Skoči na vsebino

Primerjave MotoGuzzi V7, Kawasaki W800 ali Triumph Bonneville?


Priporočene objave

Objavljeno

hm kaj pa Norton Commando :hmm: ....meni osebno najlepši...

za nortona dobiš dva mcqueen-a ali tri w800 .... se strinjam hud motor in zelo lep ...

Objavljeno

Vsi trije so optično zelo lepi motorji, zgolj moje razmišljanje pa je, da V7 ima odločno premal kubikov in konj, svoje čase je bil V11 taprav motor, sploh LeMans, tole kar zdej delajo je bolj prodajanje imidža cafe racerja oz. classica z željo po čimvečjem zaslužku, ker sama Brevina osnova je že par let stara.

Kawasaki je odličen japonski odgovor na retro motocikle, že W650 je bil taprav, samo nekaj mu manjka, japonc je in kot vemo se je ta stil motociklov, cafe racer ipd. začel v Angliji :)

...iz tega sledi, da je edini pameten nakup v tem primeru Triumph katerekoli izvedbe, Boni, Scrambler, Thruxton :grim

ok Ducatijeva serija sportclassic je tud zanimiva ;)

Objavljeno

Pa na Enfielda smo čist pozabl. Od vseh naštetih v tej temi še najbolj avtentična zadeva. Kot drugi motor bi bil kar OK opcija.

Včeraj se nama je ratal z Thumperjem dobit. Pa vmes spoznal še par drugih motomarsovcev :OK: Sta motorja skup stala. Je imel W800 velik več "dodatne" opreme... Ful bolj zamazan kot Bonny :P V končni fazi je čist vseen kaj je, sam da se lastnik počuti fajn ko se pelje.

  • Všeč mi je 2
  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

a je kdo kej kupil ...razen moje k je zarad kratkih nog vzela tale moped http://www.megamodo...._lateralesx.jpg

Že kakšni vtisi z Nevado? Sicer menda novejša zadeva, a se mi zdi, da se prav lepo vklopi med te o katerih piše tema. Nedolgo tega sem eno videl po Kopru in :notworthy: . Me že dolgo "rajca" nekaj v teh vodah.

Z V7 cafe sem poleti naredil testno vožnjo, a mi položaj na motorju ne ustreza, preveč športno na rokah. Rajši bi preizkusil navadnega -Classic (meni najbližji) z bolj pokončno držo podobno enduri, a ga letos niso imeli v testni floti. Na slikah je v beli barvi fenomenalen :notworthy: :yea2: Mašina najprej pokaže da ima navor že v nizkih obratih, zatem se v srednjih hitro umiri, tam nekje okoli 7k obratov pa kar ponori z vsemi preostalimi konjiči.....mogoče enkrat....

S servisi pa je menda bolj :closedeyes:

Objavljeno

Že kakšni vtisi z Nevado? Sicer menda novejša zadeva, a se mi zdi, da se prav lepo vklopi med te o katerih piše tema. Nedolgo tega sem eno videl po Kopru in :notworthy: . Me že dolgo "rajca" nekaj v teh vodah.

Z V7 cafe sem poleti naredil testno vožnjo, a mi položaj na motorju ne ustreza, preveč športno na rokah. Rajši bi preizkusil navadnega -Classic (meni najbližji) z bolj pokončno držo podobno enduri, a ga letos niso imeli v testni floti. Na slikah je v beli barvi fenomenalen :notworthy: :yea2: Mašina najprej pokaže da ima navor že v nizkih obratih, zatem se v srednjih hitro umiri, tam nekje okoli 7k obratov pa kar ponori z vsemi preostalimi konjiči.....mogoče enkrat....

S servisi pa je menda bolj :closedeyes:

pelje se kot moped ...ker je nova gre samo do nekih 4000obr/min... ko maš v - kateri prestavi že ??? - :D - no ja saj je čisto vseeno ... lahek je - 184 kg .. ima pa kar nekaj drugih delov napram nevadi classic - strehca , balanca , tank - in ni cromanih vstopnikov za zrak pod tankom , sedež , zadnji blatnik in stranska ročaja ... je pa zame ravno na skrajni meji majhnosti za vozit - razmerje sedež , tačke , balanca..

ima pa veliko manjši kot balance levo / desno od mojega bonija ... je bila pa cena konkretno znižana a še zmeraj kar malce zasoljena ..res pa je , da jih ni veliko verjetno..

meni je všeč novi v7 stone .... za lajhat po mestu a kaj ko to ni ravno pisano na kožo zračno hlajenim mašinam..

servisi - pooblaščeni / garancijski : kr , lj , mb in nova gorica ...jaz ga bom vozil v go - vsaj po dosedanjih izkušnjah guzzistov iz prve roke ...

