Skoči na vsebino

Prestavljanje brzin brez sklopke, Quick shifterji itd..


janezzz

Priporočene objave

pred 47 minutami, Vito23 pravi:

V navodilih piše max 9000 in min 1500 obratov.

Lahko je tudi v meni problem. Je to prvi motor z tem qs in sem zato vas strokovnjake vprašal ampak mi je ze žal. ?

Tako kot si en post prej zapisal je najbrž, ker ravno v trenutku ko menjaš verjetno podzavestno popustiš gas, najbrž.

Poskusi takole: pospešuj enakomerno, ne preveč ne premal, pa menjaj na različnih obratih, 3,4,5 jurjih in boš videl tudi, kje je motorju najboljše. Potem se boš pa navadil na zvok in bo menjanje brzine postalo rutina.

Jaz QŠ načeloma ne uporabljam, za mehka pospeševanja in 1 ter 2 brzino, ter uporabljam od 4 jurje obratov dalje.

pred 2 urami, Snečer pravi:

oboje, qs je za 4valjne motorje, ki se vrtijo, ne pa za tako rogovilo

saj je že en tu podobno spraševal in se vozil po parkingu servisa, da je pokazal da ne gre za sekvenčni menjalnik... 

 

narobe, tut moja rogovila ima QŠ in je zihr bolj rogovilasta kot GS

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

Tako kot si en post prej zapisal je najbrž, ker ravno v trenutku ko menjaš verjetno podzavestno popustiš gas, najbrž.

Poskusi takole: pospešuj enakomerno, ne preveč ne premal, pa menjaj na različnih obratih, 3,4,5 jurjih in boš videl tudi, kje je motorju najboljše. Potem se boš pa navadil na zvok in bo menjanje brzine postalo rutina.

Jaz QŠ načeloma ne uporabljam, za mehka pospeševanja in 1 ter 2 brzino, ter uporabljam od 4 jurje obratov dalje.

narobe, tut moja rogovila ima QŠ in je zihr bolj rogovilasta kot GS

bi moral na pravem motorju probat, ne na teh, ko imajo gor zadevo samo komercialno

  • Haha 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

bi moral na pravem motorju probat, ne na teh, ko imajo gor zadevo samo komercialno

dejstvo je da 2valci bolj udarijo, pa še 1250ccm in en kup navora. Po mojem se mora malo navaditi, ni pa QŠ neka hudo težka znanost.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na gor dela super, na dol je men mal hecen filing če ne daš mal medgasa - kot da bi šel v dveh stopnjah - brez medgasa, čeprav ga da moped sam - mi ne sede najbolj. Sicer pa je QS super 2-6, iz 1 v 2 grem pa jaz s sklopko razen v izjemnih primerih. Če pa se gospa pelje zadaj pa ga uporabljam samo za hitre skoke, sicer se pritožuje da divjam...

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, MdAzz pravi:

Na gor dela super, na dol je men mal hecen filing če ne daš mal medgasa - kot da bi šel v dveh stopnjah - brez medgasa, čeprav ga da moped sam - mi ne sede najbolj. Sicer pa je QS super 2-6, iz 1 v 2 grem pa jaz s sklopko razen v izjemnih primerih. Če pa se gospa pelje zadaj pa ga uporabljam samo za hitre skoke, sicer se pritožuje da divjam...

 

Na dol je tudi meni hecen filing. Treba se bo navadit.

Popravljeno . Popravil Vito23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, Vito23 pravi:

Na dol je tudi meni hecen filing. Treba se bo navadit.

Na dol moraš ročico plina povsem zapreti in prestavi zelo lepo , gladko.

Če ga samo 1mm držiš ne prestavi lepo.

Prav tako za gor, gas do daske in prestavljaj.

To je vsa filozofija , ki jo nabijate že dve strani.

Če ne deluje lepo, kot sem napisal treba nastavit na servisu!

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Vito23 pravi:

sem zato vas strokovnjake vprašal ampak mi je ze žal.

