Skoči na vsebino

Naked vs. Supermoto


MoNsTeR 3n3rGy

Priporočene objave

skratka mene zanima kaj bol priporočate naked (npr. cagiva raptor 125) al supermoto (npr. husqvarna sm 125, honda hm 125)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skratka mene zanima kaj bol priporočate naked (npr. cagiva raptor 125) al supermoto (npr. husqvarna sm 125, honda hm 125)?

Kar ti je bolj všeč, pa supermoto je bolj za kratke furce ker te pol rit boli :), naked bi znal biti pa bolj udoben.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hihi torej se zanimaš za moj motor :) Za daljše fure je super, na supermototu se da, ampak te bo hrbet zajebaval. Velikokrat smo šli kot skupinica kam dlje in sicer v skupini smo bili: jaz s Cagivo Raptor, 2 s Yamaho WR, 1 z Aprilio RS 125(ta star model) in še 1 z Hondo Varadero 125. In ti povem, da samo mene in kolega s Hondo ni bolel hrbet. Če hočeš več zvedeti o motorju pa piši na ZS :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-To je napačna kategorija foruma. Za takšna vprašanja ima kategorijo Motocikli 125ccm

-Glede tvoje dileme je pa čisto odvisno za kaj boš motor uporabljal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj je dal pod 125ccm. oO Kdaj si pa ti prešaltal z Varaderke na GSXa? Čestitke in veliko km ti želim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim je bila tema prej pod Motocikli.

Lani sem zamenjal. :yea1: Hvala, da se bi tvoje želje uresničile :yes:

Zdaj pa dovolj :topic: Upam da bo @Monster dodal kakšen odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js bi meu motor tko za u solo pa se malo okol vozit (ne mislim prepotovat europe z 125-ko) in tudi mi ni neki vazna koncna in dam bol na izgled in pospeske. sicer mislim da bom supermoto kupu ki se lahko ces kak robnik zapeljes pa se do sole mam tko ene 500m slabe tlakovane ceste :S

btw sm dau ze na zacetku pod motocikli 125ccm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem se ti pa opravičujem, sem nekak čudno pogledo :wacko:

Po slabo tlakovani cesti se da tudi z ss raketo pelat, če jo je sam 500 m pa sploh ni problem. V glavnem če boš motor res imel le za do šole in kratke skoke po okolici je povsem vseeno kaj kupiš. Če so ti supermoto motorji bolj všeč kupi supermoto. :) zdaj je edina dilema al 2T al 4T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst ti predlagam da za šolo pa krajše furce kupš supermoto. Jst zmer sam pičim mem kolon avtomobilov ;) Je pa res da če se bos ceu dan vozu gor pa dol (100 km+) te bo vrjetn začel mal hrbet bolet, sam ni nc hudo. Nevem pa kako je če se z nakedom vozš na dalše furce.

Upam da sm kej pomagou. LP Blaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ti predlagam mojo cagivo, pospeški so boljši kot vsi 4t supermototi. Končna je tam okoli 170 kmh. Da se vozit tudi po makadamu sam bolj počasi. Itak pa usak svoja jajca hvali :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kaj una cagiva ki se prodaja na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) je tvoja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja moja :) tako ti bom rekel, Cagiva je za kratke in dolge fure, stroški so manjši kot pri husqvarni in hondi. Končno ima boljšo, pospeške ima slabše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

caki ce js prau razumem ubistvu une honde nebi smeu vozit ki ma razmerje mase in moci vec kot 0,1? kaj je to kje sploh napisano/ lahko policaj to vidi in te kaznuje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima v prometnem 11kw je vse ok in policaja nima kaj brigati koliko kw ima odprt motor. Ti samo glej prometno. Lep pozdrav :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima v prometnem 11kw je vse ok in policaja nima kaj brigati koliko kw ima odprt motor. Ti samo glej prometno. Lep pozdrav :)

A ni to razmerje samo pri težjih izpitih?

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri blokadah je pomembno oz. pri A2 izpitu. Če zablokiraš na 25kw ne sme imeti več kot 0,2kw/kg al neki tazga, pač 50 kw je lahko v originalu. Pri 35kw blokadi je ta meja 70kw. Vem bolani zakoni ampak kaj si čmo.

