Fadil Objavljeno April 20, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 20, 2012 Še nekaj... Ko menjate olje v vilicah, verjemem, da zamenjate tudi semeringe za olje. Zanima pa me, ali menjate tudi tesnila za prah? zanimivo je, da na vseh servisih imajo na zalogi semeringe za olje, tesnila za prah pa po naročilu. Tudi na ebay-u semeringov za olje povsod dovolj in za pametno ceno, tesnil za prah pa ZERO, nula... ???
Bremzer Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 Še nekaj... Ko menjate olje v vilicah, verjemem, da zamenjate tudi semeringe za olje. Zanima pa me, ali menjate tudi tesnila za prah? zanimivo je, da na vseh servisih imajo na zalogi semeringe za olje, tesnila za prah pa po naročilu. Tudi na ebay-u semeringov za olje povsod dovolj in za pametno ceno, tesnil za prah pa ZERO, nula... ??? Tesnila za prah ni nujno menjat saj se, ko olje curi nepoškodujejo,dovolj je če jih samo očistiš in ponnovno montiraš predhodno jih (tam ki tesnijo)malo namažež z silikonsko mastjo in tako jim zelo podaljšaš rok trajanja kot tudi semeringom !
svobodnaptica01 Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 Pri CBRkah recimo dobiš prašnega in oljnega v kompletu skupaj zapakiranega. Jaz osebno pa za cesto uporabo, ko predvidavam, da bom menjala samo vsake 3 leta ali več sem zamenjala oboje, pri motorju, kjer to naredim vsaj enkrat letno jih pa ne zamenjam.
alen1 Objavljeno September 11, 2013 Opozori Objavljeno September 11, 2013 Moja XJR je letnik 2005 ima blizu 50000 olje v vilicah pa ni bilo še nikoli menjano. Odločam se, da bom opravil tudi ta poseg saj občutim malo "plavanja" v ovinkih. Ve mogoče kdo koliko olja gre v vilice? Dobil sem par različnih številk. Je pametno menjati tudi semeringa čeprav olje trenutno ne puča. Ko sem odstranil prašno zaščito sem opazil, da je na desni vilici znotraj malo rjavine. Mislim, da je to od tiste sponke, ki drži semering. Po tem lahko sklepam, da je voda pronicala do oljnega semeringa. Je s tem kaj narobe?
trojan69 Objavljeno September 11, 2013 Opozori Objavljeno September 11, 2013 Dokler ne puščajo, oz ni oljnega filma na cevi je OK. Tiste sponke znajo korodirat-niti ni nujno da voda pride do njih dovolj je kondenz ,pa tudi če pride kaka kaplica ni krize-zgornje manšete so predvsem proti prahu. Koliko olja gre not piše v service manualu.
alen1 Objavljeno September 12, 2013 Opozori Objavljeno September 12, 2013 Za letnik 2005 ne dobim service manuala. Dobi se samo starejše in novejše letnike. Se pa razlikujejo po letih, oznakah...
trojan69 Objavljeno September 12, 2013 Opozori Objavljeno September 12, 2013 Poskusi vprašat na kakem forumu za tvoj motor
MARJA Objavljeno September 12, 2013 Opozori Objavljeno September 12, 2013 Moja XJR je letnik 2005 ima blizu 50000 olje v vilicah pa ni bilo še nikoli menjano. Odločam se, da bom opravil tudi ta poseg saj občutim malo "plavanja" v ovinkih. Ve mogoče kdo koliko olja gre v vilice? Dobil sem par različnih številk. Je pametno menjati tudi semeringa čeprav olje trenutno ne puča. Ko sem odstranil prašno zaščito sem opazil, da je na desni vilici znotraj malo rjavine. Mislim, da je to od tiste sponke, ki drži semering. Po tem lahko sklepam, da je voda pronicala do oljnega semeringa. Je s tem kaj narobe? Gabelöl pro Holm: 562 ML SAE 10W
Bremzer Objavljeno September 12, 2013 Opozori Objavljeno September 12, 2013 Gabelöl pro Holm: 562 ML SAE 10W Ko spustiš olje iz vilice izmeri koliko ga je bilo notri ,sicer pa je pri Yamahah ponavadi 0,40 do 0,45 ccl v eni vilici sepravi v obe vilici od 0,8 do 0,9 litra Priporočil bi ti Motula Fork oil medium 1l je ca 8€ !
