AUBELIX Objavljeno December 4, 2013 Deli Objavljeno December 4, 2013 Samo šest jurčkov je pa malo preveč za ta motor. Retro gor ali dol, SR 400 na Japonskem prodajajo že desetletja, Evropejcem pa bi ga radi uturili za suho zlato . Za ta denar dobiš resen motor z ABS-om. ciciban 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno December 4, 2013 Deli Objavljeno December 4, 2013 Samo šest jurčkov je pa malo preveč za ta motor. Retro gor ali dol, SR 400 na Japonskem prodajajo že desetletja, Evropejcem pa bi ga radi uturili za suho zlato . Za ta denar dobiš resen motor z ABS-om. kar je res je res .... da dobiš motor z abs ...sploh če te elektronika kaj zajebe pa letiš na nos kajne ? čeprav ti , ki jih sedaj prodajajo so itak napol skuterji... pa neki avtomatski menjalniki... noben klasik ni poceni... guzziji so med 8 in 9500 ... bonneville gre tudi prek 10k€ .. honda cb1100 11k€ ..kawa w800 nekih 7500/8000€ ... torej je yamaha sr400 glede na rang v katerem je kar tam-tam s ceno .. cene za klasike so pa itak tako kreirane da odvrnejo rejserje in ostalo zalego s tem , da se jim zdi za to kar dobijo slabo razmerje .. če hočeš klasika ga boš plačal ... lahko mi pa poiščeš kakšnega bonnevilla za 1500€ pa da je lep pa z malo kilometri od l.1999 naprej... ker za tak denar danes dobiš kar nekaj pri rabljenem motorju... ( ni ti treba iskat k jih ni ) ciciban 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno December 4, 2013 Deli Objavljeno December 4, 2013 BTW tale Yamahca sploh nima električnega zaganjača. Res ni najbolj racionalen nakup ampak motorizem že v osnovi ni najbolj pametna stvar thumper 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno December 4, 2013 Deli Objavljeno December 4, 2013 (popravljeno) BTW tale Yamahca sploh nima električnega zaganjača. Res ni najbolj racionalen nakup ampak motorizem že v osnovi ni najbolj pametna stvar se vsaj ne sekiraš če je ošvohnjen akumulator.. pa štarter ti ne more crknit... racionalnost je res vprašljiva ...samo če bo motor deloval 30 let pa bo rabljen čez 10 let še zmeraj 2500€ - 3000€? si izgubil na njemu dobre 3000€ ... če bo cena res samo 6000€ bo samo 500€ dražja recimo od kawasakija klx250 - brez abs ali1600€ cenejša od er6n z abs .. cena tam-tam z ninjo 300 abs ... torej kje ti vidiš primerjavo ? Popravljeno December 4, 2013. Popravil thumper ciciban 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno December 4, 2013 Deli Objavljeno December 4, 2013 (popravljeno) Lušn motorček. Čeprav mi koncept ˝modernih klasikov˝ osebno nekak ni jasen. Za 2000-3000 dobiš v nulo ampak res v nulo ohranjeno/restavrirano cb/cm400, suzuki savage pa še kej bi se našlo v tem segmentu. In maš pravega klasika, ne retro kopijo. Vozne lastnosti so ponavad čist OK, zanesljivi so tud... Tole sem recimo prodal poleti za 1500 eur, Honda CM400, letnik ´80 ohranjena v nulo-edin semeringe vilc+olje sem mogu menjat. lastnik z njo zadovoljen, brez kakršnihkoli problemov do zdaj. Plus da ima certifikat starodobnika. Popravljeno December 4, 2013. Popravil trojan69 Fantocci in ciciban 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno December 4, 2013 Deli Objavljeno December 4, 2013 Lušn motorček. Čeprav mi koncept ˝modernih klasikov˝ osebno nekak ni jasen. Za 2000-3000 dobiš v nulo ampak res v nulo ohranjeno/restavrirano cb/cm400, suzuki savage pa še kej bi se našlo v tem segmentu. In maš pravega klasika, ne retro kopijo. Vozne lastnosti so ponavad čist OK, zanesljivi so tud... Tole sem recimo prodal poleti za 1500 eur, Honda CM400, letnik ´80 ohranjena v nulo-edin semeringe vilc+olje sem mogu menjat. lastnik z njo zadovoljen, brez kakršnihkoli problemov do zdaj. Plus da ima certifikat starodobnika. DSC01991.JPG to se strinjam ..samo sta dve stvari - eno so starodobniki , drugo pa klasika ... takih mopedov kot so tele cm400 ne delajo več - še ne