Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

Dve stvari, ki sta se mi pojavile pred kratkim na mojem MP3-ju:

- tele temperature so ga takoj zašvicale za vsako malenkost - še med mestno vožnjo je delal ventilator - je to normalno?

- senzor v sedežu ne "dela" - na parkiranem motorju lahko navijem gas do daske pa elektronika ne blokira na 2000 obratov.

Ima kdo izkušnje s tem?

Objavljeno

Za druge stvari ne vem (ne poznam tehle Mp3jev) ampak ravno med mestno vožnjo se ponavad najbolj vklaplja ventilator-ni zračnega toka, da bi hladil kiler. Pri kolikih stopinjah se ti pa vključi ventilator?

Objavljeno

Pozdravljeni,

Dve stvari, ki sta se mi pojavile pred kratkim na mojem MP3-ju:

- tele temperature so ga takoj zašvicale za vsako malenkost - še med mestno vožnjo je delal ventilator - je to normalno?

- senzor v sedežu ne "dela" - na parkiranem motorju lahko navijem gas do daske pa elektronika ne blokira na 2000 obratov.

Ima kdo izkušnje s tem?

V mestu je normalno pri nizki hitrosti da se ti vklaplja ventilator, ker imajo zelo občutljivo stikalo, ko je temperatura malo čez sredino se ti mora vklopit ventilator, senzor sedeža pa ponavadi nagaja konektor, (zleze narazen) poglej konektor če je vredo spet in poglej kontakte če ni kateri zaoksidiral, pri katerih je pogosta bolezen Italjanov . Lp.

Objavljeno

Na mojmu dosedaj samo enkrat vklopu ventilator in to ,ko smo se peljal na Vršič.Samo vtem času mislim,da se ne bi smeu pregrevat.

Asi mislu odblokira?

Mene je enkrat nagajala blokada mi je womberger koj zrihtu tko,da je zdej stvar v redu.Je reku,da je stikal štekov ga je mal našpricu in je vredu.Kokr je že x raider napisu bolezen Italčkov.

Objavljeno

za tvoj prvi problemčič ne vem,

senzor v sedežu ne "dela" - na parkiranem motorju lahko navijem gas do daske pa elektronika ne blokira na 2000 obratov.

tuki nisi napisu kdaj se elektronka ne spusti, kadar imaš skuetr na centralnem stojal in ne sediš gor, ali kadar sediš na skuterju?

ker če imaš skuter samo na centralnem stojalu in navijaš gas do konca, bo skuter crknu in elektronika ne bo sprostila prve obese, to pa zato, ker je to varovalka, če bi slučanjo po pomoti pritsnu na gas takrat, kadar bi se kdo hotu usest zadaj, sopotnik. če se boš pa usedu na skuter in pol dal gas se bo pa sprostila blokada prve obese.

prbaj še to, mogoče bo kaj pomagalo

LP hoyla

Objavljeno

za tvoj prvi problemčič ne vem,

senzor v sedežu ne "dela" - na parkiranem motorju lahko navijem gas do daske pa elektronika ne blokira na 2000 obratov.

tuki nisi napisu kdaj se elektronka ne spusti, kadar imaš skuetr na centralnem stojal in ne sediš gor, ali kadar sediš na skuterju?

ker če imaš skuter samo na centralnem stojalu in navijaš gas do konca, bo skuter crknu in elektronika ne bo sprostila prve obese, to pa zato, ker je to varovalka, če bi slučanjo po pomoti pritsnu na gas takrat, kadar bi se kdo hotu usest zadaj, sopotnik. če se boš pa usedu na skuter in pol dal gas se bo pa sprostila blokada prve obese.

prbaj še to, mogoče bo kaj pomagalo

LP hoyla

Motor je na tački, ne sedim na njem, motor se vrti nad 2000rpm. Sprednji zaklep ni zaklenjen, se mi zdi... Moram res it preverit celo stvar.

Objavljeno

Motor je na tački, ne sedim na njem, motor se vrti nad 2000rpm. Sprednji zaklep ni zaklenjen, se mi zdi... Moram res it preverit celo stvar.