A ste videli tistega "divjaka" ki je bežal pred policijo? Škoda, ker je imel 4t mašinico(Yamaha YZF-125R), če bi imel 2t bi lagano spizdil :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri blokadah je pomembno oz. pri A2 izpitu. Če zablokiraš na 25kw ne sme imeti več kot 0,2kw/kg al neki tazga, pač 50 kw je lahko v originalu. Pri 35kw blokadi je ta meja 70kw. Vem bolani zakoni ampak kaj si čmo.

A ste videli tistega "divjaka" ki je bežal pred policijo? Škoda, ker je imel 4t mašinico(Yamaha YZF-125R), če bi imel 2t bi lagano spizdil :P

mislim da tole ni bila yzf , tako da nam nehaj že enkrat pod nos metat teh 2T fint... mislim da, če bi meu 2T bi ga ziher prej dobili, ke bi mu benza sfalilo :D

seveda, če misliva isti posnetek? je to to?

60921651.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp. Se opravičujem, včeraj sem bil malo "pod dozo" pa sem se malo šalil po različnih forumih :P Sicer pa gre za Aprilio RS. Sicer pa so padale že različne R1-ke, GSX-erji, tako, da ni imel šans. Drugače pa bi 100% manj pokasiral če bi se ustavil, kljub temu, da motor ni bil registriran in ni imel izpita. Tukaj je posnetek celega lova: http://tvslo.si/predvajaj/policijski-lov-na-motorista/ava2.134373078/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da tole ni bila yzf , tako da nam nehaj že enkrat pod nos metat teh 2T fint... mislim da, če bi meu 2T bi ga ziher prej dobili, ke bi mu benza sfalilo :D

seveda, če misliva isti posnetek? je to to?

RS 125 je bila. Prepoznaš to ritko na 100km :D

Pri blokadah je pomembno oz. pri A2 izpitu. Če zablokiraš na 25kw ne sme imeti več kot 0,2kw/kg al neki tazga, pač 50 kw je lahko v originalu. Pri 35kw blokadi je ta meja 70kw. Vem bolani zakoni ampak kaj si čmo.

A ste videli tistega "divjaka" ki je bežal pred policijo? Škoda, ker je imel 4t mašinico(Yamaha YZF-125R), če bi imel 2t bi lagano spizdil :P

Tvoja trditev je v tem primeru napačna.

Veljavno vozniško dovoljenje za kategorijo A1 vam bo omogočalo voziti motorna kolesa na dveh kolesih s stransko prikolico ali brez nje, katerih prostornina motorja ne presega 125 ccm in katerih moč motorja ne presega 11 kW, z razmerjem moč motorja/masa vozila, ki ne presega 0,1 kW/kg, ter trikolesa, katerih moč motorja ne presega 15 kW. Z vozniškim dovoljenjem za vožnjo vozil te kategorije boste tako lahko vozili tudi vozila kategorije AM in G.

Sem si sposodil post od souporabnika Scarabeo 500. To razmerje zna bit kar kritično. Če vzamemo, da je motor težak okrog 95kg (Honda HM 125). In če bi imela 11kW je to večje razmerje od 0.1. Zato imajo hard enduro motorji zelo majhno konjažo vpisano v prometni ( recimo 4kW ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja govorili smo za a1

sej če pogledaš imajo res vsi hard endurci ene 3kw - 7kw napisane u prometni

torej js po zakonu nemorem vozit motorja ki je lažji od 110 kg.. pa kaj se da težo v prometni kako spremenit? nevem da gres na tehnicnega pa nalimas 20kg svinca nekam na motor pa da ga stehtajo pa vpišejo v prometni al kej takega? ker me ta honda kr mika..vem sicer da se ne bom mogu dalec vozit, da dosti pije (ma itak ce gledas se bom vozu do sole 40km/h ene 3 kilometre stran in samo ob vikendih sou na pouno vozit) in da je treba dosti sraufat (je moj sosed mehanik -zdej popraulja starodobnike, ma zna tut motorje tko da bi ze neki skupaj nardili) pa se prodaja se za 2000€ ampak res nebi rad da me pol ustavi policija in mi da kazen da se vozim brez izpita ker je motor lazji od 110kg..cene pa sm razmisljau tut o kakem endurotu..mogoce gdo ve kolko tehta un wre od husqvarne??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak un človek je res bedak..ce se ze gre furat brez izpita in z neregistriranim motorjem bi si raje kupu kakega 600cc cestaka..bi meu usaj vec sans da jim spizdi kazen pa bi bla lih ista :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja govorili smo za a1

