Tepko Objavljeno Oktober 31, 2017 Deli Objavljeno Oktober 31, 2017 Ja men je off-road že tud makedamska cesta, medtem ko brezpotja so pa itak totalna divjina. Tamali GS ima za moje pojme precej trdo sklopko oz. kar natreniraš levo roko k se vozš z motorjem. Na daljše ture verjetno precej utruja taka trdota. Sem sicer že bolj trde sklopke mel pod prsti, ampak vseeno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Oktober 31, 2017 Deli Objavljeno Oktober 31, 2017 (popravljeno) V teoriji si podkovan v nulo! Vsaka čast! Na terenu, katerem ti praviš off road pa ti želim veliko sreče. Imam dolgoletne izkušnje z hard off roadom in ko sem presedlal na enoslednika so gate vedno pobarvane kjer se konča asvalt Popravljeno Oktober 31, 2017. Popravil The OO MiNa, Kawl, luxsa in 2 others 1 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno November 1, 2017 Deli Objavljeno November 1, 2017 Ob 10/30/2017 ob 10:38, DAMI34 pravi: da, da specifikacije so eno, realnost pa drugo, predvidevam da je 1200 že po defoltu močnejši in lažje prenaša obremenitve, ter se lepše in predvsem bolj varno pelje na maximumu, neglede na dovoljeno nosilnost Kdo že kupuje motorje po specifijacijah in govori, da je to to ? GoBobi 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Rokic Objavljeno November 1, 2017 Deli Objavljeno November 1, 2017 pred 20 urami, Tepko pravi: Ja men je off-road že tud makedamska cesta, medtem ko brezpotja so pa itak totalna divjina. Tamali GS ima za moje pojme precej trdo sklopko oz. kar natreniraš levo roko k se vozš z motorjem. Na daljše ture verjetno precej utruja taka trdota. Sem sicer že bolj trde sklopke mel pod prsti, ampak vseeno. 1. ko moraš motor dvigniti iz boka, vsak kg šteje. Probaj dat motor na bok in ga dvigovat pa spuščat. Verjemi, hitro se boš utrudil. Drugo pa je sama oblika motorja (velikega GSa ustavijo cilindri). Npr. nova AT se tako položi, da jo ni ravno najlepše vzdignit. Ampak, če ne misliš kaj konkretnejšega odpeljati kot kakšen makadam - ne sekiraj se 2. Kje si stestiral trdoto sklopke? Meni je osebno od malega GSa super mehka, medtem ko mi je bila na občutek od prejšnjega GSA (hidravlična) trša. Mehkejšo sem imel na Vstromu (zajla), še mehkejšo pa imam na AT (zajla). Po pravici povedano mi je na testni vožnji skoraj minilo do nakupa AT, ker je imela sklopko tako trdo - po eni uri me je že matralo zapestje. Tako, da sprobaj še kakšen primerek, da boš vedel pri čem si. DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno November 1, 2017 Deli Objavljeno November 1, 2017 pred eno uro, Borutt pravi: Kdo že kupuje motorje po specifijacijah in govori, da je to to ? jaz, ampak specifikacije je potrebno znati brati. Eno je podatek o višini sedeža, pa navoru, konjih, drugo je max nosilnost. Vzemi v obzir da so pri težjem motorju načeloma močnejše zavore, boljše (močnejše) vzmetenje itd, kar govori v prid temu, da je pri max obremenitvi večji GS bolj suveren. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno November 1, 2017 Deli Objavljeno November 1, 2017 pred 5 minutami, DAMI34 pravi: jaz, ampak specifikacije je potrebno znati brati. Eno je podatek o višini sedeža, pa navoru, konjih, drugo je max nosilnost. Vzemi v obzir da so pri težjem motorju načeloma močnejše zavore, boljše (močnejše) vzmetenje itd, kar govori v prid temu, da je pri max obremenitvi večji GS bolj suveren. Specifijacije so eno, realnost pa drugo, kajne Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno November 1, 2017 Deli Objavljeno November 1, 2017 pred 2 minutami, Borutt pravi: Specifijacije so eno, realnost pa drugo, kajne če jih ne znaš prebrati in razumeti, potem je odgovor pritrdilen. Ampak tema ni namenjena meni in temu kaj jaz počnem ampak dilemi, kaj bi nekdo vzel, malega al pa velikega. fazerčk 