Skoči na vsebino

Primerjave MotoGuzzi V7, Kawasaki W800 ali Triumph Bonneville?


roju

Priporočene objave

Da zaključim, meni so klasiki strašansko všeč, ne potrebujem na njih ABS, vendar za neko spodobno ceno, kjer se ne bom počutil nategnjenega. Ni vse v kazanju šuškov, money-a, EUR-e, pa tudi kdo ima večjega smo že prerasli. Osebno ne želim biti ovca za japonske frizerje.

 

tak, enostavn problem imas. u bistvu, ga skor nimas. abos ovca in kupis cenen japonski konfekcijski motor, al bos ovca, in se pustil nategnit z preplacilom lepega, retro stroja ki prot Hornetu v nobenem pogledu, izvzemsi estetiko, nima za burek.

Kaj bi rad ti za budget, benga ne briga. retro motorji so nisni izdelki, delani za par tistih, ki ga res hocejo. ciciban in thump sta plunla skoz zobe in kupla kar sta si zelela. jez bi tud novga beetla, al pa minija. pa nimam €, in bom do nadaljnega drgnil konfekcijo...Kar pravi trojan, nekako drzi. ceprav so 30 let stari motorji strasansko zabavni, in po svoje zmorejo vec kot si misli vecina, so tudi precej utrujajoci, nerodni in vcasih krhki. zivljenje z modernejsim motorjem je bistveno bol enostavno. v mojem primeru tud obcutno cenej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar pravi trojan, nekako drzi. ceprav so 30 let stari motorji strasansko zabavni, in po svoje zmorejo vec kot si misli vecina, so tudi precej utrujajoci, nerodni in vcasih krhki. zivljenje z modernejsim motorjem je bistveno bol enostavno. v mojem primeru tud obcutno cenej.

 

tak, enostavn problem imas. u bistvu, ga skor nimas. abos ovca in kupis cenen japonski konfekcijski motor, al bos ovca, in se pustil nategnit z preplacilom lepega, retro stroja ki prot Hornetu v nobenem pogledu, izvzemsi estetiko, nima za burek.

Kaj bi rad ti za budget, benga ne briga. retro motorji so nisni izdelki, delani za par tistih, ki ga res hocejo. ciciban in thump sta plunla skoz zobe in kupla kar sta si zelela. jez bi tud novga beetla, al pa minija. pa nimam €, in bom do nadaljnega drgnil konfekcijo...Kar pravi trojan, nekako drzi. ceprav so 30 let stari motorji strasansko zabavni, in po svoje zmorejo vec kot si misli vecina, so tudi precej utrujajoci, nerodni in vcasih krhki. zivljenje z modernejsim motorjem je bistveno bol enostavno. v mojem primeru tud obcutno cenej.

načeloma se strinjam z napisanim-klasični motorji pa naj so starodobni oz. novi klaski niso namenjeni povprečnemu slovenskemu motoristu. So, kot rečeno, nišna zadeva.

Je pa zanimivo kakšne motorje vidiš na cesti v npr S Nemčiji, Nizozemski itd...nič nenavadnega ni srečat od starodobnih guzzijev do 20 let starih japonskih cestakov in poloklepljenih nakedov da ne govorim o dedih na starih bemflih.

 

Kar se pa tiče 30 let starih zadev, se jim je pa potrebno mal posvetit oz. kupit že obnovljene/predelane. Glede krhkosti se ne morem strinjat-so, seveda ob pravilnem vzdrževanju, veliko bolj robustni od modernih motorjev-vsaj japonci od druge polovice 70 do konca 80 ih. Kar se nerodnosti tiče-so zagotovo težji ampak hkrati super zadeva za razne dodelave npr. vzmetenja. Poleti sem npr. na mojga Z-ja ugradil plinske polno nastavljive amortizerje od zrx 1100 in z tem tudi malo dvignil zadek ter obnovil vilice z tršim oljem-kot noč in dan (čeprav se je ´karakter´ jeklenega cevnega okvirja ohranil). Z njim delat 500km na dan kot bi reku keks. Znajo bit tudcenejši tako npr. glede same cene, delov, ki se jih po spletu najde ogromno rabljenih/aftermarket kot tudi registracije (registrirani kot starodobniki) + tega da jih komot vzdržuje praktično vsak motorist v domači garaži. 