sej če pogledaš imajo res vsi hard endurci ene 3kw - 7kw napisane u prometni

torej js po zakonu nemorem vozit motorja ki je lažji od 110 kg.. pa kaj se da težo v prometni kako spremenit? nevem da gres na tehnicnega pa nalimas 20kg svinca nekam na motor pa da ga stehtajo pa vpišejo v prometni al kej takega? ker me ta honda kr mika..vem sicer da se ne bom mogu dalec vozit, da dosti pije (ma itak ce gledas se bom vozu do sole 40km/h ene 3 kilometre stran in samo ob vikendih sou na pouno vozit) in da je treba dosti sraufat (je moj sosed mehanik -zdej popraulja starodobnike, ma zna tut motorje tko da bi ze neki skupaj nardili) pa se prodaja se za 2000€ ampak res nebi rad da me pol ustavi policija in mi da kazen da se vozim brez izpita ker je motor lazji od 110kg..cene pa sm razmisljau tut o kakem endurotu..mogoce gdo ve kolko tehta un wre od husqvarne??

http://www.avt0.net/....asp?ID=5658291

A ti tole misliš? Tole je moj nekdanji :D Ena 2-3 sta taka v SLO, oba druga sta rdeča. Iskreno? Jst sm ta motor mel v garaži, da sem ga prijatljem kazal :D 1× na teden sem se zapeljal, pol pa spet kaj šeraufal. Generalko sem tudi naredil. (obnova cilindra, ker je bil poln prask, nov bat set, pa malenkosti ). Gume, ko je motor šel od mene so bile ZANIČ. Pirellijeve Dragon EVO...ena najboljših gum, kar sem jih teh dimenzij fural, menjat jih pa več nisem hotel, ker je šel motor v prodajo. Zdej vidim, da so gor Mutantke. Škoda...

Ta motor je iz ITA, če me spomin ne vara, v prometni mu piše 11kW...za kilažo se pa ne spomnem. Ampak, če ti bo to šel policaj gledat...pol pa res ne vem. Pa to ti je najmanjša skrb, ker se motor dere bolj kot kšn 600 cestak :D Evo ti še posnetka, drugi dan, kar sem ga imel.

Sicer pa je...perfekten 125 supermoto. Vsaj zame, ker se nimam za nekega profesionalca. Nastran bi ga mogoče celega popljuval :P Pa naj ti pride kšna Aprilija RS 125, navita ne vem kok, zraven, da jo vidim :D

Komponente gor so fenomenalne, nov motor je drag za popizdit. Crknu ne bo, razn, če ga ne boš servisiral. Servisov ma pa mogoče 30% več, kot neka Aprilija. In teh 30% se splača :D Sem imel Husqvarno SM 125 in tole Rožco* hkrati...in je razlika enormna! Slikca, da se mal naslajaš :D Husqvarna je lajk 2× bolj mehka od te zadeve, se kr poseda na malo večjem skoku. Tale gre po cross stezi ( pogoj so koloteki, ker drugače te odfuka ven ) kot cross motor :D

http://tiny.cc/55dldw Torej tole je slikca.

Tole je pa posnetek, kako se motor v prvo, hladen, sredi zime, v garaži, prižge. http://tiny.cc/lceldw Pogoj...dobro očuvan in redno servisiran moped.

Pa še zmer ma nalepke iste gor, sprednje luči ni zamenjal ( moja je bla 10× jača )...po mojem ni z njemu, od kar ga nimam več jst, naredu 2000km.

Za do šole boš pa največji jebač, dokler ti ga ne spizdijo, ker nima ključa. :D haha Sam sem zaklenil disk, še zmeraj pa se najde kak pacient, ki ti ga bo vžgal pa uniču mašino. Pod kamero ga daš, potem pa zveš kdo je to naredu, se zapelješ do njega pa mu razložiš, da če ne bo zrihtu motorja mu boš najverjetneje v naslednjem živlenju odrezal jajčka :) Razn, če je 2× večji pa 2× težji od tebe. V tem primeru ga boš zaprl v kletko in stradal :D

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!