MiNa Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 pred 10 minutami, ukica pravi: To je krneki. Da ga saltas na 2-3k s QS Zato pa so na belomodrih SUW-jih "težave". Odločno in hitro pretikanje pri višjih vrtlajih pa dela kot "singerca". Tudi pri njih bodo prišli do dveh sklopk in tipk na krmilu, seveda bodo vmes naredil še kakšna dva modela (R1300GS, R1350GS...). Vroče žemljice pa to.... vandrovec, Kugelschreiber, ukica in 2 others 5
MdAzz Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 12 urami, vandrovec pravi: Ta vozi lepo slalom s QS in 600 kubičnim mlinčkom... accident waiting to happen.
Kugelschreiber Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 On 5/27/2019 at 11:52 AM, raza said: Po logiki naj bi bil GS uglajena mašina za potovanja. In kaj na potovanju, s katerega se želiš vrniti živ, rabiš QŠ? Nič! Še en dokaz, da je QŠ samo komercjalna poteza proizvajalca in mišljenje kupca "to moram imeti". Tle je dost resnice, je pa tud druga plat. BMW s qs mal zmaskira svoje dokaj grobe in manj natancne menjalnike. Qs tud na potovanju krasno dela, ko pospesujes. Dost bol uglajeno, kot manual. Pospesevanje je bol zvezno, kot ce popuscas gas. In ja, v prvi vrsti je verjetno res komercialn interes. Vse je ze na motorju, racunalnik je pripravljen. Za fino doplacilo dodajo samo 20€ vredno stikalce in par vrstic programa. Vendar s tem ni nic narobe. MiNa, Zok in DAMI34 3
Snečer Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 meni se je zdel menjalnik na GSA lc čisto ok, ni bil surov, je lepo pretikalo
Kugelschreiber Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 (popravljeno) 13 hours ago, vandrovec said: Ta vozi lepo slalom s QS in 600 kubičnim mlinčkom... Križ ni od 600, ampak od cbr jurja...... 3 minutes ago, Snečer said: meni se je zdel menjalnik na GSA lc čisto ok, ni bil surov, je lepo pretikalo Men pa se slabs ko na 1150 ali k1200s Popravljeno Maj 29, 2019. Popravil Kugelschreiber
DAMI34 Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 15 urami, Kmet2 pravi: Nima veze kubatura z pretikanjem...zdej razumeš? gre se samo za filing, ne vzemi vsega dobesedno, je bila samo debata da "cukne" med 2-3 brzino, pa verjetno še gas na polno, drugače pa ja imaš prav. GS1250 ima 145 nm navora (in cca 140 kojnu) in ko ti pri 5-6 jurjih rukneš navzgor, bo cuknil ko hudič.(sploh če še mal slabše pretakneš), nekaj kar ma manj moči ali nižjo krivuljo navora bo pač manj nabilo in valda se manjši mlinčki bolj mehko prestavljajo sploh če elektronika prav odigra svojo vlogo.
maus Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 men nč ne cukne .. potegne pa k sam hudičast hudič .. oziroma ekvivalentno kawasaki ninđi
Borutt Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 55 minutami, DAMI34 pravi: gre se samo za filing, ne vzemi vsega dobesedno, je bila samo debata da "cukne" med 2-3 brzino, pa verjetno še gas na polno, drugače pa ja imaš prav. GS1250 ima 145 nm navora (in cca 140 kojnu) in ko ti pri 5-6 jurjih rukneš navzgor, bo cuknil ko hudič.(sploh če še mal slabše pretakneš), nekaj kar ma manj moči ali nižjo krivuljo navora bo pač manj nabilo in valda se manjši mlinčki bolj mehko prestavljajo sploh če elektronika prav odigra svojo vlogo. Pri geesu nima veze navor, temveč velike premikajoče mase, ker ima nečesa manj in to ima v velikih dimenzijah.