alen1 Objavljeno November 15, 2013 Opozori Objavljeno November 15, 2013 Sem še malo googlal. Pri moji XJR RP10 (2004-2006) naj bi bilo noter 562ml olja. Nekje sem zasledil, da je potem zračni žep124mm od vrha vilice (brez vzmeti). Na ta način je lažje in bolj točno obe vilici napolniti z isto količino olja. Olje pa je 10W. Pametno bi bilo tudi zamenjati oljni semering. Kaj se še ponavadi menja?
krucymucy Objavljeno November 15, 2013 Opozori Objavljeno November 15, 2013 Puse oz. vodila ce so vidni znaki obrabe.
hajoktejn Objavljeno November 16, 2013 Opozori Objavljeno November 16, 2013 (popravljeno) Sem še malo googlal. Pri moji XJR RP10 (2004-2006) naj bi bilo noter 562ml olja. Nekje sem zasledil, da je potem zračni žep124mm od vrha vilice (brez vzmeti). Na ta način je lažje in bolj točno obe vilici napolniti z isto količino olja. Olje pa je 10W. Pametno bi bilo tudi zamenjati oljni semering. Kaj se še ponavadi menja? če prvič delam na določenem motorju menjam semeringe, protiprašna tesnila, podložke vzmeti in o-ringe. drsne elemente pa po potrebi, tko kot je napisal @km. edina relevantna in točna meritev je višina olja; kolk olja je blo not nima nobene veze. zmerim pa tkole: vzamem cevko enake mere kot je višina od olja do roba vilice, notri zatlačim primerno debelino žice da je cevka ravna, nataknem na brizgo in višek olja izčrpam. PS: probaj najdt manual za točno te vilice ki jih imaš, ponavadi so precej boljša in natančnejša navodila kot pa v service manual-u proizvajalca motornega kolesa Popravljeno November 16, 2013. Popravil hajoktejn IZTOK in gsxf750 2
alen1 Objavljeno November 16, 2013 Opozori Objavljeno November 16, 2013 če prvič delam na določenem motorju menjam semeringe, protiprašna tesnila, podložke vzmeti in o-ringe. drsne elemente pa po potrebi, tko kot je napisal @km. edina relevantna in točna meritev je višina olja; kolk olja je blo not nima nobene veze. zmerim pa tkole: vzamem cevko enake mere kot je višina od olja do roba vilice, notri zatlačim primerno debelino žice da je cevka ravna, nataknem na brizgo in višek olja izčrpam. PS: probaj najdt manual za točno te vilice ki jih imaš, ponavadi so precej boljša in natančnejša navodila kot pa v service manual-u proizvajalca motornega kolesa Isto bom jaz menjal. Fora je ravno v tem, da za XJR 1300 letnik 2005 RP10 ne najdem nič imam pa komplet service manual za letnik 2003 se pa seveda razlikuje. Iste XJR (PR10) so 2004-2006.
J.a.m.e.s Objavljeno Marec 25, 2017 Opozori Objavljeno Marec 25, 2017 (popravljeno) Na Versysu mi je spustil semering na vilici in spušča olje. Sicer spušča samo na eni strani, vendar vseeno bi dal zamenjati oba. Zanima me kakšen je okvirni strošek menjave olja in obeh semeringov? Mislim cene na servisu, ne v lastni režiji. Hvala in lp. Popravljeno Marec 25, 2017. Popravil JamesTheMan
Snečer Objavljeno Marec 25, 2017 Opozori Objavljeno Marec 25, 2017 če rabiš mam semeringe od versača 26k imajo, ko sem menjal vzmetenje, so ko novi + protiprašna zaščita servis je to džabe, ma en, dva tri narazen in nayaj J.a.m.e.s 1
J.a.m.e.s Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 Hvala, bom dal kr nove, da imam mir s tem za nekaj časa. Sicer ne vem na koliko se to kaj menja. Pa kolko gledam gre notri caa. pol litra olja. Bom kr do Šilerja zapeljal pa naj porihta. Smo bili včeraj na furi in mi je začel na hrvaškem spuščati, ni ravno dober občutek, če veš da ti lahko po disku teče, še manj pa po gumi.