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tepko Objavljeno November 1, 2017 Deli Objavljeno November 1, 2017 2 hours ago, Rokic said: 1. ko moraš motor dvigniti iz boka, vsak kg šteje. Probaj dat motor na bok in ga dvigovat pa spuščat. Verjemi, hitro se boš utrudil. Drugo pa je sama oblika motorja (velikega GSa ustavijo cilindri). Npr. nova AT se tako položi, da jo ni ravno najlepše vzdignit. Ampak, če ne misliš kaj konkretnejšega odpeljati kot kakšen makadam - ne sekiraj se 2. Kje si stestiral trdoto sklopke? Meni je osebno od malega GSa super mehka, medtem ko mi je bila na občutek od prejšnjega GSA (hidravlična) trša. Mehkejšo sem imel na Vstromu (zajla), še mehkejšo pa imam na AT (zajla). Po pravici povedano mi je na testni vožnji skoraj minilo do nakupa AT, ker je imela sklopko tako trdo - po eni uri me je že matralo zapestje. Tako, da sprobaj še kakšen primerek, da boš vedel pri čem si. Sem šel za hec gledat videje, kaka je strategija pobiranja in na enem celo ena ženska sam pobere mrcino, sicer ima kovčke gor in mal se je matrala ampak ga je pobrala Skratka tavelik GS ne zgleda tako zelo zelo ahtevno pobrat, če imaš kufre zadaj. Kaj več kot makedam vsaj prvih par let res ne nameravam, mogoče kdaj naredim kak tour na sever afrike ali azijo, ampak tudi tam ne mislim po kakih hudih poteh it, večinoma ceste/makedam. Sklopko sem testiral v salonu. Sm se usedu na tamalga in je bila precej trda, se usedem na tavelkega, je bila precej mehkejša, ker ima hidravlično... 1 hour ago, DAMI34 said: jaz, ampak specifikacije je potrebno znati brati. Eno je podatek o višini sedeža, pa navoru, konjih, drugo je max nosilnost. Vzemi v obzir da so pri težjem motorju načeloma močnejše zavore, boljše (močnejše) vzmetenje itd, kar govori v prid temu, da je pri max obremenitvi večji GS bolj suveren. Močnejše vzmetenje že in zavore, ampak zadna nihajka je na manjšem dvojna, na tavečjem samo enojna, pomoja je tu omejitev obremenitve. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno November 1, 2017 Deli Objavljeno November 1, 2017 Ti imaš pa res nenavadne težave pri "nakupu", odločitvi in seveda zahteve. Za tvoje dričanje ti bosta še oba predobra, za pretrdo sklopko pa malo potreniraj z gumico... Pa lepo si asistenco plačaj, ti bodo proti plačilu rešili vse težave na poti. Kawl, DAMI34, Gonca in 3 others 3 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno November 1, 2017 Deli Objavljeno November 1, 2017 Pravkar, Tepko pravi: Močnejše vzmetenje že in zavore, ampak zadna nihajka je na manjšem dvojna, na tavečjem samo enojna, pomoja je tu omejitev obremenitve. nope Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno November 1, 2017 Deli Objavljeno November 1, 2017 Ob 29. 10. 2017 ob 18:51, Tepko pravi: - ker ima za pogon ketno, je zadna roka dvojna, kar pomeni da je tudi cel podvig popraviti gumo sred boga ničesar. Torej najprej vse odšraufat, potem axlo ven potegnat, pa potem ketno dol pa kolo ven, poštimat gumo in potem vse skup nazaj in naštimat... skratka za pol dneva dela, če ti gre sam guma. :/ ne vem če kdo od GS fahrerjev vozi poleg orodje, da lahko sname plašč (možno, ker v tiste velike kovčke ne vidim, kaj vozijo) in verjemi mi, da sredi ničesar ti tudi z orodjem, če še tega nisi delal, plašča ne boš snel in boš jokal ali klical za take primere se nosi poleg set za flikanje gume (za tubeless), ki je neodvisen glede na zadnje vpetje...vse opraviš na stranski tački... ---------------- se tudi vidi, da še očitno nikoli nisi gume dol snel, ker če voziš poleg pravi ključ (me zanima kdo ga vozi na običajnih tripih), je to kot bi trenil, tudi če je ketna...odviješ matico, akso ven, (mogoče kolo malo podložiš, če je na centralcu) porineš kolo naprej, da se losaš ketne iz verižnika in je zunaj, isto nazaj... pred tem je fajn odvit še