maus Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 3 minutami, DAMI34 pravi: potegne po zadni če ni vkloplen vilikontrol .. pol gre po zadni tut četrta pr 200+ če ga pri zmernih obratih šaltam gor, dela skor k avtomatik ... če pe pa šaltam pri 7k+ obratih pa mau pokca s pokcom
DAMI34 Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 1 uro, Kugelschreiber pravi: Tle je dost resnice, je pa tud druga plat. BMW s qs mal zmaskira svoje dokaj grobe in manj natancne menjalnike. Qs tud na potovanju krasno dela, ko pospesujes. Dost bol uglajeno, kot manual. Pospesevanje je bol zvezno, kot ce popuscas gas. In ja, v prvi vrsti je verjetno res komercialn interes. Vse je ze na motorju, racunalnik je pripravljen. Za fino doplacilo dodajo samo 20€ vredno stikalce in par vrstic programa. Vendar s tem ni nic narobe. Točno tako. Mam qviki na Gt, vozim ostale motorje že cel lajf po istem principu (brez sklopke). Ko se 1x navadiš je qviki čisto qul tudi za doolga potovanja, se pa da komot brez njega. Sploh navzdol ga verjetno nikoli ne bom uporabljal. pred 4 minutami, maus pravi: če ni vkloplen vilikontrol .. pol gre po zadni tut četrta pr 200+ če ga pri zmernih obratih šaltam gor, dela skor k avtomatik ... če pe pa šaltam pri 7k+ obratih pa mau pokca s pokcom moj pa prbije in to orenk. Pokca pa samo ko gas spustim. tok da se včasih sam sebe ustrašim.
maus Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: Sploh navzdol ga verjetno nikoli ne bom uporabljal. k ga pa nimaš men je pa tut dol super... je pa res, da mi več benzina pokur .. skor pol litra na 200 km, če velik šaltam in se igram s pokanjem pokov pred 2 minutami, DAMI34 pravi: Točno tako. Mam qviki na Gt, vozim ostale motorje že cel lajf po istem principu (brez sklopke). Ko se 1x navadiš je qviki čisto qul tudi za doolga potovanja, se pa da komot brez njega. Sploh navzdol ga verjetno nikoli ne bom uporabljal. moj pa prbije in to orenk. Pokca pa samo ko gas spustim. tok da se včasih sam sebe ustrašim. katalizator dj nazaj, ker drugač je nehomologirano nehomologiran
DAMI34 Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 5 minutami, maus pravi: k ga pa nimaš men je pa tut dol super... je pa res, da mi več benzina pokur .. skor pol litra na 200 km, če velik šaltam in se igram s pokanjem pokov katalizator dj nazaj, ker drugač je nehomologirano nehomologiran ima 2019 že, pa sedaj dobimo tut ostali posodobitve, ampak mi nekako ne gre in sem že odločen da bom klasično blipal. Tako kot mi kviki nekak ne sede med 2-3 če močno odprem (ker sune) Moj KTM je homologirano homologiran z vsem sranjem katalizatorjem in ostalim, edin dongl za flap valve sem dal, da je skoz odprta (sicer pa tut prej ni dost delala, namenjena sam zmanjševanju hrupa) Mopetk poka od prvega dne. (občasno, ko je močno odprt nekaj časa pa potem zaprem)
maus Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: ma 2019 že, pa sedaj dobimo tut ostali posodobitve, ampak mi nekako ne gre in sem že odločen da bom klasično blipal. Tako kot mi kviki nekak ne sede med 2-3 če močno odprem (ker sune) Moj KTM je homologirano homologiran z vsem sranjem katalizatorjem in ostalim, edin dongl za flap valve sem dal, da je skoz odprta (sicer pa tut prej ni dost delala, namenjena sam zmanjševanju hrupa) Mopetk poka od prvega dne. (občasno, ko je močno odprt nekaj časa pa potem zaprem) pol je pokvarjen, ker ne bi smeu pokat torej .. na temu, ki ga imaš, nimaš quikija za na dol in ga ne uporabljaš, če prav razumem