Objavljeno

Mene je pri Guzziju motilo edino to, da sta me cilindra stalno žgala v kolena :-(

Drgač pa molto simpatico ;-)

Objavljeno

Z V7 Classic sem naredil cca 7000 km, zelo lušten, lahkoten in nezahteven motor. Drža je bila ok, razen malo preveč pokrčenih nog na daljših vožnjah (186 cm). Za solo vožnjo tudi dovolj močan (za nezahtevnega), v dvoje je pa rahlo podhranjen (motor in zavore). Če bi se vozil sam bi bil verjetno še kar v garaži.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

nekaj se odločam za triumpha bonnevilla, pa me zanima na kaj moram bit pozoren pri nakpu le tega, je pa letnik 2009, mogoče ga bom šel ta vikend pogledat, vsak nasvet dobrodošel, hvala že v naprej,

Popravljeno . Popravil janih
Objavljeno

Thumper bi znal biti pravi naslov glede na to, da je lastnik omenjenega lepotca.

Če si gledal tistega belega bi moral biti pri teh kilometrih še na prvih gumah. Vprašaj za foro če so bili dimniki (nekam kratki so) in ogledala menjani, ker nisem čisto prepričan, če so original. Pa pokrove motorja poglej, če niso bili kaj barvani. Drugače vsaj po slikah izgleda OK.

Objavljeno

če misliš tega z 4600km...lonci zamenjani ... tega je - verjetno lani - kupil testnega pri španiku ...ker se je en prav tak prodajal pri njemu... preveri v garancijski knjigi če je resprvi lastnik... cena je za ta letnik in km - če ti da zraven originalne lonce in če je res prvi lastnik - kar tam/tam -200€ ...

Objavljeno

aja..če so gor prve gume : spredaj metzeler lasertec zadaj ponavadi z2 ...te gume so živo sranje od plastike čeprav sem jih kar zvozil.. je pa možno da ima gor kaj drugega ker je pri navadnih bonijih izbira veliko večja zaradi prve 17" ... sedaj imam avonke a gre takoj ko jh zvozim gor pirelli sport demon - najprej bo šla zadnja in potem še prva..

originalne lonce obvezno vzemi!!!!! ker imajo notri katalizator !!!

če kupiš se vidimo ..

Objavljeno

nekaj se odločam za triumpha bonnevilla, pa me zanima na kaj moram bit pozoren pri nakpu le tega, je pa letnik 2009, mogoče ga bom šel ta vikend pogledat, vsak nasvet dobrodošel, hvala že v naprej,

in si šel pogledat ??? :kva2:

Objavljeno

hvala za vaše odgovore, motorja nisem šel gledat, ker je baje že zaaran, sem klical za ogled, pa je lastnik rekel, da je motor že zaaran, tko, da pol nisem šel, je le mal predaleč do Lendave, he he

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mogoče bo info komu kaj prav prišel... Za W800 sem prej obvestilo o vpoklicu. Preventivno bodo menjavali črpalko goriva.  Moj je letnik 2011. Če bo kdo kupoval kakšnega rabljenega naj bo malo pozoren, če je bla menjava opravljena.

  • Všeč mi je 3
  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Počasi se širi ponudba dodatnih delov za Wja. Vse od funkcionalnega nožnega zaganjača do kitov za predelavo na 70 konjev. V 2014 nekaj več ponudbe kar se tiče barve.

 

http://racingcafe.blogspot.com/2011/12/kawasaki-w800-special-custom-by.html

22 konjev gor ? kolk pa to stane ?

Objavljeno

Za prvih 10 konjev ni tako grozno, ker je W fejst zadušen, da dosega norme. Da ga predelaš do konca pa zadeva sploh ni poceni... Prideš cenovno čez Bonnija. Meni je bolj kot navijanje motorja všeč ideja o predelavi vzmetenja. Za dolge fure v dvoje bi bilo smiselno in cenovno najbolj ugodno zamenjat sprednje vzmeti in dat predelat zadnje amortizerje.