Nikoli pa to in nikoli ne bodo novodobni motocikli in niso namenjeni dirkačem oz. navdušencem nad novotarijami motociklistične tehnike in elektroniko kot je npr ABS itd. Pač kot rečeno; z vsemi svojimi posebnostmi, napakami in zanimivostmi so namenjeni posebnemu segmentu motoristov.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hejjjjj, ustavite konje, fantje in dekleta. Vse kar sem želel povedati je to, da se meni zdi cena šestih jurčkov za krepelce po imenu Yamaha SR 400 previsoka, glede na to kaj nudi. Njene kvazi kultnosti jaz ne pomnim, večina vas pa verjetno tudi ne, glede na to da jo vozijo in predelujejo predvsem Japonci. Američani in Evropejci pa so se spomnili na njo včeraj, ker je retro ponovno in.

 

Cartman, daj malo zadihaj in ponovno preberi kaj sem napisal. Kot si pravilno ugotovil nimam nikakršnega problema, in če ne bom želel nakupa precenjenega Japonca, bom pogledal proti evropski konkurenci, kjer imena Moto Guzzi, Triumph, Ducati, dejansko nekaj pomenijo in SO KULTNI motorji. Ja, cena le teh je res precej višja, ampak je tudi kubikov, konjev in žlahtnosti več, in to se danes plača. In prav je tako, pa čeprav na kredit. Konec koncev je večina japonskih motornih koles kopija evropskih (angleških) uspešnežev, kot npr W650/800.  

 

Osebno nimam nič proti japonskim motociklom, tudi sam jih vozim in sem jih vozil, ampak sem proti poveličevanju nečesa kar ni, in nikoli ni bilo veliko. 

Upam, da smo razčistili pomen mojih postov. Kaj kdo vozi je stvar posameznika, enako kot tudi koliko bo kdo pljuval skozi zobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En super ˝test˝ bonnevilla izpod rok povprečnega motorista z veliko mero humorja. V njem pa nastopa tu SR-ka :)

 

P.S. Moj prijatel bi reku: Stvar je točno toliko vredna za kolikor jo uspeš prodat. In dvomim da so japonci tako slabi tržniki, da bi motocikle spuščali na proizvodnje linije kar taja v tri dni.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

načeloma se strinjam z napisanim-klasični motorji pa naj so starodobni oz. novi klaski niso namenjeni povprečnemu slovenskemu motoristu. So, kot rečeno, nišna zadeva.

Je pa zanimivo kakšne motorje vidiš na cesti v npr S Nemčiji, Nizozemski itd...nič nenavadnega ni srečat od starodobnih guzzijev do 20 let starih japonskih cestakov in poloklepljenih nakedov da ne govorim o dedih na starih bemflih.

 

Kar se pa tiče 30 let starih zadev, se jim je pa potrebno mal posvetit oz. kupit že obnovljene/predelane. Glede krhkosti se ne morem strinjat-so, seveda ob pravilnem vzdrževanju, veliko bolj robustni od modernih motorjev-vsaj japonci od druge polovice 70 do konca 80 ih. Kar se nerodnosti tiče-so zagotovo težji ampak hkrati super zadeva za razne dodelave npr. vzmetenja. Poleti sem npr. na mojga Z-ja ugradil plinske polno nastavljive amortizerje od zrx 1100 in z tem tudi malo dvignil zadek ter obnovil vilice z tršim oljem-kot noč in dan (čeprav se je ´karakter´ jeklenega cevnega okvirja ohranil). Z njim delat 500km na dan kot bi reku keks. Znajo bit tudcenejši tako npr. glede same cene, delov, ki se jih po spletu najde ogromno rabljenih/aftermarket kot tudi registracije (registrirani kot starodobniki) + tega da jih komot vzdržuje praktično vsak motorist v domači garaži. 

Nikoli pa to in nikoli ne bodo novodobni motocikli in niso namenjeni dirkačem oz. navdušencem nad novotarijami motociklistične tehnike in elektroniko kot je npr ABS itd. Pač kot rečeno; z vsemi svojimi posebnostmi, napakami in zanimivostmi so namenjeni posebnemu segmentu motoristov.