Sami gostilniški strokovnjaki ?. Pretikati je potrebno odločno in hitro pa dela kot mora!

Med 1. in 2. prestavo tudi meni QS ni ravno všeč, precej neuglajeno se je obnašal na F850GS.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih tudi naklon ročice menjalnika vpliva na "kvaliteto" menjavanja. Al pa debelina čevljev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

QŠ je za na pisto, kjer lahko tiščiš z max odprtim gasom in za športne motorje, ki imajo tudi malo drugačne menjalnike kot GS.

Na cesti tiščat do konca in prestavljat? To počnejo samo divjaki, ki ne sodijo na cesto ampak na pisto! In ti tišači običajno ne kupijo GSa.

Po logiki naj bi bil GS uglajena mašina za potovanja. In kaj na potovanju, s katerega se želiš vrniti živ, rabiš QŠ? Nič! 

Še en dokaz, da je QŠ samo komercjalna poteza proizvajalca in mišljenje kupca "to moram imeti".

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo držalo, QŠ ni samo za polno odpiranje, tudi pri normalni vožnji deluje normalno in nič drugače (samo bolje) kot menjavanje navzgor brez uporabe sklopke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, DAMI34 said:

Al pa debelina čevljev.

Uceri sem se vozu v tatezkih gojzerjih pa je use delal bp. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, raza pravi:

QŠ je za na pisto, kjer lahko tiščiš z max odprtim gasom in za športne motorje, ki imajo tudi malo drugačne menjalnike kot GS.

Na cesti tiščat do konca in prestavljat? To počnejo samo divjaki, ki ne sodijo na cesto ampak na pisto! In ti tišači običajno ne kupijo GSa.

Po logiki naj bi bil GS uglajena mašina za potovanja. In kaj na potovanju, s katerega se želiš vrniti živ, rabiš QŠ? Nič! 

Še en dokaz, da je QŠ samo komercjalna poteza proizvajalca in mišljenje kupca "to moram imeti".

 

Nimaš pojma, tu pa tudi zaključujem s teboj.

Sem prevozil kar nekaj teh novih lc in pomagač pri prestavljanju je res super zadeva .

In gas do konca pomeni da obrneš ročico plina na šarf ne kot pička in to ne pomeni, da letiš z gasom do konca po cesti ampak ti to zdaj veš anede.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, luxsa pravi:

Uceri sem se vozu v tatezkih gojzerjih pa je use delal bp. ?

kdor zna zna :P

jaz sem si moral na obeh motorjih prilagoditi naklon, ker so TCX čevlji za odtenek debelejši od SIDI in me je že motilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Ne bo držalo

Tehnologija omogoča, kupci hočemo, a mi zna ko odgovorit zakaj potem tega (in seveda vseh drugih pomagal) nebi vgradili, če smo jih pa pripravljeni plačat?

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, MiNa pravi:

Tehnologija omogoča, kupci hočemo, a mi zna ko odgovorit zakaj potem tega (in seveda vseh drugih pomagal) nebi vgradili, če smo jih pa pripravljeni plačat?

 

Ne razumem vprašanja. Ampak QŠ ni nič drugačen od prestavljanja brez uporabe sklopke (navzgor seveda) kar počnem cel lajf. Tako da (ker ga tudi imam) lahko mirne duše povem, da ni samo za pisto, ampak tudi normalno vožnjo.

A vidim kako izrazito prednost? To pa ravno ne, pa čeprav dela kul, ampak na kawi dela kul tudi prestavljanje brez uporabe sklopke. Vendar, če imam moped vse, naj ima tudi QŠ, saj ga je moč pri večini motorjev tudi izklopiti in upporabljati normalno prestavljanje.

 

Sicer pa smo iz enostavnega vprašanja (kjer ima lahko celo človek res problem QŠ na 1250 GSu) prišli do klobasanja o QŠ in ali sploh je potreben.

Dajmo debato omejit na pomoč uporabniku oziroma na konkreten problem QŠ pri GS1250.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Kmet2 pravi:

Nimaš pojma, tu pa tudi zaključujem s teboj.

