Snečer Objavljeno November 13, 2012 Opozori Objavljeno November 13, 2012 Elektro motor ima v teoriji konstanten navor. Pač v grafu bi izgledalo kot ravna linija. ICE motorji pa pač nimajo konstantnega navora in so dali primerjavo z ele. motorjem ki vleče konstantno, da bi bralec lahko dobil občutek, da je navora vedno dovolj. V low power mode ima versys skoraj ravno linijo... Idealno za Vršič z obeh smeri. http://www.kawasaki.de/Versys1000/Features
Fritz Objavljeno November 13, 2012 Opozori Objavljeno November 13, 2012 mah slabo pelje..... Slabo je kr težka beseda. Jez nobenmu ne verjamem, de se nov novcat motor slabo pelje. Morda ni top shit, ni špica u klasi..na cesti pa...sm prepričan de so razlike majhne. Ampak nek je treba napisat.....Definitivno Versys ni tako dodelan kot je GS pa Triumph. Versys deluje kr en mal ....kitajsko. Čudno, da to ni omenjeno. So pa geniji najdli problem v motorju....4 cilindrski motor je neki najlepšega za vozit....ampak....ni čist taprav. in kaj točno pomeni tale stavek :"le da ima slednji največji navor v najnižjih vrtljajih, štirivaljni motor z notranjim zgorevanjem pa ne, kar je lepo razvidno že iz tehničnih podatkov, vtis z vožnje na Vršič pa tezo le še potrdi. " spomnim se, da so Vstroma enkat ocenli: če bi mel vzmetenje iz boljših komponent, bi ta motor postavli ob bok GS1200. Zdej....Strom je precej u letih, in KLVja je zamenjal Versys. Jaz mislim, da Versys ni slabši od KLV/VStroma? in Poceni....Versys je 12 000, GS pa 14 000. Men se 2000€ ne zdi nek siln argument, se pa nisem poglabljal kaj golo i boso pomeni pr Kawasakiju, in kaj pri BMW BMW GS 1200 se res dobro pelje. Res da je drag in grd ampak pelje se pa dobro. Preizkušeno na lastni koži in tudi vsak znanec, ki je poskusil vsaj nekaj motorjev in to generacijo bavarskih bokserjev je to potrdil. I4 mašina ni običajna v tej klasi in tudi meni deluje 'široko', po tistem kar sem poskusil z R1 pa me tudi ne navdušuje. Že res, da je moči na pretek in da hudo leti a za moj stil vožnje to ni potrebno, raje imam navor in moč na nižjih obratih ter zaviranje z mašino (sto ljudi sto čudi). Bi pa Versysa moral probati preden ga sodim bolj kot vizuelno in vizuelno je truba. Sem mislil, da nihče ne zna narediti grše maske od bavarcev in avstrijcev pa so me presenetili. Ne vem koliko bo stal novi strom, stari je bil najcenejši v klasi in temu ustrezne so bile komponente. Če si ga malo poštimal in ga je servisiral dober serviser pa ni bilo nobenih hudih težav in si imel veliko motorja za relativno malo denarja. Meni se danes, glede na ceno avtomobilov, zdi vse čez 10k€ že precej pretirano, čez 15k€ pa overkill. Kawasakiju štejem tukaj v dobro, da ima vsaj bombončke kot so LED signalizacija, marjetica diski in podobno, česar Suzuki še vedno ne privošči potencialnim kupcem (po konceptu sodeč). Bi pa Snecerja in ostale poprosil, da v tej temi ne kritizirajo bavarca brez primerjave s kawlnom, ker je temu početju namenjena posebna tema kjer govorimo o tem kako zanič so bemveji. V tej temi govorimo o zanič zelenih minđah in podobnih pošastih trebor 1
krucymucy Objavljeno November 13, 2012 Opozori Objavljeno November 13, 2012 V low power mode ima versys skoraj ravno linijo... Idealno za Vršič z obeh smeri. http://www.kawasaki....ys1000/Features Sej motor so pohvalili. Hell, še jst sem ga, ko mi je dal kolega par kilometrov SX-a za peljat.