znova... yamaha sr400/500 , triumph bonneville , kawa w800 , moto guzzi v7 pa se vlečejo z manjšimi posodobitvami že desetletja in so takorekoč kultni motorji....en norton wankel ni kultni motor čeprav je zelo redek in drag... ciciban 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno December 4, 2013 Deli Objavljeno December 4, 2013 Jst že vem, kater'ga bi! Ne bom pa povedal, ker bi me (neopravičeno) popljuvali. ciciban 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno December 4, 2013 Deli Objavljeno December 4, 2013 yamaha sr400/500 , triumph bonneville , kawa w800 , moto guzzi v7 pa se vlečejo z manjšimi posodobitvami že desetletja in so takorekoč kultni motorji....en norton wankel ni kultni motor čeprav je zelo redek in drag... Ok, štekam zadevo . Zephyr 1100 al pa vsaj 750 je recimo en takih klasikov, ki bi ga z veseljem imel (ok čeprav so tud te že nehal delat) ciciban in thumper 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno December 4, 2013 Deli Objavljeno December 4, 2013 Glede cene novih je res tak enmal hecno. Ampak cene rabljenih so pa adiijo pamet. 14 let star W je 4,5K. toliko pride 4 leta star versače. Boni, V7 in CB ista zgodba. Kdor vleče vzporednice z kakšnim drugim novim motorjem že v štartu ni potencialni kupec. Ajde mogoče bolj na uno finto; "Matr je lep, takle mal kot drugi motor, pa da je še pocen, ga pa takoj vzamem". Pri nas zaradi miselnosti takšni motorji ne bodo nikoli šli v promet. Nismo še tam. Pa tudi večjih mest nimamo, kot je recimo kakšna Barcelona, kjer vidiš ogromno SR, YBR in drugih delovnih/mestnih strojev, ki so na cesti praktično celo leto. Je pa Trojan dal dobro alternativo. Se dobi dober motor za sorazmerno malo denarja. Nova CBjka je čez 10K. Po drugi strani se dobi Boldorka za 2K ali pa kakšna Seven Fifty, ki je vsaj za moje pojme tudi zelo lep klasičen motor. Moraš pa imet stare motorje res rad. Drugače ne gre. Pač ni to za vsakega. Tale nova SRka... motor za "uživače". Pač folk, ki jim dol visi, če jih prehiti mulo v maminem pasatu. Vsak je kdaj naredi kakšno popoldansko furo samo da se malo "zlufta". Namesto, da narediš 400km za eno porcijo sardelc se pelješ 50km stran na en sladoled. Al pa ko se ti zalušta vozit po vaseh v bližnji okolici. Ponavadi izpadejo takšne fure čisto fajn. In ja, je ogromno takšnih, ki jim takšen motorizem odgovarja. AUBELIX, trojan69, Guzzuki in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AUBELIX Objavljeno December 5, 2013 Deli Objavljeno December 5, 2013 Ciciban, lepo napisano! Kot si dejal SR 400 je motor namenjen uživanju v mestu in krajšim sprostitvenim vožnjam, za kar je cena 6 jurčkov bistveno preveč. Vse velike firme so ugotovile da so retro motocikli ponovno v modi, temu primerne pa so nastavljene tudi cene. Ko sem izvedel da pričnejo s prodajo SR, sem tudi sam zastrigel z ušesi, ampak ta znesek ni z ničemer upravičen. Glede na to, da se SR 400 na Japonskem izdeluje že desetletja, in da v razvoj niso vlagali nekih hudih sredstev, nastavljeno ceno vidim kot požrešnost in polnjenje malhe zaradi splošne zmanjšane prodaje motornih koles. Thumper, nikar ne omenjaj Triumph, Moto Guzzi, Honda........ kateri so si image gradili na povsem drugačen način, v svojem času nekaj pomenili in danes tržijo staro slavo. ABS..............obesil si se na težave BMW-ja, v vseh ostalih primerih je zaželjen varnostni dodatek, ki je že marsikomu rešil kožo. ciciban 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno December 5, 2013 Deli Objavljeno December 5, 2013 Ciciban, lepo napisano! Kot si dejal SR 400 je motor namenjen uživanju v mestu in krajšim sprostitvenim vožnjam, za kar je cena 6 jurčkov bistveno preveč. Vse velike firme so ugotovile da so retro motocikli ponovno v modi, temu primerne pa so nastavljene tudi cene. Ko sem izvedel da pričnejo s prodajo SR, sem tudi sam zastrigel z ušesi, ampak ta znesek ni z ničemer upravičen. Glede na to, da se SR 400 na Japonskem izdeluje že desetletja, in da v razvoj niso vlagali nekih hudih sredstev, nastavljeno ceno vidim kot požrešnost in polnjenje malhe zaradi splošne zmanjšane prodaje motornih koles. Thumper, nikar ne omenjaj Triumph, Moto Guzzi, Honda........ kateri so si image gradili na povsem drugačen način, v svojem času nekaj pomenili in danes tržijo staro slavo. ABS..............obesil si se na težave BMW-ja, v vseh ostalih primerih je zaželjen varnostni dodatek, ki je že marsikomu rešil kožo. ma daj ne sračkaj no... v teh časih globalizacije je to , da je motor narejen in sestavljen na japonskem vredno jurja .. kar pokaži mi motor , ki ima 400ccm pa je narejen in sestavljen na japonskem ajde za 6000€ .. če bi pogledal so nekatere stvari glede na prejšnje modele spremenili .. a 35 let je zate prekratek čas da si nek model ustvari imidž ??? ja ostali so gradili na povsem drugačen način ja... povej kaj je zate ustrezen "mestni motor" ??? da se bomo vedeli ravnati po tvojih normativih ... in koliko stane le-ta brez abs-a ? še enkrat : kdor si kupi klasičen motor in ga tudi vozi temu primerno ta ne gleda ali je gor abs ali ni... in ja - marsikomu je rešil kožo , marsikdo pa se je točno zaradi zanašanja na abs skantal... in honda cb 1100 stane 11000€ ... 6000€ za sr400 je torej nek ekvivalent ... lahko pa kupiš hondo cb500 abs za 5600€...huda klasika ... med polskuterji.. in pri klasikih samo striženje z ušesi ne pomaga nič...treba je pokazat šuške..money ...eure ... se pa strinjam da to ni za vsakega ... je pa za nas nekatere čisto zadovoljivo in se ne sekiramo če nekateri novodobniki sikajo z novotarijami in elektroniko ... :grim ciciban 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AUBELIX Objavljeno December 5, 2013 Deli Objavljeno December 5, 2013 ma daj ne sračkaj no... v teh časih globalizacije je to , da je motor narejen in sestavljen na japonskem vredno jurja .. kar pokaži mi motor , ki ima 400ccm pa je narejen in sestavljen na japonskem ajde za 6000€ .. če bi pogledal so nekatere stvari glede na prejšnje modele spremenili .. a 35 let je zate prekratek čas da si nek model ustvari imidž ??? ja ostali so gradili na povsem drugačen način ja... povej kaj je zate ustrezen "mestni motor" ??? da se bomo vedeli ravnati po tvojih normativih ... in koliko stane le-ta brez abs-a ? še enkrat : kdor si kupi klasičen motor in ga tudi vozi temu primerno ta ne gleda ali je gor abs ali ni... in ja - marsikomu je rešil kožo , marsikdo pa se je točno zaradi zanašanja na abs skantal... in honda cb 1100 stane 11000€ ... 6000€ za sr400 je torej nek ekvivalent ... lahko pa kupiš hondo cb500 abs za 5600€...huda klasika ... med polskuterji.. in pri klasikih samo striženje z ušesi ne pomaga nič...treba je pokazat šuške..money ...eure ... se pa strinjam da to ni za vsakega ... je pa za nas nekatere čisto zadovoljivo in se ne sekiramo če nekateri novodobniki sikajo z novotarijami in elektroniko ... :grim Ne vem ali je barva tvoje kože zelena, ali pa ne želiš razumeti napisanega .Želel sem povedati da je proizvodna linija za SR 400 že zdavnaj amortizirana, in prav z ničemer ne opravičuje cene 6k EUR. Vse kar nudijo je sprednja disk zavora in.............mmm............seveda, kovinska barva. Pa še ena malenkost, kultni motocikel je SR 500, razvita iz XT 500, manjša verzija je bila narejena zaradi japonske zakonodaje. In čisto nič več. Da zaključim, meni so klasiki strašansko všeč, ne potrebujem na njih ABS, vendar za neko spodobno ceno, kjer se ne bom počutil nategnjenega. Ni vse v kazanju šuškov, money-a, EUR-e, pa tudi kdo ima večjega smo že prerasli. Osebno ne želim biti ovca za japonske frizerje. p.s. imaš zelo všečen vozni park bosa in ciciban 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno December 5, 2013 Deli Objavljeno December 5, 2013 Ni toliko sporna cena kot dejstvo, da imamo v Sloveniji zanič plače v primerjavi z kakšno Nemčijo. Ti motorji se ne prodajajo tudi zaradi naših prodajalcev. V7 je lep kos stroja, pa marsikoga odvrne servis. Boni je prav tako fajni, pa se večini Glava naše kure zdi predaleč. Na koncu "užitkarji" raje izberejo kakšnega čoper japonca, ker nimajo sploh priložnosti prej probat kakšnega "klasika". Tale SRka... za nekoga, ki se ne vozi redno. Zadeva veliko bolj mirna in pohlevna kot kakšna fazerka. 