Guf Objavljeno Februar 23, 2012 Deli Objavljeno Februar 23, 2012 (popravljeno) Tole sem zadnjič dobil v "popravilo"... da motor KAO nekaj preskakuje... Kdaj pa vi delate servise oz. menjavate verige, sklopke, ploščice... po kilometrih, zvoku, času, oz. na koga se najbolj zanesete? Popravljeno Februar 23, 2012. Popravil Guf Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DXR16 Objavljeno Februar 23, 2012 Deli Objavljeno Februar 23, 2012 (popravljeno) Prau odvisno,redni servisi so REDNO po Kilometrih! Ostalo po potrebi,ko se znuca oziroma prej.... Popravljeno Februar 23, 2012. Popravil DXR16 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Februar 23, 2012 Deli Objavljeno Februar 23, 2012 Tole sem zadnjič dobil v "popravilo"... da motor KAO nekaj preskakuje... Kdaj pa vi delate servise oz. menjavate verige, sklopke, ploščice... po kilometrih, zvoku, času, oz. na koga se najbolj zanesete? Glede rednih servisov (menjava olja, filtrov, svečk) tako kot že rečeno - redno po kilometrih. Kar se tiče zavornih ploščic, verige, zobnikov in podobnih zadev pa po potrebi. Obrabo omenjenega redno spremljam. Pri ploščicah je itak videt kolk mesa imajo če pogledaš od strani (ne čakam, da začne ružit železo na železo) Pri verigi že pri čiščenju vidiš v kakšnem stanju je.. Med členi ne sme biti lufta, členi se morajo lepo gibat, ne smejo bit zaribani, gumice (X oz O ringi) morajo bit še na mestu, ne vse potrgane in populjene, predvsem pa je odvisno tudi od pretegnjenosti.. Ko je veriga enkrat tako neenakomerno pretegnjena, da jo ne moreš več pravilno našponat, brez da bi jo na enem položaju šponalo, medtem ko bi bila na drugem ohlapna, je skrajni čas za menjavo.. Kar se tiče zobnikov, pa pri motorjih, ki se vozijo po cesti, ponavadi skupaj z verigo, torej v setu, pri tistih za na pisto pa po potrebi, ker itak nima smisla menjavat v setu, ker je stalno v uporabi več različnih zobnikov zaradi kombiniranja prenosov. Stevie 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno Februar 25, 2012 Deli Objavljeno Februar 25, 2012 Ena od možnosti (če si na kratkem z denarjem) je, da verigo menjaš, ko je raztegnjena do skrajne tolerance (ne mislim tolerance materiala, tisto bi bilo izzivanje usode) - skratka, ko je enostavno ni več mogoče zategniti. Mene bolj zanima, če se je komu med vožnjo veriga pretrgala? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno Februar 25, 2012 Deli Objavljeno Februar 25, 2012 je ja :yes: ni fajn ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Februar 26, 2012 Deli Objavljeno Februar 26, 2012 Ena od možnosti (če si na kratkem z denarjem) je, da verigo menjaš, ko je raztegnjena do skrajne tolerance (ne mislim tolerance materiala, tisto bi bilo izzivanje usode) - skratka, ko je enostavno ni več mogoče zategniti. Mene bolj zanima, če se je komu med vožnjo veriga pretrgala? Meni na srečo ne, se je pa kolegu (tudi forumašu tu) pri vožnji na Grobniku. Razbilo blok, oreng povilo aluminijast zadek na r6, ker jo je zabrisalo gor in zdrobilo poliester.. Nočem si predstavljat kaj bi se zgodilo, če bi jo namesto v zadek zabrisalo njemu v stegno, ali če bi se zapletla med zadnje kolo in bi pri 200 vse skup zablokiralo.. Z verigami se ni za hecat, treba spremlat stanje in pravočasno zamenjat. trebor 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
semering Objavljeno Februar 26, 2012 Deli Objavljeno Februar 26, 2012 (popravljeno) Tole sem zadnjič dobil v "popravilo"... da motor KAO nekaj preskakuje... Ooo, pa se da šparat... Jaz bi takle zobnik okrog obrnu' pa bi bil še za nekaj kilometrov... Z oljem je enako. Zamenjaš ga, pustiš, da se "uleže"..... ko se "zbistri", pa ga ponovno zliješ noter. Zračni filter opereš, prej iz njega streseš pesek, ga na soncu posušiš in zamenjaš. Ko se raztegne veriga jo skrajšaš za kak "glid", pa je "marker" zopet na "zelenem" polju... Fajn ne!! O, ja, da se šparat! Obrestuje se pa ne... Ej, zajebavam se! Z motociklom je enako kot s človekom. - Če se ne umivaš, boš smrdel. Če motocikla ne servisiraš kot predpiše proizvajalec, mu ne daš kvalitetnih tekočin in nastavitev, ne bo funkcioniral! Jasno kakor beli dan! Zanimiva tema tole... :grim Popravljeno Februar 26, 2012. Popravil semering Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno Februar 26, 2012 Deli Objavljeno Februar 26, 2012 Z oljem je enako. Zamenjaš ga, pustiš, da se "uleže"..... ko se "zbistri", pa ga ponovno zliješ noter. Ali pa daš v motor jedilno olje:)) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Februar 26, 2012 Deli Objavljeno Februar 26, 2012 Ali pa daš v motor jedilno olje:)) Tud to se je že tankal v apn-6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Klatež1 Objavljeno Februar 26, 2012 Deli Objavljeno Februar 26, 2012 Ko imaš motor tako znucan da žre več olja kot bencina je vseeno kakšno olje daš noter, samo da je matno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se