Sem prevozil kar nekaj teh novih lc in pomagač pri prestavljanju je res super zadeva .

In gas do konca pomeni da obrneš ročico plina na šarf ne kot pička in to ne pomeni, da letiš z gasom do konca po cesti ampak ti to zdaj veš anede.

Lp

Ja pojma res nimam, se pa od tebe tudi nimam kaj naučit.

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, MiNa pravi:

Sami gostilniški strokovnjaki ?. Pretikati je potrebno odločno in hitro pa dela kot mora!

Med 1. in 2. prestavo tudi meni QS ni ravno všeč, precej neuglajeno se je obnašal na F850GS.

torej je potrebno pretikati Quick...

hm hitro :) zanimivo ja 

pred 29 minutami, Kmet2 pravi:

Nimaš pojma, tu pa tudi zaključujem s teboj.

Sem prevozil kar nekaj teh novih lc in pomagač pri prestavljanju je res super zadeva .

In gas do konca pomeni da obrneš ročico plina na šarf ne kot pička in to ne pomeni, da letiš z gasom do konca po cesti ampak ti to zdaj veš anede.

Lp

problem je, da ti ne znaš "lepo" vozit, zato pri tebi QS deluje

pri normalni vožnji pa je zgleda težaven

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni deluje quickie bp; in to celo BMWjev ;).  So pa mi svetovali bodi odlocen pri menjavanju...stajerci recemo - rukni po materjalu.?

Pa se tega drzim in deluje mi v vseh obratih, nizkih in visokih. Edino, kar res ne mara je ce cincas in pocasi menjavas, potem tu in tam ne prestavi.

Popravljeno . Popravil vuk76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tut s quikijem se je treba navadit vozt ...

jaz če z malo gasa šaltam dol mi nalije in motor full potegne, če pa s popolnoma zaprtim gasom šaltam dol, pa mašina bremza... drugače ne ... za gor pa ožeži do konca ... poka poka :P

za na gor šalta , brez sklopke, šele od 2500 obratov dalje ... pa dol tut pod nizkimi obrati noče.

res pa je, da ima vsaka znamka in model malo drugače narejeno ;)

p.s.

sorite, ker sem se ftakno v tole temo, ker nimam bmflna, ampak princip je skor povsod enak ... pk pk :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da smo že ugotovili kaj bi bilo :) Tako kot je @DAMI34 povedal na prejšnji strani, da sem lahko vmes malo spustil gas in pa, da nisem odločno prestavil ročko navzgor. QS je fajn zadeva je pa res, da se moram navadit te zadeve sploh, če jo prej nisem imel.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kmet2 pravi:

 

In gas do konca pomeni da obrneš ročico plina na šarf ne kot pička in to ne pomeni, da letiš z gasom do konca po cesti ampak ti to zdaj veš anede.

Lp

Dvakrat zasučeš in gre preko 100. Menda ima 6 prestav. Sicer nimam pojma, a zgleda, da to pomagalo potrebuje še dodatno izobraževanje. :)

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Dvakrat zasučeš in gre preko 100. Menda ima 6 prestav. Sicer nimam pojma, a zgleda, da to pomagalo potrebuje še dodatno izobraževanje. :)

To pomagalo potrebuje edino človeka , ki je motorično sposoben in nič drugega , vse ostalo je megla od megle ......

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 5. 2019 ob 11:52, DAMI34 pravi:

to je normalno. QŠ dela dobro, ko odpiraš močno in motor zapoje. Če kruzaš po mestu pa komaj komaj vrtiš agregat predlagam sklopko. Vendar je Vito omenil problem pri močnejšem odpiranju. 

 

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Ne bo držalo, QŠ ni samo za polno odpiranje, tudi pri normalni vožnji deluje normalno in nič drugače (samo bolje) kot menjavanje navzgor brez uporabe sklopke.

Ker pozabljaš, te z veseljem spomnim na te tvoje umotvore. Pa drugič še :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!