Motor je na štenderju blokada izkloplena navijaš gas kolkr hočeš blokiraj prva dva kolesa se gas ne sme odzivat,če ti tako dela je vse normalno,da bol ne more bit
Objavljeno

Motor je na štenderju blokada izkloplena navijaš gas kolkr hočeš blokiraj prva dva kolesa se gas ne sme odzivat,če ti tako dela je vse normalno,da bol ne more bit

"o madonca.. pa res."

Objavljeno

en problem, ki sem mislil, da ga ne bom mogel resit:

Objavljeno

en problem, ki sem mislil, da ga ne bom mogel resit:

zakaj ga ne bi mogel rešit? pač daš integralko ali preklopno čelado pod sedeš, kjer ji je mesto, zadaj gre pa jet čelada ali pa kakšne malenkosti kot npr prva pomoč, veriga za zaklepanje, set za krpanje gum ipd.

To kar je na filmčku je čelada do velikosti S, večja ne gre not, sem sprobu in moja preklopna L ne gre.

Objavljeno

zakaj ga ne bi mogel rešit? pač daš integralko ali preklopno čelado pod sedeš, kjer ji je mesto, zadaj gre pa jet čelada ali pa kakšne malenkosti kot npr prva pomoč, veriga za zaklepanje, set za krpanje gum ipd.

To kar je na filmčku je čelada do velikosti S, večja ne gre not, sem sprobu in moja preklopna L ne gre.

Tole gre glih za glih notr, preklopne pa ne mislim kupovat. Tale moja je M, na njej piše neki 58 al kaj. Integralka pa ne paše pod sedež, vsaj pri mojem LT-ju ne. Sva z gusarjem gledala na njegovi 300-ki, ima placa VELIKO več. Lahko dam fotko.

Objavljeno

Tole gre glih za glih notr, preklopne pa ne mislim kupovat. Tale moja je M, na njej piše neki 58 al kaj. Integralka pa ne paše pod sedež, vsaj pri mojem LT-ju ne. Sva z gusarjem gledala na njegovi 300-ki, ima placa VELIKO več. Lahko dam fotko.

pod sedez gre preklopna celada tud jest sem se neki casa matru ampak je ratalo. ko bos v LJ me poklici in ti pokazem kako se da pod sedez celado, jo moras prav obrnit in gre lepo not in sedez se zapre. moj gsm je v profilu. vsi prtljazni prostori pri 125, 250, 300, 400 in 500 cc so iste velikosti tko da mora it notri.

lp hoyla

Objavljeno

Ma ni mi za preklopno čelado, prostor pod sedežom je pri 300 globji kot pri 400.

Objavljeno

Prijatelj se zanima za nakup 250 ccm mp3-ja.

Na kaj je treba bit posebej pozoren pri nakupu rabljenega.

Kako se obnese 250tka na cesti, vožnja v dvoje, poraba, max hitost...?

G

Objavljeno

Prijatelj se zanima za nakup 250 ccm mp3-ja.

Na kaj je treba bit posebej pozoren pri nakupu rabljenega.

Kako se obnese 250tka na cesti, vožnja v dvoje, poraba, max hitost...?

G

Pozdravljen,

Če bo kupoval MP3 jaz priporočam da nabavi 400, ker je 250 prešvoh za vožnjo v dvoje, še posebej kadar bo šou na daljše izlete. Tudi meni so tako priporočali predno kupil MP3ja. Jest lahko rečem za mojga (400 cc), da se obnese na cesti enkratno, čez ovinke gre kot po tirih. A ima tvoj kolega A kategorijo?, če je ima mora obvezno vzet oznako LT, ker samo s to oznako se MP3 lahko vozi z B kategorijo.

Zakaj naj vzame 400 cc raje kot 250 cc, prvič ima 400 skoraj 1x večji navor od 250, kar se še posebej pozna pri prehitevanjih in vožnji v klanc in seveda pri vožnji v dvoje, motor se manj muči in temu je primerna tudi poraba.

