Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
tiljoo

skuter ne potegne v klanec

Recommended Posts

tiljoo

pozdravljeni,

zanima me nasvet kako odpravit sledeči problem:

motor: gilera runner pure jet 50ccm

letnik: 2005

kilometri: 13900

ven so bile pobrane samo blokade, skuter vleče po ravnem normalno, ko gre v klanec pa močno upočasni in se tudi ustavi če sva gor 2.

poskusil sem menjat valčke, prej so bili notri original (5,3 se mi zdi) pol sem dal 4,3 in zadeva se je obnesla, skuter je povleku 2 osebi kar solidno v klanec.

po kakem mesecu pa ponovno ista težava, izgublja moč in se ustavi.

vem kje ni težava: to da je pure jet, torej nima karburatorja ni težava, ker vzbrizg in pumpa lepo delata.

ali je smotrno menjat samo izpuh, variomat, ali oboje?

je možno da kje uhaja kompresija in da morem samo menjat tesnila pri glavi?

je izpuh opravil svoje in ga je treba menjat?

v kolikor bi bilo treba menjat izpuh, kateri je najbolj tih, ker nočem niti pod razno da mi brenči pod nogami da uglušim sebe in mimoidoče:)))))

če me razumete nebi želel zapraviti veliko denarja in kupoval malo fedrce, malo variomate, malo izpuhe samo, da vidim kaj se bolj obnese....... končna hitrost mi ni pomembna.

p.s. nekdo mi je rekel da treba menjat vriomat.... da ki ima drugačne kote in bi pol bilo ok.... ampak: ko je bil motor nov je bil narejen da povleče 2 v klanec brez problema.... in variomat se ne "znuca"....

hvala vsem za nasvete,

lepo pozdravljeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
c00L3r

Sklopka je še dobra? Jermen je že bil menjan? Poglej v knjižico na koliko km bi se naj menjal jermen.

Glede na težave ki jih opisuješ bi rekel, da ali so valčki spet obrabili, ali je jermen obrabljen ali pa sklopka drsi.

Jaz sem imel podobne težave na Aerox-u po tem, ko sem menjal jermen. Variator ni hotel dobro delat z novim. Potem sem zamenjal komplet variator z Polini-jevim in od takrat naprej nobenih težav. Tudi valčki so potem držali vsaj 3x dlje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tiljoo

Sklopka je še dobra? Jermen je že bil menjan? Poglej v knjižico na koliko km bi se naj menjal jermen.

Glede na težave ki jih opisuješ bi rekel, da ali so valčki spet obrabili, ali je jermen obrabljen ali pa sklopka drsi.

Jaz sem imel podobne težave na Aerox-u po tem, ko sem menjal jermen. Variator ni hotel dobro delat z novim. Potem sem zamenjal komplet variator z Polini-jevim in od takrat naprej nobenih težav. Tudi valčki so potem držali vsaj 3x dlje.

hmm... za sklopko pa res ne vem, motor sem kupil lani in menjal valčke pred kakim mesecem, ravno tako tudi jermen, pač original sem dal novega piaggio, je pa res da pojma nimam če sklopka drsi ali ne in če je bila kdaj menjana. ali se to lahko še kako drugače vidi (da vidim če res sklopka drsi)??

Share this post


Link to post
Share on other sites
c00L3r

Prva in najcenejša stvar, ki lahko narediš je, da daš not nove valčke, ki so enako težki kot original. Nesmiselno je spreminjat težo valčkov, če nisi delal drastičnih posegov, ki spremenijo območje navora/moči. Npr. pri menjavi izpuha se morajo dat not lažji valčki.

So se mogoče pojavile težave po menjavi jermen-a? To se je zgodilo pri meni, pa potem z nobenimi valčki in povratno vzmetjo ni uspelo spet uredit zadeve.

Slaba sklopka bi se opazila pri speljevanju. Npr. v klanec bi skuter šel v obrate a se komaj premaknil.

