Skoči na vsebino

Prestavljanje brzin brez sklopke, Quick shifterji itd..


janezzz

Priporočene objave

pred 10 minutami, ukica pravi:

To je krneki. Da ga saltas na 2-3k s QS

Zato pa so na belomodrih SUW-jih "težave". Odločno in hitro pretikanje pri višjih vrtlajih pa dela kot "singerca".

Tudi pri njih bodo prišli do dveh sklopk in tipk na krmilu, seveda bodo vmes naredil še kakšna dva modela (R1300GS, R1350GS...). Vroče žemljice pa to....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, vandrovec pravi:

Ta vozi lepo slalom s QS in 600 kubičnim mlinčkom...

 

accident waiting to happen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 5/27/2019 at 11:52 AM, raza said:

Po logiki naj bi bil GS uglajena mašina za potovanja. In kaj na potovanju, s katerega se želiš vrniti živ, rabiš QŠ? Nič! 

 Še en dokaz, da je QŠ samo komercjalna poteza proizvajalca in mišljenje kupca "to moram imeti".

Tle je dost resnice, je pa tud druga plat. BMW s qs mal zmaskira svoje dokaj grobe in manj natancne  menjalnike. Qs tud na potovanju krasno dela, ko pospesujes. Dost bol uglajeno, kot manual. Pospesevanje je bol zvezno, kot ce popuscas gas. 

 

In ja, v prvi vrsti je verjetno res komercialn interes. Vse je ze na motorju, racunalnik je pripravljen. Za fino doplacilo dodajo samo 20€ vredno stikalce in par vrstic programa. Vendar s tem ni nic narobe. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, vandrovec said:

Ta vozi lepo slalom s QS in 600 kubičnim mlinčkom...

 

Križ ni od 600, ampak od cbr jurja......

3 minutes ago, Snečer said:

meni se je zdel menjalnik na GSA lc čisto ok, ni bil surov, je lepo pretikalo

Men pa se slabs ko na 1150 ali k1200s 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Kmet2 pravi:

Nima veze kubatura z pretikanjem...zdej razumeš?

gre se samo za filing, ne vzemi vsega dobesedno, je bila samo debata da "cukne" med 2-3 brzino, pa verjetno še gas na polno, drugače pa ja imaš prav.

GS1250 ima 145 nm navora (in cca 140 kojnu) in ko ti pri 5-6 jurjih rukneš navzgor, bo cuknil ko hudič.(sploh če še mal slabše pretakneš), nekaj kar ma manj moči ali nižjo krivuljo navora bo pač manj nabilo in valda se manjši mlinčki bolj mehko prestavljajo sploh če elektronika prav odigra svojo vlogo.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men nč ne cukne .. potegne pa k sam hudičast hudič .. oziroma ekvivalentno kawasaki ninđi :huh: 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, DAMI34 pravi:

gre se samo za filing, ne vzemi vsega dobesedno, je bila samo debata da "cukne" med 2-3 brzino, pa verjetno še gas na polno, drugače pa ja imaš prav.

GS1250 ima 145 nm navora (in cca 140 kojnu) in ko ti pri 5-6 jurjih rukneš navzgor, bo cuknil ko hudič.(sploh če še mal slabše pretakneš), nekaj kar ma manj moči ali nižjo krivuljo navora bo pač manj nabilo in valda se manjši mlinčki bolj mehko prestavljajo sploh če elektronika prav odigra svojo vlogo.

 

 

Pri geesu nima veze navor, temveč velike premikajoče mase, ker ima nečesa manj in to ima v velikih dimenzijah. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

potegne po zadni :P

 

če ni vkloplen vilikontrol .. pol gre po zadni tut četrta pr 200+ :P

če ga pri zmernih obratih šaltam gor, dela skor k avtomatik ... če pe pa šaltam pri 7k+ obratih pa mau pokca s pokcom :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

Tle je dost resnice, je pa tud druga plat. BMW s qs mal zmaskira svoje dokaj grobe in manj natancne  menjalnike. Qs tud na potovanju krasno dela, ko pospesujes. Dost bol uglajeno, kot manual. Pospesevanje je bol zvezno, kot ce popuscas gas. 