Cartman Objavljeno November 13, 2012 Opozori Objavljeno November 13, 2012 BMW GS 1200 se res dobro pelje. Res da je drag in grd ampak pelje se pa dobro. Preizkušeno na lastni koži in tudi vsak znanec, ki je poskusil vsaj nekaj motorjev in to generacijo bavarskih bokserjev je to potrdil. I4 mašina ni običajna v tej klasi in tudi meni deluje 'široko', po tistem kar sem poskusil z R1 pa me tudi ne navdušuje. Že res, da je moči na pretek in da hudo leti a za moj stil vožnje to ni potrebno, raje imam navor in moč na nižjih obratih ter zaviranje z mašino (sto ljudi sto čudi). Bi pa Versysa moral probati preden ga sodim bolj kot vizuelno in vizuelno je truba. Sem mislil, da nihče ne zna narediti grše maske od bavarcev in avstrijcev pa so me presenetili. Fritz, c'mon. Bokser se ti pa ne zdi sirok? Meni osebno je 4valnik biiistveno lepsi in bolsi kot 2valjnik. Kje najdete navor in moc v nizkih obratih na V2? Men se zdi uporabno polje na V2 bistveno ozje kot na litrskem l4 med tistimi 4000 in 8000rpm je v2 res bol mesnat....ko pa igla pade pod 3000rpm se loti potresavanje....ne vem......to so subjektivne preference, in jim nebi smeli rect argument. .s cenami pa so poblesavili prakticno vsi. DAMI34 in svobodnaptica01 2
Fritz Objavljeno November 13, 2012 Opozori Objavljeno November 13, 2012 Fritz, c'mon. Bokser se ti pa ne zdi sirok? Ma začuda ne, ker je širok tam daleč spodaj in je težišče zelo nizko pa še noge ti tisti grdo štrleči cilindri ščitijo tako, da jih lažje prebaviš. I4 pa mi je že na SS mopedu zgledal grozljivo širok, v primerjavi z mojim V2. Versysa bo res treba peljati in potem bom lažje sodil. Za zdaj mi je ta ideja o I4 mašini iz cestaka na maxi enduri nekako tuja (ja, enduro je tukaj precenjen pojem a tako pravijo tej klasi), čeravno tudi mašina na mojem mopedu izvira iz tega segmenta (Suza TL). Se strinjam, da je preferenca do V2 subjektivna. Heh, je še veliko za probat v življenju - I2, I3, V4, I6...
Snečer Objavljeno November 13, 2012 Opozori Objavljeno November 13, 2012 Daj zmeri razdaljo do cilindrov od tal pri GSki. Itak da ni tako nizko vse skupaj, ker bi nasedlo v ovinku.
krucymucy Objavljeno November 13, 2012 Opozori Objavljeno November 13, 2012 Samo je pa bolj naprej in nikakor med nogami. Menjalnik je pa postavljen vzdolžno. To je razlika. BelaStrela 1
Snečer Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 Zanimivo, potem bi to uspešno konstrukcijo prenesli tudi na 1000rr Med nogami (dobesedno) imaš samo zadnji cilinder ali dva V motorja, ostalo je vse spredaj. Sploh če pogledaš novo hondo 700, ta ima že precej izrazit položen L2 motor, skratka čimbolj naprej, ne pa na krila.
Fritz Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 Zanimivo, potem bi to uspešno konstrukcijo prenesli tudi na 1000rr Med nogami (dobesedno) imaš samo zadnji cilinder ali dva V motorja, ostalo je vse spredaj. Sploh če pogledaš novo hondo 700, ta ima že precej izrazit položen L2 motor, skratka čimbolj naprej, ne pa na krila. A si ti že kdaj peljal kakšno maxi endurco? Višina, težišče in položaj voznika sta drug svet v primerjavi s SS ali ST. Če bi kardan bil bolj primeren za SS, potem bi top-line SS-i to imeli, pa očitno po lastnostih, tehnološko ali cenovno ni primeren in je zato BMW šel na verigo. Primerjati to dvoje na tak način je nonsens. Box je za maxi-enduro preizkušeno uporabna mašina, z dobrim navorom in dobro postavljenim težiščem, kar pa za I4 ne bi trdil oz ne vem. Če se bo koncept prijel pa bomo še videli.
Snečer Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 Ko tukaj berem prispevke o GSki sem dobil občutek, da je ob boku SS motorjem s svojimi performansami... Box je samo pri bmwju, drugi imajo ostale preizkušene mašine in box je zagotovo najslabši element.
ghibli Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 res je .. to je več kt motor ... tko se opisuje in sklanja .... BMW, slab, normalen, dober, boljši, najboljši, kawasaki kawasaki..........................................................yamaha pa bolj pravilno je: BMW, APRILIA,DUCATI, MZ, JAWA, slab, normalen, dober... itd do yamahe trebor in maus 2
ghibli Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 vem vem, sm te mogu popravt, de ne izpadeš čist butast, ku BMWjaši, k olje točjo, pa jim matice u cilindre padajo..... takim ki se ne znajdejo. magnet v žepu vsakega BMWjaša reši te težave ;-)
DAMI34 Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 Sej motor so pohvalili. Hell, še jst sem ga, ko mi je dal kolega par kilometrov SX-a za peljat. pa ne okol govort!!!