DAMI34 Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 4 minutami, maus pravi: pol je pokvarjen, ker ne bi smeu pokat torej .. na temu, ki ga imaš, nimaš quikija za na dol in ga ne uporabljaš, če prav razumem pol je pokvarjen že 50kkm, sicer pa to ni problem, važn da mopetk ne ve da je pokvarjen in laufa -sedaj imam qviki samo navzgor, model 2019 ima pa tudi navzdol. Je pa KTM pred kratkim izdal posodobitve softverja in so vključeni tudi modeli 2016 dalje, vsaj tako sem prebral na tujem forumu, ko se lastniki hvalijo. nov softver je za semiactive vzmetenje (v obe smeri ) in baje tudi kviki. Že sedaj pa imam opcijo, da ga izklopim v menuju, oziroma se izklopi sam takoj ko dotaknem sklopko. Tudi ko bom imel nov mopetk s kvikijem v vse smeri, ga dol ne mislim uporabljati. maus 1
maus Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: pol je pokvarjen že 50kkm, sicer pa to ni problem, važn da mopetk ne ve da je pokvarjen in laufa -sedaj imam qviki samo navzgor, model 2019 ima pa tudi navzdol. Je pa KTM pred kratkim izdal posodobitve softverja in so vključeni tudi modeli 2016 dalje, vsaj tako sem prebral na tujem forumu, ko se lastniki hvalijo. nov softver je za semiactive vzmetenje (v obe smeri ) in baje tudi kviki. Že sedaj pa imam opcijo, da ga izklopim v menuju, oziroma se izklopi sam takoj ko dotaknem sklopko. ok .. sm tudi jaz mislil, da je za dol brezveze... pa je kr fensi ravno tako sem mislil pred 15 leti za abs, pa trekšn, pa vilikontrol pa še kaj, da je brezveze, ker ga nisem imel ... ko pa enkrat vidiš, da je to fajn met, rata pa zabavno pomoje je glupo met na TRR 20 mio eurov ... je pa zabavno, kajne 3nity, bojc84, ukica in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 1 minuto, maus pravi: pomoje je glupo met na TRR 20 mio eurov ... je pa zabavno, kajne evo točno tako, maš 20mio na trr in jih ne rabiš, ampak je pa zabavno ko pogledaš stanje na TRR. Točno tak bo moj kviki za dol ps. nisem rekel, da je neuporaben, nekako sem preveč zverziran pri šaltanju navzdol z blipanjem. Enako kot navzgor včasih podabim da Z900 nima kvikija pa kr hočem šaltat. maus 1
maus Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 9 minutami, DAMI34 pravi: enekako sem preveč zverziran pri šaltanju navzdol z blipanjem. Enako kot navzgor včasih podabim da Z900 nima kvikija pa kr hočem šaltat. prou ti že veš ... zase pk pk pk ukica in DAMI34 2
Kmet2 Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 3 urami, DAMI34 pravi: gre se samo za filing, ne vzemi vsega dobesedno, je bila samo debata da "cukne" med 2-3 brzino, pa verjetno še gas na polno, drugače pa ja imaš prav. GS1250 ima 145 nm navora (in cca 140 kojnu) in ko ti pri 5-6 jurjih rukneš navzgor, bo cuknil ko hudič.(sploh če še mal slabše pretakneš), nekaj kar ma manj moči ali nižjo krivuljo navora bo pač manj nabilo in valda se manjši mlinčki bolj mehko prestavljajo sploh če elektronika prav odigra svojo vlogo. Se enkrat.....ccm nima veze kako se prestavlja menjalnik. Menjalniki so izdelani za takšne konje in so izdelani tudi za manjše konje . Večkrat sem vozil motorje, ki so se veliko slabše menjali kot, tisti z veliko ccm. Primer: Bmw f650gs se naprimer prestavlja veliko bolj grobo , kot V agregat z 1190ccm ..... Govorili smo o prestavljanju in ne o cukanju med drugo in tretjo prestavo itd Enim debilom cuka tud Tomos štirka. Vse ostalo ne bom komentiral, da me ne zvlečeš v debato, ki nima ne konca ne kraja.? Lahko bi sel po stavkih in ti razlagal, pa ne bom. V glavnem nimaš prav in ker nimaš boš repliciral do smrti , notri potegnil kup nekih stavkov, ki nimajo veze z postom na katerega sem repliciral in na koncu, ko se vedno ne bos imel prav, boš vse zbrisal..... Ajdi repliciraj, jz se umikam .? Na GS priporočam QS , ker je super zadeva ! Lp maus, dkee46 in sesir 2 1