 

In ja, v prvi vrsti je verjetno res komercialn interes. Vse je ze na motorju, racunalnik je pripravljen. Za fino doplacilo dodajo samo 20€ vredno stikalce in par vrstic programa. Vendar s tem ni nic narobe. 

Točno tako. Mam qviki na Gt, vozim ostale motorje že cel lajf po istem principu (brez sklopke). Ko se 1x navadiš je qviki čisto qul tudi za doolga potovanja, se pa da komot brez njega.

Sploh navzdol ga verjetno nikoli ne bom uporabljal.

pred 4 minutami, maus pravi:

če ni vkloplen vilikontrol .. pol gre po zadni tut četrta pr 200+ :P

če ga pri zmernih obratih šaltam gor, dela skor k avtomatik ... če pe pa šaltam pri 7k+ obratih pa mau pokca s pokcom :P 

moj pa prbije in to orenk. Pokca pa samo ko gas spustim. tok da se včasih sam sebe ustrašim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Sploh navzdol ga verjetno nikoli ne bom uporabljal.

k ga pa nimaš :ras:

men je pa tut dol super... je pa res, da mi več benzina pokur .. skor pol litra na 200 km,  če velik šaltam in se igram s pokanjem pokov ;)

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Točno tako. Mam qviki na Gt, vozim ostale motorje že cel lajf po istem principu (brez sklopke). Ko se 1x navadiš je qviki čisto qul tudi za doolga potovanja, se pa da komot brez njega.

Sploh navzdol ga verjetno nikoli ne bom uporabljal.

moj pa prbije in to orenk. Pokca pa samo ko gas spustim. tok da se včasih sam sebe ustrašim.

katalizator dj nazaj, ker drugač je nehomologirano nehomologiran :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, maus pravi:

k ga pa nimaš :ras:

men je pa tut dol super... je pa res, da mi več benzina pokur .. skor pol litra na 200 km,  če velik šaltam in se igram s pokanjem pokov ;)

katalizator dj nazaj, ker drugač je nehomologirano nehomologiran :P

ima 2019 že, pa sedaj dobimo tut ostali posodobitve, ampak mi nekako ne gre in sem že odločen da bom klasično blipal. Tako kot mi kviki nekak ne sede med 2-3 če močno odprem (ker sune) :P

Moj KTM je homologirano homologiran z vsem sranjem katalizatorjem in ostalim, edin dongl za flap valve sem dal, da je skoz odprta (sicer pa tut prej ni dost delala, namenjena sam zmanjševanju hrupa) Mopetk poka od prvega dne. (občasno, ko je močno odprt nekaj časa pa potem zaprem)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

ma 2019 že, pa sedaj dobimo tut ostali posodobitve, ampak mi nekako ne gre in sem že odločen da bom klasično blipal. Tako kot mi kviki nekak ne sede med 2-3 če močno odprem (ker sune) :P

Moj KTM je homologirano homologiran z vsem sranjem katalizatorjem in ostalim, edin dongl za flap valve sem dal, da je skoz odprta (sicer pa tut prej ni dost delala, namenjena sam zmanjševanju hrupa) Mopetk poka od prvega dne. (občasno, ko je močno odprt nekaj časa pa potem zaprem)

pol je pokvarjen, ker ne bi smeu pokat ;) 

torej .. na temu, ki ga imaš, nimaš quikija za na dol in ga ne uporabljaš, če prav razumem :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, maus pravi:

pol je pokvarjen, ker ne bi smeu pokat ;) 

torej .. na temu, ki ga imaš, nimaš quikija za na dol in ga ne uporabljaš, če prav razumem :P 

pol je pokvarjen že 50kkm, sicer pa to ni problem, važn da mopetk ne ve da je pokvarjen in laufa :D

-sedaj imam qviki samo navzgor, model 2019 ima pa tudi navzdol. Je pa KTM pred kratkim izdal posodobitve softverja in so vključeni tudi modeli 2016 dalje, vsaj tako sem prebral na tujem forumu, ko se lastniki hvalijo. nov softver je za semiactive vzmetenje (v obe smeri :P ) in baje tudi kviki.

