Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

S prvim testom na Aragonu se je začela sezona 2013. Verjetno zadnja sezona takega Superbika kot ga poznamo.

Težko pričakovan Panigale prvič javno v akciji. Za novo sezono bo dobil še 17 inčna kolesa in fake luči :D

checa_action.jpg

Objavljeno

Kwak ma že par dirk fejk luči :OK:

Objavljeno

v čem je finta teh luči?

Pomoje, da je še mal bolj vizualno podoben serijskemu motorju al pa se je začel pojavljat, da se vse več ljudi voz z motorji brez luči, da bi motorji zgledal res dirkalniki in jih bojo tko zajebal, da bojo mogl serijske luči gor pustit, da bo res zgledu taprav dirkalnik :? 2014 dobijo še ogledala in žmigavce :P

Objavljeno

Pomoje, da je še mal bolj vizualno podoben serijskemu motorju al pa se je začel pojavljat, da se vse več ljudi voz z motorji brez luči, da bi motorji zgledal res dirkalniki in jih bojo tko zajebal, da bojo mogl serijske luči gor pustit, da bo res zgledu taprav dirkalnik :? 2014 dobijo še ogledala in žmigavce :P

si ne predstavljam da dam na bavarca tiste škilaste grde lampe k je vsaka zase......komaj sem se jih znebu :D :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

del novega pravilnika.... tele fejk luči,mislim da jih je tudi Rea imel na zadnji dirki. Skušajo jih ločiti od GPjev s kao serijskim izgledom

LP Bajsi

Objavljeno

Pa zato da se navadni smrtniki bolj poistovetijo z dirkačem, ki vozi ''njihov'' motor. Meni se zdi dobra poteza, malo na foro NASCARja.

Objavljeno

Pomoje ti ni nov pravilnik, kajti če pogledaš yamaho od spiesa je tut mela fake luči. Najverjetneje morajo oklepi ostati enake oblike kot na serijskih strojih da se ne spreminja aerodinamika.

Objavljeno

Pomoje ti ni nov pravilnik, kajti če pogledaš yamaho od spiesa je tut mela fake luči. Najverjetneje morajo oklepi ostati enake oblike kot na serijskih strojih da se ne spreminja aerodinamika.

No, ne.

2009_Ben_Spies_Yamaha_R1_Superbike_Wallpaper%207.jpg

Objavljeno

Pa res ni čisto identično cestnemu modelu. Se opravičujem za nenamerno zavajanje.

Čeprav verjetno obstaja kakšno pravilo o obliki oklepa. Če nebi bi verjetno ekipe naredile dirkalnike bolj aerodinamične. Ali mi je ta ideja o pomembnosti aerodinamike ostala od takrat ko sem še spremljal formulo 1.

Objavljeno

Pa res ni čisto identično cestnemu modelu. Se opravičujem za nenamerno zavajanje.

Čeprav verjetno obstaja kakšno pravilo o obliki oklepa. Če nebi bi verjetno ekipe naredile dirkalnike bolj aerodinamične. Ali mi je ta ideja o pomembnosti aerodinamike ostala od takrat ko sem še spremljal formulo 1.

Oklepi morajo biti točno taki kot originalni, z izjemo tega, da moraš prekriti odprtine za luči, ki morajo biti odstranjene. Za občutek, kako stroga je zadeva, višina vizirja lahko od originalne višine merjene prevokotno na podlago odstopa +/- 1,5 cm. Nalepke v obliki originalnih luči so obvezne v novem pravilniku.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A ne zgleda hud s fejk lučmi :D :krneki:

post-3497-0-59084100-1350461977_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

A ne zgleda hud s fejk lučmi :D :krneki:

No...u bistvu ne. Zgleda pa fajn na celu kolone. Sykes jih je ucer na testu vse namahal. Drugi Biaggi in tretji Camier. Kaksna skoda, da Se Suzuki ne angazira mal bol, pa se Guintolija so poslal u qurac.

Objavljeno

No...u bistvu ne. Zgleda pa fajn na celu kolone. Sykes jih je ucer na testu vse namahal. Drugi Biaggi in tretji Camier. Kaksna skoda, da Se Suzuki ne angazira mal bol, pa se Guintolija so poslal u qurac.

men pa je všeč :P ... in fejk luči in prvi v koloni ... k fičo .. lider :lol:

:kva2:

Objavljeno

Hola mojster Cartman,

v uradni izjavi so Suzukijevci povedali nakratko: da so jako razoćarani nad gospodom Silvotom G., saj so imeli že podpisano pogodbo z njim, a jim je potem prišel povedat da je dobil še eno fajn ponudbo in da bo še malo premislil kam bo šel... in potem so razdrli pogodbo z njim, ker se jim to ni zdelo fair... če je vse to res se strinjam z njimi, tko se res ne dela (vseeno škoda, škoda, Silvo je pravi rejser!)

Objavljeno (popravljeno)

Hola mojster Cartman,

v uradni izjavi so Suzukijevci povedali nakratko: da so jako razoćarani nad gospodom Silvotom G., saj so imeli že podpisano pogodbo z njim, a jim je potem prišel povedat da je dobil še eno fajn ponudbo in da bo še malo premislil kam bo šel... in potem so razdrli pogodbo z njim, ker se jim to ni zdelo fair... če je vse to res se strinjam z njimi, tko se res ne dela (vseeno škoda, škoda, Silvo je pravi rejser!)

