dolkovic Objavljeno Oktober 15, 2012 Deli Objavljeno Oktober 15, 2012 Živijo sem bolj "noob" pri predelavah skuterja, vendar sem za začetek (vsaj mislim da sem) odstranil blokado tako da sem prerezal tole modro (pri meni je bila zelena) žičko http://shrani.si/f/1j/lz/3hPi6K8o/sg168226.jpg ki je iz obeh koncev v CDI enoti, zato skuter leti malo hitreje in sicer pred: 48km/h po:60km/h,(po klancu navzdol do 65km/h).Rad bi se pozanimal kaj bi še lahko za začetek dodal da bi bolj "vlekel" ali pa šel hitreje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Oktober 15, 2012 Deli Objavljeno Oktober 15, 2012 Živijo sem bolj "noob" pri predelavah skuterja, vendar sem za začetek (vsaj mislim da sem) odstranil blokado tako da sem prerezal tole modro (pri meni je bila zelena) žičko http://shrani.si/f/1...8o/sg168226.jpg ki je iz obeh koncev v CDI enoti, zato skuter leti malo hitreje in sicer pred: 48km/h po:60km/h,(po klancu navzdol do 65km/h).Rad bi se pozanimal kaj bi še lahko za začetek dodal da bi bolj "vlekel" ali pa šel hitreje. Za začetek in" kazen" je dovolj 65 Km/h jaz bi ti svetoval,da med to prerezano žico (podaljšaš kabla) in daš kip stikalo nekam(na skrito mesto) tako,da če te policaj pelje na tehnični samo prešaltaš stikalo in ti gre samo še 48 Km/h in to še tolerirajo Lp Peter! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
c3c Objavljeno Oktober 16, 2012 Deli Objavljeno Oktober 16, 2012 PA FAJN GA SKRI. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dolkovic Objavljeno Oktober 16, 2012 Avtor Deli Objavljeno Oktober 16, 2012 najverjetneje tega skuterja nebi več imel za po cestah... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
speedfighttuning Objavljeno Oktober 16, 2012 Deli Objavljeno Oktober 16, 2012 najverjetneje tega skuterja nebi več imel za po cestah... Če je 4-T kot ti piše v profilu potem je brezveze predelovat ker bodo predelave stale ogromno, učinek teh predelav pa bo zelo majhen... Namesto metat denar v razne predelave ga rajši šparej za nakup močnejšega motorja, ker predelave 4-T skuterja so samo stran vržen denar Če pa bi rad predeloval skuter in s predelavami dosegel kakšno opazno razliko v pospeških in končni htrosti pa kupi 2-T skuter Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se