Moj (MP3 400 LT) ima pri normalni vožnji, po normalnih cestah, okoli 3,5 do 4 l/100 km, če pa grem na AC se poraba poveča za 1-1,5 l/100km. Probaj kontaktirat gusarja on ima MP3 300 LT in ti bo povedal mogoče malo več, kot mi je znano ga pa tudi prodaja cene ne vem, in če ne bo vzel 400 pol mu priporočam da vzame tega od gusarja.

Če bo tvojega kolega še kaj zanimalo okoli MP3jev je moj gsm je v mojem profilu in me lahko pokliče.

LP hoyla

Objavljeno

Zdravo!

Gleda lt-ja, ke nima A kategorije.

Bo treba najprej na testno voznjo...

Hvala za nasvete.

Objavljeno

Zdravo!

Gleda lt-ja, ke nima A kategorije.

Bo treba najprej na testno voznjo...

Hvala za nasvete.

ni za kaj, kot sem že napisu, jest priporočam 400 cc. če bo pa rab za probat pa naj se oglasi k bo v LJ.

LP hoyla

Objavljeno

Res je 250 je res mal švoh za solo vožnjo po Ljubljan ali drugem mestu je dovolj.Za v dvoje in na dalše fure pa se sigurno ne bo obnesu.Mp3 300 je mal močnejš za po slovenij v dvoje zadovoljiv , za dolomite solo pa je meni služu več kot zadovoljivo.Problem je v tem kako in za kaj ga rabiš.Poraba je 3lit. na 100 km po avto cesti pa 3,5lit.V dvoje pa 0,5 lit. več.

Objavljeno

Saj to je identična mašina kot jo ima Aprilia Sportcity, za solo vožnjo (turistično) je dovolj kot tudi za po mestu, poraba 3l, po ac ne vozim.

Objavljeno

en problem, ki sem mislil, da ga ne bom mogel resit:

probaj takole obrnit čelado, boš vidu da bo šla pod sedež

post-28942-0-82159400-1331310400_thumb.jpg

post-28942-0-86406000-1331310419_thumb.jpg

Objavljeno

Pozdravljeni,

Jaz dam tudi tako čelado pod sedež. (seveda če ne dam v kovček)

Pozdravljeni,

imam eno vprašanje in sicer če bi se predelal zračni filter na MP3 400. Bi se kaj pridobilo, oz. je boljše postit pri miru. Sem gledal po določenih forumih in eni pravijo da je boljše drugi, da ne. Vsi se strinjajo, če je večji pretok zraka da je motor bolj glasen. Smo ne vem če mu tudi škodi, če spremeniš pretok zraka, če ima smisel.

Objavljeno

probaj takole obrnit čelado, boš vidu da bo šla pod sedež

Nop, ne gre.. imam čelado rahlo v konus spredaj.... Ravno dovolj, da se sedež ne zapre.

Objavljeno

Nop, ne gre.. imam čelado rahlo v konus spredaj.... Ravno dovolj, da se sedež ne zapre.

hja pol bo pa treba nabavit kovček in bo šla sigurno not

Objavljeno

Pozdravljeni,

Jaz dam tudi tako čelado pod sedež. (seveda če ne dam v kovček)

Pozdravljeni,

imam eno vprašanje in sicer če bi se predelal zračni filter na MP3 400. Bi se kaj pridobilo, oz. je boljše postit pri miru. Sem gledal po določenih forumih in eni pravijo da je boljše drugi, da ne. Vsi se strinjajo, če je večji pretok zraka da je motor bolj glasen. Smo ne vem če mu tudi škodi, če spremeniš pretok zraka, če ima smisel.

Pusti pri miru...če spremeniš dotok zraka moraš obvezno spremenit tudi dotok bencina ter malo manj pomembno izpuh... To se pa ponavadi naredi z športnimi filtri (npr K&N), večjimi dizami/power commanderjem ter športnim izpuhom. Z odpiranjem filtra na pamet ne dosežeš nič, razen tega da začne po možnosti mašina slabš lavfat. Ji pa verjeten res da mal bol globok zvok ( mooo :) ), ker pa nikakor ni dobr

Objavljeno

LP,

Hvala za nasvet. Bom pustil pri miru. Edino si bom filter od Malossia. :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!