 

 

 

 

IT'S THE LITLE THING THAT KILLS.... meni so crkovali 5€ vredni kosi. enkat ležaj, pa sm šu u maline, še enkat ležaj, pa sm klical kombi, pa zajla za gas, iznenada, klical kombi, cev med blokom in oljnim hladilnikom, pa sm mel rodeo...tipka za start....To da je na začetku zgodbe zaribal, je bil u bistvu majhen  problem.180 000 sit, Elisi sem plačal v dveh ratah, in s tem rešil vso mehaniko. info za hec:  monster 600 dark je takrat stal manj kot miljon sit. Kupit gume 120/xy/16 in 130/70-18 je podvig. Kupit enak par, skoraj nemogoče. Dodelal sem ga. Z modernejšimi vilcami, zavornimi čeljustmi in zadnjim shockerjem....hornet za jurja in pol je še zmer bolši. bistveno boljši. GPzija ful pogrešam.  Ampak....vsakič ko hondič kresne brez vprašat, gre kamor hočem, IN PRIDE DOMOW,  ga pogrešam malo manj. Popolnoma razumem ljudi ki imajo lajf bolje urejen kot jaz, in fuknejo par jurjev v retro mašino. enako razumem ljudi z več časa znanja in prostora, da na oldijih nenormalno uživate. Nekje na jebeni sredini pa se za motor kreditiral ne bom, in nočem več klicat asistence zarad 4€ vrednega kosa. 

naslednja krava bo verjetno nekaj iz zgodnjih 2000. par jurjev, par let miru. Ne bo pa lep kot V70. niti ne bo mel kronske gredi kot W800, morda pa bo  Triumph. Tiger 1050.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En super ˝test˝ bonnevilla izpod rok povprečnega motorista z veliko mero humorja. V njem pa nastopa tu SR-ka :)

GHA HA HA HA, skor sm umrl od smeha k sm si predstavlu Thumpka, kako tole gleda pa si brusi krempelčke :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En super ˝test˝ bonnevilla izpod rok povprečnega motorista z veliko mero humorja. V njem pa nastopa tu SR-ka :)

 

P.S. Moj prijatel bi reku: Stvar je točno toliko vredna za kolikor jo uspeš prodat. In dvomim da so japonci tako slabi tržniki, da bi motocikle spuščali na proizvodnje linije kar taja v tri dni.

Hvala za video, fajn sms e nasmejau, in res pošten test, ma kup napak ampak je za usakdanjo rabo.

Cukanje gasa me je pa tut pri monstru 800 motlo, ni lahkega dodajanja gasa, pride u kosih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IT'S THE LITLE THING THAT KILLS.... meni so crkovali 5€ vredni kosi. enkat ležaj, pa sm šu u maline, še enkat ležaj, pa sm klical kombi, pa zajla za gas, iznenada, klical kombi, cev med blokom in oljnim hladilnikom, pa sm mel rodeo...tipka za start....To da je na začetku zgodbe zaribal, je bil u bistvu majhen  problem.180 000 sit, Elisi sem plačal v dveh ratah, in s tem rešil vso mehaniko. info za hec:  monster 600 dark je takrat stal manj kot miljon sit. Kupit gume 120/xy/16 in 130/70-18 je podvig. Kupit enak par, skoraj nemogoče. Dodelal sem ga. Z modernejšimi vilcami, zavornimi čeljustmi in zadnjim shockerjem....hornet za jurja in pol je še zmer bolši. bistveno boljši. GPzija ful pogrešam.  Ampak....vsakič ko hondič kresne brez vprašat, gre kamor hočem, IN PRIDE DOMOW,  ga pogrešam malo manj. Popolnoma razumem ljudi ki imajo lajf bolje urejen kot jaz, in fuknejo par jurjev v retro mašino. enako razumem ljudi z več časa znanja in prostora, da na oldijih nenormalno uživate. Nekje na jebeni sredini pa se za motor kreditiral ne bom, in nočem več klicat asistence zarad 4€ vrednega kosa. 

naslednja krava bo verjetno nekaj iz zgodnjih 2000. par jurjev, par let miru. Ne bo pa lep kot V70. niti ne bo mel kronske gredi kot W800, morda pa bo  Triumph. Tiger 1050.

