Skoči na vsebino

Prestavljanje brzin brez sklopke, Quick shifterji itd..


Priporočene objave

Objavljeno
  Ob 28. 5. 2019 ob 17:50, ukica pravi:

To je krneki. Da ga saltas na 2-3k s QS

Expand  

Zato pa so na belomodrih SUW-jih "težave". Odločno in hitro pretikanje pri višjih vrtlajih pa dela kot "singerca".

Tudi pri njih bodo prišli do dveh sklopk in tipk na krmilu, seveda bodo vmes naredil še kakšna dva modela (R1300GS, R1350GS...). Vroče žemljice pa to....

  • Všeč mi je 5
Objavljeno
  Ob 28. 5. 2019 ob 17:10, vandrovec pravi:

Ta vozi lepo slalom s QS in 600 kubičnim mlinčkom...

 

Expand  

accident waiting to happen.

Objavljeno
  Ob 27. 5. 2019 ob 9:52, raza pravi:

Po logiki naj bi bil GS uglajena mašina za potovanja. In kaj na potovanju, s katerega se želiš vrniti živ, rabiš QŠ? Nič! 

 Še en dokaz, da je QŠ samo komercjalna poteza proizvajalca in mišljenje kupca "to moram imeti".

Expand  

Tle je dost resnice, je pa tud druga plat. BMW s qs mal zmaskira svoje dokaj grobe in manj natancne  menjalnike. Qs tud na potovanju krasno dela, ko pospesujes. Dost bol uglajeno, kot manual. Pospesevanje je bol zvezno, kot ce popuscas gas. 

 

In ja, v prvi vrsti je verjetno res komercialn interes. Vse je ze na motorju, racunalnik je pripravljen. Za fino doplacilo dodajo samo 20€ vredno stikalce in par vrstic programa. Vendar s tem ni nic narobe. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

meni se je zdel menjalnik na GSA lc čisto ok, ni bil surov, je lepo pretikalo

Objavljeno (popravljeno)
  Ob 28. 5. 2019 ob 17:10, vandrovec pravi:

Ta vozi lepo slalom s QS in 600 kubičnim mlinčkom...

 

Expand  

Križ ni od 600, ampak od cbr jurja......

  Ob 29. 5. 2019 ob 6:25, Snečer pravi:

meni se je zdel menjalnik na GSA lc čisto ok, ni bil surov, je lepo pretikalo

Expand  

Men pa se slabs ko na 1150 ali k1200s 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno
  Ob 28. 5. 2019 ob 15:38, Kmet2 pravi:

Nima veze kubatura z pretikanjem...zdej razumeš?

Expand  

gre se samo za filing, ne vzemi vsega dobesedno, je bila samo debata da "cukne" med 2-3 brzino, pa verjetno še gas na polno, drugače pa ja imaš prav.

GS1250 ima 145 nm navora (in cca 140 kojnu) in ko ti pri 5-6 jurjih rukneš navzgor, bo cuknil ko hudič.(sploh če še mal slabše pretakneš), nekaj kar ma manj moči ali nižjo krivuljo navora bo pač manj nabilo in valda se manjši mlinčki bolj mehko prestavljajo sploh če elektronika prav odigra svojo vlogo.

 

 

Objavljeno

men nč ne cukne .. potegne pa k sam hudičast hudič .. oziroma ekvivalentno kawasaki ninđi :huh: 

 

Objavljeno
  Ob 29. 5. 2019 ob 6:56, DAMI34 pravi:

gre se samo za filing, ne vzemi vsega dobesedno, je bila samo debata da "cukne" med 2-3 brzino, pa verjetno še gas na polno, drugače pa ja imaš prav.

GS1250 ima 145 nm navora (in cca 140 kojnu) in ko ti pri 5-6 jurjih rukneš navzgor, bo cuknil ko hudič.(sploh če še mal slabše pretakneš), nekaj kar ma manj moči ali nižjo krivuljo navora bo pač manj nabilo in valda se manjši mlinčki bolj mehko prestavljajo sploh če elektronika prav odigra svojo vlogo.

 

 

Expand  

Pri geesu nima veze navor, temveč velike premikajoče mase, ker ima nečesa manj in to ima v velikih dimenzijah. 