50 Kg manj teže napram kakšni Hondi Shadow. Za po lokalnih cestah in za po mestu hudo okretna igrača. Ko sem imel še K75 se mi ga sploh ni luštal vlečt ven iz garaže, ko sem šel po opravkih. Bil mi je previsok in posledično preveč štorast. Zdej se mi pa ni problem oblečt in se z motorjem odpeljat po čike kar se običajno konča z izletom v Metliko in posledično S5 praznim rezervoarjem. thumper 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smasher Objavljeno December 5, 2013 Deli Objavljeno December 5, 2013 sicer sm "big sakr" za retro luk in mučim svoje možgane kako bi si privoščil en mali cafe rejserček in sta moto guzzi in triumph brutalno lepa, bi lahko bila SR400 bolj uporabna in vsakdanja in ker kot je že gor napisano celotna linija popolnoma amortizirana, in bi jo komot prodajali po taki ceni kot se 250tke, (torej tam do max 4 jurje) Samo se jim vrjento zdi super da mal polovijo dnarja v tisti bazen kjer so zdej "ti kulski motorji" pa ker ne pride vsak do buđeta kot je XV950 ponudijo SR400 seveda s kulsko barvo in za kul faktor poskusijo pobrat čim več dnarja. (mislim d anihče noče delat motorjev za reveže ) ciciban 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno December 6, 2013 Deli Objavljeno December 6, 2013 Ne vem ali je barva tvoje kože zelena, ali pa ne želiš razumeti napisanega .Želel sem povedati da je proizvodna linija za SR 400 že zdavnaj amortizirana, in prav z ničemer ne opravičuje cene 6k EUR. Vse kar nudijo je sprednja disk zavora in.............mmm............seveda, kovinska barva. Pa še ena malenkost, kultni motocikel je SR 500, razvita iz XT 500, manjša verzija je bila narejena zaradi japonske zakonodaje. In čisto nič več. Da zaključim, meni so klasiki strašansko všeč, ne potrebujem na njih ABS, vendar za neko spodobno ceno, kjer se ne bom počutil nategnjenega. Ni vse v kazanju šuškov, money-a, EUR-e, pa tudi kdo ima večjega smo že prerasli. Osebno ne želim biti ovca za japonske frizerje. p.s. imaš zelo všečen vozni park itak sem zelen ... mogoče da je linija amortizirana , vendar če hočejo prodajati v evropi , so morali dodati vbrizg goriva ..kaj to potegne za sabo verjetno veš - štrom , računalnik .... torej je treba marsikaj spremeniti ... ponavadi tudi konstrukcijsko , če želiš to imeti na nekem starem klasiku , ki za to ni imel konstrukcijsko namenjenega prostora ... honda je rabila za vstop na EU trg s CB1100 nekih 4/5 let - zakaj ? zaradi izpušnih plinov ter zato , ker so hoteli gor nabit abs - kot da jih bodo zaradi abs-a kaj več prodali ali kaj? ne...še manj , ker tudi s popustom ne pridejo pod psihološkoo mejo 10,000€ ... zamortizirana linija - khmmm.. ker naj bi bile serije majhne ter ročno sestavljani motorji pomeni to nek višji rang kvalitete izdelave in montaže od navadnih suši plastičarjev ... seveda način proizvodnje avtomatsko za sabo potegne tudi ceno...nažalost - tudi meni bi bilo všeč če bi se dobila dve leti rabljena za 2000€ 400ccm ni samo japonska fora....tudi italijanska je (monster 400 itd).. sicer sm "big sakr" za retro luk in mučim svoje možgane kako bi si privoščil en mali cafe rejserček in sta moto guzzi in triumph brutalno lepa, bi lahko bila SR400 bolj uporabna in vsakdanja in ker kot je že gor napisano celotna linija popolnoma amortizirana, in bi jo komot prodajali po taki ceni kot se 250tke, (torej