Skoči na vsebino

Honda CX 500


Priporočene objave

Objavljeno

Hmm pri nas ga boš pomoje težko dobil. 

Kar se pa tiče vožnje starih mašin pa poglej moj post na prejšnji strani.

Objavljeno

Poglej na ebay-ju ali pa na mobile.de - teh motorčkov j tam ogromno

Objavljeno

Poglej na ebay-ju ali pa na mobile.de - teh motorčkov j tam ogromno

 

Saj vem, bi ga pa raje kupil v Sloveniji če je možno. Glede na to, da se cene gibljejo med 1000-2750 EUR se nekam podajat ne splača.

 

Sem pa v preteklosti že uvažal oz. "pridobival" razne stvari kot se to v EU uradno reče in nimam nekih problemov s tem.

 

Drugače tourerja s polnim oklepom bi si res želel. Sem imel priložnost zadevo preskusit in zaščita pred vetrom, udobje, predalčki itd. so me prepričali. Moti me, da so večinoma 1000+ ccm in relativno težki. Obstaja še kakšna alternativa manjšega turerja?

Objavljeno

Tam okoli pol litra je izbira omejena. Od starejših imaš kakšnega BMW R65 z oklepom,  Honda NTV 650, tamala CBX, Silverving pa kakšna xy diversion. Meni osebno je bila najbolj posrečena Yamaha XZ 550. Lahko pa kupiš nakeda, kjer je bila izbira veliko večja in potem dodaš oklep. Včasih je obstajal kup proizvajalcev aftermarket oklepov (Krauser, Rickman, Pichler, Panther....).

Objavljeno

Čestitke za lep motor.

 

BTW Katera čelada je tole. Fajn paše k motorju...

Objavljeno (popravljeno)

ELO, pred časom si napovedal predelavo svoje CX500? A si to potem dokončal, se da kakšne slike videt? lep pozdrav.

Popravljeno . Popravil izibajker
Objavljeno

zdravo!

lepo da si se spomnil name in cx500 :)

 

ne, motor je nepredelan in se prodaja: ----> http://www.kmc.si/si/honda-cx-500-i26950.shtml

 

enostavno nismo našli časa in energije za projekt predelave. pa tudi sicer; v celem letu smo z njim naredili mogoče 300km, pa še to ne...

otroci, posel, družina,... saj si lahko predstavljaš, kajne?

 

l.p.

Objavljeno

@Elo..tale mi je kr všeč..če si predstavljam da nima tiste grde maske in luči..kaj so mislili ko so to risal res ne vem..

a pa lepo dela mašinca?

Objavljeno

motor deluje bp.

ima V karakter, prav prijetno vrti...

 

ja, moda je bila l.79 povsem drugačna kot danes... :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ne... 1400, pa ne okoli govorit... :) :) :)

Hm, meni je pa všeč originalna :blush:  Kot kakšna grda račka. Mogoče pa bo kdaj našla kakšna prostor pri meni.

Objavljeno

jaz sem si v ponedeljek kupil nov motor in mora cx500 nujno od hiše.

če koga zanima mi lahko pošlje ponudbo na sms 041-395-352.

Objavljeno

Hm, meni je pa všeč originalna :blush:  Kot kakšna grda račka. Mogoče pa bo kdaj našla kakšna prostor pri meni.

 

 

jaz sem si v ponedeljek kupil nov motor in mora cx500 nujno od hiše.

če koga zanima mi lahko pošlje ponudbo na sms 041-395-352.

 

klemmy - ekološko plačanje ..na solarni način ..daj pare na sonce...

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Je morda uporabnik JezniPohorc še aktiven? Bi imel par vprašanj v zvezi s hondico. Si jo morda še kdo lasti?

Objavljeno
pred 30 minutami, HiM pravi:

Je morda uporabnik JezniPohorc še aktiven? Bi imel par vprašanj v zvezi s hondico. Si jo morda še kdo lasti?