Vem use to. Glede na njegovo kalvarijo z Liberty Racing, in glede na suzukijevo podpoprečno predstavo v letošnji sezoni, je Denning edini ki mu lahko kaj zamei. Jaz mu ne. .

po prestopu k Pati je dec zletel. kar pomeni da Češka ekipa ni znala/zmogla/hotela motorja pripravit tako kot je potrebno. Specifikacije so ble na papirju enake, torej je Patina ekipa precej bol usposobljena. . po moje si Guintoly zasluži top ekipo, kar Suzuki letos ni bil. Zdi se mi, da je Francis Bata stvari fural drugače.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno (popravljeno)

Tole je pa na novo v WSBK:

"A Superbike race will not be interrupted for climatic reasons except for extraordinary events and riders who wish to change tyres or make adjustments must enter the pits (at any moment) and do so during the actual race."

And...

"1.23 PIT STOPS

"Riders may enter the pits during the race.

"Refueling is strictly prohibited.

"Any infringement of this rule will be penalized with a disqualification.

"For the Superbike class only, the following procedure will also apply:

"Riders who wish to change tyres or make adjustments in the pit lane must stop in front

of their garage, turn off the engine and dismount from their motorcycle. Only three

mechanics, clearly identified with an official armband, are allowed to touch the

motorcycle or work on it during the pit stop. These three mechanics cannot receive

any external help in the pit lane (i.e. passing the tools from the garage, etc.), but the

rider can help them if he wishes to do so. A marshal will monitor the situation and

report any infringement of this rule which will be penalized by the Race Direction with

a ride through.

"The use of power tools (maximum two at the same time, electric or pneumatic) is

allowed.

"Stands or lifts must operate manually and cannot be power assisted.

"The use of an auxiliary starter and/or of a booster battery is allowed to restart the

motorcycle."

Se pravi brez menjav motocikla v primeru dežja ali posušene proge, v bokse kolesa dol in nazaj gor, naštelat amortizerje, in gasa dalje. Zna biti komedija/kaos, sploh med slabšimi ekipam.

Popravljeno . Popravil BIZIXXX
  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

WSBK svet včasih deluje tako majhno....Suzuki in Ducati si mal podajata Francoze in Belgijce

Po vseh razprtijah, je Guintoli očitno dobil dob stol. Francis Batta in Team Alstare je najbolj verjeten predstavnik Ducatija. Po žalostnem slovesu od Suzukija, ki letos z ekipo cresent res ni izstopal, se beljgiska ekipa vrača u velikem slogu. Ducati 1199 Panigale, tovarniska podpora, Carlos Checa in Guintoli. Ker je motor bojda ni še čist razvit za SBK, morda ne bota u igri za naslov, sigurno pa staoba pilota strašno konkurenčna. Jez sm tega zelo vesel :) U SBK pa je prestopil še en Francoz, Cluzel! Ta je podpisal z ekipo Fixi-Cresent namesto Guintolija in bo na Suzukiju dirkal s Camierjem.

Če je pred dvemi meseci zgledalo da bo WSBK grid bol siromašen, se je s temi tremi stoli en malček popravil. Prostih je še par dirkalnikov in kar nekaj dirkačev, kot so Badovini, Fabrizio, Giuliano tun nima še motorja.....

Objavljeno

Tudi maxova Aprilia bo dobila novega voznika;

http://www.worldsbk....vallelunga.html

Bral sem, da aprilia opušča tovarniško moštvo, zasebniki pa Biaggija ne morjo plačatat in skrbet da bo primabalerina zodovoljna. zato gre u penzijo.

Ekipo naj bi zdaj prevzel Bevilacqua, Althea Racing, saj so ostali brez Ducatijev. Tako da bo verjetno giulliano in laverty na tovarniško podprti altea apriliji.

#3...zanj sm navijal ke od enga 1992 do včeraj. Zdej uradno nimam več za navijat za kogarkoli. usi so pol mlajši od mene hehe.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Bral sem, da aprilia opušča tovarniško moštvo, zasebniki pa Biaggija ne morjo plačatat in skrbet da bo primabalerina zodovoljna. zato gre u penzijo.

Ekipo naj bi zdaj prevzel Bevilacqua, Althea Racing, saj so ostali brez Ducatijev. Tako da bo verjetno giulliano in laverty na tovarniško podprti altea apriliji.

#3...zanj sm navijal ke od enga 1992 do včeraj. Zdej uradno nimam več za navijat za kogarkoli. usi so pol mlajši od mene hehe.

Škoda, da ne pride v Valencijo...z ART....glede na njegove čase iz Phillip Islanda bi bil verjetno pred Rossijem:-P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zanimivo, me zanima če bi Biaggi vozu letos katero od hond, yamah pa Rossi na Dučetu kak bi biu razplet... :hmm:

Objavljeno

Ko je na zadnji dirki Biaggi pripeljal nazaj v parc ferme je meni bilo jasno, da je to njegova zadnja sezona.

Objavljeno

Tudi maxova Aprilia bo dobila novega voznika;

http://www.worldsbk....vallelunga.html

Bye bye Max. Zdej k je šel še moj zadnji izgovor v penzijo, bo očitno na raketi res treba obrnit menjalnik :S

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Škoda, da ne pride v Valencijo...z ART....glede na njegove čase iz Phillip Islanda bi bil verjetno pred Rossijem:-P

Glede na danasnjo dirko bi sigurno bil pred Rossijem, verjetno pa se celo z SBK dirkalnikom ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!