Skoči na vsebino

Mali ali veliki GS


E46Fahrer

Priporočene objave

Ja mi je všeč tanov 850, sam še ni dovolj info. 

Kar bi še dodal gor: boljši wind protection, crashbars, večji tank, pa verjetno ne bi več razmišljal ampak ga kar naročil. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Tepko pravi:

Ja mi je všeč tanov 850, sam še ni dovolj info. 

Kar bi še dodal gor: boljši wind protection, crashbars, večji tank, pa verjetno ne bi več razmišljal ampak ga kar naročil. 

Ko daš našteto gor bi ga naročil...zakaj pa? Ker je nov, ker je BMW, ker je dražji od ostalih, ki nudijo več za ta denar...ali preprosto ker smo slovenci pač takšni?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nižja poraba kot stari 800 model, pa še connectivity ima gor, ki na starega ne more it, pa še oiler je sedaj dodatna oprema. Praktično to kar rabim od opreme je sedaj na tanovem modelu že opcijska oprema. 

 

P.S.: tanov ima tudi tubeless feltna in gume. :)

Popravljeno . Popravil Tepko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, Tepko said:

Še nižja poraba kot stari 800 model, pa še connectivity ima gor, ki na starega ne more it, pa še oiler je sedaj dodatna oprema. Praktično to kar rabim od opreme je sedaj na tanovem modelu že opcijska oprema. 

 

P.S.: tanov ima tudi tubeless feltna in gume. :)

TOP  

Kdaj ga gres vplacat?   :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, ruskicar pravi:

Novi F850GS:

 

Mene pa zanima pri takih motorjih. Koliko se lastniki (pa recimo, da se omejimo na slo kolege) z njimi realno vozijo po offroadu, podobno kot v tem videoklipu? Ker če tako kot tale ružijo čez drn in strn obstaja resna nevarnost, da kakšnega zajčka zbijejo, ali pa fazana...:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čaki, čaki, zdaj pride takoj dežurna motosvet offroad policija, to sploh NI off-road, to je lepo pluženje po običajni slovenski cesti z nekoliko slabšim asfaltom.

Popravljeno . Popravil nejc74
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le cevlje sodi naj Kopitar... 

sej gre tko? ... a ne? 

:smoke:

 

 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Tepko pravi:

Najprej moram dobit opcijo, da dam lahko našteto opemo gor, torej višji verobran, crashbar in večji tank. :/ 

Še prej kakšno pivo ali dve spij, da se boš lažje odloču

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, izibajker pravi:

Mene pa zanima pri takih motorjih. Koliko se lastniki (pa recimo, da se omejimo na slo kolege) z njimi realno vozijo po offroadu, podobno kot v tem videoklipu? Ker če tako kot tale ružijo čez drn in strn obstaja resna nevarnost, da kakšnega zajčka zbijejo, ali pa fazana...:P

V reklamnih videospotih se vse velike endure tako peljejo po offroadu....najamejo pač "kaskaderja". Povprečni vozniki se s takimi motorji vozimo večinoma po asfaltu, izven gre pa bolj počasi, kot v teh filmčkih...gre pa tudi, potencial imajo taki motorji, to je važno. :smoke:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 53 minutami, vandrovec pravi:

V reklamnih videospotih se vse velike endure tako peljejo po offroadu....najamejo pač "kaskaderja". Povprečni vozniki se s takimi motorji vozimo večinoma po asfaltu, izven gre pa bolj počasi, kot v teh filmčkih...gre pa tudi, potencial imajo taki motorji, to je važno. :smoke:

Če ga daš povprečnemu motoristu brezplačno v smislu "evo ga, pa ga po mili volji razbij, da napravimo par dobrih posnetkov" ga jaz še tudi peljem podobno. Samo svojega pa ne! Sem ga plačal :jezik:

Na tem videu je bil prikaz še dokaj realističen, brez skakanja in drvenja po peščeni puščavi :hmm:

Mene je BMW razočaral z tem novim GS 850. Zelo nizek je, malo bolj terensko naravnan bi lahko bil. Pa vetrobran tako minimalen, kot da ga ni. Niti ni za teren niti za AC. WTF?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Tepko said:

Najprej moram dobit opcijo, da dam lahko našteto opemo gor, torej višji verobran, crashbar in večji tank. :/ 

Počakaj eno leto na Adventure model! ;)

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, IZTOK pravi:

Na tem videu je bil prikaz še dokaj realističen, brez skakanja in drvenja po peščeni puščavi :hmm:

Sem gledal le dobro minuto video, ...dolgočasno. Samo res, v čem je point pri teh 800, 850, 900 ccm...v čem so boljši od 1200, razen v ceni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, vandrovec said:

Sem gledal le dobro minuto video, ...dolgočasno. Samo res, v čem je point pri teh 800, 850, 900 ccm...v čem so boljši od 1200, razen v ceni?

Na kratko: mnogo boljši so na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, BIF pravi:

Niso več ali manj vsi takšni?

Ja, pa bi lahko kateri izstopil. Sedaj je zadnji up KTM 790.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podoben koncept...v drugi embalaži.

Kupci takih motorjev so t.i. Doomsday Preppers....kupujejo motorje, da so pripravljeni (v glavah) na dan, ko bi slučajno morali zavit iz asfalta....in ob enem upajo, da tega dneva nikoli ne bo. Za ziher pa mora bit motor top of the top z vsemi dodatki, ki se dajo na njega navesit...za ziher...ker nikoli ne veš kako hud off-road te lahko čaka....in dražji je boljši je...

S takšno filozofijo so se Nemci lotili Rusije...najmodernejša, najmočnejša, najzmoglivejša tehnologija z veliko ognejno močjo in veliko hrupa za boj v urbanih središčih...do prve zime in pomladi, ko je vse zmrznilo in obtičalo v blatu.  Rusi pa so lomastili po njih z enostavnimi, lahkimi in okretnimi tanki...sicer zastarelimi...ampak ko ti gre za nohte...

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, Snecer said:

v čem s tistim zastarelim sprednjim vzmetenjem?

Ravno v tem. Ni posedanja, gre skozi ovinke kot po tračnicah. Poskusi peljati 1.000km in boš zamenjal vero!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, motolover pravi:

Ravno v tem. Ni posedanja, gre skozi ovinke kot po tračnicah. Poskusi peljati 1.000km in boš zamenjal vero!

pretežko vzmetenje, kolko se manj posede, se tudi težje vrne v prvoten položaj

telelever je zgodovina...danes ga vsako polaktivno "navadno" vzmetenje poseka

zanimivo, da ga ni na XR in še kje na motorjih, ki so za cesto, da ne govorimo o kakšnih dirkah

zastarelo kot je zastarel bokser motor

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!