloni na kovčke, ampak na zaščito cilindrov (če jo imaš). Do kovčkov pride samo na kakem neravnem terenu, ko ga recimo zvrneš v travi.

No letos niso imeli testnih GS-ov, samo rNineT-je, pa še to samo v Grosuplju pri Avtovalu. 

 

Objavljeno
8 minutes ago, Tepko said:

No mogoče ni ravno eenak model motorja, ampak podobne teže. Podlaga mi zgleda kot suha trava. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=fIh5-3OEXzg

No letos niso imeli testnih GS-ov, samo rNineT-je, pa še to samo v Grosuplju pri Avtovalu. 

 

Kdaj si vpašal? Samo Nine T je bil mogoče oktobra, ko so vse ostale testne že prodali. Testne imajo nekje od srede marca do konca avgusta.

Objavljeno

Gledal sem že junija, julija sem imel testno vožnjo, že motorjev na zalogi niso imeli. KTM je bil pa še večji poraz, pridem v prazno štacuno, uni prodajalci tam pa lepo gledajo tekmo. Potem me vpraša kaj bi rad, pa rečem, da sm pršu motorje gledat in mi rele, da nima nobega niti za pogledat/se gr usest in mi da samo en kup katalogov in čao. 

Sorry, ampak do sedaj ne vem čeje bila povsod taka mizerija v trgovinah. Honda prav tako nobenega testnega. Pač človek mora sedaj kupoavti motor bolj kot ne po "občutku". Na srečo so mi tile GS-i precej udobni, vsaj kolikor sem gor sedel. Noben se mi ni zdel ravno težak za držati pokonci, je pa druga zgodba pri pobiranju. Dvomim, pa da mi ga bo prodajalc tm prekucnu, da se grem pol matrat pobirat :P

Objavljeno

Ponavadi te dajo na seznam in imaš določen dan in uro. Kar odpeljal se nikjer ne boš. 

Objavljeno
pred 4 urami, Tepko pravi:

Gledal sem že junija, julija sem imel testno vožnjo, že motorjev na zalogi niso imeli. KTM je bil pa še večji poraz, pridem v prazno štacuno, uni prodajalci tam pa lepo gledajo tekmo. Potem me vpraša kaj bi rad, pa rečem, da sm pršu motorje gledat in mi rele, da nima nobega niti za pogledat/se gr usest in mi da samo en kup katalogov in čao. 

Sorry, ampak do sedaj ne vem čeje bila povsod taka mizerija v trgovinah. Honda prav tako nobenega testnega. Pač človek mora sedaj kupoavti motor bolj kot ne po "občutku". Na srečo so mi tile GS-i precej udobni, vsaj kolikor sem gor sedel. Noben se mi ni zdel ravno težak za držati pokonci, je pa druga zgodba pri pobiranju. Dvomim, pa da mi ga bo prodajalc tm prekucnu, da se grem pol matrat pobirat :P

ne vem zakaj bi na vsak način rad pobiral motor. Ko ti bo padel na tla ti bo itak ravno tako na kakšno skalo da ti zaščita ne bo pomagala in ti bo prebilo pokrov ventilov... Če se misliš kam daleč vozi je zate AT

Objavljeno
4 hours ago, motolover said:

Ponavadi te dajo na seznam in imaš določen dan in uro. Kar odpeljal se nikjer ne boš. 

Ne, kolikor mi je prodajalc reku, letos niso imeli nobenih testnih, tudi zalogo so imeli julija samo še par motorjev, zdle pa 2017 letnika 800 adventure  modela v slo ne moreš dobiti več, tavelkega adventurja, pa mislim da imajo samo še v Avtovalu enega. 

Objavljeno
6 hours ago, Tepko said:

No letos niso imeli testnih GS-ov,

Stari ne nabijaj,peljal sem letos testnega Gs glih v Avtovalu,testne imajo na razpolago od aprila do konc septembra.

Aja,pa loto listek moras vplacat ce mislis res kaj zadet.

Objavljeno

V A-Cosmosu so imeli testnega R1200GS v RALLY barvni kombinaciji in z vso opremo 

Objavljeno
pred eno uro, poggy pravi:

V A-Cosmosu so imeli testnega R1200GS v RALLY barvni kombinaciji in z vso opremo 

R.I.P    A-cosmos. Nič več motorjev na žalost.

Objavljeno

Jaoooo....  :slap:

...kere mate..

@Tepko...kot sem rekel že kak mesec nazaj..da ti letos ne boš imel motorja...pa naslednje leto tudi še ne...če boš tko kompliciral.

....v bistvu...ga splog nameravaš kupit?... al se samo rajcaš, da bi...pa ne boš?

...tudi če ga boš kupil...ti bo pa v garaži stal...ker ne boš vedel kako ga pobrati...pa če te bo roka bolela od sklopke...  :slap:

...sori..sem moral napisati to, kar si vsi (verjetno) ostali mislijo.

...pa brez zamere  :D

Aja..tudi mene bolijo kite od trde sklopke...pa uporablham Snecerjev pripomoček za mehčanje sklopke...  :P

 

 

Objavljeno

Jaz tudi razmisljam da bi kupil mecko S klase,sam se ne vem kero,al S350 al kar S500,moram mal po zepih pogledat kolk bom nabral.

Objavljeno (popravljeno)
pred 19 urami, Tepko pravi:

Dvomim, pa da mi ga bo prodajalc tm prekucnu, da se grem pol matrat pobirat :P

Se vid , da si neizkušen ... če se ti GS prevrne .. počakaš, da kdo mim pride in mu rečeš. da nj neha zjat okol in nj pride pomagat, da tko parkiraš ... ajnfok ... :huh: 

 

Popravljeno . Popravil maus

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!