Moj nasvet je, da prvo probaj z original težkimi valčki, če ni ti pa menjaj variator. Kupi se komplet, variomat, valčki, povratna vzmet (mogoče še je jermen zraven). Pa Malosijev in Polinijev variator sta bolj vzdržljiva, primerna tudi za navite agregate. Če ju daš na 50ccm pa to drži 3x dlje kot original.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marinaio

Tudi jaz sem imel nekoč Gillero Runner Pure Jet, po mojih izkušnjah bi mogla z vsemi original kosi brez blokad normalno povlečt 2 gor, tudi v klanec, ker nima neke hude kilometrine oz. imaš malo km. Jaz bi prvo pogledal kaj imaš kot programirano vzdrževanje se pravi servisi, kot ti je že c00L3r svetoval in pol če ni nekih resnih posegov za te kilometre (kolikor se spomnim ne bi smelo bit) neki ne štima. Če imaš kakšnega dobrega serviserja blizu pejdi vprašat. Ali pa probaj kar ti je že C00L3r predlagal.

p.s. Runnerca je zakon! :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
jobers2

oj jst bi tud neki vprašal mam runerco SP 07 letnik ma vse blokade not ko dam gas ni nobenega pospeška ampak lahko bi rekel da komaj gre. po ravnini gre komaj 40 obrati so enkrat na 9 jurjev pol pa kr padejo na 7 al pa 6 npr. ko se daljši čas peljem v dolino k nimam gasa so nekaj časa obrati še skoz na7 jurjev pol pa kr padejo na 1jurja in motor preklopi v prosti tek ko pa pridem spet na ravno dam gas nabije obrate v prazno in potem šele preklopi .

pa še nekaj ko grem v breg pa naj bo to manjši al pa večji kr zgublja obrate in nikamor ne gre in se v bistvu skor ustavim potem gre pa ko polž naprej. kaj bi blo narobe prejšnji lastnik je reku da je delu redne servise in tudi apirje imam. pa pogruntal sem da podaljši vožnji je slišat kot da bi jermen drsal ob ohišje (ne vem če je to to ampak tako je slišat).

kaj bi to lahko bilo narobe

prosim pomagajte!

Edited by jobers2

Share this post


Link to post
Share on other sites
drjanez

oj jst bi tud neki vprašal mam runerco SP 07 letnik ma vse blokade not ko dam gas ni nobenega pospeška ampak lahko bi rekel da komaj gre. po ravnini gre komaj 40 obrati so enkrat na 9 jurjev pol pa kr padejo na 7 al pa 6 npr. ko se daljši čas peljem v dolino k nimam gasa so nekaj časa obrati še skoz na7 jurjev pol pa kr padejo na 1jurja in motor preklopi v prosti tek ko pa pridem spet na ravno dam gas nabije obrate v prazno in potem šele preklopi .

pa še nekaj ko grem v breg pa naj bo to manjši al pa večji kr zgublja obrate in nikamor ne gre in se v bistvu skor ustavim potem gre pa ko polž naprej. kaj bi blo narobe prejšnji lastnik je reku da je delu redne servise in tudi apirje imam. pa pogruntal sem da podaljši vožnji je slišat kot da bi jermen drsal ob ohišje (ne vem če je to to ampak tako je slišat).

kaj bi to lahko bilo narobe

prosim pomagajte!

Najprej povej če ima el. vbrizg, mislim da so se imenovali PUReJET. Lahko ti kaj od elektronike nagaja, ali pa so valjčki že toliko obnucani oz. jermen. To drugo bi bilo bolj verjetno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jobers2

Najprej povej če ima el. vbrizg, mislim da so se imenovali PUReJET. Lahko ti kaj od elektronike nagaja, ali pa so valjčki že toliko obnucani oz. jermen. To drugo bi bilo bolj verjetno.

ja to pa ne vem al je pure jet al ne kje pa naj bi to kaj pisalo

Share this post


Link to post
Share on other sites
drjanez

ja to pa ne vem al je pure jet al ne kje pa naj bi to kaj pisalo

če ima nožni kurbel (štarter) potem ni purejet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jobers2

ja ima ja

ja jst bi zdaj samo vedel kaj naj bi blo da dam to porihtat pa je pol mir ker neki je narobe ker še mene noče potegnt v hrib če pa je kakšen položen daljši hrib pa tudi zgublja moč

Share this post


Link to post
Share on other sites
c00L3r

jobers2 tvoje težave namigujejo na obrabljene valčke. Ko so ti 1x obrabljeni, niso več lepo okrogli in se včasih malo "zaštekajo" namesto da bi se enakomerno kotalili. Možno je tudi, da je jermen ali pa zelo malo verjetno povratna vzmet.