 

Sej to pravim-zadeve je treba vzdrževat. Vsake toliko časa it komplet čez motor, pritegnit vijake, pri vsaki menjavi gum prečekirat ležaje in snet ter očistit zavorne čeljusti, mazat in prečekirat zajle, pazit na puščanje semeringov vilic, dihtunge glave,.. pregnite in otrdelih gumjastih delov kot so npr. prirobnice vplinjačev, cevka ter pipica za benz, kdaj pa kdaj namazat kontakte itd. Hkrati pa seveda menjat olje ter filter..pa zna motor držat dooolga leta brez posebnih težav. Problem je ker je večina starih motorjev nezadostno vzdrževanih; v nekem obdobju svojega obstoja postanjejo igrače za razfukavanje-poceni bajk katerega se ne splača več pravilno vzdrževat ter čuvat.

 

Drugač pa ja-je potrebno met ljubezen do teh mašin, prebirat razne (tuje) forume, vzpostavt kanale za dele, informacije, počasi večat inventar orodja itd. Ali pa imet dost dnarja, da nekomu to plačaš. Skratka v stare bajke je potrebno tko al drugač  investirat; ali denar ali pa voljo in čas. Tko da se ubistvu strinjam z tabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En super ˝test˝ bonnevilla izpod rok povprečnega motorista z veliko mero humorja. V njem pa nastopa tu SR-ka :)

 

P.S. Moj prijatel bi reku: Stvar je točno toliko vredna za kolikor jo uspeš prodat. In dvomim da so japonci tako slabi tržniki, da bi motocikle spuščali na proizvodnje linije kar taja v tri dni.

 

Trojan,  :eek:   :notworthy: odlično.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GHA HA HA HA, skor sm umrl od smeha k sm si predstavlu Thumpka, kako tole gleda pa si brusi krempelčke :D

ta tipček k ma spredaj original 17 col sploh ne ve kaj govori..  oni vozjo 120 naravnost..pr men se takrat začnejo problemi ... recimo na prvi tretjini ovinka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En super ˝test˝ bonnevilla izpod rok povprečnega motorista z veliko mero humorja. V njem pa nastopa tu SR-ka :)

 

P.S. Moj prijatel bi reku: Stvar je točno toliko vredna za kolikor jo uspeš prodat. In dvomim da so japonci tako slabi tržniki, da bi motocikle spuščali na proizvodnje linije kar taja v tri dni.

 

Več kot odličen test :D

 

Pa bi ga kljub oz. ravno zaradi vsega omenjenega imel. Mogoče enkrat ko bomo veliki pa bogati :D

 

Bi pa ga malo predelal v nekaj takšnega:

 

post-3574-0-74311800-1386654813_thumb.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KeC, če se gremo pa predelovat, potem pa sploh nimaš kej tuhtat: Enga Taimoshana, pa mir.

 

 

Vsake oči imajo svojega malarja in prav je tako. :D meni je od Serranota res daleč najboljša predelava, ki sem jo zasledil. Nisem fan klasikov in predelav ampak tale mi je zlezel pod kožo. Tako pač je :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že samo poslušati je lepo  :kva1: .

 

 

zlo lepi so ti analogni cagrji na hondi, pa tut zvok ni tko slab, sam lahko bi dali pol posentka pol kamrco na moto guzzi, za mal pokanja poslušat. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvič slišim za ta model.. nemci ga pa že poznajo očitno: http://de.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Estrella

 

Pa tako zgleda cena motorja iz amortizirane linije (http://www.motosvet.com/honda-ceneje-kot-iphone.html), ok za evropo bi zaradi estetskih dodatkov pa diska spredj vdignli mal ceno.. ajde če morajo dat injaktor pa šatarter pristanem na 2xtno ceno.. torej jurja .... (in kot temu rečejo.. sanja svinja kukuruz)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hejjjjj, ustavite konje, fantje in dekleta. Vse kar sem želel povedati je to, da se meni zdi cena šestih jurčkov za krepelce po imenu Yamaha SR 400 previsoka, glede na to kaj nudi. Njene kvazi kultnosti jaz ne pomnim, večina vas pa verjetno tudi ne, glede na to da jo vozijo in predelujejo predvsem Japonci. Američani in Evropejci pa so se spomnili na njo včeraj, ker je retro ponovno in.