Kmet2 Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 Ko tukaj berem prispevke o GSki sem dobil občutek, da je ob boku SS motorjem s svojimi performansami... Box je samo pri bmwju, drugi imajo ostale preizkušene mašine in box je zagotovo najslabši element. A ni najslabši kardan
Tedybear Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 in Poceni....Versys je 12 000, GS pa 14 000. Men se 2000€ ne zdi nek siln argument, se pa nisem poglabljal kaj golo i boso pomeni pr Kawasakiju, in kaj pri BMW Za 12K je pri Krawi osnovna oprema (ABS, KTRC....), plus zaščita motorja, plus nosilec zanjega kufra, plus kufer, plus nosilci stranskih kufrov. Ta oprema se naroči posebej. Če pa vzameš komplet, namenjen posebej za ta motor, so pa zraven še kovčki, vtičnica 12V na armaturi, pa še nekaj...to pa je potem cena okol 13K
Kmet2 Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 Za 12K je pri Krawi osnovna oprema (ABS, KTRC... .), plus zaščita motorja, plus nosilec zanjega kufra, plus kufer, plus nosilci stranskih kufrov. Ta oprema se naroči posebej. Če pa vzameš komplet, namenjen posebej za ta motor, so pa zraven še kovčki, vtičnica 12V na armaturi, pa še nekaj...to pa je potem cena okol 13K No zdej pa eno zares za 14k€ oziroma malo manj je GS gol potem pa če hočeš Nosilce kovčkov kovčki,ASC,RDC,ESA,ščitniki motorja,okvirja...itd pride motor slabih 17k€,tako,da če pogledam Versisa za 13k€ nudi proti GS veliko več opreme za manj denarja,kar je res je res. Zdej pa eno neresno ........ne bi mel Kawasakija,ker je prepocen :lol: DAMI34 1
pik1 Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 No zdej pa eno zares za 14k€ oziroma malo manj je GS gol potem pa če hočeš Nosilce kovčkov kovčki,ASC,RDC,ESA,ščitniki motorja,okvirja...itd pride motor slabih 17k€,tako,da če pogledam Versisa za 13k€ nudi proti GS veliko več opreme za manj denarja,kar je res je res. Zdej pa eno neresno ........ne bi mel Kawasakija,ker je prepocen :lol: jooooooooooj kako lepo je bit Bemflar ...
krucymucy Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 (popravljeno) Ko tukaj berem prispevke o GSki sem dobil občutek, da je ob boku SS motorjem s svojimi performansami... Box je samo pri bmwju, drugi imajo ostale preizkušene mašine in box je zagotovo najslabši element. Temu se reče selektivno branje. Edina pomankljivost motorja ki jo vidim jaz je to da je prešvoh. Lahko da je najslabši element boxer, a pri japoncih je slabše vse ostalo. Popravljeno November 14, 2012. Popravil krucymucy Kmet2 1
gift Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 Temu se reče selektivno branje. Edina pomankljivost motorja ki jo vidim jaz je to da je prešvoh. Lahko da je najslabši element boxer, a pri japoncih je slabše vse ostalo. Ce je srce v k... ti vse ostalo en drek pomaga
krucymucy Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 Ni v kurcu, povprečen je. Japonci niso niti povprečni.
Kmet2 Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 Ce je srce v k... ti vse ostalo en drek pomaga Pa sej je isto,če je vse ostalo v k.....in sam srce dobro ti en drek pomaga
gift Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 Ni v kurcu, povprečen je. Japonci niso niti povprečni. No no .... He he
krucymucy Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 (popravljeno) Dejstvo je, da so najboljše stvari narejene v Evropi. Italija, Nemčija, VB ... In to vse, ne omejujmo se samo na motorje. Popravljeno November 14, 2012. Popravil krucymucy
Snečer Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 Temu se reče selektivno branje. Edina pomankljivost motorja ki jo vidim jaz je to da je prešvoh. Lahko da je najslabši element boxer, a pri japoncih je slabše vse ostalo. Daleč od tega, da bi bil katerikoli od testiranih modelov prešvoh, prej so vsi premočni, število kW pa je podobna fora kot pri prodajalcih dig. fotoaparatov. Veliko neuporabnih pikslov na slabi optiki. Nekateri elementi so pri rižu verjetno res manj kvalitetno, je pa zato cena krepko nižja, sicer lahko za enako ceno ponudijo zagotovo enako ali bolj inovativno zadevo.
krucymucy Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 No, tle se celo strinjam s tabo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se