 

http://www.youtube.com/watch?v=iYGh9uv1Ziw

 

BTW Sem pa letos zamudil 3/4 sezone zaradi stanovanja. Vsi kilometri so zaradi vožnje v službo cca 200/dan. Malo presedlam vsake toliko na motor, da se mi avto preveč ne zagravža. Na oreng furi sploh še nisem bil. Ob priliki kakšen kufe, če bo vreme zdržalo.

Objavljeno

Počasi se širi ponudba dodatnih delov za Wja. Vse od funkcionalnega nožnega zaganjača do kitov za predelavo na 70 konjev. V 2014 nekaj več ponudbe kar se tiče barve.

 

http://racingcafe.blogspot.com/2011/12/kawasaki-w800-special-custom-by.html

En moj frend ima W650, in mi ni bilo jasno, zakaj tudi pri W800 niso ohranili nožnega zaganjača. Prav lepo paše k retro vtisu, pa še aku se manj troši.. A morda veš kako gre z montažo, je treba za to predelavo kaj v mašini predelat?   

Objavljeno

Na FB je ena W skupnost. Tam so slike postopka.  Dejansko je treba motor podret in vstavit noter kose od 650 ali pa kupit kit. Zanimivo je to, da so jih lastniki na 650 na veliko ven metali nožne zaganjače, da so imeli prostor za dirkalne stopalke. Lastniki W800 ga pa blazno pogrešajo... Kdo bi to razumel.

 

V tujini W650 velja za kulten motor. Tudi ceno dobro drži. In ja... tastari je bil dejansko bolj "taprav" in tudi po zmogljivosti ni prav nič zaostajal za ta novim W800.  Večina delov je kompatibilnih. Razlika je samo v 5mm večji vrtini in elektronskem vbrizgu. Na žalost je vse prednosti dodatnih ccm pri tanovem je pojedla ekologija.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

jaz sem za v70... čeprav tudi triumph ni napačen...

Objavljeno (popravljeno)

Na FB je ena W skupnost. Tam so slike postopka.  Dejansko je treba motor podret in vstavit noter kose od 650 ali pa kupit kit. Zanimivo je to, da so jih lastniki na 650 na veliko ven metali nožne zaganjače, da so imeli prostor za dirkalne stopalke. Lastniki W800 ga pa blazno pogrešajo... Kdo bi to razumel.

 

V tujini W650 velja za kulten motor. Tudi ceno dobro drži. In ja... tastari je bil dejansko bolj "taprav" in tudi po zmogljivosti ni prav nič zaostajal za ta novim W800.  Večina delov je kompatibilnih. Razlika je samo v 5mm večji vrtini in elektronskem vbrizgu. Na žalost je vse prednosti dodatnih ccm pri tanovem je pojedla ekologija.

 

j++++a jih ekologija...se ne grem tega pri motorju ... imam že oba avta na plin...jutri morata priti lonca za bonija potem bomo pa videli kaj bomo naredili ..

jaz sem za v70... čeprav tudi triumph ni napačen...

 

v7 mi je blazno všeč .. če ima tako porabo kot nevada anniversario SE od moje je to liter manj od bonija ...zelo okreten motor ter cca 10% lažji ..igračka..glas ima veliko boljši... kardan . minimalno vzdrževanje...no to so plusi guzzija... 

boni ; 19 konjev več...15% več navora.... bolje starta z mesta...neprimerno boljše vzmetenje za daljšo pot ... višja potovalna hitrost .. hladilnik olja..

servis na 10000km (guzzi na 6500)...če - ko bom rabil dele je dobava do max en teden - pri guzzi-ju si lahko ob sezoo ali dve če naročiš pri avto triglavu karkoli...

Popravljeno . Popravil thumper
  • Všeč mi je 2
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Še en predstavnik retro segmenta. Meni je všeč. Cena SR400 je okroglih 6K. 

 

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/sport-heritage/sr400.aspx?view=features

to bi mojmu gnuju sedla mlada bejba za družbo... sam 6k€ ... če bo kakšna rabljena kdaj... prava izvorna klasika - pohvala yamahi ! :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!