 

. Konec koncev je večina japonskih motornih koles kopija evropskih (angleških) uspešnežev, kot npr W650/800.  

 

Osebno nimam nič proti japonskim motociklom, tudi sam jih vozim in sem jih vozil, ampak sem proti poveličevanju nečesa kar ni, in nikoli ni bilo veliko. 

Upam, da smo razčistili pomen mojih postov. Kaj kdo vozi je stvar posameznika, enako kot tudi koliko bo kdo pljuval skozi zobe.

a ne znaš po domače povedat da nimaš denarja? naj te ne bo sram no ... 

 

al maš mičken emšo al si pa moped včeraj kupil pa ne poznaš motoristične zgodovine.. no mogoče te ne in te ni nikoli zanimala ..

 

mogoče v sloveniji ni teh motorjev .. v evropi in ameriki pa jih je kot listja ...

   sicer pa - koliko je pri nas registriranih suzuki gn400 td ??? nikoli slišal? ja ker ga je uporabljala ne vem kera pošta pa v ameriki je bil pred prihodom savage-a - poleg sr-ke - en bolj zanimivih motorčkov za predelave  ... 

koliko je pri nas registriranih guzzijev? bonnevile-ov t100? kawa w800 ? honda cb1100? ok ne veliko se strinjaš?

 

ampak ali poznaš vsaj kakšen motor istega modela in dva lastnika ki ga imata osebno - kateregakoli? e to je pa .....

 

e to je nekaj ..med 250 in 400 se za moje pojme giba motorček za mestno in primestno rabo....je zadovoljiv tudi za sprščeno vandranje po naši domovini ... med 20 in 35 vranci ter med 120 in 150 suhe teže....ter solidna poraba , nezahtevno vzdrževanje .. 

 

prvič slišim za ta model.. nemci ga pa že poznajo očitno: http://de.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Estrella

 

Pa tako zgleda cena motorja iz amortizirane linije (http://www.motosvet.com/honda-ceneje-kot-iphone.html), ok za evropo bi zaradi estetskih dodatkov pa diska spredj vdignli mal ceno.. ajde če morajo dat injaktor pa šatarter pristanem na 2xtno ceno.. torej jurja .... (in kot temu rečejo.. sanja svinja kukuruz)

pozabil si katalizator ter evropsko homologacijo...

 

Na żalost bo na voljo samo na Japonskem. Cena dobrih 5K $.

če je 5000˘$ potem je to 5000€ v evropi....  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ne znaš po domače povedat da nimaš denarja? naj te ne bo sram no ... 

 

al maš mičken emšo al si pa moped včeraj kupil pa ne poznaš motoristične zgodovine.. no mogoče te ne in te ni nikoli zanimala ..

 

mogoče v sloveniji ni teh motorjev .. v evropi in ameriki pa jih je kot listja ...

   sicer pa - koliko je pri nas registriranih suzuki gn400 td ??? nikoli slišal? ja ker ga je uporabljala ne vem kera pošta pa v ameriki je bil pred prihodom savage-a - poleg sr-ke - en bolj zanimivih motorčkov za predelave  ... 

koliko je pri nas registriranih guzzijev? bonnevile-ov t100? kawa w800 ? honda cb1100? ok ne veliko se strinjaš?

 

ampak ali poznaš vsaj kakšen motor istega modela in dva lastnika ki ga imata osebno - kateregakoli? e to je pa .....

 

e to je nekaj ..med 250 in 400 se za moje pojme giba motorček za mestno in primestno rabo....je zadovoljiv tudi za sprščeno vandranje po naši domovini ... med 20 in 35 vranci ter med 120 in 150 suhe teže....ter solidna poraba , nezahtevno vzdrževanje .. 

 

pozabil si katalizator ter evropsko homologacijo...

 

če je 5000˘$ potem je to 5000€ v evropi....  