Za začetek bo treba menjat valčke (nove enako težke) in pogledat stanje jermena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jobers2

vajenec hvala ja bom to porihtal samo povej mi še danes sem šel na eno daljšo turo in sem slišal da mi roštla pri jermenu(oz.tam ko je sklopka) ko sem šel zopet domov v breg je pa že na začetku ko sem dal poln gas popolnoma zaštekl nikamor ni hotel it kot bi ga dušilo pol je pa kr nekaj začel delat kot bi začel šaltat in sem z težko muko prišel v hrib.

če nebi pomagal z nogami bi obstal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
fico182

Vsi ti simptomi kažejo na to da moreš definitivno menjat valjčke + jermen, in boš zadevo skoraj zagarantirano odpravil. Možno pa je tudi da imaš fuč sklopko ter zvon in le ta začenjata drseti, tudi to se mi je že zgodilo. Prvo menjaj valjčke in jermen, in če težava še vedno nebo odpravljena, menjaj še zvon ter sklopko.

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
jobers2

živjo jst bi tud lih ne ki vprašu ko sem lih tle ker od takrat nisem kaj dost mel časa rihtat
zadeva je sledeča:
imam runnerco sp50 2007/08 letnik in problem je sledeči kot je blo tukaj omenjeno ko se vozim mi žmigavci samo gorijo ne utripajo če je motor na mestu v prostem teku pa utripajo, potem naslednji problem je da ko se vozim dalj časa pod visokimi obrati mi začne v mašini nekaj ružit kot da bi blo kaj odšraufano.in pa seveda števec mi ne dela pravilno sem zamenjal polža pa ni v njem problem ne zapisuje mi realnih kilometrov npr. naredim 10 km zapiše mi jih 4km.
nekdo mi je enkrat rekel da je problem v števcu not nekakšni zobci al kaj saj ne vem kako se reče pa tudi mislim da mi kilometrov ne kaže prav ven so pobrane 2 blokade mislim da na kolektorju in potem tista cev na avspuhu. zdaj motor gre hitrejš obrati pa grejo max do 8300.
pa še nekaj ko grem v dolino nekaj časa mi obratilepo držijo 5000 in ko dam gas motor lepo potegne če se pa dlje časa peljem v dolino mi pa obrati padejo na 1000 in ko dam gas je tako kot da bi gas v prazno nabijal po 2 sekundah pa prešalta kaj bi blo vzrok za to?
hvala upam da nisem bil predolg skuterist.smilie.smilie1178962531.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
jobers2

ja danes sem šel domov ko sem se vozil in mi je takoj krepal ko sem ga prižgal pa v drugo isto dokler nisem dodajal gas potem mi je na cesti med vožnjo malo blokiral in cukal in ko sem šel v hrib mi je zopet cukalo in zmanjkalo moči potem pa je komaj spet nabil obrate do 8000 ampak se je premikal ko polž pa vmes je hotel spet krepat pa tako naprej. tako da sem komaj prišel domov. mislim pa da motor nima forgazerja ampak mislim da je einšpritz. sploh se mi ne sanja kaj bi blo.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
negdo

lep pozdrav.

upam da dobim kak odgovor 

menjau sem bat, celinder, ventile tako da sem ventile nastelu na 0,05 

pa me zanima motor normalnk vzge in ko hocem da se vozim, pospeskov nima nubenih i max gre 35km a prej mi je slo 60km kaj bi lahko blo narobe 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!