Objavljeno
  Ob 29. 5. 2019 ob 7:56, DAMI34 pravi:

potegne po zadni :P

 

Expand  

če ni vkloplen vilikontrol .. pol gre po zadni tut četrta pr 200+ :P

če ga pri zmernih obratih šaltam gor, dela skor k avtomatik ... če pe pa šaltam pri 7k+ obratih pa mau pokca s pokcom :P 

Objavljeno
  Ob 29. 5. 2019 ob 6:21, Kugelschreiber pravi:

Tle je dost resnice, je pa tud druga plat. BMW s qs mal zmaskira svoje dokaj grobe in manj natancne  menjalnike. Qs tud na potovanju krasno dela, ko pospesujes. Dost bol uglajeno, kot manual. Pospesevanje je bol zvezno, kot ce popuscas gas. 

 

In ja, v prvi vrsti je verjetno res komercialn interes. Vse je ze na motorju, racunalnik je pripravljen. Za fino doplacilo dodajo samo 20€ vredno stikalce in par vrstic programa. Vendar s tem ni nic narobe. 

Expand  

Točno tako. Mam qviki na Gt, vozim ostale motorje že cel lajf po istem principu (brez sklopke). Ko se 1x navadiš je qviki čisto qul tudi za doolga potovanja, se pa da komot brez njega.

Sploh navzdol ga verjetno nikoli ne bom uporabljal.

  Ob 29. 5. 2019 ob 8:01, maus pravi:

če ni vkloplen vilikontrol .. pol gre po zadni tut četrta pr 200+ :P

če ga pri zmernih obratih šaltam gor, dela skor k avtomatik ... če pe pa šaltam pri 7k+ obratih pa mau pokca s pokcom :P 

Expand  

moj pa prbije in to orenk. Pokca pa samo ko gas spustim. tok da se včasih sam sebe ustrašim.

Objavljeno
  Ob 29. 5. 2019 ob 8:05, DAMI34 pravi:

Sploh navzdol ga verjetno nikoli ne bom uporabljal.

Expand  

k ga pa nimaš :ras:

men je pa tut dol super... je pa res, da mi več benzina pokur .. skor pol litra na 200 km,  če velik šaltam in se igram s pokanjem pokov ;)

  Ob 29. 5. 2019 ob 8:05, DAMI34 pravi:

Točno tako. Mam qviki na Gt, vozim ostale motorje že cel lajf po istem principu (brez sklopke). Ko se 1x navadiš je qviki čisto qul tudi za doolga potovanja, se pa da komot brez njega.

Sploh navzdol ga verjetno nikoli ne bom uporabljal.

moj pa prbije in to orenk. Pokca pa samo ko gas spustim. tok da se včasih sam sebe ustrašim.

Expand  

katalizator dj nazaj, ker drugač je nehomologirano nehomologiran :P

Objavljeno
  Ob 29. 5. 2019 ob 8:07, maus pravi:

k ga pa nimaš :ras:

men je pa tut dol super... je pa res, da mi več benzina pokur .. skor pol litra na 200 km,  če velik šaltam in se igram s pokanjem pokov ;)

katalizator dj nazaj, ker drugač je nehomologirano nehomologiran :P

Expand  

ima 2019 že, pa sedaj dobimo tut ostali posodobitve, ampak mi nekako ne gre in sem že odločen da bom klasično blipal. Tako kot mi kviki nekak ne sede med 2-3 če močno odprem (ker sune) :P

Moj KTM je homologirano homologiran z vsem sranjem katalizatorjem in ostalim, edin dongl za flap valve sem dal, da je skoz odprta (sicer pa tut prej ni dost delala, namenjena sam zmanjševanju hrupa) Mopetk poka od prvega dne. (občasno, ko je močno odprt nekaj časa pa potem zaprem)

Objavljeno
  Ob 29. 5. 2019 ob 8:12, DAMI34 pravi:

ma 2019 že, pa sedaj dobimo tut ostali posodobitve, ampak mi nekako ne gre in sem že odločen da bom klasično blipal. Tako kot mi kviki nekak ne sede med 2-3 če močno odprem (ker sune) :P

Moj KTM je homologirano homologiran z vsem sranjem katalizatorjem in ostalim, edin dongl za flap valve sem dal, da je skoz odprta (sicer pa tut prej ni dost delala, namenjena sam zmanjševanju hrupa) Mopetk poka od prvega dne. (občasno, ko je močno odprt nekaj časa pa potem zaprem)

Expand  

pol je pokvarjen, ker ne bi smeu pokat ;) 

torej .. na temu, ki ga imaš, nimaš quikija za na dol in ga ne uporabljaš, če prav razumem :P 

Objavljeno
  Ob 29. 5. 2019 ob 8:15, maus pravi:

pol je pokvarjen, ker ne bi smeu pokat ;) 

torej .. na temu, ki ga imaš, nimaš quikija za na dol in ga ne uporabljaš, če prav razumem :P 

Expand  

pol je pokvarjen že 50kkm, sicer pa to ni problem, važn da mopetk ne ve da je pokvarjen in laufa :D

-sedaj imam qviki samo navzgor, model 2019 ima pa tudi navzdol. Je pa KTM pred kratkim izdal posodobitve softverja in so vključeni tudi modeli 2016 dalje, vsaj tako sem prebral na tujem forumu, ko se lastniki hvalijo. nov softver je za semiactive vzmetenje (v obe smeri :P ) in baje tudi kviki.