Snečer Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 Malo sem se hecal, pač serviser mi jih je dal nazaj, je rekel, da so še kot nove To se menjava po potrebi. Koliko pa imaš km? Jaz sem dal 170 eur, menjava zadaj amortizer, spredaj fedre, olje, tesnila (sem jih sam nabavil) pa še servis je naredil (menjava olja, filtra).
bajkr88 Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 pred 1 uro, Snecer pravi: Malo sem se hecal, pač serviser mi jih je dal nazaj, je rekel, da so še kot nove To se menjava po potrebi. Koliko pa imaš km? Jaz sem dal 170 eur, menjava zadaj amortizer, spredaj fedre, olje, tesnila (sem jih sam nabavil) pa še servis je naredil (menjava olja, filtra). Zakaj si pa menju amortizer? Je blo z njim kaj narobe al si hotu boljsega..
Snečer Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 Barva fedre mi ni bila všeč pa sem kar celega menjal oziroma celeten set, pa še ugodno je bilo. Starega pa sem dal na ebay, je en švaba kupil. Bostjan L, J.a.m.e.s, bajkr88 in 1 other 4
jskrablin Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 pred 14 urami, JamesTheMan pravi: Hvala, bom dal kr nove, da imam mir s tem za nekaj časa. Sicer ne vem na koliko se to kaj menja. Pa kolko gledam gre notri caa. pol litra olja. Bom kr do Šilerja zapeljal pa naj porihta. Smo bili včeraj na furi in mi je začel na hrvaškem spuščati, ni ravno dober občutek, če veš da ti lahko po disku teče, še manj pa po gumi. Na kakih 30k nič ne škodi servisirat vilic pa amortizerjev. Olje se utrudi, pod protiprašnimi tesnili se nabere svinjarija... pol pa se uščije lih ko najmanj rabiš. Kot si pogruntal to ni lih prijetno gledat, še manj pa se s takim stanjem naokoli vozit. DAMI34 in J.a.m.e.s 2
J.a.m.e.s Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 Danes sem klical Šilerja za menjavo obeh semeringov na sprednjih vilicah. Cena originalnih 6oeur, ponaredek 30eur. Sem ga vprašal koliko dela predvideva, pa mi reče 3 ure. Me je skoraj na rit vrglo. Sem šel na drug servis vprašat, pa mi reče da max. 2h uri. Tak, da bom dal kar drugje menjat. sesir 1
Snečer Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 (popravljeno) Material (tesnila) nabaviš sam, "ponaredek" ja...lol, a tak temu rečejo, olje pa pustiš, da ti vlije svoje. Mimogrede: wilbers fedre spredaj par, progresivne okoli 120 eur.... a 60 pa original gumice dajmo se malo zbrat Popravljeno Marec 27, 2017. Popravil Snecer
sesir Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 7 minutami, Snecer pravi: Material (tesnila) nabaviš sam, "ponaredek" ja...lol, a tak temu rečejo, olje pa pustiš, da ti vlije svoje. Mimogrede: wilbers fedre spredaj par, progresivne okoli 120 eur.... a 60 pa original gumice dajmo se malo zbrat Ne divjajo in polagajo vsi tako kot ti,da bi rabili posebne fedre.... 3nity in DAMI34 2
Snečer Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 1 minuto, sesir pravi: Ne divjajo in polagajo vsi tako kot ti,da bi rabili posebne fedre.... Še manj se vozijo po takih cestah, da bi potrebovali izvenserijsko.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se