tam do max 4 jurje) Samo se jim vrjento zdi super da mal polovijo dnarja v tisti bazen kjer so zdej "ti kulski motorji" pa ker ne pride vsak do buđeta kot je XV950 ponudijo SR400 seveda s kulsko barvo in za kul faktor poskusijo pobrat čim več dnarja. (mislim d anihče noče delat motorjev za reveže ) 250-ke delajo japonci tako , da načrte pošljejo na kitajsko tam pa dele stresejo v take velike bobne pol pa kar se skupaj sprime je potem en 250 plastičar.... in pol mulci dajo za to 4000€...brez abs in brez dvobarvnega kovinskega lakiranja ... no ker si ravno dal primerjavo - xv950 ... SR400.... če pogledamo ceni obeh in težo- je razmerje po € na kg v piko enako... torej je xv950 tudi močno precenjen motor ???? ma ne to je pa u redu ane... da o uporabnosti lažjega in bolj okretnega motorja pri vsakodnevnih vožnjah ne izgubljam besed ... sr400 je meni osebno zadetek točno tam , kamor so hoteli ... prodali jih ne bodo veliko a verjetno več , kot pa guzzijev , triumphov , w800 in cb1100 skupaj... če te zanima cafe .... vem za enega gnuja kot moj pa ga kupi in predelaj... :naughty: zgleda kot da bi tema zašla - a lahko bi jih pač zmetali vse skupaj v eno - recimo "novodobni klasiki" .... ciciban 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno December 6, 2013 Deli Objavljeno December 6, 2013 Najboljš... sej res ni nujno, da ima vsak klasik svojo temo. Pa prav nič ne bo narobe, če bojo v isti temi še drugi klasiki in youngtimerji. thumper 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno December 6, 2013 Deli Objavljeno December 6, 2013 Še en zanimiv klasik... Suzuki TU250 http://driving.ca/suzuki/tu250x/reviews/road-test/road-test-2011-suzuki-tu250x-2/ Pa razni modeli, ki jih pri nas ne vidiš. Recimo tale Sachs roadster 800 http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Sachs/Sachs-Roadster-800--2000--2004/ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smasher Objavljeno December 6, 2013 Deli Objavljeno December 6, 2013 Joj, nism meu namena več smetit v tej temi, kaj tux250 še delajo? Se mi je zdelo da so končali proizvodnjo, kot usi taki mi je super lep :-D thumper 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno December 6, 2013 Deli Objavljeno December 6, 2013 @smasher: ne se secirat. glede na stanje v drugih temah smo tu še kar OK. TU pa še vedno delajo http://www.youtube.com/watch?v=048-03grV2c Tu pa tam se kakšen rabljen pojavi tudi pri nas. V Španiji so do lanskega leta delal Suzuki motorčke in posledično je po mestih ogromno telih TUjev. Pa tile suzuki van so precej popularni http://www.motorbikespecs.net/index.dyn?flag=2&model_id=5836393&make=Suzuki thumper 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smasher Objavljeno December 6, 2013 Deli Objavljeno December 6, 2013 No malo sem pogledal in res mi ni janso kaj dela te staro izgledajoče motocikle drage, morda manjše serije? Pogledal za italjo Van van 125 košta tolk kot Inazuma 250, škoda ki pri nas ni kaj tekega, je v EU ampak imajo povsot samo tistega boberja ne pa Misfita http://www.clevelandcyclewerks.com/misfit-details/ Če se preračunaoriginal cena 3300$ ne košta niti 2500€, kar je za nov motor super. (samo zihr bi ga potem ljudje manjvredno gledali in bi rekli "kira jajca" pa vjrento nebi šlo kaj dosti v promet.) thumper 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AUBELIX Objavljeno December 6, 2013 Deli Objavljeno December 6, 2013 Itak da ne bi šlo v promet, pri nas smo navajeni z avtom pred vhod trgovine, pa čeprav na mesto za invalide. Je pa res, da so v Italiji in Španiji drugačne vremenske razmere. Pri njih je 300 dni suhega, če že ne sončnega vremena, pri nas 200 dni megle, ko pa je sonce ti pa prednost jemljejo . Drugače pa idealni motorčki do bifeja, trgovine, za vikend pa do Bohinja. Cene...............ja kar nekaj, kot da denar na drevju raste. Se je Japoncem malo kompas pokvaril. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fantocci Objavljeno December 6, 2013 Deli Objavljeno December 6, 2013 Sam tale misfits pa mi je le preveč MZju podoben... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno December 8, 2013 Deli Objavljeno December 8, 2013 Najboljš... sej res ni nujno, da ima vsak klasik svojo temo. Pa prav nič ne bo narobe, če bojo v isti temi še drugi klasiki in youngtimerji. no saj youngtimerji imajo svojo temo...mislil sem na "novodobne klasike" ki so v prodaji - tudi če ne pri nas.. Še en zanimiv klasik... Suzuki TU250 http://driving.ca/suzuki/tu250x/reviews/road-test/road-test-2011-suzuki-tu250x-2/ Pa razni modeli, ki jih pri nas ne vidiš. Recimo tale Sachs roadster 800 http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Sachs/Sachs-Roadster-800--2000--2004/ uff..sachs je bil meni tako všeč..sploh motor kot v vx800 - http://www.google.si/imgres?imgurl=http://www.suzukicycles.org/photos/VX/VX800-brochures/1991_USA/1991_VX800_USsales1a_1046.jpg&imgrefurl=http://www.suzukicycles.org/VX-series/VX800_brochures.shtml&h=816&w=1046&sz=245&tbnid=mkKE8c_6tEVkDM:&tbnh=94&tbnw=121&zoom=1&usg=__fvmA97sGBcp0szOLd2dnA2SOAak=&docid=1G7VDInEU5zaOM&sa=X&ei=r9ykUvy7KaT3yAPA5YHAAQ&ved=0CC4Q9QEwAA Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno December 8, 2013 Deli Objavljeno December 8, 2013 Pri nas Sachsov in telih VX sploh ne vidiš. Tale Enfield je zanimiv. Ga delajo že en lep čas, ampak cene so pa vse bolj sodobne. Tanovi so že EFI, disk, 5 prestav... kolikor sem bral na tujih forumih je baje izdelava precej boljša... Poleg Urala nekako najboljši približek vožnji z starodobnikom. http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/royal-enfield-royal-enfield-bullet-500-classic-military-efi-b%C3%B6rtlingen/185878351.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.modelDescription=enfield&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT Tole je sicer bolj butična zadeva samo vseen kar všečno. http://www.borile.it/gb_ricki.html BTW Sodelavec kupil Nevado (starejša ampak že EFI). zadnjič prišel spraševat za olje... predlagal sem mu Motul. Filter sva našla pri lojzu. kako je z drugo potrošno robo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno December 8, 2013 Deli Objavljeno December 8, 2013 (popravljeno) Pri nas Sachsov in telih VX sploh ne vidiš. Tale Enfield je zanimiv. Ga delajo že en lep čas, ampak cene so pa vse bolj sodobne. Tanovi so že EFI, disk, 5 prestav... kolikor sem bral na tujih forumih je baje izdelava precej boljša... Poleg Urala nekako najboljši približek vožnji z starodobnikom. http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/royal-enfield-royal-enfield-bullet-500-classic-military-efi-b%C3%B6rtlingen/185878351.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.modelDescription=enfield&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT Tole je sicer bolj butična zadeva samo vseen kar všečno. http://www.borile.it/gb_ricki.html BTW Sodelavec kupil Nevado (starejša ampak že EFI). zadnjič prišel spraševat za olje... predlagal sem mu Motul. Filter sva našla pri lojzu. kako je z drugo potrošno robo? za guzzije agip olje ...so imeli z obrabo motorjev težave do pred 10 let nazaj dokler niso skupaj razvili olja , ki paše guzzijem... agip suoer racing 4t moto .. druga potrošna roba ? moje mnenje je - zračni filter k&n pa imaš mir ... tesnila za vijake od olj pretežno v vsaki trgovini z avtodeli - po vijaku ... svečke po specifikaciji proizvajalce.... redno preverjati - pravilno tako da je motor v navpični vagi in šipko ko je odvita samo porineš do navoja - olje ! po mojih info imajo ti motorji do 30.000km kar veliko porabo olja - potem se baje šele ulaufajo... Popravljeno December 8, 2013. Popravil thumper ciciban 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se