maus Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 2 minutami, Kmet2 pravi: V glavnem nimaš prav in ker nimaš boš repliciral do smrti , notri potegnil kup nekih stavkov, ki nimajo veze z postom na katerega sem repliciral in na koncu, ko se vedno ne bos imel prav, boš vse zbrisal..... Ajdi repliciraj, jz se umikam .? člouk bi ga včasih kr zlasau, pa ga ne more Kmet2, notranc, Zok in 4 others 1 6
DAMI34 Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 39 minutami, Kmet2 pravi: Se enkrat.....ccm nima veze kako se prestavlja menjalnik. Menjalniki so izdelani za takšne konje in so izdelani tudi za manjše konje . Večkrat sem vozil motorje, ki so se veliko slabše menjali kot, tisti z veliko ccm. Primer: Bmw f650gs se naprimer prestavlja veliko bolj grobo , kot V agregat z 1190ccm ..... Govorili smo o prestavljanju in ne o cukanju med drugo in tretjo prestavo itd Enim debilom cuka tud Tomos štirka. Vse ostalo ne bom komentiral, da me ne zvlečeš v debato, ki nima ne konca ne kraja.? Lahko bi sel po stavkih in ti razlagal, pa ne bom. V glavnem nimaš prav in ker nimaš boš repliciral do smrti , notri potegnil kup nekih stavkov, ki nimajo veze z postom na katerega sem repliciral in na koncu, ko se vedno ne bos imel prav, boš vse zbrisal..... Ajdi repliciraj, jz se umikam .? Na GS priporočam QS , ker je super zadeva ! Lp ujej si se razpisal. Včasih je fajn prebrat mal več kot sam zadnji post, pa nikamor te ne bom vleku. maus in Kmet2 2
izibajker Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 (popravljeno) pred 1 uro, maus pravi: to se laganice v četrti peleš ene 220, pol pa odpreš in gre na zadnjega .. upam, da ti je mal bolj jasn ? pred 1 uro, sesir pravi: ...pa kaj ti to resno? Peljes se 220 v cetrti in le s sunkom telesa in gasa se mopi dvigne? Vav... Joj vozu bi se...? Dej maus nehi s takimi praulicami sesirja krmit. Sej bo od izgube sline še dehidrirou. Dami, radirko zalaufaj, da bo tema ostala bolj strokovnasto strokovno orientirana. Popravljeno Maj 29, 2019. Popravil izibajker DAMI34 in sesir 1 1
skalar36 Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 (popravljeno) Tle je pa Honda ne sam par korakov, ampak kar par nogometnih igrišč pred BMW. Oni lepo ponujajo ze nekaj let motor z avtomatskim menjalnikom. Kokr sm zasledil, lahko prestavljas na Hondi z gumbom, al pa pustiš, da samo menja prestave. Zakaj bi imel pol neko polovicno zadevo, k je vseen treba še z nogo pretikat, samo kuplunge ni treba stiskat!? Da lohk greš cez Vršič? Je pa ze Aprillia Mana imela dober avtomatski menjalnik, pred Hondo. Je pa jeba. Na japonskih motorjih se povečujejo samo prevoženi kilometri, za one povečat pa rabiš evropejca. Popravljeno Maj 29, 2019. Popravil skalar36 BIF, schwantz in Mavti 2 1
jskrablin Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 16 minutami, skalar36 pravi: Kokr sm zasledil, lahko prestavljas na Hondi z gumbom, al pa pustiš, da samo menja prestave. Zakaj bi imel pol neko polovicno zadevo, k je vseen treba še z nogo pretikat, samo kuplunge ni treba stiskat!? Da lohk greš cez Vršič? Če se prav spomnim si lahko tudi nožni menjalnik naročiš, poleg gumbov. Če te daje nostalgija ali kaj podobnega...
skalar36 Objavljeno Maj 29, 2019 Opozori Objavljeno Maj 29, 2019 pred 2 minutami, jskrablin pravi: Če se prav spomnim si lahko tudi nožni menjalnik naročiš, poleg gumbov. Če te daje nostalgija ali kaj podobnega... Maš kr uredu spomin. Jest jo bom z nožnim naroču. Ker nekako ne vidim smisla v QŠ za civilno uporabo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se