Že sedaj pa imam opcijo, da ga izklopim v menuju, oziroma se izklopi sam takoj ko dotaknem sklopko.

Tudi ko bom imel nov mopetk s kvikijem v vse smeri, ga dol ne mislim uporabljati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

pol je pokvarjen že 50kkm, sicer pa to ni problem, važn da mopetk ne ve da je pokvarjen in laufa :D

-sedaj imam qviki samo navzgor, model 2019 ima pa tudi navzdol. Je pa KTM pred kratkim izdal posodobitve softverja in so vključeni tudi modeli 2016 dalje, vsaj tako sem prebral na tujem forumu, ko se lastniki hvalijo. nov softver je za semiactive vzmetenje (v obe smeri :P ) in baje tudi kviki.

Že sedaj pa imam opcijo, da ga izklopim v menuju, oziroma se izklopi sam takoj ko dotaknem sklopko.

ok .. 

sm tudi jaz mislil, da je za dol brezveze... pa je kr fensi :P

ravno tako sem mislil pred 15 leti za abs, pa trekšn, pa vilikontrol pa še kaj, da je brezveze, ker ga nisem imel ... ko pa enkrat vidiš, da je to fajn met, rata pa zabavno ;) 

pomoje je glupo met na TRR 20 mio eurov ... je pa zabavno, kajne :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

 

pomoje je glupo met na TRR 20 mio eurov ... je pa zabavno, kajne :P 

evo točno tako, maš 20mio na trr in jih ne rabiš, ampak je pa zabavno ko pogledaš stanje na TRR. Točno tak bo moj kviki za dol :P

ps. nisem rekel, da je neuporaben, nekako sem preveč zverziran pri šaltanju navzdol z blipanjem. Enako kot navzgor včasih podabim da Z900 nima kvikija pa kr hočem šaltat. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

enekako sem preveč zverziran pri šaltanju navzdol z blipanjem. Enako kot navzgor včasih podabim da Z900 nima kvikija pa kr hočem šaltat. 

 

prou :P

ti že veš ;) ... zase :P 

pk pk pk

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

gre se samo za filing, ne vzemi vsega dobesedno, je bila samo debata da "cukne" med 2-3 brzino, pa verjetno še gas na polno, drugače pa ja imaš prav.

GS1250 ima 145 nm navora (in cca 140 kojnu) in ko ti pri 5-6 jurjih rukneš navzgor, bo cuknil ko hudič.(sploh če še mal slabše pretakneš), nekaj kar ma manj moči ali nižjo krivuljo navora bo pač manj nabilo in valda se manjši mlinčki bolj mehko prestavljajo sploh če elektronika prav odigra svojo vlogo.

 

 

Se enkrat.....ccm nima veze kako se prestavlja menjalnik.

Menjalniki so izdelani  za takšne konje in so izdelani tudi za manjše konje .

Večkrat sem vozil motorje, ki so se veliko slabše menjali kot, tisti z veliko ccm.

Primer:

Bmw f650gs se naprimer prestavlja veliko bolj grobo , kot V agregat z 1190ccm .....

Govorili smo o prestavljanju in ne o cukanju med drugo in tretjo prestavo itd

Enim debilom cuka tud Tomos štirka.

Vse ostalo ne bom komentiral, da me ne zvlečeš v debato, ki nima ne konca ne kraja.?

Lahko bi sel po stavkih in ti razlagal, pa ne bom. 

V glavnem nimaš prav in ker nimaš boš repliciral do smrti , notri potegnil kup nekih stavkov, ki nimajo veze z postom na katerega sem repliciral in na koncu, ko se vedno ne bos imel prav, boš vse zbrisal.....