zavorne čeljusti (zadaj, ne spredaj) ---------------- to ni kolosarjenje... BIF, DAMI34, MiNa in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Rey Objavljeno November 2, 2017 Deli Objavljeno November 2, 2017 pred 15 urami, Tepko pravi: Sem šel za hec gledat videje, kaka je strategija pobiranja in na enem celo ena ženska sam pobere mrcino, sicer ima kovčke gor in mal se je matrala ampak ga je pobrala Skratka tavelik GS ne zgleda tako zelo zelo ahtevno pobrat, če imaš kufre zadaj. Kakšna je bila podlaga? Asfaltirano parkirišče? Na zemlji, vlazni travi, koreninah, kamnih...je verjetno druga pesem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno November 2, 2017 Deli Objavljeno November 2, 2017 On 30/10/2017 at 11:18 AM, Tepko said: Ja nekak bolj tećko peljat kateregakoli, ker nimajo nikjer testnih v slovenistanu... V sezoni imajo vedno testne. 16 hours ago, Tepko said: Sem šel za hec gledat videje, kaka je strategija pobiranja in na enem celo ena ženska sam pobere mrcino, sicer ima kovčke gor in mal se je matrala ampak ga je pobrala Skratka tavelik GS ne zgleda tako zelo zelo ahtevno pobrat, če imaš kufre zadaj. S kovčki ni nič lažje, kvečjemu težje, če imaš polne. Ko leži na tleh se ne nasloni na kovčke, ampak na zaščito cilindrov (če jo imaš). Do kovčkov pride samo na kakem neravnem terenu, ko ga recimo zvrneš v travi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tepko Objavljeno November 2, 2017 Deli Objavljeno November 2, 2017 2 hours ago, Rey said: Kakšna je bila podlaga? Asfaltirano parkirišče? Na zemlji, vlazni travi, koreninah, kamnih...je verjetno druga pesem. No mogoče ni ravno eenak model motorja, ampak podobne teže. Podlaga mi zgleda kot suha trava. https://www.youtube.com/watch?v=fIh5-3OEXzg 2 hours ago, motolover said: V sezoni imajo vedno testne. S kovčki ni nič lažje, kvečjemu težje, če imaš polne. Ko leži na tleh se ne nasloni na kovčke, ampak na zaščito cilindrov (če jo imaš). Do kovčkov pride samo na kakem neravnem terenu, ko ga recimo zvrneš v travi. No letos niso imeli testnih GS-ov, samo rNineT-je, pa še to samo v Grosuplju pri Avtovalu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno November 2, 2017 Deli Objavljeno November 2, 2017 8 minutes ago, Tepko said: No mogoče ni ravno eenak model motorja, ampak podobne teže. Podlaga mi zgleda kot suha trava. https://www.youtube.com/watch?v=fIh5-3OEXzg No letos niso imeli testnih GS-ov, samo rNineT-je, pa še to samo v Grosuplju pri Avtovalu. Kdaj si vpašal? Samo Nine T je bil mogoče oktobra, ko so vse ostale testne že prodali. Testne imajo nekje od srede marca do konca avgusta. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tepko Objavljeno November 2, 2017 Deli Objavljeno November 2, 2017 Gledal sem že junija, julija sem imel testno vožnjo, že motorjev na zalogi niso imeli. KTM je bil pa še večji poraz, pridem v prazno štacuno, uni prodajalci tam pa lepo gledajo tekmo. Potem me vpraša kaj bi rad, pa rečem, da sm pršu motorje gledat in mi rele, da nima nobega niti za pogledat/se gr usest in mi da samo en kup katalogov in čao. Sorry, ampak do sedaj ne vem čeje bila povsod taka mizerija v trgovinah. Honda prav tako nobenega testnega. Pač človek mora sedaj kupoavti motor bolj kot ne po "občutku". Na srečo so mi tile GS-i precej udobni, vsaj kolikor sem gor sedel. Noben se mi ni zdel ravno težak za držati pokonci, je pa druga zgodba pri pobiranju. Dvomim, pa da mi ga bo prodajalc tm prekucnu, da se grem pol matrat pobirat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno November 2, 2017 Deli Objavljeno November 2, 2017 Ponavadi te dajo na seznam in imaš določen dan in uro. Kar odpeljal se nikjer ne boš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kawl Objavljeno November 2, 2017 Deli Objavljeno November 2, 2017 pred 4 urami, Tepko