 

 

Thumper, očitno šteje samo in le tvoje mnenje. Glede na to, da nismo na forumu zaprtega tipa, z vsem veseljem napišem svoje mnenje in brez kančka slabe vesti komentiram previsoko ceno. Ker svoje argumente pišem v kulturnem tonu, enako pričakujem tudi od ostalih. Verjamem da so mnenja različna, to spoštujem, in prav je tako. To da si lastnik Triumpha in ostalih motornih koles, ti ne daje nikakršne pravice blatenja in omaležovanja, ampak enostavno napišeš svoje mnenje. Glede na to da me ne poznaš, te naprošam da svoje modre ugotovitve zadržiš zase, in pišeš le o tem, čemur je tema namenjena. Morda, ampak le morda sem starejši od tebe, imam več denarja, in dlje vozim motorje, ampak to je moja stvar, in ne paše na ta forum in v to temo.Upam, da sva zaključila.

 

Naj se piše o motorjih, beseda je vaša.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hejjjjj, ustavite konje, fantje in dekleta. Vse kar sem želel povedati je to, da se meni zdi cena šestih jurčkov za krepelce po imenu Yamaha SR 400 previsoka, glede na to kaj nudi. Njene kvazi kultnosti jaz ne pomnim, večina vas pa verjetno tudi ne, glede na to da jo vozijo in predelujejo predvsem Japonci. Američani in Evropejci pa so se spomnili na njo včeraj, ker je retro ponovno in.

 

Cartman, daj malo zadihaj in ponovno preberi kaj sem napisal. Kot si pravilno ugotovil nimam nikakršnega problema, in če ne bom želel nakupa precenjenega Japonca, bom pogledal proti evropski konkurenci, kjer imena Moto Guzzi, Triumph, Ducati, dejansko nekaj pomenijo in SO KULTNI motorji. Ja, cena le teh je res precej višja, ampak je tudi kubikov, konjev in žlahtnosti več, in to se danes plača. In prav je tako, pa čeprav na kredit. Konec koncev je večina japonskih motornih koles kopija evropskih (angleških) uspešnežev, kot npr W650/800.  

 

Osebno nimam nič proti japonskim motociklom, tudi sam jih vozim in sem jih vozil, ampak sem proti poveličevanju nečesa kar ni, in nikoli ni bilo veliko. 

Upam, da smo razčistili pomen mojih postov. Kaj kdo vozi je stvar posameznika, enako kot tudi koliko bo kdo pljuval skozi zobe.

 

 

Thumper, očitno šteje samo in le tvoje mnenje. Glede na to, da nismo na forumu zaprtega tipa, z vsem veseljem napišem svoje mnenje in brez kančka slabe vesti komentiram previsoko ceno. Ker svoje argumente pišem v kulturnem tonu, enako pričakujem tudi od ostalih. Verjamem da so mnenja različna, to spoštujem, in prav je tako. To da si lastnik Triumpha in ostalih motornih koles, ti ne daje nikakršne pravice blatenja in omaležovanja, ampak enostavno napišeš svoje mnenje. Glede na to da me ne poznaš, te naprošam da svoje modre ugotovitve zadržiš zase, in pišeš le o tem, čemur je tema namenjena. Morda, ampak le morda sem starejši od tebe, imam več denarja, in dlje vozim motorje, ampak to je moja stvar, in ne paše na ta forum in v to temo.Upam, da sva zaključila.

 

Naj se piše o motorjih, beseda je vaša.

:?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

tehnično uprašanje, sm vidu v videu od SR400 da ima kikstart in hkrati da ima baje injektor, kako ima lahko kikstart in injektor? kaj ni kikstart ponavadi za motorje z karburatorjem ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tehnično uprašanje, sm vidu v videu od SR400 da ima kikstart in hkrati da ima baje injektor, kako ima lahko kikstart in injektor? kaj ni kikstart ponavadi za motorje z karburatorjem ? 

 

potem ne bi bilo logično , da ima motor z uplinjačem štarter kajne ?

 

še kawasaki w650 zadnji letnik je imel celo oboje - kurbl in štarter -

 Describes how the product is started.Starting  Electric / kick

 

baje se za w800 ki ima injektorja dobi dodatni kit za kick starter - ciciban bo vedel..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!