Če ga ne najdeš, lahko probaš dobit njegov kontakt tule: 

7sevencustoms@gmail.com

Tista Honda CX500 je morda tale:

http://7seven.si/custom-motorcycles-4sale/

Objavljeno

Jst sem jih previjačil en kup. Kaj te zanima?

Objavljeno
pred 16 urami, HiM pravi:

Je morda uporabnik JezniPohorc še aktiven? Bi imel par vprašanj v zvezi s hondico. Si jo morda še kdo lasti?

Pa @trojan-a sem ti prej pozabil omenit (medtem se ti je že tudi sam javil). Je tapravi mojster za take zadeve...

Objavljeno (popravljeno)
pred 21 urami, trojan69 pravi:

Jst sem jih previjačil en kup. Kaj te zanima?

Trenutno še nimam veliko vprašanj, ker sem ga doma praktično samo sparkiral in se ga podrobneje lotim ob naslednji priložnosti.

Zanima me kateri izpuhi imajo najboljši zvok, globok in ne prevec glasen? Bi bilo najbolje narediti po meri 2 posamezna izpuha, xpipe ali 2v1? V primeru 2eh posamičnih rorov me zanima če so potrebne spremembe na uplinjaču?

kje kupovati dele kot so naprimer seti za obnovo čeljusti, uplinjačev,...

Je bila nasploh kakšna stvar, ki bi jo bilo vredno postoriti? Če se bo izkazalo da je zanič alternator (CDI vžig) je vrjetno smiselno zamenjati verigo?

Trenutno še ni vžgal, razen na start sprej je nekaj zakašljal, tako da bom takrat ko uredim spuščanje iz frgazerjev potreboval še več informacij.

Ali mi lahko kdo zaupa če je čiščenje  uplinjača v vrelem limoninem soku lahko škodljivo? Bi moral pred tem pobrati vse gumjaste dele stran, eni delajo tako eni drugače.. Ali obstaja kakšna bolj enostavna in učinkovita metoda..

O homologaciji je bilo sicer napisano veliko, pa vendar sem zmeden ker ga bom zaradi uvoza homologiral kot oldija in ne vem kako se potem tolerira kakšno lažjo predelavo (sedež, luč)?

Popravljeno . Popravil HiM
Objavljeno (popravljeno)

Če izpuhi niso res kratki ni potrebno menjat diz v uplinjaču. Če se boš odločil še za kake pod/konusne filtre pa je kar priporočljivo.

Verigo odmičnih gredi menjaš samo če je raztegnjena, če boš že jo premeri in preglej še vodila. Boš videl, če se jo kaj sliši. Alternator lahko pomeriš brez razdiranja - navodila so v servisnem priročniku. Menjava alternatorja je namreč kar poseg..demontirat agregat, bloke narazen...

.

Limonin sok? jaz uporabljam namensko čistilo za uplinjače, ponavadi dobiš v sprayu v vsaki malo bolje založeni železnini. DIY trik - namoči jih v alkoholni kis, ampak prej poberi vse niklane in bakrene delce vn...

Manjše predelave se zaenkrat še tolerirajo, vsaj na večni tehničnih. Če bi jih pa hotel homologirat pa izgubiš status starodobnika. 

 

 

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Hvala za odgovore. Zanima me še samo kje bi dobil material za obnovo čeljusti, zavornih cilindrov in uplinjača? 

Objavljeno

Evo, hondica je zarohnela. Zanima me katero olje bi vlil notri? Veliko kje sem bral da uporabljajo poceni mineralna olja, ker so taksna bila takrat. Ubistvu bi res zdaj najraje notri vlil neko poceni olje, ker bo vecino casa stal in ne bom veliko laufal motorja, v kratkem pa bo potrebno odpreti motor zaradi alternatorja. Torej kaj zlijem notri? :)

Objavljeno

Za namen, kot si ga opisal bi bil čisto dober mineralc Procycle  iz Lojza, ali pa kaj podobnega v tem rangu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!