Že sedaj pa imam opcijo, da ga izklopim v menuju, oziroma se izklopi sam takoj ko dotaknem sklopko.

Tudi ko bom imel nov mopetk s kvikijem v vse smeri, ga dol ne mislim uporabljati.

  • Haha 1
Objavljeno
  Ob 29. 5. 2019 ob 8:19, DAMI34 pravi:

pol je pokvarjen že 50kkm, sicer pa to ni problem, važn da mopetk ne ve da je pokvarjen in laufa :D

-sedaj imam qviki samo navzgor, model 2019 ima pa tudi navzdol. Je pa KTM pred kratkim izdal posodobitve softverja in so vključeni tudi modeli 2016 dalje, vsaj tako sem prebral na tujem forumu, ko se lastniki hvalijo. nov softver je za semiactive vzmetenje (v obe smeri :P ) in baje tudi kviki.

Že sedaj pa imam opcijo, da ga izklopim v menuju, oziroma se izklopi sam takoj ko dotaknem sklopko.

Expand  

ok .. 

sm tudi jaz mislil, da je za dol brezveze... pa je kr fensi :P

ravno tako sem mislil pred 15 leti za abs, pa trekšn, pa vilikontrol pa še kaj, da je brezveze, ker ga nisem imel ... ko pa enkrat vidiš, da je to fajn met, rata pa zabavno ;) 

pomoje je glupo met na TRR 20 mio eurov ... je pa zabavno, kajne :P 

  • Všeč mi je 4
Objavljeno
  Ob 29. 5. 2019 ob 8:22, maus pravi:

 

pomoje je glupo met na TRR 20 mio eurov ... je pa zabavno, kajne :P 

Expand  

evo točno tako, maš 20mio na trr in jih ne rabiš, ampak je pa zabavno ko pogledaš stanje na TRR. Točno tak bo moj kviki za dol :P

ps. nisem rekel, da je neuporaben, nekako sem preveč zverziran pri šaltanju navzdol z blipanjem. Enako kot navzgor včasih podabim da Z900 nima kvikija pa kr hočem šaltat. 

 

  • Haha 1
Objavljeno
  Ob 29. 5. 2019 ob 8:25, DAMI34 pravi:

enekako sem preveč zverziran pri šaltanju navzdol z blipanjem. Enako kot navzgor včasih podabim da Z900 nima kvikija pa kr hočem šaltat. 

 

Expand  

prou :P

ti že veš ;) ... zase :P 

pk pk pk

  • Haha 2
Objavljeno
  Ob 29. 5. 2019 ob 6:56, DAMI34 pravi:

gre se samo za filing, ne vzemi vsega dobesedno, je bila samo debata da "cukne" med 2-3 brzino, pa verjetno še gas na polno, drugače pa ja imaš prav.

GS1250 ima 145 nm navora (in cca 140 kojnu) in ko ti pri 5-6 jurjih rukneš navzgor, bo cuknil ko hudič.(sploh če še mal slabše pretakneš), nekaj kar ma manj moči ali nižjo krivuljo navora bo pač manj nabilo in valda se manjši mlinčki bolj mehko prestavljajo sploh če elektronika prav odigra svojo vlogo.

 

 

Expand  

Se enkrat.....ccm nima veze kako se prestavlja menjalnik.

Menjalniki so izdelani  za takšne konje in so izdelani tudi za manjše konje .

Večkrat sem vozil motorje, ki so se veliko slabše menjali kot, tisti z veliko ccm.

Primer:

Bmw f650gs se naprimer prestavlja veliko bolj grobo , kot V agregat z 1190ccm .....

Govorili smo o prestavljanju in ne o cukanju med drugo in tretjo prestavo itd

Enim debilom cuka tud Tomos štirka.

Vse ostalo ne bom komentiral, da me ne zvlečeš v debato, ki nima ne konca ne kraja.?

Lahko bi sel po stavkih in ti razlagal, pa ne bom. 

V glavnem nimaš prav in ker nimaš boš repliciral do smrti , notri potegnil kup nekih stavkov, ki nimajo veze z postom na katerega sem repliciral in na koncu, ko se vedno ne bos imel prav, boš vse zbrisal.....