Ajdi repliciraj, jz se umikam .?

Na GS priporočam QS , ker je super zadeva !

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

V glavnem nimaš prav in ker nimaš boš repliciral do smrti , notri potegnil kup nekih stavkov, ki nimajo veze z postom na katerega sem repliciral in na koncu, ko se vedno ne bos imel prav, boš vse zbrisal.....

Ajdi repliciraj, jz se umikam .?

člouk bi ga včasih kr zlasau, pa ga ne more :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, Kmet2 pravi:

Se enkrat.....ccm nima veze kako se prestavlja menjalnik.

Menjalniki so izdelani  za takšne konje in so izdelani tudi za manjše konje .

Večkrat sem vozil motorje, ki so se veliko slabše menjali kot, tisti z veliko ccm.

Primer:

Bmw f650gs se naprimer prestavlja veliko bolj grobo , kot V agregat z 1190ccm .....

Govorili smo o prestavljanju in ne o cukanju med drugo in tretjo prestavo itd

Enim debilom cuka tud Tomos štirka.

Vse ostalo ne bom komentiral, da me ne zvlečeš v debato, ki nima ne konca ne kraja.?

Lahko bi sel po stavkih in ti razlagal, pa ne bom. 

V glavnem nimaš prav in ker nimaš boš repliciral do smrti , notri potegnil kup nekih stavkov, ki nimajo veze z postom na katerega sem repliciral in na koncu, ko se vedno ne bos imel prav, boš vse zbrisal.....

Ajdi repliciraj, jz se umikam .?

Na GS priporočam QS , ker je super zadeva !

Lp

ujej si se razpisal. Včasih je fajn prebrat mal več kot sam zadnji post, pa nikamor te ne bom vleku. :P 

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, maus pravi:

to se laganice v četrti peleš ene 220, pol pa odpreš in gre na zadnjega .. upam, da ti je mal bolj jasn ?

 

pred 1 uro, sesir pravi:

...pa kaj ti to resno? Peljes se 220 v cetrti in le s sunkom telesa in gasa se mopi dvigne? Vav... Joj vozu bi se...?

Dej maus nehi s takimi praulicami sesirja krmit. Sej bo od izgube sline še dehidrirou.:naughty: 

Dami, radirko zalaufaj, da bo tema ostala bolj strokovnasto strokovno orientirana.

Popravljeno . Popravil izibajker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tle je pa Honda ne sam par korakov, ampak kar par nogometnih igrišč pred BMW. Oni lepo ponujajo ze nekaj let motor z avtomatskim menjalnikom. Kokr sm zasledil, lahko prestavljas na Hondi  z gumbom, al pa pustiš, da samo menja prestave. Zakaj bi imel pol neko polovicno zadevo, k je vseen treba še z nogo pretikat, samo kuplunge ni treba stiskat!? Da lohk greš cez Vršič?

Je pa ze Aprillia Mana imela dober avtomatski menjalnik, pred Hondo.

Je pa jeba. Na japonskih motorjih se povečujejo samo prevoženi kilometri, za one povečat pa rabiš evropejca. :jezik:

 

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, skalar36 pravi:

Kokr sm zasledil, lahko prestavljas na Hondi  z gumbom, al pa pustiš, da samo menja prestave. Zakaj bi imel pol neko polovicno zadevo, k je vseen treba še z nogo pretikat, samo kuplunge ni treba stiskat!? Da lohk greš cez Vršič?

Če se prav spomnim si lahko tudi nožni menjalnik naročiš, poleg gumbov. Če te daje nostalgija ali kaj podobnega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, jskrablin pravi:

Če se prav spomnim si lahko tudi nožni menjalnik naročiš, poleg gumbov. Če te daje nostalgija ali kaj podobnega...

Maš kr uredu spomin. Jest jo bom z  nožnim naroču. Ker nekako ne vidim smisla v QŠ za civilno uporabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!