pravi: Gledal sem že junija, julija sem imel testno vožnjo, že motorjev na zalogi niso imeli. KTM je bil pa še večji poraz, pridem v prazno štacuno, uni prodajalci tam pa lepo gledajo tekmo. Potem me vpraša kaj bi rad, pa rečem, da sm pršu motorje gledat in mi rele, da nima nobega niti za pogledat/se gr usest in mi da samo en kup katalogov in čao. Sorry, ampak do sedaj ne vem čeje bila povsod taka mizerija v trgovinah. Honda prav tako nobenega testnega. Pač človek mora sedaj kupoavti motor bolj kot ne po "občutku". Na srečo so mi tile GS-i precej udobni, vsaj kolikor sem gor sedel. Noben se mi ni zdel ravno težak za držati pokonci, je pa druga zgodba pri pobiranju. Dvomim, pa da mi ga bo prodajalc tm prekucnu, da se grem pol matrat pobirat ne vem zakaj bi na vsak način rad pobiral motor. Ko ti bo padel na tla ti bo itak ravno tako na kakšno skalo da ti zaščita ne bo pomagala in ti bo prebilo pokrov ventilov... Če se misliš kam daleč vozi je zate AT Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tepko Objavljeno November 2, 2017 Deli Objavljeno November 2, 2017 4 hours ago, motolover said: Ponavadi te dajo na seznam in imaš določen dan in uro. Kar odpeljal se nikjer ne boš. Ne, kolikor mi je prodajalc reku, letos niso imeli nobenih testnih, tudi zalogo so imeli julija samo še par motorjev, zdle pa 2017 letnika 800 adventure modela v slo ne moreš dobiti več, tavelkega adventurja, pa mislim da imajo samo še v Avtovalu enega. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
luxsa Objavljeno November 2, 2017 Deli Objavljeno November 2, 2017 6 hours ago, Tepko said: No letos niso imeli testnih GS-ov, Stari ne nabijaj,peljal sem letos testnega Gs glih v Avtovalu,testne imajo na razpolago od aprila do konc septembra. Aja,pa loto listek moras vplacat ce mislis res kaj zadet. motolover, MiNa, maus in 1 other 2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
poggy Objavljeno November 3, 2017 Deli Objavljeno November 3, 2017 V A-Cosmosu so imeli testnega R1200GS v RALLY barvni kombinaciji in z vso opremo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Quest Objavljeno November 3, 2017 Deli Objavljeno November 3, 2017 pred eno uro, poggy pravi: V A-Cosmosu so imeli testnega R1200GS v RALLY barvni kombinaciji in z vso opremo R.I.P A-cosmos. Nič več motorjev na žalost. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno November 3, 2017 Deli Objavljeno November 3, 2017 Jaoooo.... ...kere mate.. @Tepko...kot sem rekel že kak mesec nazaj..da ti letos ne boš imel motorja...pa naslednje leto tudi še ne...če boš tko kompliciral. ....v bistvu...ga splog nameravaš kupit?... al se samo rajcaš, da bi...pa ne boš? ...tudi če ga boš kupil...ti bo pa v garaži stal...ker ne boš vedel kako ga pobrati...pa če te bo roka bolela od sklopke... ...sori..sem moral napisati to, kar si vsi (verjetno) ostali mislijo. ...pa brez zamere Aja..tudi mene bolijo kite od trde sklopke...pa uporablham Snecerjev pripomoček za mehčanje sklopke... maus, Tedybear, GoBobi in 6 others 3 2 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
luxsa Objavljeno November 3, 2017 Deli Objavljeno November 3, 2017 Jaz tudi razmisljam da bi kupil mecko S klase,sam se ne vem kero,al S350 al kar S500,moram mal po zepih pogledat kolk bom nabral. MiNa, Rey, maus in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno November 3, 2017 Deli Objavljeno November 3, 2017 (popravljeno) pred 19 urami, Tepko pravi: Dvomim, pa da mi ga bo prodajalc tm prekucnu, da se grem pol matrat pobirat Se vid , da si neizkušen ... če se ti GS prevrne .. počakaš, da kdo mim pride in mu rečeš. da nj neha zjat okol in nj pride pomagat, da tko parkiraš ... ajnfok ... Popravljeno November 3, 2017. Popravil maus Tepko, luxsa, Quest in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se