Ajdi repliciraj, jz se umikam .?

Na GS priporočam QS , ker je super zadeva !

Lp

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
  Ob 29. 5. 2019 ob 10:22, Kmet2 pravi:

V glavnem nimaš prav in ker nimaš boš repliciral do smrti , notri potegnil kup nekih stavkov, ki nimajo veze z postom na katerega sem repliciral in na koncu, ko se vedno ne bos imel prav, boš vse zbrisal.....

Ajdi repliciraj, jz se umikam .?

Expand  

člouk bi ga včasih kr zlasau, pa ga ne more :P

 

  • Hvala 1
  • Haha 6
Objavljeno
  Ob 29. 5. 2019 ob 10:22, Kmet2 pravi:

Se enkrat.....ccm nima veze kako se prestavlja menjalnik.

Menjalniki so izdelani  za takšne konje in so izdelani tudi za manjše konje .

Večkrat sem vozil motorje, ki so se veliko slabše menjali kot, tisti z veliko ccm.

Primer:

Bmw f650gs se naprimer prestavlja veliko bolj grobo , kot V agregat z 1190ccm .....

Govorili smo o prestavljanju in ne o cukanju med drugo in tretjo prestavo itd

Enim debilom cuka tud Tomos štirka.

Vse ostalo ne bom komentiral, da me ne zvlečeš v debato, ki nima ne konca ne kraja.?

Lahko bi sel po stavkih in ti razlagal, pa ne bom. 

V glavnem nimaš prav in ker nimaš boš repliciral do smrti , notri potegnil kup nekih stavkov, ki nimajo veze z postom na katerega sem repliciral in na koncu, ko se vedno ne bos imel prav, boš vse zbrisal.....

Ajdi repliciraj, jz se umikam .?

Na GS priporočam QS , ker je super zadeva !

Lp

Expand  

ujej si se razpisal. Včasih je fajn prebrat mal več kot sam zadnji post, pa nikamor te ne bom vleku. :P 

 

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
  Ob 29. 5. 2019 ob 10:49, maus pravi:

to se laganice v četrti peleš ene 220, pol pa odpreš in gre na zadnjega .. upam, da ti je mal bolj jasn ?

Expand  

 

  Ob 29. 5. 2019 ob 10:50, sesir pravi:

...pa kaj ti to resno? Peljes se 220 v cetrti in le s sunkom telesa in gasa se mopi dvigne? Vav... Joj vozu bi se...?

Expand  

Dej maus nehi s takimi praulicami sesirja krmit. Sej bo od izgube sline še dehidrirou.:naughty: 

Dami, radirko zalaufaj, da bo tema ostala bolj strokovnasto strokovno orientirana.

Popravljeno . Popravil izibajker
  • Všeč mi je 1
  • Šokiran 1
Objavljeno (popravljeno)

Tle je pa Honda ne sam par korakov, ampak kar par nogometnih igrišč pred BMW. Oni lepo ponujajo ze nekaj let motor z avtomatskim menjalnikom. Kokr sm zasledil, lahko prestavljas na Hondi  z gumbom, al pa pustiš, da samo menja prestave. Zakaj bi imel pol neko polovicno zadevo, k je vseen treba še z nogo pretikat, samo kuplunge ni treba stiskat!? Da lohk greš cez Vršič?

Je pa ze Aprillia Mana imela dober avtomatski menjalnik, pred Hondo.

Je pa jeba. Na japonskih motorjih se povečujejo samo prevoženi kilometri, za one povečat pa rabiš evropejca. :jezik:

 

Popravljeno . Popravil skalar36
  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
  Ob 29. 5. 2019 ob 13:19, skalar36 pravi:

Kokr sm zasledil, lahko prestavljas na Hondi  z gumbom, al pa pustiš, da samo menja prestave. Zakaj bi imel pol neko polovicno zadevo, k je vseen treba še z nogo pretikat, samo kuplunge ni treba stiskat!? Da lohk greš cez Vršič?

Expand  

Če se prav spomnim si lahko tudi nožni menjalnik naročiš, poleg gumbov. Če te daje nostalgija ali kaj podobnega...

Objavljeno
  Ob 29. 5. 2019 ob 13:36, jskrablin pravi:

Če se prav spomnim si lahko tudi nožni menjalnik naročiš, poleg gumbov. Če te daje nostalgija ali kaj podobnega...

Expand  

Maš kr uredu spomin. Jest jo bom z  nožnim naroču. Ker nekako ne vidim smisla v QŠ za civilno uporabo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!